Doemaar hoe gaat het met lonneke? Is het een makkelijk meisje?? Ik hoop dat jullie lekker kunnen genieten! Ik twijfelde zelf om het te vragen aan de gyn, want ik wist nu zeker wat ze zouden zeggen! Maar ik ben erg opgelucht en blij! Nu weten we dat er een einde aan komt!
Dropje hoe gaat het meid? Ben je inmiddels thuis? Hoe gaat het met de kleine? Sasje bij jou druk druk, las ik al wel! Had ik in het begin ook hoor met 1 je moet in een ritme komen, dan is het wel gemakkelijker! Succes!!
@mvd, ja op zich is ze wel een makkelijk kind ja... nu vannacht toch maar een kruik in bed en ze slaapt stukken beter... voor de rest wel wat krampjes maar ja
Ja dat hoort erbij he die kraampjes!! Mijn zoontje had veel baat bij infacol!! Misschien een tip? En ik weet niet of je bv geeft of fv? Maar toen ik overstapte op de d'r Brown flessen, met zon antiluchtzuig systeem erin, was het meteen over!! Dus wei weet heb je wat aan m'n tips.
Mvd, wat een goed nieuws! Het is nu dus echt aftellen voor je, het is je gegund! Doemaar, is het dillema met de flessen hoeveelheid opgelost? Linda, alvast een hele fijne vakantie gewenst! Hoop dat je er goed kunt slapen. Wel lekker even eruit, denk ik! Hier, begin wel een beetje ongeduldig te worden. Van mij mag het nu wel eens gaan gebeuren. Vind het steeds spannender te worden, gezien ook helemaal niet weet wat me te wachten staat. Dus wil eigenlijk de bevalling zo snel mogelijk achter de rug hebben. En word nu toch wel heel erg neiuwsgierig wie er in mijn buik zit. Ga vandaag mijn tijd doden door even naar de ikea te gaan, wat schoon te maken en op te ruimen. Fijne dag allemaal!
@djtje, nee nog niet, wilde vandaag naar cb toe maar linette kwam dinnetje tegen bij de kinderboerderij dus om nu nog naar het cb te gaan waar inloopspreekuur over 10 minuten afloopt heeft ook geen zin
Mamavand fijn dat ze je gaan helpen!! Hier alles goed! Mannetje is thuis! Zijn langszaam onze draai aan t vinden en hoop dat ik straks bol sta van de zelfvertouwen als de kraam weg is want die is nu ver te zoeken Als ik me wat meer kan focussen stuur ik jullie t verhaal
hey meiden, mamavand fijn dat je volgende week geholpen gaat worden al hoop ik voor je dat hij nog uit zichzelf gaat komen @doemaar fijn dat alles goed gaat bij jullie!! @dropje meid het is ff je draai vinden ik dacht ook jeetje wat heb ik het kei druk hihi kon echt niet ff 10 min zitten en nu heb ik echt mijn ritme gevonden en kan ik met momenten zelfs weer ff de laptop aanzetten komt allemaal goed meis!!! je mag me altijd smsen/pb''en als je daar behoefte aan hebt he meis!! @linda nou dan heel veel plezier morgen en de komende dagen!!! @hier nou de draai lijkt gevonden te zijn met de kids gaat het heel goed!! ze slapen nog veel dus af en toe ff knuffelen na het flesje! en dan slapen ze alweer op de arm hihi!! J. heeft nu veel minder last van krampjes nu ik standaard om de 6 uur de druppels geef aan hem! en hij slaapt vanaf zondag in de puckababy dat scheelt ook enorm!! N. slaapt nog in hydrofiele luier gewikkeld maar kan met momenten ook zonder slapen maar soms wappert zij zich ook wakker...ze hebben natuurlijk ook heel krap met zijn 2tjes in de buik gepropt gezeten dus vreemd vind ik het niet!! 4 juni moeten we weer naar de ka op controle en krijgen ze hun eerste spuitjes
Ogh sashe zielig is dat he die eerste prikken ik vond het verschrikkelijk! Fijn dat je je draai gevonden hebt!
Fijn dat de babys het allemaal goed doen. Het is idd ff je ritme weten te vinden.hoop dat me dat snel lukt met baby en marit. We komen nu in het drukke seizoen voor ons loonwerkbedrijf,dus zal veel alleen moeten aanpakken Zo,nu nog ff de laatste spulletjes in de caravan leggen,morgen om half11 verzamelen. Misschien lukt het me om tussendoor te reageren en anders tot zondag!! Hoop dat baby tot dan blijft zitten,daarna mag hij komen!
