Ja,dat kunnen we nog proberen,we wilden er al een routebeschrijving naartoe sturen. Dtje,bij jou ook nogniks.? Weer een dagje ongeduldig afwachten...................
Appeltje van harte gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je verhaal. Hier nog niks. Op een of ander manier dacht ik dat het vannacht zou beginnen, mijn buik voelde onrustig aan ik was onrustig. Maar vind het nu vaak lastig inschatten. De baby is nu groot en de bewegingen alleen al kunnen voor een onrustige en gespannen buik zorgen. Hierdoor ook last van mijn onderrug dat soms doorgaat naar mijn buik. Maar nog geen hetkenbare wee. Ben gewoon al 41,2 dagen zwanger, pfff nooit gedacht. Mijn baby denkt als dan blijf ik ook echt lang zitten..... Terwijl de ruimte toch echt zo krap wordt. Linda wordt dus weer een dagje ongeduldig wachten.
Dat onrustige van de buik herken ik wel .hier ook een aantal keren al.met echt paar uurtjes oefenweeen.daar word je niet vrolijk van.denk telkens yes nu is het begonnen. Mijn lijf begint nu ook echt op te raken. Als ik een stukje met de hond gelopen heb hijg ik als een bejaarde pony als ik terug kom.mijn bekken en schaambeen zijn pijnlijk bij opstaan,als ik een maal loop gaat het wel. Dtje hoe laat moet je morgen op het ziekenhuis zijn? Daar kun je je baby misschien wel mee lokken,hihi,als je er nu niet uitkomt komt de boze ome je halen hihi kijken of dat werkt. Word trouwens gek van alle bemoeizuchtige mensen. Als je bijna bent uitgeteld is het volgens mij niet e bedoeling dat je je huis nog uitkomt. Wat een commentaren zeg. Alleen daarom al ben ik blij als het straks achter de rug is. Ach alweer een dag voor 1/3 voorbij.
Linda en dtje sterkte meiden ik weert hoe het voelt elke keer denk je nu komt het en dan toch weer niet! Ik denk aan jullie dikke knuffel
Ik moet om 11 uur in zkh zijn. Dan hebben we een gesprek over info over keizersnede, hierna afspraak bij annesesist en hierna nog naar de gyn. Zijn dan pas om drie uur uiterlijk klaar als er geen uitloop is. Dat wordt dus echt een lang dagje zkh. Dan kan de baby nog steeds een dag besluiten om spontaan te komen en anders dus de sectio. Dus lijkt me handig als het vandaag of vannacht spontaan geneurt, scheelt iedereen weer een hoop tijd. Mijn buik voelt echt onrustiger aan, dus toch een beetje hoop. Vannochtend mijn vriend maar eventjes besprongen . En had gelezen dat het met de hand kolven ook een hormoon vrijmaakt waardoor de bevalling kan beginnen. Dacht probeer het eens onder de douche en het lukte ook nog hihi, dacht daar komt toch niks aan. Maar mijn borsten zijn er dus ook klaar voor. Tja en meer kan ik niet doen.... Heb ieder geval mijn best gedaan . Linda dat lijkt me helemaal irritant als je vaker oefenweeen hebt, heel frustrerend. Ik hoop dus maar als ik mijn eerste wee krijg dat het echte werk begint. Ja al dat commentaar van anderen is heel irritant. Tijdens uitgerekende datum ook dat vele gebel. En als het dan zo lang gaat duren worden ze allemaal zo ongeduldig...
Ja,ze zijn allemaal zo nieuwsgierig zeggen ze dan,nou en wij dan? Ik wil ook wel eens weten hoe mijn mannetje eruit ziet. Ik hoop voor je dat jullie baby vandaag besluit dat het nu lang genoeg geduurd heeft.ik duim voor je!
En? Heeft het doorgezet dtje?of is het alleen onrust. Hier niks, alleen weer af en toe een oefenwee. Ik hoef niet te oefenen hoor,ik wil wel gewoon mijn examen afleggen. Nu op de bank,ga zo naar bed,heb een off dag vandaag.
