16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @anomama, wat dat betreft ben ik wel een beetje nationalistisch eerst eigen land hahahahahaha

2. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Doemaar kan zijn dat ik dat ook bedoelde zat n briefje in minn kraampakket dat je het ergens af kunt leveren idd

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @dropje maakt toch niets uit, doen wat je zelf het fijnst vind.. want ze doen het voor binnen en buitenland, en dan geef ik de voorkeur aan binnenland;)

hier wat spikkeltjes oud bloed ofzo aan het verliezen net toen ik naar de wc moest

4. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Oeee spannend! Je slijmprop misschien

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @dropje ja vind de verpleging ook, heb voor de zekerheid maar een maandverbandje ingedaan, want ze zijn nieuwsgierig wat het is.... dus oke

6. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Oeee straks gaat die kleine spruit zich vanzelf aandienen! Ze denkt; ik heb alles gehoord ik doe ut zelluf wel ;)

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @dropje kan, wil dr liever nog eventjes binnen houden

8. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

ik HAAAAT het uitzendbureau!!!
    ze hadden mij gevraagd in maart al gevraagd wanneer ik met verlof ga, wanneer ik uitgerekend ben enz enz enz...
    afgelopen maandag had ik ze aan de telefoon en heb ik nog gevraagd of nu alles in orde is... "Ja alles is geregeld, bedankt nog voor het sturen van de zwangerschapsverklaring"

Ik kijk donderdag op de site van het uwv onder mijn account en zie dat er nog niets is aangevraagd!!!
    Ik bel het uitzendbureau op en ze zeggen mij dat ik zelf de WAZO uitkering aan moet vragen...
    dus heb ik het uwv gebeld om dit aan te vragen...
    alle gegevens doorgenomen...
    Ze vinden het heel raar dat ik zelf bel en niet mijn werkgever...
    Hele verhaal gedaan... Gelukkig gaat die mevrouw alles met spoed verwerken...

Ben zoooo boos!!!

Stel dat ik afgelopen donderdag met verlof was gegaan, dan was er dus niets geregeld en krijg ik dus ook geen loon!!!

sorry moest even mijn frustratie kwijt...

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @appeltje... waaaaat dat is belachelijk, jij moet dat niet regelen maar je werkgever..... wat een achterlijk gedoe. welk uitzendbureau is het? ik ga bellen met die idioten heb wel zin in een potje schelden, vloeken en boos doen

10. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff lekker dan appeltje.... Moet idd de werkgever doen... (ik kreeg de bevestigingsbrief van het UWV vervolgens wel eerder als mijn werkgever, maar toch) Gelukkig wilde die mevrouw het met spoed verwerken!

Hier weer terug van de gyn, helaas met klote nieuws.
    Mevrouw heeft zich dit weekend bedacht dat indalen toch wel heel leuk was, en was nog verder ingedaald. Daarbij ligt mijn placenta over ongeveer de hele rechter voorkant van mijn buik, was er minder vruchtwater en is het ons eerste kindje. Allemaal redenen waardoor een draaipoging weinig zin had. Enige pluspunt voor het draaien is dat ze in een volkomen stuitligging ligt, maar dat weegt niet op tegen de nadelen...
    De draaipoging was dus heel snel van tafel... Daar ging dus ook mijn thuisbevalling....
    Daarna gesproken over wat dan...vaginaal of keizersnede. Bij een volkomen stuitligging is een vaginale bevalling niet aan te raden... Dus blijft keizersnede over... Tot zover dus mijn 'keuze'.
    Vanmiddag heb ik mijn 'officiele' liggingsecho, deze wilde de gyn nog wel even afwachten (vooral omdat zijn echo apparaat echt onduidelijk is en hij dus ook niet zo goed in mijn bekken kon kijken). Vrijdagochtend mag ik terug en dan gaan we echt spijkers met koppen slaan (lees, dan ga ik waarschijnlijk met een datum voor mijn bevalling naar huis...)
    Zo ga je van een 'IK GA NIET NAAR HET ZIEKENHUIS!!!', ineens heel snel naar een 'ik moet 5 dagen in het ziekenhuis blijven....'
    Het is nog even een hele omschakeling...

@Djtje, ik hoop voor jou op beter nieuws morgen...

11. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Appeltje meeeeeen Je niet!!!! Eikels
    Hier ook gezeik gehAd met hrm en uwv!
    Ik was sinds 25 mrt 50% ziekgemeld maar niet doorgekomen bij uwv of hrm terwijl ik en mn werkgever n brief hadden gekregen van arbo
    Dus op mn laatste werkdag nog gezeik en woeste hrm aan de lijn
    Pffff maar nu ga je lekker met verlof en dikke p voor hun!
    Lalala

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Happy wat balen zeg!

Appeltje lekkere uitzendbureau wat een rotzakken.

Doemaar heb je inmiddels nog meer bloed verloren ?

Hier morgen controle! Ben benieuwd heb steeds weer bloedverlies en onwijs veel buikpijn!

13. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

ben blij dat jullie ook aangeven dat de werkgever dit moet regelen...
    begin langzamerhand aan mezelf te twijfelen...

gelukkig krijg ik na mijn verlof een contract bij mijn werk :D
    ben ik meteen van al het gezeik af!!!

