16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow, zie dat ik de update van Djtje gemist had... Klote dat het niet gelukt is. Wel fijn dat jij wel een vaginale bevalling kan gaan doen! Toch voor jou lijkt het me even wennen.

@sasje, ik heb thuis idd een verstelbaar bed. hoezo?
    Ik zal vrijdag iig ook even vragen wat het bij ons nu precies is. Die 5 dagen is wat ik van horen zeggen heb... Maar er zit veel verschil tussen dus...

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @djtje, wat balen dat het allemaal niet is gelukt zeg... nou das niet leuk dus een vermoeiende dag

@happy ik denk dat ze zich terug gedraaid heeft maar met haar fratsen weet je het nooit

ja 'gewoon' accepteren en dat is irritant.... kweet er alles van

hier gewoon een snotaap van een zaalarts die gewoon geen rare dingen in dr hoofd moet halen voor nog meer onderzoeken te willen doen in de laatste 6 dagen voor de inleiding.... tegen de pleeg ook maar gezegd als ze morgen nog een plan heeft voor een onderzoek kan ze beter bij me wegblijven, ik vind het belachelijk dat ze nu weer een glucosetest wil doen alleen maar omdat dat effe in dr opkomt... dat kind vezind gewoon onderzoeken om maar eerder te kunnen inleiden... een snotapen complot whahahahahahaha;)

3. Love081986

Love081986 Actief lid

20 okt 2010
    255
    0
    0
    Cothen
    vandaag nog niet nee..... 1 mei en 7 mei krijg ik die

ja nou ja de gyn vond het dus nog niks zorgelijks, tis meer mijn eigen angst :(

jaaa verstelbaar bed, wij mochten toen 10 dagen blijven bij Jen, heerlijk! ik heb thuis dus ook geen verstelbaar bed helaas.....

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou love tis maar een kleine moeite om tijdens een echo gewoon effe die doppler op de navelstreng te zetten en de af en aanvoer te checken, wat dom dat ze dat niet standaard doet, alleen voor je eigen gemoedsrust....

maar ja wie ben ik... lol

5. Love081986

Love081986 Actief lid

20 okt 2010
    255
    0
    0
    Cothen
    hmmm ja.... kom je nu mee :p
    ik heb die bij Jen alleen de laatste dag gehad, toen besloten ze dus dat er teveel druk op stond en dat ze er gelijk uit moest.....
    maargoed voor nu was alles volgens haar goed... dus moet ik dan maar op vertrouwen tot 1 mei

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja love zal de volgende keer effe bellen.... love vergeet je niet te vragen of ze effe willlen doppleren op je navelstreng whahahaha

7. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle zieken,veel beterschap.

Stuitliggers blijven dus allemaal zo liggen,balen dat je je erbij neer moet leggen.

Voor alle mensen die niet goed nieuws hebben gekregen. Jammer dat ook de laatste loodjes zo zwaar zijn,zowel lich als emo.

De mei babys maken er wat van

8. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Goede morgen!

@Erin, Fijn dat beeb zo goed doet! En lekker alle controles al ingepland!

@Sasje, Hoe voel je je nu? Beterschap!

@Appeltje, fijn dat het geregeld is met UWV, nog een paar dagen!!

@ Anomama, ooh beterschap!

@Djtje, hoe was t in t zh? Ja nog een week en dan begint mei al :D

@mamavand, fijn dat kleine het goed doet maar wat balen weer van je bloedverlies etc! Veel rust nemen en echt bellen als er wat is he!
    Nee nog 5 weken stilzitten lijkt me ook niks! En tijd gaat dan zo langzaam... en met jou geschiedenis deze zw! Zou wel fijn zijn als ze dat wat gaan doen.

@Love, jeetje zeg! Jij ook al placenta problemen, wel fijn dat beebje nu al groter is dan Jen ooit was! Wilt toch iets zeggen!
    Nu rustig aan doen een beetje dus. Fijn dat je altijd terecht kan trouwens! geeft denk ook wel rustgevend gevoel!

@doemaar, hoe meten ze dat dan met de doppler?