Voorzichtig: maar er lijkt hier een begin te zijn De onrust was er al de hele dag. Maar denk dat de weeen nu ook beginnen. Nu iets van 4 keer gehad. Mijn buik trok helemaal samen alsof de baby geplet werd en wat kramperig gevoel, om vervlogens weer te ontspannen. (dat zijn toch weeen lijkt mij?).Net zat er driekwartier tussen de laatste een half uur. Laat het maar doorzetten (oefenen heb ik geen tijd meer voor).... ben er klaar voor. Hou jullie op de hoogte.
Hallo allemaal!! Is het oke als ik hier ook mee kom kletsen? Ben 31 mei uitgerekend! Schiet al lekker op! Voor degene die al bevallen zijn, gefeliciteerd!! En voor degene die nog aan het wachten zijn, sterkte met wachten! Laatste loodjes zijn soms errug zwaar.. *zucht*
Helaas het heeft toch niet doorgezet, grrrr. Terwijl het op een gegeven moment echt meer werd. Ben benieuwd vandaag. Ach ja hoef me ieder geval niet te vervelen met mijn dag ziekenhuis. Nog even proberen wat te slapen. Voor jullie fijne dag
goedemorgen meiden, @dtje wat balen zeg ;( misschien denkt de baby vandaag te komen als jullie toch halve dag in zh moeten door brengen @linda vervelend ja die commentaren zaterdag ben jij uitgeteld he? heb je al verder plan van aanpak als je erover gaat lopen? @littele angel welkom!!
zucht ... benvandaag enorm sagerijnig.. ik begin deze zwangerschap nu eerder vermoeiend en irritand te vinden dan dat ik er nig van geniet grr
Dtje, sucdes vandaag. Lovepeet,join theclub,ben er zo klaar mee. Little angel,samen ongeduldig afwachten,gezellig he. Sas,ze willen misschien woensdag strippen,mits het er van binnen aan toe is.van mij mogen ze,ben het geoefen zat. Vannacht zware nacht gehad,marit had gisteren bij opa en oma wat te veel gesnoept,dus moest flink overgeven,gevolg,00.30uur marit in de douche,bed verschoont,wasmachine aangezet. Daarna heeft ze bij ons in bed gelegen zodat we er meteen een bakje onder kunnen houden.dit is nog 2x nodigbgeweest.toen moest ik weer naar het toilet. Nu is ze gelukkig weer ee oude. Marit is vandaag naar de oppas,ff lekker met de kindjes spelen. Misschien straks nog ff naar de kermis. Zo nu ga ik naar de winkel,dan hog ff opruimen in huis en denk dat ik dan ff een dutje ga doen. Nog minder uren slaap gehad dan normaal,hakt er toch wel in. Ow ja,de rek is er trouwens uit,ik heb een paar striemen,jammer dacht dat me dat bespaard bleef.als het er maar niet elke dag meer worden....
dtjt ik hoop dat je snel je kleine in de armen hebt meid. gek idee hoor mijn Arthur alweer een week oud en jij nog beeb in de buik.
