Wauw wat leuk dropje! Ah bij geboorte hihi ik dacht al dat wordt er anders een haha Doemaar, op zich toch ook nog niet te gek? Ik heb die bloeddruk de laatste controles ook (eerder deze zwangerschap onderdruk van 60/65 dus flink verschil ook) Dus ik zou ze dan ook mooi niet nemen hihi Hoe meet jij thuis? En das een koopje die schoenen
@dropje, fijn dat je zo verwend bent door je collega's! Altijd leuk. @doemaar, als je zelf idd denkt dat je bd gewoon goed is, zou ik die pillen ook niet nemen. @djtje, foto als de muurschildering klaar is? @appel, ja, die babyboom moet je echt even terugkijken, wel shocking, maar zag eruit alsof ze een x hoeste en hoppa, baby eruit! Kan me toch niet herinneren dat het bij mij zo ging @mamavand, fijn dat alles goed was en beterschap met je kleine jongen. @hier, moe moe moe. Vanavond slaapt finn bij mijn zusje en zwager en is daar morgen ook hele dag. Wij gaan hier dan nog ff de laatste klusjes in huis doen, dan zijn we echt klaar (op een aantal dingen na die ik gewoon heel graag wil, maar die niet meer reeel zijn voor de bevalling )
Dank je, ik zag het zojuist. Wel heel grappig, ineens een gezicht en een naam bij iedereen. Wat is het hier rustig op zp?
Jup en geen reet uitgevoerd behalve in de auto zitten dus niks te melden gaaaap nu ff theetje en n rol koekjes en n boek
@dropje, nee geen babyboom gekeken hier @logepeet, heerlijk he! @erin, alweer 35 weken! @dropje, zozo nu 3400 of bij 40 weken Fijn dat alles verder goed was bij vk! Ooh lees t al, bij geboorte... Dacht al Hihi @doemaar weer aan de ctg... en dat je bd zo schommelt is ook in goed he! @babyboom... Hmm misschien ook fries terug kijken haha @appeltje, wie weet trekt t gewoon weer weg! @djtje, ook al de 35 gehaald! En die draai hoop ik ook snel te vinden Hihi Fijn dat de commode jullie kant op komt! @mvd fij dat alles goed was! Beterschap voor de kleine man @doemaar, haha schoenen halen ipv medicijnen... Aai aai @dropje, Ooh toch nog werken, maar wel lekker verwend! Echt leuk hoor! @hier, heerlijk dagje gehad, vanmorgen shoppen met schoonouders, zwagertje, ml en dochter (schoonouders zijn weekendje hier) Schoonmoeder is gister 50 geworden dus iedereen kreeg schoenen, maar opa en ik niks gevonden (ik pas nu niks dus vond zonde) wij krijgen andere x. Daarna zouden sm, ik, mijn dochter, me moeder en beste dinnie gaan lunchen... Maar daar kwamen we niet aan toe want ben mee gesmokkeld naar mijn babyshower!! Zooo leuk en stelletje boeven zijn het vooral me man! Die wist t gewoon natuurlijk maar meestal kan hij geen geheimpjes bewaren... Nou hij heeft echt niks laten merken haha Heb heel veel luiers gekregen! Zo blij mee (dingen zijn zo duur en je hebt zoveel nodig!) en echt jongens dingen. Daarna hapje gegeten thuis en ben kapot. Lig op bed met iPad (wat niet meer geweldig ligt haha) Nog even gefrustreerd geweest met opa... Hij geeft dochter altijd vlak voordat ze naar bed gaat snoep... En zijn al zo vaak boos geworden en gezegd dat ze t niet mag en toch doen grr (dit keer was t chips... Ze had d'r pyama en alles al aan!) verder zijn ze wel lief hoor. Maar ze snoepen zo veel! En dochter wordt dan zo vervelend, niet meer leuk. En... Lag op lekker vroeg op bed (met iPad ) en komt ml nog even knuffelen en kus geven, zegt ie zo we zijn bijna 3 jaar geleden verloofd! Dus ik zeg zo ja 19 mei, ,.. En toen gingen de radertjes draaien in me hoofd... We zijn 19 mei uitgerekend van deze telg in me buik!! Is dat niet toevallig! Haha (en ja daar kwam ik nu pas achter... ) al wil ik graag dat ie eerder komt, zou wel speciaal zijn als ie echt 19 mei komt
