16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

2 hechtingen op de plek waar ik met dean ook gescheurd was

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wauw mama!!! van harte gefeliciteerd!!! wat een super snelle bevalling!!!!
    geniet er van en leuke naam!!

3. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Happy, wat heftig.

Mamavand proficiat! Supersnel inderdaad

4. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd Mvd!!! wat een snelle bevalling!!! Nu lekker genieten!!!

5. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff happy wat een bevallingsverhaal! Hopelijk gaat het snel goed met de kleine en is de bijvoeding snel niet meer nodig. Succes met het herstel!

Mvd, yeahhh, wat goed om te horen, zo mooie snelle bevalling. Gefeliciteerd met jullie zoon. Het is jullie helemaal gegunt, na zo spannende zwangerschap.

@ hier, nog steeds rustig ;). Erin het wordt idd hoog tijd voor onze baby's!
    Heb echter nog helemaal geen voortekenen, zodat ik bijna ga denken dat het nog heeeeel lang gaat duren. Heb nog nooit harde buiken gehad. Alleen de laatste week wat ongesteldheidsgevoel. Ach ja ga gewoon heel geduldig proberen te wachten.
    Weer wat activiteiten gaan bedenken voor vandaag. Denk dat ik maar eens naar de kapper ga. Tja je moet toch wat he :D.

Fijne dag allemaal.

6. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

@happy; wauw... heftig zeg!!! dikke knuffel!!!

@mamavand; GEFELICITEERD!!! :D:D

@hier; vandaag precies 38 weken :D:D
    Voel me goed maar verveel me kapot!!!
    Alle boeken heb ik al uit, al tig films gekeken en zelfs begonnen met het spelen van candy crush (ik was zwaar tegenstander van dit spel)
    Voor de kleine is alles gewassen, schoon en gestreken...
    Huis is aan kant...
    Kraamcadeaus uitgezocht voor vrienden en familie (ze hadden allemaal al gevraagd wat we graag willen hebben)
    Iemand nog suggesties wat ik kan gaan doen???

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamavand, gefeliciteerd en idd wat en knoeperd :)

8. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Appeltje,hier hetzelfde, tja en telkens winkelen word wat duur. Ik heb dan wel marit nog hier die me wel bezig houd,
    Maar is ook een goed teken,dan ben je er in elk geval klaar voor.
    We zijn nu aan het puzzelen.ik doe ook rare spelletjes op tablet,het weer zit ook niet echt mee.lekker naar buiten zit er niet in zonder paraplu of regenkleren.

Laat alle babys er maar uitvallen hoor

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hihi meiden ik heb met jullie te doen!!

hopelijk komen ze sne!!

10. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamavand, van harte gefeliciteerd!! Wat een mooie naam ook voor jullie kleine man, nu lekker genieten!

Happy, wat een verhaal meid, jeetje!

ik ben vandaag uitgerekend, maar alles is nog rustig. Behalve mijn telefoon dan, mensen blijven maar bellen, appen enz. Vast goed bedoeld maar ik wordt er gek van! Als ze er is hoort iedereen het wel. Ik verveel me inmiddels rot al houden de jongens me wel bezig hoor!

andere zwangere dames nog even succes, hopelijk zijn onze beebs er snel!!

11. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ clnl, ja irritant he dat iedereen denkt dat je de baby op de uitgerekende datum hebt en ernaar gaat vragen. Mijn moeder was net op bezoek en die is er dus van overtuigt dat het morgen gaat gebeuren. Ik zo van het kan toch ook later. Nee dat kon niet volgens haar omdat de hele familie aan haar kant altijd op tijd de babys krijgt, pfff. En ik hoef me ook nergens druk om te maken, want het gaat bij iedereen in de familie zo snel en die weeen die zijn ook niet pijnlijk, helemaal op het eind even, maar dan is de baby er al. Oh ja en stuitbevallingen zijn er ook al een paar in de familie geweest met gemak. Grrrr ik ga me dadelijk nog schuldig voelen door haar als het pijn doet en het een sectio wordt.

Sorry moest even mijn frustratie kwijt :(.

12. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow,ik voel met jullie mee,ik hoop zo dat ik niet tot de uitgerekende datum loop.
    Ik vind het nu al niet meer fijn,omdat marit met 38wkn geboren is ,had ik me nu ook op verheugd,maar dames,we wachten ongeduldig af,meer kunnen we niet doen.
    Dtje,voel je niet schuldig als het je niet lukt of als je pijnstilling nodig hebt.
    Als jullie kindje maar gezond ter wereld komt.

Ik hoop in elk geval voor alle dames die de datum al bereikt hebben dat het snel mag beginnen.

13. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    Djtje, he, dat zijn dingen die je helemaal niet wilt horen nu. Bij jou zal het toch gewoon gaan zoals het gaat, daar heb je weinig invloed op. Dus voel je alstjeblieft niet schuldig als je pijnstilling of uiteindelijk toch een ks nodig hebt! Het gaat er toch om dat jij straks met een gezond kindje in je kraambed ligt. Succes vandaag, laat de telefoon maar gaan.