Mamavand, wat fijn dat je ingeleid wordt!! dropje, fijn dat jullie thuiszijn! Het is heel logisch dat er nu veel op je af komt, dat is best spannend. Geef ezelf de tijd om te wennen en een ritme te vinden. Wat mij beide keren hielp is niet teveel visite zodat je je niet opgejaagd voelt maar rustig aan kan doen. T ritme en het zelfvertrouwen komen vanzelf! oh en wat een prachtig klein ventje is je zoontje!! djtje, ik ben ook ongeduldig aan t worden nu. Maar ik heb wel sterk het gevoel dan ik pas na de uitgerekende datum ga bevallen, hoop eerder. sasje, fijn dat je je draai gevonden hebt en het zo goed gaat met de kids! linda, hele fijne vakantie!! doemaar, ellendig he die krampjes! Hier gesloopt aan het eind van de dag. nu de jongens vakantie hebben ben ik extra druk lijkt t wel. het is wel gezellig hoor maar ben blij dat ml morgen vrij heeft en ik een beetje kan relaxen.
hoi hoi. hier niet veel te melden.. saai ... ik wil bevallen!! ... ben ook veel moe dus kom net echt meer toe aan zp oid. sorry!!! hoop dat ikme snel eter voel
dat is goed nieuws mamavand!!! veel plezier linda!!! fijn dat je je draai vindt sasje is niet niets ineens 2 smurfjes... net mijn "vluchttas" ingepakt... normaal gesproken nemen vrouwen toch altijd te veel mee??? ml vindt dat ik te weinig spullen mee neem voor beebje... zo schattig... (heb van alles 2 ingepakt, voldoende toch???) heb vannacht gedroomd dat ik bevallen was... zag van begin tot het einde hoe het ging en net toen ze de kleine op mijn buik wouden leggen werd ik wakker... ik voelde mijn dikke buik en de kleine zit er nog in wij gaan zo met de vriendengroep bij elkaar zitten en lekker bbq-en
ja appeltje dat krijg je als je al die bevallingsverhalen hoort... en het feit dat je zelf bijna moet bevallen hahahaha
He meiden! @mamavand, heerlijk dat ze je gaan helpen, ik hoor het wel buddy! @appeltje, denk dat 2 van elk voldoende is hoor, moet zelf ook nog ff wat erbij stoppen. Lekker bbq! @sas, fijn dat je een ritme te pakken hebt, komt bij jou ook snel hoor suus! @bevallen, ben er hier ook aardig klaar mee. Gisteren getoucheerd, maar zit nog potdicht, dus kon niet stripoen. Dinsdag tweede poging, anders naar gyn voor afspraak om hopelijk te gaan inleiden. Volgens vk en fysio niet verantwoord ivm bi om af te wachten tot 41+ weken. Gaan het beleven...
Gisteren is Chickie bevallen van haar zoontje. Dit alles na een inleidingstraject van 4 dagen... Chickie en Chickieman, gefeliciteerd!!!
Ah steeds meer babys hier . Gefeliciteerd Chickie. Het beginnen nu echt de laatste lootjes hier te worden. Niet lang meer en dan zijn we allemaal mama's Hier vandaag 39 weken. Hoop dat het de komende week gaat gebeuren. Alleen nog geen voortekenen ofzo. Alleen dat mijn borsten opeens heel gevoelig zijn en mijn tepels echt pijnlijk. Droom ook al twee nachten over borstvoeding . Ze zijn zich ieder geval aan het voorbereiden, hihi. Pfff anomama, bij jou moet het ook maar snel gebeuren he! Hoop het echt voor je! Appeltje, genoten van de bbq? Ik heb 2 pakjes maat 50 en 1 in maat 56 in vluchttas. Als dat te weinig is kan mijn vriend wel weer wat meenemen. Lovepeet, ik hoop dat je je snel beter voelt. Het kan en is misschien ook beter als de baby nog even blijft zitten, toch? Cln, ja lijkt me druk als je ook nog voor andere kids moet zorgen zo op het einde van je zwangerschap. Hoop voor je dat het gisteren wat rustiger is geweest voor je. En linda lekker op vakantie nu. Heerlijk. Hopelijk met nog wat redelijk weer. Fijne dag allemaal!