Liefsvanmama, wat gaaf! Echt super gefeliciteerd! Geniet er van, je hebt toch een tijd moeten wachten erop. Echt een super zwangerschap toe gewenst! Geef je ons af en toe nog een update? Mvd. Pfff meid toch. Wat naar zeg. Echt heel veel beterschap gewenst en hoop echt voor je dat je snel weer hersteld. Gelukkig gaat het met de kleine allemaal goed. Beccie fijn dat de co sleeper goed bevalt! Hier gaat het wiegje nu gelukkig ook goed en kan ik haar makkelijk en snel eruit halen en troosten. Misschien dat Abel net iets te veel drinkt? Dat zie ik bij Noor ieder geval. Die is dan vaak net te gulzig, waardoor ze wat veel drinkt en spuugt dit er dan ook weer uit. Gelukkig niet vaak in haar bedje, wel moet ik haar lang recht op houden na de voeding, anders gaat het mis. Hier een heerlijke nacht gehad gelukkig! Na een nacht niet slapen is dat een verademing. Om kwart over negen sliep ze en werd pas om een uur weer wakker. Heb lekker met haar mee gedaan! En toen sliep ze na een half uur weer im, toen weer geslapen tot kwart over vier. En hierna lekker tot acht uur in bed gelegen. Noor lekker opgefrist in de tummytub en ligt nu vanaf negen uur nog heerlijk te slapen. Heb dus even ochtendje lekker wat kunnen opruimen en uitgebreid ontbeten. Ben helemaal trots op haar!
hey hey meiden, @mama jeeejjjjj van harte gefeliciteerd meid!!!! het heeft even moeten duren maar nu gaat het zeker goed komen meid!!! echt heel blij voor je!!! @mamavand jeetje wat een pech heb jij!! goed dat je zelf zo goed hebt gehandeld hoor!!!! rust maar lekker uit en nu moet het klaar zijn bij jullie hoor!! zodat jullie kunnen gaan genieten!!! @hier ze hebben super goed geslapen bij opa en oma dus ze mogen vaker komen wij hebben ook een top avond gehad..alleen gsteren helemaal kapot..lagen pas om 5 uur in bed namelijk pff..dus gisteren lag ik om 21.00 uur in bed
Dadelijk komt de verpleegkundige van het consultatiebureau. Daarna marit ophalen bij oppas. Vriend faat vandaag eindelijk beginnen met het texen van marits nieuwe kamer. Vanavond nog kraambezoek. Morgen komt de poetsvrouw heerlijk. Het lukt me redelijk om alles bij te houden met de was,boodschappen en het huis opruimen.maar het echte poetswerk kom ik nog niet echt aan toe. Weet niet hoe ik dit moet gaan combineren met mijn paarden(waar mijn schoonzus nu alle verzorging doet),mijn werk,scouting en mijn gezinnetje. Het zal wel goed komen.
Ik doe niets anders dan genieten... Nick doet het super goed!!! 1x per nacht wordt hij wakker omdat hij honger heeft en de rest van de nacht slaapt hij heerlijk in zijn eigen bedje... Hij heeft maar 4x een paar uur bij ons in bed gelegen omdat hij krampjes had... Gisteren naar het consultatiebureau geweest en hij is nu 54cm lang en weegt 4915gram!!! (bij geboorte 50cm en 4035gram) Hij is super alert en volgt alles wat ml en ik doen... Echt een super tevreden mannetje dus ook een hele tevreden mama
Dat is fijn he appeltje, hier doet tuur het ook zo goed. Hij heeft vandaag een paar keer zonder tepelhoedje gedronken!! Hoop dat hij het snel helemaal zonder kan,dat maakt het voeden op een andere plek ook gemakkelijker. Zo nu proberen grote zus in bed te krijgen zonder strijd.
Hey meiden, Dtje:je slaat de spijker op zn kop denk ik wat betreft de gulzigheid van Abel! Afgelopen maandag op nacontrole gewwest bij de kinderarst..en..we hoeven niet meer terug! Arts denk ook dat de combi van gulzigheid, veel melk en nog niet volledig ontwikkeld slokdarm/maagje de reden is.we mogen Abel iets geven dat de melk wat meer indikt in zijn maagje, maar de arst gokt dat dit over een paar weken vanzelf over gaat! Het bewijs dat het een gulzig ventje is:meneertje is in 2, 5 weken tijd maar liefst 900 gram aangekomen!!! Echt een hollands welvaren dus!! Dadelijk komen ze de gehoortest voor de 2e maal doen..hoop dat alles goed is!!) Fijn dat het voedden beter gaat Linda!! Hier wordt het ook meer vraag/aanbod, dus de hele gespannen lekkende borsten zijn gelukkig (hoop ik) over!! @liefsvanmamaroficiat en een hele fijne voorspoedige zwangerschap gewenst!! Geniet ervan! Liefs Beccie
Hey ladies, Gehoortest wederom negatief..bah...ws liggen Abel zijn gehoorgangetjes wat anders en lukt daardoor de test niet..we worden nu gebeld en dan komen ze met een ander "apparaat" nogmaals meten. Ik heb wel goede hoop aangezien Abel wel lijkt te reageren op omgevinsgeluiden. XxxBeccie
Vervelend dat het weer over moet beccie. Tuur heeft vandaag de hele dag zonder tepelhoedje gedronken. Merk wel dat hij rechts gemakkelijker aanhapt dan links. Morgen nog ff aankijken en anders vraag ik de lactatiekundige eens. Vandaag heeft vriend marit haar nieuwe kamer geverfd.morgen nog 1 keer en dan kan het zeil gelegd worden. Over ongeveer een weekje moet e kamer wel klaar zijn.dan kunne we aan de kamer van tuur beginnen. We hadden een uurtje geleden een ooievaar op de lantaarnpaal naast ons huis zitten. Echt mooi!
Ben vandaag naar stad geweest en heb de lillypadz gekocht. Heb net gedoucht en ze opgeplakt ben benieuwd of het echt werkt.
Hey Linda, De ooievaar kwam zijn vrachtje zeker nog eens bekijken haha... Wat is/ zijn lillypadz? X Beccie
Lillypadz zijn zoogkompressen,van soort siliconen. Die plak je op je tepel,je ziet ze niet onder kleding,je kunt ermee zwemmen,en ze blijven zonder bh ook zitten. Door druk lek je geen melk. Het werkt, en ik krijg er geen jeuk van zoals bij de wegwerpkompressen.
Hey hey, Oh handig Linda, ik gebruik gewone zoogcompressen van natusan en deze bevallen me opzich goed. Ja Sasje, vet balen..ik heb niet het gevoel dat er echt iets "fout" is, maar toch... Pff vind het af en toe best redderen het huishouden, ik hou van een schoon en opgeruimd huis..maar besef me dat ik de lat wat minder hoog moet gaan leggen..blij dat het bijna weekend is en dat mijn vent dan weer lekker thuis is en meehelpt! XxxBeccie
Wat is het hier rustig. Ben toch maar weer met hoedje gaan voeden,want ik had toch zon pijn met voeden. Maandag de lactatiekundige eens bellen,want volgens mij hapt hij wel goed aan,lipjes getuit. Dan hoort het toch geen pijn te doen. Tuur heeft vannacht van 23.30 tot 6 geslapen,ben heerlijk uitgerust. De ooievaar zit nu bij onze paarden in de wei. Mijn vriend wil hem wegjagen voordat hij nog ee baby achterlaat hihi. De muren van marit haar kamertje zijn klaar. Het vloerzeil is vandaag gelegd. Hoop dat we volgend weekend zover zijn dat ze kan verhuizen.