Lekker rustig hier, volgens mij heeft iedereen het druk met hun baby's . De dagen vliegen gewoon voorbij. Het gaat verder helemaal goed hier. Ze is een heerlijk tevreden meisje en slaapt over het algemeen erg goed. Nog niet altijd in haar eigen wiegje, maar ja dat komt wel. Ze kan als het aan haar ligt uren achter elkaar kijken met grote ogen. Ze kan zich zelf niet overgeven aan het slapen. Pas als ik het donker maak, geen oogcontact maak en haar met speen wat wieg gaan eindelijk haar oogjes dicht. Dus toch maar de speen gaan gebruiken. Zw had zoveel zuigbehoefte en werd aan mijn borst vaak zo boos omdat ze alleen wilde zuigen maar er dan ook nog melk uit kwam. Zo gaat het een stuk beter. Linda wouw jij hebt gewoon al een uitslapertje! Bij mij komt ze nog wel echt 2 keer. Ach ja het hoort erbij he, hihi. Zal wel heel lang duren voor ik weer een ruk van 8 uur ga maken. Toch valt het mee met de vermoeidheid, probeer in de middag nog wel even te slapen. Beccie, wat balen van die gehoortest. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ja aanpoten he zo in het huishouden. Ikheb nog het 'excuus' dat ik zes weken het huishouden nog overlaat aan mijn vriend wegens de sectio. Maar ja over 1,5 week moet ik het ook weer allemaal doen. Mijn vriend gaat het echt niet langer doen... Het gaat nu al met heel wat gezucht... Beccie hoe gaat het met de gulzigheid? Heb je hetnog ingedikt? Lijkt me met bv wel een gedoe. Hier ook nog zo drie voedingen die veel te snel en gulzig gaan. Erg moeilijk vind ik dat nog. Ze raakt dan zo overstuur van de snelle melk, ze is dan soms huilend aan het drinken. Het begin afkolven achterover leunen, liggend voeden helpt allemaal niet echt. Vooral ook omdat ik niet van te voren weet wanneer het te snel gaat. Want 5 voedingen gaan welweer goed. Linda heb je nog contact met lactatiekundige gehad? Pijn zou het idd niet moeten doen, hoop voor je dat het nog zonder tepelhoedje gaat lukken, maakt het toch wat makkelijker he. Al kun je op deze manier ieder geval wel fijn bv geven.
Heb de lactatiekundige gebeld. Haar advies, nog een tijdje met hoedje voeden. Dan proberen 1x per dag zonder een week,daarna uitbreiden. Maar is geen bezwaar om met hoedje te blijven voeden. Iedereen roept altijd dat je daar zsm vanaf moet,maar dat klopt dus niet. Ik ben weer gerustgesteld.
He meiden het gaatniet nu redelijk. Ik moet nog aansterken maar ik kan weer voor m'n eigen gezin zorgen! Roïn slaapt sinds afgelopen woensdag door, om 22 uur de laatste fles tot 06:30 dus dat is heerlijk, verder groeit hij als kool! Morgen laatste controle vk! Liefs mamavand
Fijn mamavand, lange nachten doet ook wonderen. Hoop dat jullie nu echt kunnen gaan genieten. Hier ben ik ook blij dat we nachten maken met maar 1x voeden. 23.30 en dan meld hij zich tussen 5 en 6.
haai dames.. klein updatje.. a.lina is nu 3300 gram een kilo boven geboortegewicht... echt top!... met mij gaat het wat minder vandaar ook dat ik er heel weinig ben ( had ook geen internet sinds vandaag pas )
Vanmiddag naar het cb,ben benieuwd hoe hij gegroeid is! Lovepeet,heb je een dipje,of ben je lichamelijk niet fit?
wat een rust hier!!! iedereen is druk in de weer met de baby's hihi!!! vraagje; wanneer werden jullie voor het eerst weer ongesteld na de bevalling???
wauw die tuur linda!! goedzo!!!! @appeltje uhm ik heb echt 6 weken gevloeid dus of daar mijn ongi al bij heeft gezeten weet ik niet..ben namelijk snel genoeg met de pil gestart.....
