16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    @Doemaar, oooh ga je je vliezen laten breken?! Dan gaat t toch sneller gebueren? Iig al 36 weken!! WoopWoop! :D

@Bevalling, leuk hoe iedereen er tegen op ziet of juist niet ;)
    En wat een verhalen van de vorige bevallingen hihi

@Ruggenprik, hier bij de eerste ook gehad omdat t erg lang duurde en ik niet meer kon! Zag er erg tegenop maar vond het super! Anesthesist heeft t erg goed gedaan, voelde er werkelijk waar helemaal niks van!
    En als t nu weer zo lang duurt doe ik t weer! Maar probeer eerst zonder.

@uitscheuren/knippen, hier uitgescheurd :S wel last van gehad maar na paar dagen was t ook wel over.

Vannacht in me droom was ik er helemaal klaar mee! Buik groeide per uur en alles deed zeer dus had vk gebeld en gezegd dat ik nu direct ingeleid wilde worden want had er geen zin meer in! Wat denk je!! Dat mocht niet :) haha En toen werd ik wakker... zag me buik en dacht, vanaf 1 mei mag je komen! Nu nog even blijven zitten ;)

2. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    wahahahah 1 mei is gelukkig ook al bijna!

3. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het blijft toch allemaal spannend,sommige ein mei mamas worden april mamas.
    Eigewijze kids die blijven draaien.
    Placenta dingetjes.
    Je zou eigenlijk denken dat zo tegen het einde alleen nog de bevalling spannend is,nou niet dus.

Ik ga ff snel wat eten.moet om 13u bij bhv zijn.bha geen zin.maar dan alleen morgen nog werken en dan verlof!

De dakkapel staat,timmermannen zijn klaar,dakdekker komt hopenlijk vanavond,want gaat morgen regenen.
    Dus ik hoop volgende week naar ikea te kunnen,jippie!

Gisteren hebben ze de caravan gebracht die we mogen lenen voor het kamperen.
    Heb er zin in,vanaf 13 mei mag je jongeman komen,dan heb ik alles nog gedaan wat ik graag zou willen,hihi,positief blijven,wil zo graag nog mee kamperen,is altijd de enige vakantie die wij nemen,lang weekend hemelvaart.

Doemaar succes vandaag!

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallllooo dames
    hier even vanuit het zonnige zuid limburg
    @de cauberg
    heerlijk ff een week relaxen..
    hebben zelfs nog een dag extra bijgeboekt...
    tis zo lekker hier

moet alleen opletten dat ik me rust pak...
    vandaag veel last van me spieren
    maar ag ..
    vanavond steengrillen en bowlen en naar een indoor speeltuin voor de kleine
    dus hebben het helemaal naar ons zin de omgeving is super,, al wisten we dan wel ... ben er al vaker geweesst

hihi
    oja heb nogsteeds het idee dat de kleine in een stuit ligt .

kan alleen even niet terug lezen de ipad is bijna leeg en waar de oplader is
    joost mag het weten hahaha

ik wens jullie allemaal een fijne week nog geniet van het weer !!

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ja gaat goed hoor! Ben er wel klaar mee, maar nog even geduld!
    We gaan niet vragen of ze me willen helpen, soms voel ik me klote, en denk ik dan trekken ze het er maa uit met 37 weken, maar dat doen we niet!
    Ik ga gewoon wachten, het is tenslotte nog maar 5 weken!
    En jij ook al 2 cm en verweekte baarmoedermond, ben benieuwd!
    Zou wat wezen als ze nu uit zichzelf komt! Haha
    Zou wel grappig zijn!
    Nog even geduld en dan kan je jullie kleine meid verwelkomen

6. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh Doemaar, ik reageerde op je berichtje van gisteren en had je banner niet gezien, haha. Je krijgt je dagen lekker terug hoor, jeej vandaag 36 weken! Klinkt alsof de kleine er al zin in heeft met 2 centimeter ontsluiting enz. Ben benieuwd hoor! Fijn dat ze een mooi geschat gewicht heeft.

Love, heb je wel tegen de gyn gezegd dat je het zo allemaal wel spannend vind enzo? Kan me wel voorstellen hoor.

Lovepeet veel plezier je weekje weg, geniet ervan!

Linda, fijn dat het opschiet met de dakkapel! En leuk nog even weg met de caravan!!