Hey meiden, Het wil nog niet zo vlotten hier hé! @Appeltje: gefeliciteerd met jullie zoon Nick, mooie naam!! @Dtje: spannend voor jou, ik hoop dat het spontaan 'gaat', en anders overmorgen sectio toch? @linda en Lovepeet, little angel... aftellen.....ik hoop zo dat wij ook deze week gaan bevallen!! Ik ben inmiddels 40, 3 weken zwanger en ik kan het nog goed hebben allemaal, maar ben toch zo nieuwsgierig naar ons kleine hummeltje!! IK WIL BEVALLEN!!!!!! Vanmorgen op controle geweest, alles in orde, bloeddruk wel gestegen.A.s. vrijdag opnieuw controle en waarschijnlijk wordt ik dan ook ingestuurd om een ctg te laten maken, aldus mijn huisarts (= mijn vk).Spannend dus, maar ik hoop dat het toch niet nodig is en dat ik vandaag of morgen mag gaan bevallen!! Nou meiden suc6....... Groetjes Beccie
Zo ik zit uitgeteld in de tuin. Na maar een paar uur slapen en al die uurtjes zkh ben ik wel bekaf. We zijn ieder geval voorbereid op de sectio. Er is in die zin wat vooruitgang dat de gyn nu een stuk makkelijker bij mijn vliezen kwam. Maar nog geen ontsluiting, maar dat schijnt voor een eerste zs normaal te zijn. Nu hopen dat het aanraken van de vliezen het nog kan stimuleren. En wat dus ook de reden is dat het wat trager gaat is dat ons eigenwijsje nu met de voeten beneden ligt ipv de billen eerst. Hierdoor wordt er veel minder druk uitgeoefend. En krijg ik af en toe een schop op mijn onderkantje (kan je zeggen dat dit niet prettig is ). Maar ook op deze manier kan de spontane bevalling nog, alleen wat minder kans dat het ook gaat gebeuren voor woensdag. Erin, ik kan me het denk ik ook over een week niet meer voorstellen. Ik denk dat als de baby er is je het wachten ook zo bent vergeten. En dat dan de tijd weer vliegt. Little angel, welkom. En begint dus ook voor jou spannend te worden. Linda, pfff jij dus ook al zo slechte nacht gehad. Hoop dat je vandaag nog even kunt uitrusten en bij tanken. Balen dat je nu op het eind toch nog striemen krijgt. Ik heb ze verbazingwekkend niet gekregen, ook al heb ik zo grote buik en langer zwanger. Jou kleine moet gewoon snel komen! Lovepeet balen dat het nu zo zwaar en vervelend begint te worden. Hoop dat je niet over tijd gaat lopen. Tot 40 weken heb ik er van kunnen genieten, toen was bij mij het geduld op, lijkt me vervelend als je dat al eerder hebt dan kan het denk ik helemaal lang duren.
Hai hai, Nou spannend Dtje, ik vroeg me als af waarom je ws een sectio moest krijgen...hopen dat die kleine zich als nog omdraait..alhoewel die kans klein zal zijn.. Sterkte nog ffies...
Hoi Beccie, ik heb gekozen voor een spontane stuitbevalling. Echter is het dan niet voordelig als je overtijd gaat lopen. Inleiden durfen ze niet aan bij een stuitligging. Dan kunnen ze niet goed observeren hoe je lichaam reageert en of de weeen niet gaan wegvallen een stuitbevalling moet namelijk snel gaan. Dus vandaar de sectio nu ik de 42 weken nader. Dat de baby nog draait verwacht ik dan ook niet, ligt al sinds de 32 weken zs zo.
Dtje,nog ff en dan heb je je wondertje in je armen. Hier vandaag weer oefenweeen,maar weer niet doorgezet. Vanmiddag met marit en vriend naar de kermis geweest,ff lekker bij mc donalds gegeten,ben nu na zon nacht helemaal gesloopt.ik ga lekker op tijd naar bed.
@Dtje - jeetje al 10 dagen overtijd! Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen, en het snel gaat beginnen! kan me voorstellen dat zo'n dag vermoeiend is! Vervelend dat het nog niet echt op wil schieten zeg.. Hoop voor je dat het alsnog op gang gaat komen! @Sasje24-dank je wel! @lovepeet-vervelend zeg.. Maar bekijk het zo, het einde is in zicht! Snap helemaal wat je bedoeld hoor. Probeer er ook zoveel mogelijk van te genieten,maar alle pijntjes en vermoeidheid pfff Voel me ook net wally de walrus als ik uit bed/vd bank kom. Vreselijk! 83linda- samen is altijd gezelliger dan alleen Vervelend zeg dat ze zo ziek was! Zo'n korte nacht kan je nu niet gebruiken! Vervelend van je striae. Had er al vrij vroeg last van helaas (ondanks t vele smeren) Ben niet eens zo gek veel aangekomen (12 kilo) maar heb het op m'n boven benen, buik, heupen en borsten. Zo lelijk! Hoop dat het straks een beetje bij gaat trekken.. Leuk zeg de kermis! Spannend die voorweeën! Heb er nu 3 gehad, verdeeld over 2 weken.. Schiet niet op @Erin79- nog gefeliciteerd! @Beccie7-nou idd! Spannend zeg! Hoop idd voor je dat het gewoon uit z'n eigen gaat gebeuren, lijkt me altijd fijner!