ohhh hier ook zo moe hoor... komt denk ik ook van de bd pillen, en dat ik het gewoon druk heb en de hele dag in de weer ben..... @froggieh oohhh maar 1 dag dat is dan nog te overzien... maar toch moet ik er niet meer aan denken
@ Linda, wouw wat een gaaf bord! Heel speciaal zo zelf gemaakt. @ happy jou kindje ligt dus ook nog in stuit! Ben benieuwd welke opties jij voorgelegd krijgt. Spannend ook. @ dropje, als het kindje in stuit blijft liggen, ga ik toch voor vaginale bevalling. Dan uiteraard wel in zkh. @ froggieh, ben nu 35,4 weken zwanger. Bij jou eerste zwangerschap, hebben ze toen een draaipoging gedaan? Of heb je het afgewacht? Ik moet nu namelijk al aankomende dinsdag als ik 36,4 weken ben al naar het zkh voor de echo en versie! Op een of ander manier willen ze het hier zo vroeg doen. Maar vraag me nu eigenlijk af of het niet te vroeg is.... @ love, ik denk dat veel mij voor gek zouden verklaren als ik voor een stuitbevalling zou gaan hihi. Wel goed om te horen dat jij een sectio zo 'goed' hebt ervaren. Mocht het bij mij toch noodzakelijk zijn moet ik dat van jou maar goed uithouden. En jij weet gewoon al precies wanneer de bevalling is wel heel bijzonder lijkt me dat. Schiet echt al op bij jou! @appeltje balen dat je zo slecht slaapt..... @ doemaar vervelend dat je van de pillen zo moe wordt. Nog twee dagen werken........ Dan verlof..... Yeah.... Echt aftellen nu
djtje, jaaaaa ik snap wel waarom ze in amerika sectio's aan de lopende band doen hoor ik vond het wel prima.... héél soms denk ik als de bevalling nu zou beginnen uit zichzelf van wil ik het dan proberen, maar dan bekruipt me al snel het gevoel van wat als navelstreng om zijn nek zit, wat als mijn litteken scheurt, wat als ik zo erg uit scheur dat ik nooit meer kan paardrijden (ken helaas wel iemand die altijd pijn heeft gehouden) of opnieuw moet leren lopen (ook een bekend gevalletje in de omgeving) of mijn lijf houdt het niet (ben bestempeld met ME/CVS, fibromyalgie, ziekte van crohn) of of of neeeeee dan denk ik gelijk weer ik ga gewoon voor de KS, dat is goed bevallen (haha leuke woordspeling) en dan maar hopen dat dat allemaal weer goed gaat
@doemaar, ach concentratie was in de middag ver te zoeken maar was wel gezellig @love, fijn dat jen het zo goed doet in haar peuterbedje! Ik weet het verschil natuurlijk niet tussen ks en gewoon bevallen, maar vind t goed dat je ervoor kiest als het jou geruster maakt! Ik heb/had ook ME/CVS (heb mezelf beter verklaard een jaar geleden, weet niet of dat kan haha maar goed) maar bij dochter (en vooral zw) had ik er heel veel last van, heb ook nog astma en mag geen medicijnen tijdens zw dus wilde sowieso in het zh bevallen, stel je voor me lichaam trekt t niet etc etc. Heb toen uiteindelijk een ruggenprik gekregen. Maar heb het gelukkig allemaal helemaal goed doorstaan dus nu weer gewoon bevallen. Ik ben dus juist weer bang voor dat lange herstel na de ks! Mag je kindje niet tillen etc etc... @appelte, Ooh weer zo misselijk, hier af en toe maar gelukkig nog geen omhelzingen moeten doen. Sterkte! @djtje, ik ging met 38 weken naar de vlos voor draaien, en toen ze ging voelen was ze dus zelf al gedraaid, dus afspraak ging niet door Hihi. Maar geloof dat ze bij mij erg laat waren met het constateren ervan... Ze was ook erg bewegelijk nog en zat vrij hoog, misschien dat ze dan langer wachten!? Was er niet nog iemand bij wie de beeb gedraaid is? Of was dat van de andere mei mama's (op fb?)
