16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Hey hey,

Oh linda das balen ja..maar ik denk ook dat de natuur zijn werk laten doen het beste voor de baby is!

Ik kom net terug van controle..en..ik had al 3 cm ontsluiting! Dus dr. heeft gestript, dit lukte erg goed volgens hem..hij verwacht dat de kleine van8 komt!
    En anders morgen weer strippen, werkt dat niet dan woensdag richting gyneacoloog. Maar ik heb nu vrij regelmatig weeen, maar heb dit vant wknd ook gehad, dus ja...maar ik denk toch dat dit het is...spannend!

Nou linda, ik hoop dat je ook snel start!!

Meiden ik hoop zo dat het doorzet!

Xxx Beccie

2. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beccie,zet em op!
    Ik hoop dat het hier okk niet lang meer duurt.

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Wat een domper Linda! Snap dat je baalt!

Beccie nou dat beloofd wat haha! Veel succes alvast!

4. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    En beccie,zet het al door?

5. felice84

felice84 Lid

18 jul 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd iedereen die al bevallen is. En succes voor diegene die nog aan het wachten zijn.

Ik ben 11 mei bevallen van een zoontje. 3500 gram

6. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Nou Linda,

Net een uur om de 5 min weeen, nu 15 min niets ppfff wat irritant zeg!
    Nog ff afwachten dus...ik hoop zo dat ze doorzetten!!!!

Nog rustig bij jou?

X Beccie

7. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier niks,alleen gebruikelijke buikpijn
    Maar volgens mij is hij idd aan het indalen,had net wat steken mawr krijg een beetje meer lucht.
    Ik hopp voor je dat het doorzet!!!

8. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Goedemorgen ladies,

Vanacht tot 01.00 uur flinke weeen en daarna als een roos in slaap gevallen!!!
    Nu geen weeen, wel buipijn en nog meer ongeduld! Tjeetje waarom zet het nu niet door????? Om 12.00 uur weer op controle en op nieuw strippen.ppfff wordt er een beetje moedeloos van hoor..hoop zo dat ik vandaag mag gaan bevallen!

En hoe is het met Linda?

X Beccie

9. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beccie, dat schiet ook niet op dan... Ik hoop dat de strippoging van vandaag nog meer in gang zet. Helemaal omdat je al 3 cm ontsluiting had...

@felice, Gefeliciteerd en bedankt voor het doorgeven!

@plofpoll, hij is weer bijgewerkt voor zover als ik de bevallingen kon terug vinden! Froggieh loopt op dit moment aan kop. Nog 4 bevallingen te gaan!

10. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister in bad geweest ivm buikpijn en rugpijn,maar volgens mij is hij nu wel goed ingedaald.ik krijg adem!
    We wachten weer ongeduldig verder

11. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    adem is heerlijk linda! Ik duim voor je dat je nu snel aan de beurt bent!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

spannend beccie.....enne nog meer cm erbij gekregen???

@Linda vandaag verder nog niks aan het handje??

@hier net terug van controle kinderarts....moet overstappen naar andere voeding...friso comfort ivm spugen en moeilijk kunnen poepen van beide!
    over 3 maanden weer terug en nu wachten op een oproep voor heuponderzoek voor beide!
    ze waren weer goed gegroeid jari weegt al 4.3 kilo :)
    nomi volgens mij 3.8 kilo maar dit weet ik niet zeker want vriendin stond hierbij :) ze krijgen nu ook ijzer druppeltjes in de voeding omdat ze te vroeg geboren zijn..?dit haal ik morgen maar bij de apotheek op hihi.....

13. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    O dan zijn ze goed gegroeid.
    Ik weet niet of je dat al doet wat betreft het poepen,maar omdat hier in het kraanwater veel kalk zit kunnen babys last hebben met poepen.had marit toen, ik ben barleduc mineraalwater gaan gebruiken en toen ging het beter.dit hebben ze in 2liter pakken.

Hier helaas alles rustig.

14. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Hey meiden,
    Ben wederom gestript, dr kon iets dieper als gister, maar nog geen weeen!!?!!
    Ik ga me nu echt afvragen of die kleine er vanuit zichzelf uitkomt.
    Ik durf het gewoon niet meer te hopen, zooo frustrerend dit!

Is het er morgen nog niet dan wederom smorgens strippen en vervolgens richting de gyneacoloog.....

