16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Love jij ook super gefeliciteerd :D. Gaaf hoor al die baby's

Hier net controle gyn gehad. Alles goed, dus blijft afwachten....
    Volgende week dinsdag weer controle, dan gaat de gyn wel kijken of er al wat op gang is gekomen (dan 40,4) Ik moet gewoon niet teveel over tijd gaan lopen, maar inleiden willen ze ook vermijden vanwege de stuitligging. Mijn lichaam moet als het op natuurlijke manier gaat, het ook zelf oppakken, anders zij ze toch heel streng en wordt het alsnog een sectio.
    Dus baby alsjeblieft kom nou gewoon deze week..... Please!

2. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Appeltje wouw wat gaaf de bellypaint!

3. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mvd ik weet de datum bij jou niet dat je wordt ingeleid. Maar alvast super veel succes, denk aan je. Ben erg benieuwd.

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

BUDDY NIEUWS

anomama is bevallen van een zoon Dex!
    Hij is geboren om 15:41
    Verdere info geeft ze zelf!

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ook via deze weg van harte meis!!

6. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wouw het gaat hard hier opeens!

Anomama van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    van harte gefeliciteerd!!!

8. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle nieuwe babys welkom op de wereld.
    Alle mamas, hoera voor de geweldige prestatie!

Nu wij nog

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @anomama, gefliciteerd meis

@appeltje, mooie bellypaint

@mamavand, jouw einde al in zicht..

hier niet zo veel te melden, ben over op nutrilon forte, want ze zoop echt veel.... hoop het nu een beetje in te kunnen tomen.... en dat ze de nachten wat langer maakt... hihi

voor de rest alles ok

10. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Anomama, ook proficiat! Stoere korte naam.

Sas en appeltje, dank je wel. Hoop het zo, anders voelt het toch een beetje bitter. Ik moet zeggen nu op het eind zeker, eerst las ik niet mee hier, maar nu kom ik toch vaak even kijken of er nog een baby is geboren. :)

Appeltje, WOUW wat een gave bellypaint!!!

11. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    appeltje wat een leuke geschilderde buik!!

anomama gefeliciteerd!! ging het vanzelf of ingeleid?
    nou djtje... nu zijn wij aan de beurt hoor vind ik... :(
    iedereen haalt ons maar in *boehoe* ik wil ook zo graag :(

12. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

@anomama; GEFELICITEERD!!! :D:D
    Dex stond ook op ons lijstje maar is het uiteindelijk toch niet geworden, dus ik vindt het een hele leuke naam!!!

13. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

Even een berichtje van mij!
    Beetje hectisch hier. Onze kleine heeft maandag de geplande keizersnede niet afgewacht, maar begon de 13e klokslag 12 uur ineens met weeen. Die hebben we even afgewacht, en om half 2 het ziekenhuis maar eens gebeld. Die wilden dat we meteen kwamen, want het klonk toch wel serieus.
    In het ziekenhuis aangekomen ben ik aan de CTG gelegd en idd dikke weeen. Ze deden ook echt pijn, heb ook een aantal keer tegen manlief verzucht... En ik wilde thuis bevallen?!? Dat had ik nooit gered...
    Helaas was er bij onderzoek nog niet eens ontsluiting... Dus ik kreeg een injectie met een of ander pijnstiller, die ervoor moest zorgen dat ik een beetje kon slapen en de weeen beter te handelen zou moeten maken. Nou voor mijn hoofd werkte die spuit perfect (zo stoned als een garnaal), maar voor de weeen deed het niks, die werden alleen maar heftiger en volgden elkaar sneller op.
    Toen hebben ze toch de gyn gebeld om te kijken wat er voor mij mogelijk was en of de ks anders eerder gedaan zou gaan worden. Helaas voor mij was er toen de gyn aankwam op een andere verloskamer een 'echt' probleem, dus daar moest hij eerst mee aan de slag. Uiteindelijk was hij pas rond half 7 bij mij en toen gingen ze me meteen voorbereiden voor de ks. De weeen kwamen toen met tussenposes 1á2 minuten en duurde soms wel 6 minuten (piek over piek).
    Om 8 uur was ik de eerste die op de operatietafel ging. Van tevoren had ik me heel druk gemaakt over de ruggeprik, maar wat een hemels ding is dat zeg! Op slag van een paar seconden had ik helemaal geen pijn meer. Ik was van mijn tenen tot onder mijn borsten verdoofd! Om kwart voor 9 is ons meisje geboren. Op de vercouverkamer is ze zelfs al aangeleg, wij konden ons leven met z'n 3en beginnen!!!

