16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    *doet een weeendansje voor jullie allebei*

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    felice gefeliciteerd meid!

sasje wow wat zijn ze goed gegroeid dan :) leuk hoor

dtje wat fijn dat het gelukt is met de borstvoeding is toch altijd spannend of het lukt idd

beccie en linda hoop dat het snel over is voor jullie. want dit is echt slopend zeg! dus hoop snel op babynieuws :)

Floor doet het hier super, makkelijk kind tot nu toe.

baal als een stekker...heb een koortslip ?:(:(:( dus nu niet meer kussen met mijn meisje :(

3. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer van je koortslip.hoop dat het snel over is.

Goed dat alle babys het goed doen,zijn de zorgelijke zwangerschappen eerder vergeten.

Maar nu wil ik ook met mijn baby kunnen knuffelen. Alweer een dagje half om zonder enig teken,aaahhh ik word gek.

Niks meer van beccie gehoord,hoop voor haar dat ze aan het bevallen is.

4. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Dames hier ook n weeendansje!

Hier alles goed! Hij is al 4 kilo in 4 weken 1200 gram gegroeid dikkiedik
    Krampen en spugen gaat ook veel beter gelukkig
    Zelf mn draai nog niet gevonden, merk dat ik in mn eentje nog niet makkelijk met baby en al de deur uit ga en dat is toch zonde met zulk mooi weer...

Dames ik hoop dat jullie snel bevallen!

5. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dropje,het komt wel, heb je niemand om mee af te spreken?dan moet je eruit. Hier met de hond wel een must.
    Goed gegroeid in elk geval.

Misschien moet ik eens flink op de trampoline gaan springen.......
    Mijn geduld word in elk geval goed op de proef gesteld,en als er iets is wat ik niet heb,is het wel geduld
    Maar ja........................

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey hey meiden

pff linda en beccie ik heb medelijden met jullie al denk ik dat het toch wel bij beccie begonnen is.....

@dropje waarom durf je niet alleen weg??
    ik joets me wat af hihi!!!

vandaag plantjes gekocht.....en morgen komt mams oppassen zodat ik alle boodschappen kan gaan doen want zaterdag hebben we de babyborre!!
    gelukkig in ieder geval wel super weer!!

7. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja,lekker met dit weer,kun je bij jullie buiten zitten,of heb je niet genoeg plek.
    Denk idd dat het bij beccie zover is,aangezien we niks meer gehoord hebben.
    Daarna ben ik toch wel aan de beurt.

8. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda je geduld wordt erg op de proef gesteld. Oh wat vond ik die dagen toen ook langszaam gaan! De eerste mei babys waren er zo snel mee en het laatste clubje heeft maar lang moeten wachten. Ze zijn allemaal flink eigenwijs.

Hier vandaag kraamzorg voor het laatst geweest. Twee dagen eerder gestopt omdat het zo goed gaat. Maar ben echt super blij met haar geweest, ze heeft het huishouden super op orde gehouden, me goed verwent en door haar is echt de borstvoeding gelukt. In het ziekenhuis hebben ze me daar niet tot weinig mee geholpen en me ook erg onzeker gemaakt. Had echt geen dag langer moeten blijven in het ziekenhuis.

Vandaag voor het eerst naar buiten geweest en kleine wandeling gemaakt. N zit al 100 gram boven haar geboortewicht en kan zich echt goed op temperatuur houden. Ze gaat echt een dikkertje worden van de borstvoeding, ze heeft nu echt al een onderkinnetje, niets meer van te zien dat ze in het begin meer dan 10 % is afgevallen.

Sasje ben benieuwd hoe je debabyborrel gaat vinden. Heb je Tot nu toe ook weinig kraambezoek gehad? Is het je bevallen zo?

Chilleke wat lekeer dat het zo makkelijk meisje is. N.oor is ook echt een super tevreden meisje. Zo genieten. Ah wat balen zeg een koortslip, niet kussen lijkt me vreselijk moeilijk. Hoop voor je dat het snel overgaat!

9. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chilleke, koortslip is echt bagger.... Heel veel sterkte met het niet kussen van je meisje...

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow linda jij ook aan het bevallen??????

11. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Oeee beccie en linda al wat meer nieuws?

Sas: ik woon 3 hoog zonder lift.. En dandrie hoog wat eigenlijk 6 hoog wonen in n oude school met veel trappen.. Daarnaast staat mn auto niet echt voor de deur, geen winkelstraat op loop afstand
    Kortom we hadden eerst moeten verhuizen voor jesse pfff
    Vandaag met wagen en maxcicosi op wagen gepropt tassen en al de deur uitgegaan en 3 keer trap op en neer maar we zijn de deur uit geweest! Morgen weer.. toch maar n draagdoek aanschaffen

12. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor,zit me te vervelen in de tuin samen met marit in haar badje.
    Heb vandaag echt een baaldag, moet overal om janken. Marit vind het gek.
    Ik wwil er gewoon vanaf zijn.ben zo bang dat ik pas volgende week ga bevallen, dmv inleiden op vrijdag,en dat is nog zoooooooo lang,denk niet dat ik dan nog lopen kan,krijg idere dag meer pijn in heupen,rug,bekken,benen enz.
    Dan nog maar te zwijgen over de steunkousen,lekker met dit weer.
    Sorry moet even klagen.