Hier nog niet ongesteld,maar is ook nog te kort,en ik geef bv,kans dat het daardoor uitblijft is groot. Net lekker geweest shoppen,marit is met opa en oma een dagje weg. Lekker tuur in de wagen,heb nieuwe kleren gekocht.moeten er toch wel een beetje leuk opstaan met ons figuur nog niet op peil. Beetje lossere kleding,waarmee ik ook makkelijk stiekem kan voeden zondr me half uit te moeten kleden. Nu ff lekker op de bank....ff niets.....
Zo, de laatste plofpoll uitslag is ook binnen (en ik zit weer eens achter de PC), deze deed helaas niks meer met de tussenstand! Maar we hebben dus een winnaar!!!! Zij had 2 antwoorden goed en staat daarmee bovenaan (we zijn niet zo heel goed in gokken dus...) De winnaar is: *tromgeroffel* Froggieh!!!! Gefeliciteerd!!!!
Hoi kom ook weer eens even kijken Zie dat Roin doorslaapt mamavand, top hoor hier half 10 half 5 ofzo Beccie en wanneer nieuwe gehoortest Linda denk dat de meeste op fb zitten Met Lonneke gaat t goed, vrijdag was ze 55.5 cm en 4700 gram. Nu over op Friso Ha sinds paar weken en dat is veel beter. Ml inmiddels geslaagd en volgende week vakantie
Hey meiden, Linda, wat fijn dat Tuur zo goed groeit! Doemaar, en ook jullie meisje doet het goed zo te lezen, fijn! Appeltje, ik zit nu op 4 weken en vloei nog iets, merk wel dat ik na redelijke inspanning wat meer helderrood bloed verlies..maar 6 weken vloeien schijnt normaal te zijn, daar zit jij nu wel aan toch? Mamavd, fijn dat je goed hersteld! Lovepeet, sterkte meis. Dtje, nee ik ben niet gaan indikken, het spugen varieert per dag....ene dag niets, andere dag geeft Abel flink terug..geen pijl op te trekken.maar ik zie hem goed groeien en hij lijkt niet meer echt hinder te hebben van het spugen, dus laat het maar zo. Tja en dan de GEHOORTEST echt vet balen, inmiddels 3 x negatief, nu 19 juli een afspraak in het WKZ in utrecht..en dan gaan ze onderzoeken waarom de test niet lukte, dus ofwel, vocht in de oren (dan is er niets aan de hand), of gehoorverlies, of doofheid...erg spannend..maar we blijven hoop houden dat alles goed is en zo niet dan stellen we alles in werking om Abel te helpen. Verder gaat het erg goed met Abel, morgen alweer 1 maand oud!! Nou meiden, fijn weekend allen! X Beccie
oei beccie lijkt me toch wel heel erg heftig hoor maar je zei dat hij wel eens op je stem reageert enz? en muziekjes enz? toch gek dat de test dan nega blijft....
Hey sasje, Ja zo voelt het ook hoor, maar wil toch positief blijven voor Abeltje, we weten immers nog niet van hoe en wat,.maar toch..tis echt een domper. Moet wel eerlijk zeggen dat ik drukker geweest ben met de mazelenkwestie als hiermee.ik wist eerst niet dat Abel tot 6 maanden resistent is..was dus echt paniekerig aangezien ik in de zogenoemde "biblebelt" woon en er hier behoorlijk wat religieuze mensen NIET ingeënt zijn.dus gister de wijkverpleegkundige gevraagd hoe en wat, Abel is nu nog resistent (van mij) en omdat we in een risicogebied wonen zal hij met 6 maanden al ingeënt worden mocht de epidimie nog niet over zijn. Nou ik hoop dat het snel 19 juli is en dat we dan goed nieuwd horen! Ik laat het nog weten! X Beccie
He meiden, Hier gaat het goed, voel me prima! De kleine man doet het fantastisch hij krijgt nu 5 voedingen en slaapt van 22-06:30 dus dat is helemaal geweldig! Hij is erg makkelijk en onwijs lief. Verder voel ik me ook erg goed, nog niet ongesteld geweest! Maar dat zal nog wel even duren aangezien ik 14 dagen geleden nog een spoed curettage heb gehad. Dus we wachten het maar even af. Linda wat een mannetje leuk he! Als ze zo wakker liggen te kijken.