Linda, ik kan me helemaal voorstellen dat je toch een beetje uitgaat van dezelfde tijd zwanger zijn als de vorige keer. Ik had dat ook, mijn oudste is met 40+3 geboren dus ging ik bij de tweede er vanuit dat ik overtijd zou gaan. Hij is met 39+3 geboren. Daarom dit keer de hoop dat ik nu ook iets eerder zou bevallen.

14. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles nog rustig bij iedereen?
    Hier vanmiddag nog even aan ctg gelegen ivm buikpijn en baby rustiger dan normaal.
    Alles was ok. Hij is nog steeds niet ingedaald,maar dit is niet noodzakelijk.
    Lig nu in bad,met tablet,hopen dat buikpijn wat zakt.

Hoe gaat het met alle babys die al geboren zijn?
    En met de mamas?blij dat het lijf weer richting normale toestand gaat?

Als het goed is komt dinsdag de stucadoor voor marit haar kamertje!!
    Jippie!

15. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel. Vandaag kon ik het weer wat relativeren. Ik ga het gewoon op me af laten komen en me goed voor ogen houden dat het mijn bevalling is en dat ik doe waar ik me het beste bij voel.

Hier nog steeds rustig, ga dus in ieder geval over tijd lopen :(, terwijl ik altijd dacht dat ik rond de. 39 weken zou bevallen. Nu gaat mijn geduld dus flink op de proef gesteld worden.

Linda fijn dat de controle goed was. Is toch even schrikken lijkt me als de baby rustiger is. Ms toch een teken dat het snel gaat beginnen bij jou?
    Fijn vooruitzicht ieder geval dat de stukadoor langs komt, iets om naar uit te kijken.

Ben ook benieuwd hoe het met alle nieuwe mamas gaat. Zal wel even heel druk zijn. Missen jullie je buik al? Of went dat erg snel?

16. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Dtje en linda ik hoop echt dat jullie snel bevallen..
    Dtje: ik maakte me ook druk om mijn bevalling en wat iedreen ervan zou denken... Nou geloof me als je fam
    Of vrienden liggen te creperen op n verloskamer
    Dan denken ze ook niet: nou ik neem geen ruggenprik want anders denk die of die dat ik niet stoer ben...

Ik heb n bevalling van 2 dagen gehad en met ruggenprik het interesserd me niet wie wat denkt, zij lagen daar niet en hadden geen pijn... Dus lekker doen wat goed voelt iedereen bevalt anders!

Hier gaat het verder goed! Nog 1,5 kilo te gaan! Eerste week miste ik mn buik maar meer omdat de bevalling mij zo overvallen had (voor 37 weken) dat ik nog geen afscheid had kunnen nemen ofzo...
    Verder voel ik me heeeerlijk slank ineens haha en sexie en ik kan mn veters strikken en zonder moeite uit bed stappen!

En dan ligt dat mannetje ook nog eens heerlijk naast ons! Echt genieten! Alhoewel: leven bestaat uit voeden, verschonen, boertje, ff knuffelen, slapen snel huishouden, voeden verschonen boertje
    En zo verder!! En dan snachts vooral niet slapen
    Dus meiden echt geniet nog ff van je nachten ;)

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @linda, schrikken als beeb rustiger is dan normaal, goed in de gaten houden hoor...

@dropje, grrrrr nog maar 1.5 kilo.... hier nog steeds 19 hoor... cm's gaan er wel vanaf, kan al 3 broeken aan, ruime maatjes 38 met hangbuik weliswaar.... kan dan ook niet wachten om te beginnen met sporten... :(

@djtje, laat gaan laat gaan, mensen denken het altijd beter te weten, en daar zit je niet op te wachten, jouw bevalling, jouw lijf... jij voelt wel hoe het zit.....

hier 2de nacht op rij, half 12 half 5... balen is dat ik telkens goed uitkom met mn fles maar dan besluit zij om half 10 te komen, en om 11 uur de rest te willen drinken, dus logisch dat ze om half 5 komt... net te laat voor nachtvoeding, net te vroeg om als eerste ochtend fles te rekenen en na 20 minuten slaapt ze weer dus kan ik ook nog effe tukken... maar ja we genieten maar van d vroege ochtenduurtjes zullen we maar zeggen

18. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Doemaar: ja maar ik was maar 11 kilo aangekomen, anders was jij ze ook al kwijt geweest en ter geruststelling: hier nog maatje 40 hoor heb dikke billuh haha

Gekke tijden heeft die kleine van jou maar wel ruim 5 uir slaap achtereen... Daar droom ik van haha

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@linda goed dat je aan de bel hebt getrokken hoor!! fijn dat alles goed was!!

@hier gaat alles goed. heb mijn ritme gevonden dus heb weer wat tijd over ;)
    qua kilo's zit ik zelfs 10 kg onder mijn start gewicht voor zwangerschap....dus ik vind het prima hihi! moet alleen over aantal weekjes beginnen met buik te trainen want dat is nog kwebbel hihi!

20. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Buddynieuws:
    Vandaag 3.27 uur is froggie bevallen van zoon L.ucas 3585 gram
    Geboren met precies 40 weken net als zijn grote zus!!!
    Gefeliciteerd meis nu lekker uitrusten!

Deel Deze Pagina