balen meis. .ik heb met je te doen hoor ja ongeveer 80 pers komen er morgen!! dus vandaag drukke dag gehad om allws klaar te maken. .morgenvroeg verder en dan kan om 2 uur het feest beginnen
Sas veel plezier vandaag. Het weer zit in elk geval mee. Vanmiddag ga ik met marit naar mijn schoonzusje en nichtjes. Die hebben een zwembad gekregen van 2 bij 4 meter en 1meter diep. Kunnen ze lekker plonsen. Hier wachten we gewoon weer verder..........
Iedereen genoten van het lekkere weer? Begin nu echt last te krijgen van de warmte, mijn enkels zijn dubbel zo dik,lopen doet pijn. Maar de kids hebben heerlijk gezwommen. Marit is nu samen met papa en opa hooi aan het laden met de tractor,is boven op haar slaapkamer zo warm,dat ze beter wat later naar bed gaat. Morgen nog,en dan maandag naar de verloskundige. Ze gaan dan kijken of ze kunnen strippen. Ik hoop het dan gaat het misschien zo nog lukken. Anders waarschijnlijk dinsdag gyn en ctg en dan ergens inleiden. Maar max. Nog tot vrijdag hebben ze me beloofd.
Hey meiden, Woensdag 5 juni om 03.25 is onze prachtige zoon Abel geboren!! De bevalling is zeer vlot verlopen! Woensdagmorgen om 9.30 uur waren we weer thuis!Echter woensdagavond heeft Abel zich erg verslikt en kon bijna niet meer achter zijn adem komen, daarvan zijn we ontzettend geschrokken, we dachten heel even dat we hem kwijt zouden raken.omdat Abel gedurende de dag ook al veel gebraakt had is Abel diezelfde avond nog opgenomen op de kinderafd ter observatie (met mij erbij). Omdat Abel heel snel geboren is en waarschijnlijk ook wat gepoept had in het vruchtwater denken ze dat hij daardoor extreem misselijk was.volgens de kinderartsen gebeurt dit vaker en komen babys er altijd weer bovenop (Abel zag blauw en werd slap)...na 24 uur was de misselijkheid wat afgezakt en gaf hij niet meer zoveel over...de opname diende er dan grotendeels ook voor om ons vertrouwen terug te geven, Vanmorgen mochten we naar huis met de conclusie dat Abel een sterke gezonde baby is! Abel woog bij de geboorte 3890 gram en is 54 cm lang. Hij zit trouwens nu alweer bijna op zijn geboortegewicht met 3840 gram, hij is een flinke drinker! We zijn intens dankbaar voor dit bijzondere en allermooist wondertje!! Linda meid, suc6!! Ik hoop zo dat je snel mag gaan bevallen!! Liefs een hele trotse mama Beccie!!
Beccie heeeeel erg gefelie!!! Geniet ervan! Hier stikt de kleine ook regelmatig! Dood endood eng! Blazen in zn neusje helpt dan Maar wat n flinkert! Graaag hoor ik je bevallingsverhaal! Linda over twee weken heb je n baby... Stomme laatste loodjes
Jeeeej linda!!!!! Hoe ver ben je? Hier ook begonnen met gebroken vliezen Oleee miss ben je al bevallen! Toitoi
De vk was om 6u hier,toen 2cm ontsluiting. De weeen komen nu wel snel op elkaar. In principe komt de vk rond half 10weer,tenzij we eerder bellen. Weet niet wanneer ik weer post,want de weeen zijn behoorlijk. Jullie horen nog wel wat.
Beccie gefeliciteerd en ik snap wat je bedoelt, ons mannetje had precies hetzelfde, alleen bij hem hebben ze z'n maatje gespoeld! Want hij was echt heel beroerd! Maar het ziet er heel vervelend uit, als ze zo benauwd zijn Van de misselijkheid! Nu is hij lekker thuis heerlijk genieten!! Linda zet hem op meid, ik ben zo blij dat er een eind aan komt voor jou.,
@all meiden hier gaat het erg goed, we genieten volop van onze kleine maar ohh zo lief mannetje! Hij slaapt nachts zo 5 a 6 uur achter elkaar! Afgelopen maandag is die mevr van het cb nogmaals geweet omdat hij die week ervoor nog niet op z'n geboortegewicht zat, maar na 1 week was meneer 490 gram gegroeid en woog nu in ene 3880 gram! Dus hij doet het super!
Vanmorgen om 11.25 is onze zoon tuur geboren. Het was een heftige korte dag,maar om 15.30 waren wij weer thuis. Ik heb een heel borduurwerk van onder,en veel na weeen.maar het is het allemaal waard.
beccie gefeliciteerd meid...en eng he als ze geen adem meer halen...maar idd in gezicht blazen!! linda jaaa eindeljik van harte gefeliciteerd meid!!! mamavd wat een knappe kerel!!! hier gisteren een te gekke babyborrel gehad!! ze zijn goed verwend en was en top dag met een kort nachtje
He Linda, wat een goed nieuws! Echt super gefeliciteerd! Eindelijk na al dat wachten. Ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar het is snel gegaan zo te lezen. Geniet er lekker van en kom goed tot rust. Beccie jij ook van harte gefeliciteerd! Is nu iedereen van de mei mama's bevallen? Volgens mij wel toch? Hebben we toch allemaal goed gedaan! Mvd fijn dat het zo goed gaat! Leuk om te lezen. Hier ga ik hopen op een goede nacht. N.oor slaapt nu ieder geval in haar wiegje, dus dat is alvast een goede start. Overdag slaapt ze als de beste, maar in de avond wil ze vaak drinken en wordt ze daardoor ook weer onrustig omdat haar maagje van streek is. In haar bedje slapen is dan het laastste wat ze wil. Hopen dat ze nu een rukje gaat maken en ik lekker wat langer kan slapen. Ben vandaag maar om acht uur in bed gegaan, toch even wennen aan de gebroken nachten. Morgen ook mijn eerste hele dag alleen met haar, ben benieuwd hoe dat gaat zijn. l