@Djtje, ooh wat jammer dat het niet heeft mogen helpen! Gelukkig kan jij wel vaginaal bevallen! Al is het in het zh!

@happy het is ook niet niks als je je insteld op het een en dan t ander verplicht bent te doen! Maar komt vast helemaal goed!
    En je ziekenhuistas inpakken kan volgende week ook wel ;)

@Doemaar, van je zaalarts moet je t maar hebben... Maar het gaat toch goed met jou en de beeb? Waarom willen ze dan eerder inleiden???? :(

@Mei mama's, echt tis best een heftig groepje zeg! Maar we kunnen het!! bijna mei :D

@Hier, gister een stuk moeten lopen waardoor ik ontzettend veel pijn aan me schaambeen gedeelte heb. Kon me benen niet meer tillen of lopen helemaal niks! Vannacht nog ontzettend last van gehad, om kwart voor 5 eindelijk in slaap gevallen en om half 7 stond dochterlief weer voor de deur... ik ben wakkeR!!! Dus... heerlijk geslapen... :(
    Nu nog beetje last van dus doe t rustig aan vandaag, had allemaal plannen en afspraken maar die ga ik voor vandaag afzeggen, ben bang dat ik anders helemaal niks meer kan!

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nou er zijn er meer geweest met slecht nieuws dus!
    Meiden met stuitliggers sterkte!

Doemaar hoe is het daar?
    Heb je beetje een leuk persoon bij je op de kamer liggen?
    Of lig je alleen??

Sasje hoe is het met de kleintjes?

10. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    allemaal aaien over bolletjes hier zeg meiden... sjongejonge...
    ik hoop toch vooral dat alle beebjes gezond ter wereld komen wanneer of hoe dan ook :)

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @froggieh, gewoon met dat echo ding... ze zetten die op de navelstreng dan hoor je een hartslag, en daaronder zie je dan een soort van golven.... die golven geven de optimaliteit aan van de af en aanvoer dus dat kan gewoon tijdens een echo

12. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

knap hoor een stuitbevalling!!!
    vorige week is beebje bij mij zelf gedraaid :D
    toen beebje nog in de stuit lag zei ik direct dat ik niet voor een stuitbevalling ga...
    nu hopen dat beebje niet nog een keer gaat draaien...

13. Love081986

Love081986 Actief lid

20 okt 2010
    255
    0
    0
    Cothen
    doemaar, ja idd alleen mijn gyn doet de echo's niet zelf he
    dus de echoscopiste doet alleen wat er opgedragen wordt
    en daarna hoef ik altijd pas naar gyn
    maargoed hij is iig ook nog steeds errug actief dus beetje vertrouwen hebben dan maar.....
    nog een weekje dan iig die doppler

14. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Hier groeiecho goed: 2600 gram en alles gemiddeld
    Kom maar op kleinte over 1,5 mag je komen!

15. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is dat lekker zeg verlof. Baby kleertjes zijn gewassen :). Kan ik vanavond mijn vluchttas klaarmaken. Gisteravond ook maar het zeil in bed gelegd... Hmm gaat nu wel heel snel.
    Nog wel heel veel poetswerk, maar eerst dat klaar hebben wat noodzakelijk is.

Vandaag is mijn collega bij mij thuis geweest voor de foto shoot (was eigenlijk vrijdag, maar dat kwam haar niet meer goed uit). Heb al 1 voorbeeld gezien echt gaaf! Voor de rest moet ik even geduld hebben die stuurt ze op als ze terug is van haar vakantie.

Bedankt voor jullie lieve reacties, doet me goed!
    Voor mij voelt het beste aan om alles zo natuurlijk mogelijk te laten verlopen, vandaar mijn keuze voor de stuitbevalling. Ik zou veel meer opzien tegen een keizersnede. Besef me wel dat er grotere kans is dat ik die alsnog krijg. Maar eerst zo en vertrouw het goed genoeg dat ze me hierin in het ziekenhuis kunnen begeleiden. Daarom ook super fijn dat mijn gynaecoloog hier ook achter staat. Geeft me veel vertrouwen.
    Nu wel hopen dat de baby niet te lang op zich laat wachten, want nu kan het beter wat eerder komen, gezien dan de slagingskansen groter zijn.