Over het uitscheuren, ik had de eerste keer een totaalruptuur, tweede keer bijna een totaalruptuur. Beide keren is het goed genezen dus dat is fijn. Ik heb meer de angst door horrorverhalen van mensen om me heen(en een hork van een gyn de 2de keer) dat het nu misschien niet goed geneest en ik er last van blijf houden.

Bevallen zelf kijk ik wel naar uit. Ben zo benieuwd naar d'r en wil d'r lekker in mijn armen. Ik heb ook geen lange bevallingen gehad dus dat scheelt wel. De eerste keer van eerste wee tot geboorte 7 uur, de tweede 4 uur. Hopelijk nu weer snel.

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @love nee ik wil niet dat ze mn vliezen gaan breken. als het op gang komt prima anders moet ze echt wachten tot na het weekend hoor.

@mamavand, ja ben ook benieuwd maar liever nog even niet, ik wil zo dicht mogelijk op die 37 weken komen;) hoe eigenwijs is dat
    heb nu zo lang gewacht dit kan er ook nog wel bij hoor.... gewoon ophouden die hap

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hihi doemaar knap van je hoor :)
    ik denk dat ze toch uit zichzelf gaat komen!!!

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Doemaar dat snap ik hoor!
    Nog een weekje binnen houden dus!

10. Love081986

Love081986 Actief lid

20 okt 2010
    255
    0
    0
    Cothen
    hahaha doemaar eigenwijsje! maar mevrouw kiest blijkbaar toch zelf haar datum al :p

clnl, ja heb daar van de week ook in tranen gezeten hoor.... ben gewoon op.... reageer me af op Jen begin ik te merken, kort lontje, alles is mis etc etc
    ik zou willen dat pietertje hierzo bedacht om nu te komen, zodra er bij mij wat begint mag ik gelijk naar het ZH voor mijn KS.....
    ik tel echt zó af naar de 13e...
    gelukkig nog 2 gekke weken (manlief wat vaker thuis door vrije dagen natuurlijk) dus dat gaat dan ook weer sneller, want dan zijn we altijd druk
    ik verveel me nu een beetje overdag als ik geen afspraken heb staan (en als ik ze wel heb ben ik weer moe het is wat he whaha)

11. Anomama

Anomama Lid

25 aug 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    @doemaar, whahh, spannend 2 cm! Die kleine meid bepaald het lekker zelf, van wie zou ze dat eigenwijze nou hebben ;)
    @linda, fijn dat de dakkapel staat en hoop dat het kamperen gaat lukken, lekker vooruitzicht!
    @frog, hier zelfde, ga het zelf proberen, maar als het weer een marathonduur gaat worden, dan maar een ruggeprik...
    @clnl, totaalruptuur, brrrr. Kan me voorstellen dat je dat spannend vind. Merk zelf ook dat ik bang word van verhalen van anderen, moet ik ook gewoon negeren.
    Vanmorgen naar vk geweest, bd 140/70, die blijft mooi constant. Baby ligt vast in bekken, dus hier geen trucen meer mogelijk (als het goed is). Voel ik ook wel, want zulke enorme steken onderin.. Bevallingsplan doorgesproken en heb er weer alle vertrouwen in. Voornaamste is dat ik ontsluiting ga krijgen en volgens vk is dat nu precies wat er bij tweede kindjes sneller en makkelijker gaat, dat moet ik hebben!!:)

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    jup denk zomaar dat ik maandag niet meer ga halen.... maar goed we zullen zien

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Doemaar met hoeveel weken is linette geboren?

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    39.1 is linette geboren

15. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    jeetje wat spannend doemaar!!! :D :D

ik lees braaf mee hoor meiden maar mn puf is beetje op...

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ff buddynieuws.....

doemaar is bevallen vanochtend van een dochter!!
    de rest laat ik aan dr zelf over :)

17. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog een keer: GEFELICITEERD!!!
    Geniet ervan met z'n 4ren!

18. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super gefeliciteerd Doemaar met jullie dochter!
    Wouw, is toch nog heel rap gegaan dus!
    Ben echt heel benieuwd naar je verhaal, maar eerst lekker uitrusten en genieten. Ze is dus op je mijlpaal van 36 weken geboren plus nog een dagje :D

19. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vandaag de mijlpaal van 37 weken :).
    Ben benieuwd waneer de baby gaat komen, wordt een spannende maand...

20. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Jeeeeej doemaar is bevallen!! Hier ook gefelciiteeeerd

Deel Deze Pagina