Ik ga geen kolf kopen, eerst zien wat m'n bv doet! Bij me zoontje is het niet gelukt! Dus eerst even aankijken, mocht ik er een nodig hebben mag ik de medela lenen van m'n vriendin!
@appeltje, handsfree kolven haha. Had er een van avent volgens mij, gedeeltelijk hand en daarna nam de kolf automatisch het tempo over, best goed ding, maar ga dit x aan de fv. @doemaar, denk toch echt dat jij onze volgende bent die gaat bevallen, spannend he. @dropje, yep, heb hier ook een ingedaalde baby en ja, ik kan ook niet op de fiets meer, want voelt alsof ik dan op het hoofdje zit. Heel scherp gevoel daaronder. Kan hier ook echt vlakke hand onder mijn borstbeen leggen, zo laag hangt mijn buik. @frog, bah, die nachten zijn zoooo lang en zooo vermoeiend. Mannen:x @djtje, jippie, laatste dagje voor jou!
Zo, terug van de controle bij de VK. Meis inderdaad nog in stuit (Duh, dat zei ik al...). Vanmiddag gaat de vk bellen met de gyn om een afspraak in te plannen. Die zal waarschijnlijk begin volgende week zijn (afhankelijk of dit voor of na mijn liggingsecho is, gaat die dus wel of niet door...), want de vk verwachtte niet dat ze morgen nog plek hadden. Afhankelijk van de gyn die ik dan krijg (en de tijd die ze dan hebben) is het alleen een informatief gesprek, of kunnen ze meteen proberen te draaien. Daarna weet ik dus echt meer. Voor nu dus nog even verder afwachten... Mevrouw is alleen wel langzaam aan het indalen nu, want ze lag al in mijn bekken met haar billen, maar nog niet vast...
@happy thx @anomama weet ik niet, er is ook nog een ander deel mei mama's ik pas over 2 weken hoor.... tussen nu en 2 weken @froggieh ja soms is het lastig he een houding in bed te vinden.. wat ik nu wel lekker vind is mn kussen wat hoger en een kussen onder mn benen.. of nog steeds half zij/buik met een opgetrokken been.. wel mn been op een kussen zo hier gezorgd dat de koelkast en vriezer vol liggen voor meneer en mevrouw komende week.. ben alleen eieren en bier vergeten, nou die moet ie zelf dan maar halen..... vind het al wat dat ik ze verzorgd achterlaat.. of ach misschien haal ik het toch nog wel weet ik veel. snoepjes en petflesjes spa rood gehaald om mee te nemen. nieuwe rolborstel en sponsjes voor de make up... volgens mij alles in huis.
ja mamavand, hier is het einde in zicht.... nog 2 nachtjes, dan 8 dagen opname dan inleiden.... allemaal mijlpaaltjes... en punten van waar tot waar je leeft
@Doemaar, het komt nu echt dichtbij he! Hoop dat je die 8 dagen beetje gezellig doorkomt (kan zo saai zijn in zh) Lig je dan op verlosafdeling bij mama's en baby's? En dan al gewoon bijna je baby!! @ happy, had al gelezen op fb! @ hier, zit gezellig op me werk, collega van dr werk te houden en wat dingetjes doen op de computer, voel me gelijk een stuk fitter en gelukkiger! Vanavond lekker met dl en ml naar de "stad" inkt halen, en lekker mac doen Mag ook wel een keertje
@doemaar, het komt nu inderdaad allemaal steeds dichter bij voor je. @frogg, weet dat sommige de info nu dubbel/3dubbel krijgen, maar er zitten hier ook meiden die niet op fb erbij zitten toch? @update, maandagochtend mag ik naar de gyn voor een informatiegesprek. dan maandagmiddag gewoon naar de liggingsecho. en dan gaan ze waarschijnlijk dinsdag proberen te draaien.
hey meiden, @doemaar had je idd nog willen appen wanneer je naar zh moest maar dit gaat dus zaterdag gebeuren? @mamavand ik zie dat jij ''gelukkig'' ook nog niet bevallen bent! goedzo!! @happy fijn dat je dan maandag terecht kunt....ben benieuwd.....wat als ze niet gedraaid krijgen? wil je dan even goed natuurlijk bevallen? @hier gaat alles goed. J. drinkt super goed en zit al op 7 voedingen van 50 ml en deze drinkt hij nu zelfstandig op die knapperd. N. daar en tegen krijgt nog 8 voedingen en krijgt nog meestal de helft via de sonde want ze vindt het drinken wel nog wat moeilijk! hopelijk heeft ook zij het snel door....ze groeien in ieder geval wel als kool
bevalling ligt dan aan de houding waarop ze ligt of het mogelijk is of niet. daarnaast wil ik graag weten wat de risico's zijn... Wat ik er tot nu toe van begrijp zitten er stiekem best wel wat risico's aan het vaginaal stuit bevallen... en dan is voor mijn meisje een keizersnede misschien beter... maar dat hoor ik dus als het goed is maandag allemaal. Ook lees ik dat kinderen die in stuit geboren worden een grotere kans hebben op heupdysplasie, en daar heeft ze ook al een groter kans op... Dus ook dat laat mij nu momenteel iets meer neigen naar keizersnede. Hoe dan ook moet ik in het ziekenhuis bevallen als ze niet gedraaid kan worden...