Hier ook weer vlagen misselijk en overgeven. Bedankt voor de complimenten voor het bord. Hoop dat jullie beebjes nog goed gaan liggen! Donderdag mag ik weer op controle,denk dat baby goed ligt,maar kan er soms geen touw aan vastknopen wat ik allemaal voel en zie(ook placenta voor) Ik ga slapen,kijken voor hoe lang.......
@djtje, ach ja als dat het ergste is, vanaf zaterdag kan ik hele dagen slapen @froggieh, dat scheelt hahahaha @love fijn dat ze het zo goed doet in dr nieuwe bedje... scheelt een hoop gedoe ja tis hier zeker rustig, de meeste zitten op fb vrees ik nou hier bezig met de laatste dingen voor ik uit logeren ga...gisteren de geboortesuikers besteld, weer een rib uit je lijf.... maar ja. beschuit met muisjes gehaald vast.. 4 rollen en 3 pakken muisjes... moet denk nog wat bij voor linette te trakteren op school, maar ja dat is pas iets voor na de mei vakantie want beeb wordt helemaal aan het begin al geboren en de mei vakantie is 2 weken.. dus dat komt wel straks laatste donkere was met mn traininsbroeken wassen en hempjes, T-shirts kan ik wel vast in de tas doen. nog maar wat extra grote tenten bij zeeman halen strax anders moet ml mn ondergoed tuis gaan wassen want heb maar 7 tenten, of in het zh op de hand gaan wassen, beide vind ik gedoe..... voor de rest schiet het op, strax beneden afmaken.. is niet meer te veel werk en dan zit het er op..... mag ml het gaan doen de week erna en die week daarna de kraam
Doemaar lekker bezig jij! Straks met n soort van gerust gevoel t ziekenhuis in! Sas: krijgen we nog je hele bevallingsverhaal incl alle emoties enzo?
Trouwens is iedereen zo'n beetje met verlof na deze week? Of duurt dat nog twee weken? Aangezien ik zowat eind mei mama ben?
@dropje, ja dan weet ik gewoon dat ik ml en linette achterlaat in een schoon huis... en dan hopen dat ml snapt dat ie het moet bijhouden en dat ik geen behoefte heb om in een stofnest thuis te komen strax....... als beneden klaar is dan nog effe langs mn moeder, effe sponsering scoren altijd handig.... als ze er is tenminste... vanmiddag om half 1 ziekenhuis en dan naar een din toe... maar ja ze heeft galstenen en is eigenlijk een overtrokken reactie aan het geven..... ik heb ze zelf gehad, en zij claimt nu dat ze niets mag, niet sporten, en aanvallen duren tot de 4 en 8 uur... nou heel eerlijk ze mag alles, ze moet alleen uitvogelen waar ze een aanval van krijgt... en dat is voor iedere persoon anders... ik kon bijv niet tegen gepanneerd, of shoarma, roomboter volle melk, daar kreeg ik een aanval van,mn moeder gember en melk oa.... maar ik kon prima een whopper van burger king eten.... dus er zit in haar eetpatroon ook iets wat het opwekt, tja en als je daar niet effe tijdelijk mee stopt tot de stenen zijn weggehaald blijf je erin.. maar ja.... ze is ook nogal zwaar dus ze zal gewoon alle ongezonde, vette en zoete dingen blijven kanen dus blijven de aanvallen ook....
Ach de een is sterker dan de ander.. Dat zal altijd zo blijven denk ik Ik loop door met verkoudheid de ander meld zich n week ziek Tja wat doe je eraan... Kga vandaag maar eens wat babywasjes draaien
ja dat zal ook wel.... maar als je totaal geen aanpassing in je voeding wilt doen, moet je de consequenties ook maar voor lief nemen.... misschien dat sporten het verergert maar doorgaans niet.. vooral vetrijke voeding is het probleem... lees overgewicht...
ook lekker dan... ik heb ook zo'n vriendin die altijd alles heeft en dan liefst ook nog meteen heel erg... en idd kan de een meer hebben als de ander... hier, vannacht echt klote geslapen... last van mijn rug en buik lag in de weg... kon echt geen houding vinden om in te slapen... Vanmiddag nog maar eens proberen... Vanavond eten bij mijn schoonouders, en morgenochtend naar de vk. Ergens wil ik vanmiddag ook nog naar buiten, maar moet even iemand zoeken die tijd heeft, heb geen zin om in mijn eentje te gaan... Normaal heeft mijn moeder vrij op woensdag, maar die appte al dat ze vandaag druk was...
