16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Froggie,gefeliciteerd!!!
    Weer eentje minder in spanning.

2. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Froggiej van harte!

3. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Froggieh van harte gefeliciteerd!

@ hier nog steeds niet, moet nog steeds geduld hebben. Alleen is die geduld er niet meer ;)

Clnl hoe is het bij jou? Ook nog aan het wachten?

4. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    Froggieh, ook hier van harte gefeliciteerd!!

Djtje, moeilijk he, dat wachten pfff. Ik wacht met je mee hoor meis, zit de kleine er nog net niet uit te kijken. ik heb dinsdag een afspraak en hoop dat ze dan op z'n minst gaan strippen ofzo maar de vorige afspraak werd al gezegd dat ze dat dan eigenlijk nog niet willen doen. Pas met 41 weken. Geduld is op!!!

5. Anomama

Anomama Lid

25 aug 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Froggieh, jee, gefeliciteerd!!! Op tijd nog wel, goed getimed. Je bent van je vrachtje af meid... Nu genieten.

6. Anomama

Anomama Lid

25 aug 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, hoop voor jullie dat jullie beebjes snel gaan komen.
    @djtje, het is jouw bevalling, doen zoals jij/jullie het willen. En zo en zo is het knap als mensen daarover een mening hebben, want niemand weet vooraf hoe een bevalling verloopt en zeker niet hoe je het beleeft!
    Moet mijn bevallingsverhaal hier nog spammen, maar ga ik later ff met foto van de aanwinst doen. Dex doet het goed, wel erg veel kramp. Omdat finn bewezen KMA heeft zijn we erg alert en gaan vanmiddag in gesprek met verloskundige omdat ik het niet te lang wil aankijken. Best spannend, want ben weer zo onzeker... Had gehoopt dat ik bij tweede het meteen zou herkennen, maar blijf twijfelen. Hmm, wachten het af.

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @froggie, gefeliciteerd meissie

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Froggieh gefelciteerd

9. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een rust hier,het word hoog tijd dat er wat babys geboren worden zodat we weer wat te kletsen hebben.

10. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda het is idd echt rustig hier. Her is of wachten hier en de al mamas zijn volgens mij lekker druk met hun babys.
    Is de baby bij jou weer goed bewegelijk gebleven?

Anomama, ah bah wat vervelend die onzekerheid. Maar super toch dat je er nu zo allert op bent! Hoop echt voor je dat je snel weet of hij een allergie heeft of niet. Succes ermee.

Clnl ik heb ook morgen een afspraak. Bij mij gaat de gyn ws wel strippen. Hij zei wel niet die naam, maar gaf aan dat hij ging checken of er al wat op gang was gekomen en dat dit onderzoek vaak net een zetje is voor een beginnende bevalling, dus neem aan dat hij dat bedoelt. Bij mij omdat ze vanwege de stuitligging niet willen inleiden en liever willen dat het niet te lang duurt.
    Ik zie eigenlijk alleen wel op tegen het strippen, heb nog nooit een gyn onderzoek gehad en het lijkt me dan ook erg naar. Had gehoopt dat de afspraak niet meer nodig was, maar ik verwacht niet voor morgen te bevallen eigenlijk.
    Mijn hele omgeving en familie is zo ongeduldig aan het worden.
    Ik heb maar weer een leesboek gepakt en probeer de instelling te hebben dat het nog even kan duren, anders duren de dagen ook zo lang.

11. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dat is ook niet grappig. Mijn poppetje op mijn banner is helemaal naar het begin gesprongen...

12. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie het,vervelend poppetje zeg.

Hier komt ook regelmatig iemand binnengewandeld om te kijken of alles nog rustig is.
    Alles rustig,behalve ikzelf. Ben normaal wel iemand die de touwtjes graag in handen heeft,dus nu niet weten wat er wanneer gebeuren faat is niks voor mij.
    Denk bij ieder nieuw krampje,yes,nu gaan we beginnen,maar helaas.
    En dan te bedenken dat ik mijn datum nog niet eens berijkt heb,denk dat ik dan helemaal gek word van mezelf.
    Heb vandaag al met de hond gefietst,paarden gevoerd,was opgeruimd,met marit gespeeld,nog meer opgeruimd zodat woensdag de stucadoor vooruit kan,en nog is de dag niet half voorbij.

Zo,nu ga ik maar weer verder met ongeduldig afwachten.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hihi linda ik hoop voor je dat ie zich snel aandient :)

hier gaat alles goed.
    ze zijn alweer 6 weekjes oud!! wat gaat het snel zeg!!!

14. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Hey meiden,

Ik heb me vandaag ook toegevoegd aan dit forum, leek me wel gezellig om samen met jullie de laatste weekjes door te komen...

Ik ben 24 mei, a.s. vrijdag uitgerekend van ons 1e kindje.Superspannend!!!
    Heb momenteel een nogal zeurderig menstruatieachtig gevoel, wat mij betreft mag de bevalling beginnen!!

Groetjes Beccie

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    welkom beccie,

er zijn er nog maar een aantal over die moeten bevallen.....de meeste zijn al bevallen maar klets gerust mee :)

16. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom beccie,
    Wacht gerust ongeduldig met ons mee.
    Ben vanmiddag 15u tot 20.30 naar tentfeest in ons dorp geweest.
    Lig ne gedoucht op de bank. Als het nu niet gaat beginnen geloof ik niks van dat beweging de bevalling op gang helpt hoor. Denk wel dat ik morgen spijt heb van het feit dat ik vandaag gefeest heb,mar het was wel weer erg gezellig.
    Op naar een nieuwe dag.

17. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zaterdag is trouwens volle maan,eens zien of ons dat geluk gaat brengen,zaterdag duurt welnog lang.

18. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beccie welkom om tijdens de laatste lootjes mee te kletsen.

Hihi Linda, je bent dan idd erg actief geweest. Ben benieuwd! Je zult er ieder geval denk ik goed van slapen.
    Ook ik heb een lange wandeling gemaakt om het allemaal in beweging te brengen. Maar ben benieuwd, of dit wat doet.

Zaterdag vind ik echt te lang duren hoor :p

19. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wouw al zes weken. Fijn dat het ook zo goed gaat! Goed om te horen.

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

wat een rust nog hier....

hoe gaat het eigenlijk nog met erin?dat heb ik niks meer van gelezen...ook bevallen??

Deel Deze Pagina