Dachten we....

Aangezien onze kleine meid bij geboorte 2588gram woog, moesten haar bloedsuikers in de gaten gehouden worden. En het bleek savonds dus dat ze dat zelf niet goed kon. Ze moest worden bijgevoerd en aangezien ze zich daarin verslikte en meteen grauw werd moest ze naar de couveuse-afdeling. Daar zit je dan, net moeder, razende hormonen en je kind aan een monitor (gelukkig wel in een gewoon bedje). Ik heb gevochten wat ik kon, dus vanaf dat moment ga ik iedere 3 uur met bed en al naar de couveuseafdeling, zodat onze meid eerst bij mij aan de borst kan drinken voor zij er uberhaupt iets inproppen. Ze mogen dit van mij ook alleen met cupje doen, ook al willen zij liever de fles geven.
    Hierdoor krijgen wij dus ongeveer 1,5 uur rust tussen de voedingen door, waarin ook mijn controles en eten ed gedaan moeten worden.
    Na zondag op maandagnacht overgeslagen te hebben dus best veel.... Vannacht dus enigzins ingestort en hebben ze (verpleegster en manlief) me gedwongen 1 voeding over te slaan.

Op dit moment gaat het de goede kant op, mijn borstvoeding begint te lopen, dus de noodzaak voor bijvoeding wordt steeds kleiner. Ze ligt nu op een minder intensieve kamer (sinds vanmiddag) en als alles goed is, mag ze morgen weer bij mij op de kamer. Maar dat zeiden ze gisteren ook al, dus ik durf nog niet al te hard te hopen...
    Een heel verhaal, maar nog geen perfect happy end. Die komt als het goed is vanzelf!

14. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Ow happy wat een verhaal! Jeetje meis... Nou prioriteit jezelf en de kleine... Hele dikke knuffel

15. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happy,balen zeg,ik kan me zo het gevoel weer herinneren dat ze je kindje naar een andere afdeling verplaatsen. Ik hoop dat jullie snel weer bij elkaar zijn en met zijn 3tjes mogen gaan genieten!

16. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hier,voel me de hele dag al niet fit, heb buikpijn,misselijk,moe en last van rug envoeten. Van mij mag onze jongeman zich aandienen.

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Happy wat verschrikkelijk! Sterkte!!

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

#3738 HaNa540, 15 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2013
    Meiden goed nieuws, vanmorgen moest ik me melden om 07:30 zijn mijn vliezen gebroken en om 08:00 infuus aangesloten! Om 10:48 naar een zeer korte en voorspoedige bevalling, mogen wij ons trotse ouders van een zoon genaamd Roïn noemen!
    Déan is apetrots op zijn kleine broertje!
    Onze kleine jongen weegt 3430 gram en is 52 cm en dat met een zeangerschapsduur van 37,5 flinke jongen dus!
    We maken het beiden erg goed, maar omdat de kleine jongen nog wat roggelde en zijn temp niet goed vast hield moeten wij 1 nachtje blijven, maar nu gaat alles goed en ligt hij lekker bij me, en heeft hij zelfs al 3 x goed aan de borst gedronken! Morgen waarschijnlijk naar huis!!

19. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamavand,dat is nog eens goed nieuws,ik hoop dat er zo nog veel volgen.

Gefeliciteerd!

20. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Jeeeeeej mamavand!!!! Gefeliciteerd!!! En wat een snelle bevalling!! Ben je er zonder kleerscheuren vanaf gekomen?
    En wat een leuke naam! Jehebt ons voor de gek gehouden met de naam dez!!!
    Lekker genieten morgen naar huis! Hij is inderdaad
    Flink zeg!!

Deel Deze Pagina