@happy, spannend weer allemaal. Goed dat je je goed laat informeren en dan moet je idd kiezen waar je je goed bij voelt. @sasje, wat een kanjers heb je toch. Blij dat het goed met ze gaat! @doemaar, ja, ik bedoelde ook van dit forum groepje de eerste. Nog 1 dagje vrij loslopen morgen, geniet er nog even van. Zo te horen laat je linette en ml goed achter, vrouwen proberen ook alles zelf te regelen he @ hier, vandaag weer niet gekookt. Nu al 3 dagen op rij eten gehaald, schaam schaam. Gewoon totaal geen zin om te koken Had voor finn nog portie bloemkool in de vriezer, maar zelf weer patatje gegeten. Ach, gelukkig kan het qua kilo's geen kwaad. Vanmorgen 7,1 kg aangekomen in totaal, dus dat valt nog mee.
@ happy we zitten nu dus in hetzelfde schuitje Spannend he! Ik heb dinsdag het gesprek in het zkh met de draaiing. Dus ms wel dezelfde dag als jij! Wilde net als jij graag thuis bevallen.... @sasje super om te lezen dat het zo goed gaat met je kids! Woohooooo Verlof! Ben super verwend met een grote kado mand. Morgen alweer 36 weken, begint nu echt spannend te worden.
fijn dat je nu ook verlof hebt djtje!!! we zitten idd in hetzelfde schuitje... ben benieuwd hoe het bij jou allemaal gaat.
Happy en dtje, ik hoop dat ze julie beebjes gedraaid krijgen. Joepie, weer iemand verlof! Nog ff kunnen we er allemaal van genieten. Is idd wel gek,als de ene verlof krijgt gaat de ander al bevallen Vandaag controle gehad, baby ligt goed, beweeglijk in bekken,wel al gedaald. Over 2wkn liggingsecho en bespreken bevalling. Sasje,wat fijn om te horen dat alles goed gaat. En met jou? Ik neem aan dat jij weer thuis bent? Wat wegen de kleintjes nu? Foto van vandaag
@happy, ja zo bedoelde ik t niet hoor maar anders denk je dat ik je oversla ofzo dus vandaar dat ik t schreef want had op fb al gereageerd anders wordt alles zo dubbel he Hihi @sasje, fijn dat alles goed gaat met j. & n.! En wat een kanjer die j zeg! Hopelijk mogen ze snel naar huis @anomama, schaam je niet... Hier ook niet gekookt vandaag... Mac gedaan, gister wel gekookt maar lekker makkelijk rijst en dag ervoor pizza ach nu kan het nog even haha @djtje, yeahaa verlof! Leuk dat je mand met kado's hebt gekregen! @linda, mooi buikje hoor! Fijn dat alles goed was met jullie! @hier, Pff heb ontplofte enkels nu, vocht is hier ook gearriveerd! Bleh, gelukkig verder geen last van. Ml masseert en duwt heel lief elke avond op me rug dat scheelt weer in de jengelbenen in de nacht!
Meiden ik zoek jullie hulp?? Wij twijfelen over de naam! Welke vinden jullie het leukste, beste passend bij Déan Déan & Dez Déan & Jairo Déan & Ryan We komen er echt niet uit, dus graag jullie mening!
@sasje jep, heb morgen (vandaag) nog en dan is het even klaar... heb het nog proberen te rekken(weer) maar de gyn wil daar toch echt niet aan.. aan de andere kant ben ik ook wel blij dat ik mag gaan liggen, 8 dagen slapen, 8 dagen maximale controle.. @froggieh zag je vochtfoto al hier ook zo een last ervan.... in de knieeen ook zo een klote gevoel bah @djtje ga ik doen, komt morgen een schoolvriendinnetje van linette spelen dus de dag is vast zo voorbij @linda, mooie buik meis @rest geen idee, ben moe dus ga nog een poging wagen