16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Mothertobe1; dankjewel voor je uitleg! Jij loopt ook al aardig over...hou je het nog een beetje vol?

Dtje; ik weet niet of je dit nog leest, maar heel veel sterkte en suc6 vandaag! Superspannend!!!! Nog een paar uurtjes en je hebt jullie wondertje in je armen!!!!

Little angel; En??????? Heeft het doorgezet? Ben zo benieuwd!!

Lovepeet en Linda; zullen wij vandaag ook meer eens gaan bevallen?! Ik wordt met de dag ongeduldiger!

Ik ben vandaag alweer 40, 5 weken zwanger en wil zo graag onze kleine bewonderen, nog maar ff geduld hebben..maar ik vind het wachten steeds moeilijker worden.

Xxx Beccie

2. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beccie,goed idee hoe laat gaan we bevallen?
    Dtje,zet em op
    Denk dat t bij little angel wel heeft doorgezet,anders zou ze toch nog wel wat gepost hebben.
    Mothertobe, we zijn nog maar met een kleine club,maar hoop dat wij ook snel aan de beurt zijn

Heb vandaag controle om 11.40
    Dochter gaat dadelijk met tante en nichtje zwemmen,normaal ik ook maar dat trek ik niet meer.

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @bekkie ... vrijdag word ik ingeleid

4. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Hoi hoi,

@Linda: uhm laat die weeën nu maar beginnen haha..of na je bezoek aan de vk..

@Lovepeet: oh ja dat las, vrijdag ben jij 40 weken toch? Ik wist niet dat ze dan ook al deden inleiden, gaat het verder dan wel goed met je?

Inderdaad Linda ik denk dat Littleangel 'bezig' is spannend!!!

Nou ik hoop dat wij ook spoedig aan de weeën gaan meiden!

Xxx Beccie

5. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Beccie7, graag gedaan. Heb het wel zwaar deze dagen. Last van me bekken en enorme druk tegen me doos. Hoop dat ik morgen kan worden ingeleid. Hoe is het bij jou?

Dtje, succes!

6. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben terug van controle,doordat baby niet is ingedaald kunnen ze niet goed voelenof ik ontsluiting heb,strippen gaat ook niet. Moet maandag weer terug,als dan niks veranderd is wordt ik doorgestuurd om te worden ingeleid. Dat zal dan ws woensdag worden. Dus nog een weekje volhouden.

7. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Hai,

@mothertobe: ohw spannend morgen, ik hoop dat je ingeleid kan gaan worden!
    Respect hoor zo lang overlopen! Dat van die 'druk' herken ik..maar verder heb ik nog nergens last van...behalve van heel veel ongeduld haha

@linda: spannend! Bij een 2e kan de indaling ook tijdens de bevalling plaatsvinden toch? Ik hoop dat je snel mag 'beginnen'!

Ik ga er vrijdag bij mn h.a. wel op aandringen dat hij me gaat strippen, ben dan 41wkn dus dan mag het wel...zelf zegt hij er niets over..alleen dat hij ws een ctg wil laten maken....ppfffff ik ben het wachten gewoon zo beu!!!merk ook dat ik steeds onzekerder wordt, zo van, voel ik de baby nog wel genoeg enz..ben zo blij als die kleine er gezond en wel 'uit' is.

Kga nu mijn was maar weer vouwen...bleh...

Xxx Beccie

8. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja,bij 2de hoeven ze niet ingedaald te zijn, maar bij het inwendig onderzoek voelden ze het hoofdje wel maar zodra ze er aan kwam ging hij weer hoger liggen.
    Hij hoort eigenlijk tegendruk te geven maar dat doet hij dus niet,vandaar waardchijnlijk dat de oefenweeen niet doorzetten. Hij gaat zich dan zomliggen dat hij er het minste last van heeft.
    Ze denken dat zodra de vliezen breken hij wel vaster komt te liggen. Ik hoop dus eigenlijk dat zsm mijn vliezen breken .

9. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    @beccie7, ben ook gestript maar dat heeft niet geholpen. Kreeg er alleen bloedverlies van en menstruatiekrampen. En dat strippen deed bij mij echt pijn dus heb er voor gekozen omdat niet meer te doen. Ben niet ongeduldig maar eerder bang voor wat er gaat komen dus hoe sneller hoe beter haha.

10. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Even een ego berichtje! Onze zoon is gister avond rond 23:00uur geboren!!! :D

Het was een zware bevalling die niet vanzelf ging, maar hij is er! (uitgebreid verhaal volgt nog)

Z'n naam is Jayden Louis Gert Elbrink (roepnaam Jayden) en hij weegt 3205 gram!