@froggieh jup en zometeen mag ik weer bellen met de verloskamers om een half uurtje te ctg-en.... uk is druk en dan ben ik geneigd een dag over te slaan.. maar mocht er wat gebeuren dan kunnen ze je wel verantwoordelijk houden.. maar die dag ben je niet geweest..dus doe het maar gewoon. ja top zeg dat je een babyshower kreeg ipv een lunch... @anomama, nou ga ze morgen wel halen... heb dan iig weer een aantal dagen gerekt... das eigenlijk het motto... alles rekken en gisteren was bd weer 126/72..... in het begin ben is het echt 100/60 ofzo soms iets hoger dan weer wat lager en tja tot nu toe was ik tegen het eind van de zw altijd hoger... zat altijd op de rand te balanceren dat is mijn lichaam nu eenmaal, en een hoge bd aan het eind is ook wel normaal in principe.... dus ik zie het punt niet om gelijk zo spastisch te doen over een moment opname. voor de rest best wel goed geslapen, dat scheelt zoooo het halve werk. wilde vandaag met dinnetje van linette naar de speeltuin gaan en haar ouders... hoor ik dat mn schoonzusje komt met dr man en kids... wie zit daar nu op te wachten OMG..... heb geen zin om binnen te zitten als het zo mooi is... denk dat ik maar ga regelen dat ze mee gaan naar de speeltuin ofzo ja leuk he beeld bij geluid
Goede morgen meiden! @doemaar, zit je al aan je ctg? Lekker ook op zondag Pff @hier Wat een nacht gehad zeg, lag lekker vroeg op bed en om 12 uur begon het met buikpijn! Was ondertussen al 3x wezen plassen en t deed zeer! Heel me buik deed zeer en werd alleenmaar erger. Voelde niet aan als weeën dus echt continue buikpijn, dacht dat ik dood ging. Gelukkig wel af en toe beweging van ukkie wat ook wel weer opluchten. Om 4 uur nog steeds extreme buikpijn dus wilde echt de hap gaan bellen. Eerst nog naar de wc geweest en daar flink leeg gescheten... (Sorry zo lekker vroeg) en... Het luchtte zoooo op! Waren dus gewoon me darmen ofzo die spastisch aan het doen waren... Nu nog erg gevoelig me buik maar gaat weer een stuk beter. Hap niet meer gebeld en heb nog even kunnen slapen... Pff deze zwangerschap valt niet mee ten opzichte van de vorige... Maar goed over 5 weken is het het wel waard geweest Vanmiddag gaan we kijken bij geboortekliniek waar we willen bevallen, ben benieuwd hoe t er allemaal uitziet! Volgens vrienden erg mooi, we zullen zien Vandaag 35 weken!
nee nog niet, zit nog te knutselen met linette. zo eens even bellen met de verloskamers of ze het druk hebben enzo...
He meiden hier gaat het redelijk goed! Kleine jongen nog steeds ziek, en kan daardoor maar weinig op zwp, maar ik hoop deze week weer actieer mee te kletsen! Liefs
hey allemaal, hier ook een beetje verwaarloosd... had even geen zin in internet de afgelopen week. Heel de week lekker op de bank voor de tv gehangen. Hoop nu weer meer puf te hebben!!! Vandaag fotoshoot gedaan. en zo nog even verder aan ons geboortebord! Beeb ligt nog steeds in stuit. Donderdag weer naar de vk en maar even vragen wat de opties zijn. Hoe dan ook volgende week maandag nog de liggingsecho, maar wil nu alvast mijn opties weten. Mag van mezelf nog niet googlen voor ik met vk heb gesproken.
