hier slapen ze ook door....meestal rond 20.30 laatste fles en dan slapen ze door tot 6.00/7.30 uur ergens er tussen in heerljk!!!
Mamavanmauran, Heb een paar weken niet op zp gezeten. (Zit meer op Facebook pagina, weet niet of je daar ook zit) Hoe gaat het met je kleintje? Ik herken je verhaal van totaal ruptuur en ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Hoop dat je weer hersteld bent en lekker kan genieten van je baby'tje! Groetjes
klopt linda alweer 3 maanden!!! het gaat echt veel te snel!! hier gisteren naar festival geweest s avonds dus zijn ze voor de 2e keer bij opa en oma gaan slapen! is gelukkig weer goed gegaan nu ff niks meer op de planning alleen met solar gaan ze weer slapen bij opa en oma
Tuur heeft bedacht dat hij toch 2x per nacht wil drinken. Ben nu weer vermoeid. Is alweer een paar nachtjes zo, hoop dat hij vannacht beter slaapt,weet dat het erbij hoort,maar met nog een peuter erbij wel erg vermoeiend. Afgelopen nacht was het 23.30 , 2.30 , 5.30 , om 7.30 was marit wakker, om 8u tuur. Ben benieuwd komende nacht.........
pff ja heftig he linda...ik ben zo blij dat zij hier eindelijk door slapen ik was ook helemaal op!!! hopelijk gaat tuur snel weer wat langer door slapen...heeft misschien ook wat last van de warmte...
oh idd oo naar net zon nacht hihi!! hier vandaag bij beide heuponderzoek gehad en gelukkig was alles oke bij beide!! j. is mu over op koemelkallergie voeding en heb heel ander kereltje!! donderdag weer naar het cb dus ben benieuwd...
Fijn dat alles goed was. Heeft alleen j speciale melk of allebei. Gisteren weer naar de masseuze geweest voor mijn nek.was 9wk geleden, pff heb geleden,maar vandaag al minder duizelig en geen hoofdpijn,mag volgende week weer. Zo langzaamaan word ik weer een echt mens. Tuur gaat overdag goed,maar snachtsblijft hij beetje ongeregeld zich melden. Hoop toch dat er snel een ritme inkomt. Hij groeit zo snel! Echt een verschil met toen marit baby was. Hij heeft nu dezelfde kleren aan als marit met 2 en een halve maand en bij haar moesten we de mouwen omrollen.dat is nu niet nodig.
haai dames... alina begind het eindelijk te leren.. fles om 12 uur en half 6... die uren slaap doen me goed
Dag daar ben ik ook weer eens . Even druk geweest met mijn kleine Noor. Ze is echt heerlijk tevreden, drinkt goed en veel. Vaak nog wat te gulzigen begint ook wat meer te spugen nog. Ik geef per keer maar 1 borst maar nog drinkt ze wat te veel waardoor ze er vaker meer uitgooid. In nacht maakt ze al vaak een ruk van 5 uur. Overdag 3 uur, in de ochtend drinkt ze wat onrustig en daardoor om de 2 uur. Ze is alleen zo wakker meisje, kan als het aan haar ligt uren wakker blijven om met grote ogen te kijken. Veel brabbelen en lachen doet ze ook. Echt gezellig zo veel contact maakt ze met je. Alleen kan ze zich dus niet overgeven aan de slaap en wordt als ze moe is heel druk met haar armen en lichaam. Nu ik haar inbaker, het donker maak en zorg dat ik geen oogcontact maak kan ze gelukkig weer slapen in haar wiegje. Zonder inbakerdoek lukt het haar absoluut niet. Ook niet in de kinderwagen met al het geschommel. Dus ze gaat daarom veel op stap in de draagdoek of met de doek in de kinderwagen. Als ze nog wakker is kan ik hem heel makkelijk los maken, zodat ze de bewegingsruimte heeft. Ook leuk trouwens vind ik dat ze nu steeds langer even in de box kan liggen en heerlijk kan rond kijken en wat brabbelen. Ze heeft nu echt een slaap/ eten/ wakker ritme gekregen.
Linda fijn dat Tuur zo goed groeit en af en toe al een lekkere lange nacht ruk maakt. Hier zit er ook in de nacht nog absoluut geen vast ritme in, elke keer dus weer afwachten hoe lang ik kan slapen achter elkaar! Fijn dat je je weer een beter mens voelt. Heerlijk he! Sasje fijn dat J. Zo goed op de voeding reageerd! Lovepeet, super dat je nachten nu weer langer zijn. Dat kun je nu wel gebruiken en is je dan ook erg gegund!
alleen j. heeft idd speciale voeding. n heeft nergens last van...of ja zij krijgt van friso krampen en spugen voeding.... hier net bij cb geweest voor de 2e prikjes...germ wat zielig toch!!
Dtje,wat goeddat noor zo tevreden is,geeft veel zelfvertrouwen vind ik. Dan weet je dat het goed is. Acherm kindjes sas,de 2de prikjes al.5aug krijgt tuur de 1ste prikjes. De keer erna moet marit haar laatste prik voordat ze naar school gaat. Vind ze toch zo zielig. Alina maakt fijne nachten zeg!is je gegund dat je ff kunt bijtanken.
Aaahhh,tuur wil vanaf 15u alleen maar bij mij op de arm,elk half uur/uur drinken en anders blijft hij huilen. Hoop dat dit niet de hele nacht doorgaat.