Vind het zo jammer dat het elke keer een valse start is, alhoewel dat het ook weer niet is, want mijn bmm is al volledig verstreken en ik heb ruim 3cm ontsluiting volgens de dr. maar toch vind ik het zo moeilijk om te geloven dat 'het' nog een keer gaat gebeuren.
    De dr. zegt echter dat mijn lichaam het juist heel goed doet voor bij een 1e, mede omdat ik al zoveel ontsluiting heb..

Nou Linda we worden beiden wel op de proef gesteld hé, houd je het nog een beetje uit allemaal?

Sasje dat klinkt als een mooi gewicht voor een 2ling van 1 maand oud!

Xxxx Beccie

15. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja,ik word lichtlijk gestoord van het feit dat je maar zit te wachten tot er iets gebeurt, elke dag minder mobiel word,steeds klachten erbij krijg ,maar geen weeen.
    Dan nog maar te zwijgen over alle mensen, goed bedoelt hoor, die je gaan sms en,bellen of je bij de winkel aanspreken. Word het niet eens tijd, ja duh, wat denken ze dan wel niet van ons,als ze zelf al ongeduldig worden.
    Pfff, de dagen gaan zo langzaam.

16. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Inderdaad linda, volledig herkenbaar.weet je wat ik ook zo irritant vind, iedereen die zegt " zo ben je nou nog niet bevallen, nou ja je moet nog even geduld hebben, er is er nog nooit een blijven zitten" dan denk ik echt joh je meent het!! Zo'n vreselijke irritante opmerking alsof ik dat niet weet!!!!!!

Sorry hoor ff mn gal spuwen.

Sterkte nog ff Linda, ik hoop dat we vanaaf/vannacht allebei aan de gang gaan!!!!

Xxx Beccie

17. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah Linda en Beccie, jullie zijn gewoon nog steeds aan het,wachten!
    Ik dacht ik lees vast dat jullie je babys hebben. Jullie lopen gewoon al hartstikke overtijd. Pfff wat balen voor jullie, ik weet hoe frustrerend het is! Hoop echt dat het spontaan komt bij jullie en niet hoeven ingeleid te worden.

Hier druk, druk, druk. Maar geniet zo van ons meisje N.oor. Ze doet het zo goed en ze is zo lief en knap :). Ben helemaal verliefd.
    Het was even spannend of het met de borstvoeding ging lukken, omdat het niet meteen op gang kwam en ze heel veel was afgevallen. Maar na hard werken van haar en mij is het gelukt en zit ze nu gewoon al op haar geboorte gewicht. Ben hier zo blij mee en geeft me voldaan gevoel al ben ik er ontzettend moe van en kost het veel energie!

Ik schrijf jullie later meer over hoe het allemaal is gegaan.
    En ga kijken of ik weer wat mee kan lezen, want ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat!

18. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja beccie, idd ze vragen hoe het gaat, dan zeg je eens eerlijk hoe je je voelt nl kl#%&*>%*, en dan gaan ze dat sussen. Je moet er wat voor over hebben,je hebt er zelf voor gekozen,vroeger klaagde ook niemand en ga zo maar door. Nou vraag me dan niks!

Dtje fijn om te horen dat het nu goed gaat met jullie, tja hier wachten we nog steeds ongeduldig verder. Goede nieuws is wel dat hij nu is ingedaald, eindelijk!
    Nu de rest nog....

Maar er is weer een dagje(bijna)voorbij. Nu de nacht nog,en dan morgen weer verder afwachten.

Beccie, hoe ging vandaag de controle?

19. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Hey,

Ja soms kunnen mensen gewoon beter helemaal niets zeggen hé..

Dr. had me niet verwacht, hij zei gister nogwel expres op tijd naar bed te zijn gegaan omdat hij echt verwachtte dat ik zou bellen van8.hij zegt dat het echt elk moment kan gebeuren, ik heb nu ruim 3 cm ontsluiting, wederom gestript.mocht er niets gebeuren morgen om half 9 weer strippen + ctg laten maken en alvast een afspraak maken voor inleiden.dat zou dan ws deze week nog gebeuren.een schrale troost dus, het kan nog hooguit 3 dagen duren..maar had zo graag spontaan bevallen...maar durf er gewoon niet meer op te hopen.
    Gister had ik redelijke weeen na het strippen, vandaag nikkes, nakkes, nada!!

Mijn duimen draaien voor ons Linda!

X Beccie

20. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    En beccie???
    Hier niks....