@ dropje, wouw goed nieuws!
    @ love, spannend voor jou zo in deze laatste weken! Gelukkig heb je er vertrouwen in. En volgende week weer de afspraak waar ze het goed kunnen bekijken hoe het gaat.
    @ appeltje, hehe een mei baby die zich nog keurig draait :D
    @ erin, ja we gaan voor allemaal gezonde mei baby 's (en een tikkeltje eigenwijs)
    @ froggieh, bah wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Vandaag rustig aan kunnen doen? Weer wat bij kunnen tanken?

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @dropje fijn dat de groei echo goed was.

@love, oke op die fiets... nou ja zolang je uk goed voelt niet te veel zorgen maken idd

@appeltje, tja als het niet anders is dan moet dat maar he.. maar ze als ze zo blijft liggen dan gaan ze proberen te draaien, en anders billen first

@djtje, jij iig een stuitbevalling... als het zo is bij mij doe ik het ook hoor.. tenzij ze inmiddels weer is gedraaid of dat ze haar nog kunnen draaien. komt uiteindelijk allemaal goed, ze moeten er toch uit;)

17. Anomama

Anomama Lid

25 aug 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    @djtje, jammer dat de draaipoging is mislukt, maar wel knap dat je voor een stuitbevalling gaat, bikkel!
    @ love, jee, vind dat altijd eng als placenta spannend doet, sterkte!
    @ mamavand, het zit jou echt niet mee he.
    @doemaar, hoop dat jouw meisje nog terug tuimelt, ben benieuwd! Hou je het beetje vol daar?
    @dropje, fijn dat evho goed was!
    @frog, rustig aan he.
    Die mei babies maken het idd wel heel spannend, maar misschien worden het wel allemaal hele soepele bevallingen en zoete babies ;)
    Vandaag rustig aan gedaan en inmiddels weer de oude na de buikgriep, jippie. Morgen naar de vk! Gisteren waterdichte molton op mijn bed gegooid, want tja, 37 weken zijn in zicht :) you never know....

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja ben inmiddels vandaag mn slijmprop verloren, veel harde buiken en steken onderin op dit moment.... we zullen zien.

19. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    hee meiden,

@Doemaar, dat wordt spannend nog! Straks komt ze uit zichzelf al eerder!
    en dat met doppler, nooit geweten, lijkt me dus kleine moeite om dat te doen! Zouden ze altijd moeten doen, gewoon standaard!

@anomama, gelukkig buikgriepje weer beetje over!

@djtje, fijn dat het verlof je goed afgaat :D

@Dropje, fijn dat echo goed was!

@Hier, weer meer gedaan dan de bedoeling maar gaat redelijk moet ik zeggen, beeb is erg druk!
    Wilde nog huis schoonmaken maar... me ouders zijn op vakantie 2 weekjes en ze heeft mij haar schoonmaakster gestuurd :D:D Ze komt deze vrijdag en volgende week vrijdag lekker schoonmaken hier zodat ik t niet zo veel hoef te doen :D:D Zo blij mee!!
    Scheelt toch weer.

@bevalling, kijken jullie ernaar uit of ertegen op?!

Ik kijk er zooo naar uit, heb er gewoon zin in! (ik spoor niet hoor)
    En ik weet al wat t is van de eerste (dus ik spoor echt niet) maar heb er gewoon zin in dat t gaat beginnen en dat ie komt! Ben er klaar voor!!
    haha

20. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag heel erg tegen de bevaling op,na de moeizame bevalling bij marit. Maar nu het dichterbij komt valt dit weg. Ik heb een a4tje volgeschreven met namen die kinderen hebben en die in mijn ogen zwakker zijn dan ik. Hihi dat waren er ee heleboel,dat geeft een goed gevoel,als zij dat kunnen kan ik het ook nog een keertje. Tsjakkaaa!!!

Deel Deze Pagina