@happy, ach joh hebben we toch allemaal wel van die dagen lekker belangrijk.... jezelf is pas belangrijk @mamavand, ook voor jou relax chickie.... komt goed hier ctg gehad en daarna met flotsje (begin mei mama) koffie gedronken...tja je moet toch wat op zondag.. dus waarom dan maar niet naar het ziekenhuis voor een ctg
Zit lekker buiten in het zonnetje,marit speelt op een grote berg zand achterom.hebben aan de overkapping en de tuin opgeruimd.vriend is nog bezig. Heerlijk,hier krijg je weer een beetje energie van. Nog 6 dgn werken,maar met dit weer heb ik er meer zin in(werk buiten) Heb niks teruggelezen,sorry
Hii meiden geloof dat iedereen heerlijk aan het genieten is van de zon Hier ook lekker buiten gezeten, en buiten gegeten! Hebben geboortekliniek gezien, kregen rondleiding enzo. Niks bijzonders maar dan weet ml tenminste waar we heen moeten @Happy, had al op fb geschreven, maar hier bij eerste zw is ze pas met 38 weken zelf gedraaid! (vlak voor de afspraak gingen maken voor draaipoging... ) dus je hebt nog tijd! @de rest, geniet nog lekker van jullie rust!
@doemaar. Zo he, dat gaat hard op fb, is ook een grotere groep dames, maar moet er nog ff inkomen. Je hebt gelijk met dat uitrekken, maar idd verstandig ze vandaag wel te gaan halen. Al zal je ze iig in huis hebben. Hier nog steeds lage bd, 130/70. Bij finn was het op het eind ook steeds hoog en steeds op grens van ingrijpen, maar nu lekker stabiel, ook wel eens fijn. Voor de rest is deze zwangerschap veeeel zwaarder, dus mag het ook wel eens meezitten Ps, lig je alweer aan ctg? @dropje, knuffel. Nog eventjes. Je kan het je nu haast niet voorstellen, maar je gaat die buik soms een beetje missen straks.... @ happy, leuk die fotoshoot! En wel spannend die stuit, maar zoals froggieh zegt, alles kan nog verandren/ draaien. Oh, wat was het een lekker weertje he gisteren... Finn was uit logeren, dus eerst zaterdag lekker uit eten geweest met zn tweetjes en zondag lekker in huis en tuin gerommeld, klusjes ed. Lekker dagje dus. Linda, nog maar 6 dagen werken, zet m op!
He meiden, nou kleine man is weer beter! Ben nu alleen sinds het weekend nog bezig met mijn to do lijstje! En dat is een hele lijst! Hahahah Ik ben nogal precies, en ik wil graag nog wat dingetjes doen! Vandaag is boven aan de beurt. Dean slaapkamer - grote beurt, binnen ramen - vissennetten wassen - kachel + kast van binnen schoonmaken + kast switchen zomer/winter - lamp - deur en kozijn, buizen Onze slaapkamer - grote beurt, binnen ramen - gordijnen wassen - kachel - kast Marcel van binnen schoonmaken - kast Cynthia van binnen schoonmaken, en bovenop - Marcel switchen zomer/winter kleding - Cynthia switchen zomer/winter/positiekleding - lamp - deur en kozijn, buizen Babykamer - grote beurt, binnen ramen - kachel - klamboe wassen - commode van binnen schoonmaken - overloop kast van binnen schoonmaken - lamp - deur en kozijn Badkamer - grote beurt - cabine grote beurt - voegen schoonmaken - plinten langs plafond, spotjes ook van binnen!!! - wastafelmeubel van binnen en boven op! - binnen ramen - deur en kozijn Overloop, gang, trap. - binnen ramen - gordijn wassen - plinten - langs plafond - lamp - deur en kozijn Keuken - binnen kastjes - koffieplank om switchen - buitenkant kastjes - spotjes vernieuwen - oven binnenzijde - koelkast binnenzijde - vriezer ontdooien en binnenzijde - magnetron - deur en kozijn Woonkamer - langs plafond spinnenrag - binnen ramen, spiegel, lampen +gordijnen spoelen wasverzachter - bank wassen - dressoir van de kant - bank van de kant - kleed buiten uitkloppen! - kachels - dressoir binnenzijde - deur en kozijn Wc - grote beurt alle tegels af nemen Voortuin - buxus snoeien, - tuin harken, bladderen weg - 2 potten opvullen bij voordeur Achtertuin +bestrating schoonmaken gloor + tussen de stenen krabben - potten opmaken +speelhuisje schoonmaken +buitenzijde grote hok schoonmaken - volière netjes maken - auto van binnen en buiten! Het weekend hebben we al aardig wat in de tuin gedaan achter! Dus dat is klaar. Vandaag boven klaar maken. Voel me echt goed, dus ga maar lekker rommelen. Vanaf morgen lees ik alles weer bij en zal ik op iedereen reageren. Liefs