Dankjewel Linda! Ik hoop echt dat het wachten snel voorbij is en je ook kunt gaan genieten! Heb je geen facebook? Anders kun je daar ook mee kletsen bij de meimama's...
littleangel jeetje wat een heftig verhaal, fijn voor je dat het nu achter de rug is! herstelse! en meid pak idd je rust...gaat dadelijk nog zwaar genoeg zijn beccie nog steeds aan eht wachten. fijn dat je baby het wel goed doet, ondanks het tijd is om er uit te komen lovepeet GEFELICITEERD en jeetje das schrikken zo laag gewicht. nou hopelijk gaat verder alles goed femya GEFELICITEERD zo das een flinkerd! en idd snelle bevalling! lekker hoor! genietse linda nog steeds rustig? hoop voor je dat het wachten snel voorbij is! hier vandaag voor het eerst alleen geweest met 2 kinderen! ging gelukkig wel goed, maar merk wel dat ik mijn middagslaapje gemist heb ben zoooo moe nu ...maar goed de kleine meid doet het schitterend gelukkig heeft vannacht geslapen van 2330 tot 500 en na de voeding tot 7.00 toen stond onze zoon op de stoep maar goed nu lekker filmpje kijken
Goedmorgen dames, Femya: gefeliciteerd met jullie kleine wondertje! Nu welverdient genieten! Lovepeet:wat fijn dat die kleine meid het ervan neemt! Een goed teken! Hier gister gedurende 3 uren flinke voorweeen gehad en nu.....niets.... Die kleine stelt ons lekker op de proef haha... Tis maar goed dat ik verder nergens last van heb, anders zou het wel zwaar zijn denk ik. Vandaag maar weer lkkr wat afleiding opzoeken met mijn huspup, wellicht wekt dit wat op! Vandaag 41, 2 weken zwanger!! Linda het schiet niet op bij ons hé, maar goed dat we weten dat het lange wachten straks beloond wordt met een wereldwondertje!! Een fijne dag allemaal, lekker van het zonnetje genieten! Xxx Beccie
Lovepeet,dat is fijn dat de kleine het zo goed doet. Hier ook op de proef. Gisteren ook weer voorweeen gehad. Mijn lijf word er moe van. Vandaag gaan we nog een middagje eropuit. Voorjaarsmarkt in dorp verderop,altijd erg gezellig. Misschien denkt baby dan,he daar moet ik ook eens gaan kijken. Morgen controle verloskundige,als het goed is doorverwijzing voor inleiden. Ik kan momenteel ieder moment van de dag janken,zit er ff doorheen,vanmiddag ff wat anders,lekker.
Wat vervelend dat jullie zo last van voorweeen hebben zeg! Dat maakt het wachten ook niet makkelijk! Hier goeie nacht gehad! Zo effe het huishouden doen en vanavond komt er een vriendin eten! En verder... Van het weer genieten
Hey Sasje, Dat is fijn om te lezen! Ze doen het dus goed, dat lijkt me inderdaad een ontzettend trots momentje!
Hoihoi,zijn weer terug.meteen maar ff hapje gaan eten bij restaurantje met speeltuin. Ben nu wel kapot. Jaja ik heb sasje haar kanjers gezien(en sasje). Marit was er vol van,zon baby wil ze nu ook wel eens hebben.maar helaas op een enkele voorwee geen teken dat het gebeuren gaat.
Hey Linda, Fijn dat je wat afleiding hebt kunnen vinden!wat grappig dat je sasje en de twins in 'het echie' gezien hebt! Ik heb vandaag ook regelmatig voorweeen gehad, maar het zet maar niet door..... Ondanks dat ik nergens last van heb wordt ik met de dag ongeduldiger. Morgen weer op controle, benieuwd wat de dr. zegt! Alvast een goede nachtrust gewenst, alhoewel of niet, ik wens je een nacht vol echte weeën haha.... (flauw hé, maar ik zou best zo'n nachtje willen hoor) Liefs Beccie
Dankjewel voor de felicitaties! Beccie en Linda ik duim dat jullie vanavond aan de beurt zijn! Veel succes en hopelijk hebben jullie snel de kleintjes in handen. Sasje wat super dat ze over zijn op de volgende voeding!!
Wat goed Sasje dat ze door zijn naar de volgende voeding! Leuk dat jullie elkaar gespot hebben Beccie en Linda al babynieuws???
Plannen gewijzigd. Hoofdje ligt nu wel in het bekken en hij liet zich ook niet terugduwen. Baarmoedermond was nog geheel gesloten. Daarom afwachten. Maandag weer controle, bha hier baal ik nu wel van.had zo gehooptbwat meer zekerheid te krijgen. Moeder natuur,schiet maar ff op.
hey hey oh balen linda dus niet naar de gyn om ingeleid te worden?? leuk je gisteren gezien te hebben en wat een leuke dochter heb je toch hier gisteren ook om kwart voor 7 thuis en de kids hebben als roosjes geslapen hihi!!