Tis maar goed dat we rr wat moois voor terug krijgen,maar we moeten er wel heel wat voor over hebben.....

13. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dropje,dan is het idd minder aantrekkelijk om erop uit te gaan.draagdoek misschien wel een goeie optie.kun je de wagen niet in de auto laten?scheelt alweer een stuk slepen met 1 item.

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Oh nog steeds geen baby nieuws :( jeetje Linda snap dat heftig word vooral met dit weer :( even volhouden nog!

Dropje, weet precies wat je bedoeld! Ik woonde met Gijs ook in onhandig huis. 2 trappen op voor de woonkamer en keuken. Verschrikkelijk gewoon altijd dat gesjouw met boodschappen en idd in het begin ook net wandelwagen eh maxi cosi.
    Ik deed de wagen in de Auto laten, dat scheelde een hoop sjouwen. En op een gegeven moment liet ik de maxi cosi ook in dr auto en droeg Gijs gewoon baar boven in draagzak (had ik ook handen vrij voor boodschappen)maar snap je helemaal. Hebben jullie huur? Of koop?

Dtje wat fijn dat Noor al zo snel boven haar geboortegewicht zat en dat de bv goed loopt. Al beetje je draai gevonden!

Sas leuk babyborrel! Lijkt me wel druk maar gelukkig mooi weer!

Ik ga Floor maar even voeden, morgen weer even op en neer naar het cb wandelen om haar te wegen! Ben wel benieuwd!

15. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja,weer een dagje bijna voorbij....
    Morgen nog en dan max. Nog 1 week. Het aftellen kan dus weer beginnen.

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    he jammer ik had al goede hoop linda :(

hier wel veel zin in de babyborrel!
    nee hier verder geen bezoek gehad van mensen, dat wilden we juist ook niet...alleen mijn peettante en de peettante van vriend zijn wel al geweest en natuurlijk goede vrienden maar dat vind ik ook prima!!!
    kan sowieso alle hulp gebruiken bij het voedden :)

17. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    En weer een nieuwe dag. Marit is naar de oppas. Ik ga zo maar eens boodschappen doen. Bedden afgehaald,hangt te drogen,2de wasje draait.
    En voor de rest maar weer wachten,wachten,wachten. Ben bijna doorgedraaid.

18. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah nee zeg linda. Nog max 1 week wachten. Maar weet dat dit tevens de moeilijkste is. De dagen duren dan zo lang he! De baby heeft maar wat te goed in je buik. Hoop zo voor je dat het spontaan gebeurt toch een stuk fijner dan inleiden lijkt me. En je eerste was een stuk eerder toch? Dan stel je je hierop in he. Bij mij is iedereen in de familie op tijd of zelfs eerder, ik ging er dus ook helemaal vanuit dat dit bij mij ook zo zou zijn en dan duurt het nog veel langer he.

Sasje je gaat het treffen met het weer met de baby borrel. Hoe druk gaat het ongeveer worden?

Hier gaat het heerlijk. Nog wel geregeld kraamtranen, vooral als ik moe ben. Het is echter zo heerlijk meisje dat ik veel vertrouwen heb en weet dat ze genoeg eten krijgt. Ik heb het zelfs tot een borst moeten beperken per keer, omdat ze anders zo veel drinkt dat ze heel veel last krijgt van haar buik. Ze is echt ook zo gulzig, ze krijgt altijd de hik. En wat groeien ze in een week tijd snel zeg. Ze begint me ook echt aan te kijken en langer wakker te blijven.

Eerste ochtend alleen. Heb er tot nu toe over gedaan om haar te wassen, te voeden asn te kleden. En dat het eten weer wat gezakt is, zodat ze weer rustig en voldaan is. Ze ligt nu met haar buik op mijn schoot te slapen. Hoop dat ik haar nu even kan weg leggen zodat ik kan douchen :').

19. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dtje fijn dat het zo goed gaat.
    Mijn 1ste is met 38 wkn geboren. Dat ging niet van een leien dakje, dus ik zie ook niet op tegen inleiden,veel erger dan de vorige keer kan het niet worden.
    Maar het is het wachten waar ik tegenop zie,ben er zo klaar mee.nog 7 dagen wachten,ik word gek.
    Kraamtranen heb ik dadelijk denk ik niet,denk niet dat er dan nog wat over isxwant ik jank me wat af de afgelopen paar dagen.

20. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer een dag voorbij.
    Bha,met deze warmte word het niet gemakkelijker.
    Heb vandaag weer een nieuwe gehoord.denk maar zo, zolang als hij er nu in heeft gezeten hoef je niet meer.vraag me dan niet hoe ik me erbij voel.
    Niemand zal it zichzelf zeggen,ja meisje zwaar he.
    Nou morgen weer een dag,tot morgen.

Deel Deze Pagina