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamavand, nee alleen een hoop steken helemaal onderin.. kan bijna niet voorstellen dat zij nu uitgerekend haarzelf eerder gaat aandienen, dus zal gewoon wat voorwerk zijn, en zal denk de komende dagen misschien wel mn slijmprop verliezen, voor nu geloof ik het allemaal wel;)

15. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, net terug van de liggingsecho.
    Eigenlijk zei zij hetzelfde als de gyn vanochtend.
    Tot aan de ks aantoe... Nu moet de acceptatie dus nog even indalen...
    Kan om de gekste dingen janken nu... Bedacht me net dat ik ook een grotere vluchttas moet maken nu (niet meer alleen nood)... Hoppa janken...

@mvd, veel succes morgen bij je controle!
    @Doemaar, je hebt eigenwijs en eigenwijs he!
    @Appeltje, fijn dat je straks een rechtstreeks contract krijgt... Misschien dat het uitzendbureau daarom zo loopt te etteren....

16. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ happy, ah wat een vervelend nieuws zeg! Had zo gehoopt voor je dat ze nog konden draaien. Als het anders loopt dan je verwachtingen, is dat wel even slikken. Een sectio is toch weer heel anders. Gelukkig heb je tijd om je er op voor te bereiden en je verwachtingspatroon in je gedachten en gevoel bij te stellen. Wel eens gehoord van 'natuurlijke sectio'? Staat bij het topic bevallingen in dit forum een stuk over. Alleen doen daar niet alle zkh aan mee.
    Vind het ook heel spannend morgen... Hoop idd dat de draaiing lukt en anders een stuitbevalling kan ondergaan. De baby ligt bij mij in onvolkomen stuit. Draaiing zal bij mij ook een uitdaging worden, gezien mijn placenta aan de voorkant ligt.

@ doemaar hoe is het in het ziekenhuis? Wordt je goed verzorgd? Aardig personeel? Spannend allemaal...

@ matrasbeschermer. Ga eens in mijn pakket kijken, moet er nu toch aan geloven, had het nog uitgesteld ;).
    Van mij mag de baby nog lekker een tijd blijven. Wil nog lekker kunnen rommelen, schoon maken en van mijn net begonnen verlof beginnen. Maar ja het kan net zo goed eerder zijn.

@ appeltje wat een vervelende mensen bij het uitzendbureau, alsof je er op staat te wachten om dat zelf nu allemaal nog te moeten regelen. Wel fijn vooruitzicht dat je contract krijgt op je werk!

@ mvd, hmm spannend dan de controle morgen. Hopelijk allemaal onschuldig het bloedverlies en de buikpijn... Doe het rustig aan he!

@ hier, heerlijk ontspannen weekend gehad. Met mijn vriend weekendje in kasteel in Maastricht geweest, lekker van het zonnetje genoten, uit eten geweest. En gisteren bij thermae 2000 geweest. Heerlijk begin van mijn verlof. Helaas is de baby in al deze rust nog niet gedraaid. ( paar keer handstand in het water gemaakt, maar dat hielp helaas niet :D)

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @happy, ja jeetje tis toch wat, kind ineens in stuit...mag toch hopen dat ze zich bedenkt en terugdraait naar hoe het hoort

wel een mooi gewicht van 2560 gram... dus dat is 65 gram onder arnaud's geboorte gewicht dus dat is mooi

18. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ happy gewoon even veel huilen nu! Is niet gek je moet dit nieuws allemaal even een plekje geven. Ik wil je ieder geval een virtuele knuffel geven!

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @djte, is oke in het ziekenhuis hoor wel jammer dat je ml en linette moet missen, en uit je dagelijkse sleur wordt gehaald maar tis even niet anders.... wordt goed in de gaten gehouden

was wel een zaalarts vanmorgen die het beter leek mij in te leiden hahahaha, mijn gyn was er vandaag en zei, nee niet doen hier is uitgebreid over gesproken heeft al de nodige voeten in aarde gehad bij hun thuis hebben alles afgewogen en willen gewoon rond de 37 weken bevallen en uk mee naar huis nemen... zij snapt dat... en tuurlijk ziet ze het liever anders, maar ze begrijpt de keuze.. je hebt er immers al 1 achter gelaten, en de toekomst, enz enz enz.. ik zei tegen dr.. ja ik merkte al dat ze pushte voor inleiding maar veeg dat zo van tafel... ze zei en als het nu zou beginnen, dan begint het en dan mag ze komen... oke zei de zaal arts dan hebben we daar een deal, ja hoor hahaha. mijn gyn zei vanmorgen smiddag, och dat doen we nooit meer als het met 34 weken begint laten we het komen is niet echt een deal hahahahaha moesten we hard om lachen. en de meeste zijn erg aardig, met de ene heb je meer als met de ander dat blijft...

voor de rest groeiecho gehad en ze had zich vandaag in stuitligging gedraaid:$ maar haar gewicht is goed 2560 gram dus 65 gram onder het gewicht van arnaud die met 37.4 2625 gram was, daar gaat ze nu zeker aan voorbij:D

20. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een eigenwijze babys zijn de mei baby's ;)

Doemaar fijn dat je je niet zo laat overrompelen en dat jullie een zo duidelijk opgezet plan hebben!
    Wouw mooi gewicht ja, kun je trots op zijn :).

Zo lekker frietjes gegeten, nu wat rommelen in de baby kamer, om het op orde te maken. Alle spullen zijn er, maar nu nog netjes maken en beginnen met de wasjes. Het wordt wel echt super mooi, ben er helemaal blij mee.

Deel Deze Pagina