16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @erin ohhh ja das ook altijd zo een lekkere mijlpaal die 37 weken:D
    dan mag uk ook iedere dag komen hahahaha

@sasje zou wel lekker zijn als Nomi het gauw oppikt... lekker thuis van je kleintjes genieten:D

hier een oke nacht gehad..... toch van 11 tot 7 geslapen, wel om 1 uur effe een tel wakker en half 3 wc.. maar ben echt doodmoe.. zal ook wel de spanning zijn van alles.

vanmorgen een zadel en stuurlint voor mn nieuwe racefiets besteld. als ik strax bevallen ben heb ik een super gaaf racefietsje van bianchi staan, full carbon helemaal gaaf. nu nog uitzoeken wanneer je je kan inschrijven voor de amstel gold race 2014

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hihi doemaar fijn dat je goed hebt geslapen!!!
    en je slaapt in ieder geval beter dan ik van 11 tot 7 hihi!

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja, dat scheelt de helft als je een paar aardige nachten maakt...
    aanleiding voor een postnatale depressie is meestal tot altijd oververmoeidheid... moe de bevalling ingaan en als die ook nog eens duurt er nog vermoeider uitkomen..... deze keer kan ik daar echt voor waken door een weekje goed uit te rusten ;)

want bij linette heb ik op de rand gelopen hoor

4. Anomama

Anomama Lid

25 aug 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    @doemaar, gelukkig heb je goed geslapen!
    @mamvand, vind het moeilijk met die namen. Brn zelf van de korte namen, dus zou dan voor dez gaan, vooral in combi met dean.
    @erin, ja, de 37 weken zijn in zicht, zo fijn! Hier ook vrijdag 37 weken, kan niet wachten tot die mijlpaal bereikt is...
    @slaaaaaap, vrijdag onverwacht visite en dus veel te laat naar bed. Dacht ik gisteren op tijd mijn bed in te duiken, werd finn ziek. Dus vannacht heel vaak bed verschoond en inmiddels 7 draaien wasgoed (zelfs dekbed, kussen moesten eraan geloven) verder. Heb uit pure wanhoop mijn kraampakket aangebroken omdat ik geen molton/ hoeslakens meer overhad... Dus finn heeft de matrasbeschermer uitgeprobeerd;) nu hopen dat ml en ik niet vannacht gaan beginnen en dat we allemaal een goede nacht kunnen maken. Voel me nu een zombie...

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja das iig al wat niet anomama.
    moet van mezelf ook even het thuisfront loslaten, anders heb je geen leven hier... effe focus op oneindig... nou ja een week hahaha

heb jij maar een onderlegger gekregen dan in je kraampakket?
    heb er nog wel wat over..... allemaal....

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou dat wat in het kraampakket zit van cz is ook echt niet genoeg als je de vliezen breken hoor!!!
    als mij de vliezen thuis waren gebroken met alleen dat roze ding op het matras had ik beide matrassen kunnen gaan weg gooien 100 procent!!!
    tjeetje wat komt er veeel uit......het bleef maar lopen hihi!!! dacht ik loop leeg ;)

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    huh, ik kom om in de matjes, onderleggers whatever in het pakket van cz

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    er zit toch echt maar 1 zon roze ding in als matras beschermer?????

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nee ik heb meerdere roze en groene

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    maar ja ik heb ze niet nodig hahaha ik doneer ze aan mn vk strax

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb ze ook niet nodig gehad gelukkig hihi!

12. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had van de vorige keer bij de action zon waterdichte matrashoes gekocht. Die heb ik inelk geval om mijn matras. Als ik straks 36wkn ben gooi ik er nog een badhanddoek bij en dan zien we wel weer.de vorige keer heeft het goed gehouden toen de vliezen gebroken waren.

Vandaag wat te veel gedaan,maar mijn loungeset is opgebouwd,alle plantjes geplant,de was bijgewerkt, binnen opgeruimd en spullen klaargezet voor morgen(komen de dakkapel maken,jippie!!!)
    Vriend heeft de hele dag op het dak gewerkt alles klaar te maken dat ze morgen meteen kunnen beginnen!

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hier ook veel in het kraampakket veel matrasbechermers! Dus ideaal!

14. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Alles wat je overhoud uit kraampakket kun je doneren aan derdewereld landen moet je ff googlen

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ah fijn linda dat morgen de dakkapel komt!!
    dus het einde komt in zicht????

16. Anomama

Anomama Lid

25 aug 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw linda, jullie zijn goed bezig. Succes morgen, hopen dat het droog blijft!
    Matrasbeschermer, zat er idd maar 1 van in en dan nog heel veel van die matjes voor onder je billen. Denk dat ik zelf ook zon waterichte molton ga scoren, want vond het vorige x echt bloedheet dat plastic!

17. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3377 Happy2013, 22 apr 2013
    Laatst bewerkt: 22 apr 2013
    @linda, druk bezig geweest!!!

@matrasbeschermer, ik hoor alleen maar dat die dingen zo kraken (en als ik ergens niet tegen kan snachts...) dus ik heb ook zo'n matrasbeschermer gekocht. Die ligt er nu op! Mocht die het niet redden dan maar een nieuw matras... Staat toch nog op mijn lijstje!

@hier, vandaag 36 weken! Nog 7 dagen en ze mag 'legaal' komen. Vandaag spannende dag met gyn en liggingsecho. Verder sinds gisteravond ineens last van mijn stuitje... hoop dat dat voor een gedeelte stress is...

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @dropje ik doneer mijn pakket aan de vk bij ons, die verzamelt ze voor vrouwen die niet zoveel geld hebben en van de verzekering geen kraampakket krijgen binnen Nederland. vind ik een lofwaardiger streven

19. Anomama

Anomama Lid

25 aug 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    @doemaar, is idd ook goed doel, genoeg armoede in ons eigen land.
    @happy, succes vandaag bij de gyn!

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dropje thans voor de tip! Ga ik zeker onthouden, als ik wat over heb zal ik het zeker doneren!

Deel Deze Pagina