16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    uhm goed haha geen weeen nog.. dus gaat prima hahaha nou ja eigenlijk niet ik wil bevallen

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Heb je ballonkatheter gehad?

Toitoi vandaag!

Heb ik gemist :) maar waarom word je eigenlijk bij 40 weken ingeleid?

3. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Sorry niet alles bij gelezen, zag wel dat lovepeet gaat bevallen, heel veel succes!!

Hier nog even mijn bevallingsverhaal :)

had dinsdag 28 mei vanaf een uurtje of 4 's nachts wat last van weeën. Vond het wel mee vallen dus dacht zal niets zijn.. M'n moeder bleef er op aandringen dat ik moest bellen omdat t toch echt begonnen was. Uiteindelijk smiddags gedaan en idd, had al 3 cm ontsluiting! Mocht nog even lekker thuis blijven omdat ik ze goed op kon vangen, en gingen rond half 5 richting het ziekenhuis omdat ik toen op 5 cm zat. Daar nog even lekker in bad gelegen, weeën werden wel heftiger maar het was goed te doen. Dacht nog ooow dit gaat me prima lukken!!
    Fout dus,, :p rond 7uur had ik 7 cm ontsluiting, en daarna ging het langzaam. Uiteindelijk blijven haken op de 7,5/8cm en toen bleek ook dat Jayden in het vruchtwater had gepoept. Dus aan de wee opwekkers, en Jayden kreeg electroden op z'n hoofdje om z'n hartslag te checken (was gelukkig prima) en er werd bloed geprikt bij hem (en dat terwijl hij er nog in zat!) Ontsluiting was rond half 10/10 uur een kleine 9 cm, dus schoot nog niet op. Weeën opwekker werd alsmaar hoger en hoger gezet, maar zonder resultaat. Ik was onderhand helemaal kapot en kon de pijn amper meer aan. Ook veel last van m'n bekken gehad. Ook m'n vliezen wouden niet breken, zelfs met persen niet. Dus die zijn met grof geweld kapot gemaakt :p Zat goed vast! Uiteindelijk zat ik op 10 cm en mocht ik gaan persen. Al m'n laatste kracht bij elkaar gebundeld en zo'n half uur bezig geweest maar de kleine man kwam er niet uit! Uiteindelijk is hij gehaald met een vaccuumpomp (en nog met veel moeite) na ongeveer een uur persen. Dus ook nog een katheter gehad om m'n blaas leeg te maken voor die tijd. Helaas was ik behoorlijk uitgescheurd (bijna tot m'n anus) dus toen moest nog "even" de nageboorte er uit en zoude ze gaan hechten. Maar ook dat wou er niet uit! 20 min bezig geweest, en uiteindelijk omdat ze met z'n 2e gingen duwen op m'n buik is het er uit gekomen. Pff wat een pijn! M'n buik heeft een hoop moeten door staan :p

Toen het hechten, wat ook een behoorlijke klus was omdat ik helemaal kapot was. Ondanks de verdoving was het echt niet fijn!
    Jayden was gelukkig helemaal oke, dus dat maakte een hoop goed!

Achteraf was een keizersnee beter geweest ivm m'n bekken en het fijn dat t niet goed door wou zetten enzo, maar omdat het begin zo soepel ging hadden ze daar geen rekening mee gehouden, en toen het dus eigenlijk niet meer ging, was het te laat voor een keizersnee of pijnstilling. Maar ja,, het is me gelukt! En daar gaat het om :p En ik heb er iets ontzettend moois voor terug gekregen!

4. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou little angel, ben blij voor je dat alles achter de rug is,
    Geniet van jullie mannetje,hoop dat wij dat ook snel mogen.

5. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Hoi hoi,

Little angel: wat een verhaal joh, pittig zeg! Ik hoop dat je nu lekker kunt herstellen en genieten van jullie kleine mannetje!

Lovepeet: oohh wat spannend meis!! Suc6!!! Fijn dat je wel wat afleiding hebt!!

Voor de rest nog alles rustig bij iedereen?