Bijgevoegde bestanden:

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    doemaar oh sneu he als ze zo ontroostbaar zijn

dtje en linda nog steeds geen babynieuws? :(

welkom littleangel

lovepeet snap het helemaal zo erg he dat wachten

linda aaah wat sneu van marit :(

dtje spannend hoor een spontane stuit bevalling! hoop voor je dat het geen kz word

femya nog even geduld!

dtje lekker aan toegeven aan die nesteldrang

little angel spannend! en succes!

ctg, stelt niet veel voor ;) gewoon liggen met banden om haha

dtje toitoitoi geniet ervan!

beccie snap dat je het beu bent is ook vervelend ook...

meiden die overtijd lopen....even vol houden nog! weet dondersgoed wat het is, liep bij gijs ook over tijd ;) maar duurt nu niet lang meer

hier zou ik vandaag 40 weken zijn geweest , wat een raar idee! maar ben wel blij dat ik ze al bij me heb.

floor doet het super, alleen vannacht beetje slapeloze nacht gehad :( en ik baal zo van het weer ik wil graag gaan wandelen maar ook geeen zin om door de regen te lopen.
    en ik heb zoooo veel last van mijn arm, ze hebben dat infuus echt verkeerd geprikt, voelt echt alsof het gekneusd is :( hopelijk trekt het snel weg.

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant

GEFELICITEERD! lekker genieten nu! mooi manneke:D

13. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

mijn verhaal;

woensdag om 17.30 uur gingen ml en ik onze nieuwe eetkamerstoelen ophalen en toen had ik een raar gevoel in mijn buik dat ik nog niet kende.
    thuisgekomen had ik weer dat gevoel in mijn buik en nog een keer.
    ik zei nog voor de grap tegen ml; dit kunnen wel eens weeën zijn en misschien slapen we vannacht niet thuis.
    de weeën kwamen iets sneller achter elkaar en werden ook iets krachtiger.
    uiteindelijk om 23.00 uur was het om de 6 minuten.
    tsja wat doen we; gaan we eerst even slapen of bellen we het ziekenhuis al.
    nou ja laten we maar bellen en er werd tegen ons gezegd dat we gelijk konden komen.
    om 24.00 uur lag ik aan de ctg en had toen om de 5 min een wee.
    dit ging de hele nacht door.
    gelukkig mocht ml bij mij op de kamer blijven slapen.
    's ochtends om 7.45 verloor ik de slijmprop en om 8 uur had ik 4cm ontsluiting.
    de gynaecoloog (mijn eigen :D) heeft mijn vliezen gebroken en de weeën werden vanaf toen ook krachtiger.
    om 11 uur had ik nog maar 5 cm ontsluiting, dit ging te lang duren was de conclusie en mij werd gevraagd of ik akkoord ging met wee versterkers maar dan zou ik ook pijnbestrijding krijgen in de vorm van een ruggenprik.
    ik ging akkoord en helaas was er een miscommunicatie waardoor de anesthesist pas om 12.15 bij mij was.
    de weeën in dat uur waren bijna niet te houden, ik dacht toen even dat ik gek werd.:(
    ik kon ze niet meer wegpuffen.
    na de ruggenprik kon ik even op adem komen.
    maar dat duurde niet lang, ik kreeg weeën die ik niet meer kon opvangen en voelde een ontzettende persdrang.
    er werd gekeken en ja hoor, ik mag persen :D
    slechts 6 persweeën, een knip en daar was ons manneke al!

eerst hebben we ruim een uur met z'n drietjes genoten en daarna werden de controles pas gedaan, dat vond ik zo fijn!

bij de geboorte woog Nick 4035 gram en was 50 cm lang :D

14. beccie7

beccie7 Niet meer actief

GEFELICITEERD Little Angel!

Wat een mooi mannetje!!en wat een leuke naam!!
    Wat een vreemd idee dat jij al mama bent! 2 dagen geleden nog samen ongeduldig afwachten..en nu heb je een prachtige zoon!!

Geniet ervan!

Xxx Beccie

15. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat little angel, fijn dat het doorgzet heeft.

Hier wachten we verdr anders volgende week inleiden.

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    :)
    Fijn he zo ruggenprik :) jammer dat ze zo laat kwamen!

Maar wow wat een verhaal ook! Grote knul hoor! Geniet lekker!

17. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Appeltje,toppie gedaan hoor, gefeliciteerd met jullie vent!

18. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Appeltje: pittig hoor! Gelukkig heb je het achter de rug!
    Nu lkkr genietenvan jullie ventje!

XBeccie

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Appeltje en little angel gefeliciteerd

20. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Chilleke: kan me voorstellen dat het een raar idee is dat je eigenlijk nu pas ' uitgerekend' bent..

Ik hoop op mooi weer zodat je lekker met je kleine meid kan gaan wandelen!

X Beccie

Deel Deze Pagina