Hee meiden, voordat ik terug ga lezen eerst even dit: het schijnt (hier in den haag en omstreken iig) dat de zuigelingenvoeding (van nutrilon en friso) beperkt te verkrijgen is! Er is een tekort. Ik heb net de laatste weggesnaaid van de hoogvliet. De nummer 1 t/m 3 vooral. (Veel chinezen kopen ze hier op om naar china te sturen want daar is de flesvoeding niet goed en gaan veel babys doos... dat is wat ik gehoord heb) Dus moet je nog flesvoeding halen, kijk/vraag dan even of ze nog hebben! Niet dat je straks niks hebt als je bevallen bent! Liefs
Zo nu ff reageren. @rustig hier, Ja veel zitten nu op fb! @linda, ook al weer misselijk! @Doemaar, fijn dat je alles klaar hebt voordat je uit logeren gaat! Geeft ook een gerust gevoel in je hoofd als je eenmaal daar ligt Kun je echt even "ontspannen" Ooh mijn ouders en me schoonmoeder hebben ook galstenen gehad, en indd wat je zegt sommige dingen moet je dan gewoon laten staan heb je ook geen erge aanvallen! Maar ja sommige mensen zijn erg eigewijs... @dropje, geloof dat voor somiige nu de laatse week is ingeslagen, misschien dat er enkele nog volgende week moeten, dat weet ik niet zeker... @Happy, ook al rotgeslapen... echt de laatste loodjes geloof ik he! @Erin, ik ben het helemaal met je eens! @Hier, ook bagger geslapen, kon geen houding vinden die lekker lag... alles erbij gehaald van alle kussens tot voedingskussen tot een ander dekbed... niks hielp... nu best moe maar in de middag slapen kan ik ook niet naja gelukkig hoef ik niet veel te doen vandaag Hoe slapen jullie t lekkerst? (houding dan) Ik kan alleen op me zij liggen, maar dan lig ik op me arm die dan gaat tintelen... dus dan weer andere zij... en ga zo maar door ...
@frog, hier ook moeite moeten doen voor een pak nutrilon! Gekkenhuis! @dropje, geniet je van je verlof? @erin, jaaaa, laat de lente maar komen... Ben het zo zat dat vieze koude weer, maar het weekend wordt het weeer koud! @djtje, spannend zeg zo'n versie. Heel veel succes. Hoop dat de beeb stiekem een salto maakt aankomend weekend en omdraait, dat zou een leuke verrassing zijn. @ misselijke dames, he bah en sterkte. Ben hier nog steeds heel blij met meds. @hier, gisteren als kado een mom-2-be arrangement gehad. Massages, voetenspa, haren gewassen en gefohnen, en een spraytan, dat was lachen. Net alsof ik op vakantie ben geweest... Straks lekker bakkie thee doen met nichtjes en hun kids met chocosoesjes, mmmm.
@frogg, niet normaal dat die babyvoeding zo slecht te verkrijgen is... @Slapen, ik slaap ook op mijn zij. onderste been helemaal uitgestrekt, andere been opgetrokken. eventueel een kussen ertussen, maar dat is nood. van dat kussen krijg ik namelijk weer rugpijn... @anomama, lekker zo'n arrangement! kan me voorstellen dat je er dan weer even tegenaankan!
@froggieh, hier pak ik toch friso... meer dan genoeg te krijgen hier anomama, lekker dan @fb... aantal aanvragen maar ik weet niet of er dames bij zijn die van hier komen..... graag effe kenbaar maken
Hey meiden hier gaat het goed! Vandaag weer even wat laatste spulletjes halen! En dan moet ik vanmn lijstje alleen nog de woonkamer en keuken, verder is alles klaar en netjes. Ga even naar het centrum laatste dingetjes halen, fijne dag