Ik ben vandaag bij de h.a. geweest en voor een ctg en controle bij de gyne.
    De bm is al verstreken en de kleine ligt al behoorlijk diep, mijn h.a. verwacht dat het het in de komende paar dagen wel gaat gebeuren....voor de zekerheid al wel weer een controle voor maandag gepland.
    Ctg laten maken en extra controle van gyne waren goed, ik heb nog vrij veel vruchtwater en volgens de gyne is het een bijzonder actief kindje wat gewoon nog heerlijk warm in mijn buik wil zitten...
    Afspraak is om nog niet te gaan strippen, toch alles nog even op zijn beloop laten, daar ze verwachten dat ' het' snel gaat gebeuren...laten we het hopen!!!!

Xxx Beccie

6. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop met je mee beccie,

Hier buik weer onrustig,maar lijkt er weer niet op dat het door gaat zetten.
    Word er gek van

7. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Hey Linda,

Irritant hé dat wachten...hier buikje ook onrustig.....ik gok toch dat we 'juni kindjes' krijgen linda!

8. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja,dat weet ik wel zeker,ben blij dat het einde in zicht is,word komende week in elk geval ingeleid.

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Lovepeet hoe gaat het meis

10. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    83linda-nou ik ook!!:p Genieten doen we zeker, het is zo'n heerlijk mannetje! Hoop voor je dat t bij jou ook snel door gaat zetten!

@Beccie7-ja het was erg pittig! Gelukkig doet m'n man ontzettend veel,dus kan goed m'n rust pakken!Doe het alleen te weinig..wil t liefst alles zelf doen,en ja dat gaat gewoon niet :p Laat m'n lichaam ook goed merken! Ze hebben de hechtingen ook te strak gedaan,waardoor alles ontzettend trekt en zitten ook bijna niet gaat. Maar die gaan er waarschijnlijk volgende week uit als t zo blijft, dus dat zou wel fijn zijn! Fijn dat alles zo goed gaat in je buik! Ik had ook een actief kindje en veel vruchtwater hihi toevallig! Hoop voor je dat hij gelijk heeft en hij/zij idd binnen een paar dagen gaat komen!

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik ben gister avond om 21:18 bevallen van een dochter ...
    2146 gram ze heet A.lina
    we wisten niet dat ze zo klein zou zijn
    der navelstreng schijnt niet goed te hebben gewerkt en heeft dus veel voeding gemist ...

12. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met moeder en dochter lovepeet?

13. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    Gefeliciteerd Lovepeet!
    Hoe gaat het nu met jullie?

14. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Hey meiden,

Ik ben zo benieuwd hoe het met Lovepeet is!!

En verders nog geen vorderingen? Linda???
    Bij mij is het (helaas) weer rustig, alhoewel dat natuurlijk ieder moment kan veranderen....maar het mag NU wel gebeuren van mij!!

X Beccie

15. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier weer rustig, maar voor mij geruststelling dat ik in elk geval word ingeleid mocht hij zich voor maandag niet spontaan melden. Inleiden waarschijnlijk dan op woensdag. Ben er zo klaar mee,ik lever iedere dag een stukje lijf en energie in. Ik kan niet meer. Mijn dochter is geboren met 38wkn,net voor het punt dat het het zwaarste werd. Toen had ik dit niet zo erg.pfff nog ff.

16. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Hé volgens mij heb ik over enkele berichten heen gelezen, maar Lovepeet zie nu dat je een dochter hebt gekregen! GEFELICITEERD!!!!
    Verders alles wel goed met moeder en dochter?

X Beccie

17. Femya

Femya Niet meer actief

#3937 Femya, 1 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jun 2013
    Gisteren morgen 31-5-'13 ben ik bevallen van ons prachtige dochtertje Olivia!
    Ze is na een hele makkelijke bevalling van 3,5 uur net niet op de gang geboren ;), ik was nog geen 10 minuten op de verloskamer en toen kwam ze om 6.33 uur.
    Ze woog 4060 gram en 52 cm, ze doet het fantastisch!

Wachtenden heel veel succes, die laatste loodjes zijn zwaar! Ik hoop dat jullie niet te lang meer hoeven te wachten!

En voor de andere kersverse mama's: gefeliciteerd en geniet van jullie wondertjes!

18. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Femya gefeliciteerd.
    Geniet ervan!
    Hier wachten wenog ongeduldig af!

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    met mama gaat het redelijk ik heb geen hechtingen ofzo alleen een schaafwondje..
    vloeien doe ik haast niet alleen heb ik erg last van mijn been

20. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    En de kleine meid?

Deel Deze Pagina