Beccie, wat vervelend, abel weet idd niet beter, maar iedereen hoopt op een "normale"toekomst voor zijn kind. Ik hoop dat jullie snel rust hierin vinden. Ik denk wel dat jullie hem een goede toekomst kunnen geven.
ow lieve beccie ik krijg kippenvel bij het lezen van je verhaal..en tegelijk voel ik jou verdriet/pijn ook bij het lezen ik weet niet wat te zeggen maar ik wil jullie onwijs veel steun geven en geniet idd van jullie mooie mannetje!!!!!
Ach nee toch. Nou ik snap heel goed hoe verdrietig je er om bent. Natuurlijk 'weet' hij niet beter. Maar hij zal toch gaan merken later dat er iets anders is. Schrikt hij ook sneller? Hij hoort je niet aankomen bijv.
Ohh beccie wat vind ik dit verdrietig om te lezen, ik begrijp goed dat je verdrietig bent! Word voor jullie ook een hele andere toekomst, jullie zullen ook aanpassingen moeten doen! Heel veel strekte. Liefs
Jeetje die abel is nu wel een heel sPeciaal wondertje! Inderdaad genieten van hem.. Hoe verdrietig ook probeer het n plekje te geven voor jullie zelf.. Gets zeg vind het heel sneu.. Maar zOals ik al zei: dit maakt abel extra bijzonder Dikke knuffel voor jullie
een hele dikke knuffel.... dit verwacht en hoopt niemand voor zijn kind.... Er gaat idd een tijd komen dat het voor jullie heel normaal is en Abel weet nu al niet beter, maar voor nu is het gewoon echt heel balen en mag je best af en toe flink van je af schelden/huilen... Maar idd vergeet niet te genieten!
Hey meiden, Thanx voor jullie lieve reacties! Doen me echt goed! Inderdaad Abel is een speciaal wondertje! Ik voel me vandaag voor het eerst niet down, maar optimistisch. Na het lezen en zien van wat verhalen van ouders en kinderen die doof/slechthorend zijn besef ik me dat ons leven dan wel gaat veranderen, ofwel niet via route A maar via route B, dat betekend niet dat ons leven minder mooi is! Abeltje is verders kerngezond en kan gewoon net als alle andere kinderen een leven opbouwen...dit te weten stelt me echt gerust. Meneertje ligt nu lekker te slapen, hij vindt die hitte (net als ik) maar niets! Hoe houden jullie baby's het nu? XxxBeccie
Tuur zweet zich kapot en weet zich moeilijk op te houden, ben blij dat hij slaapt want op de arm is zo warm voor hem envoor mij. Ff een vraagje aan de bv gevers. Hoe lang laten jullie overdag tussen de voedingen en maken jullie de baby wakker als die tijd om is? Ik krijg tuur soms niet goed wakker en dan drinkt hij ook maar een beetje.maar valt daarna weer in slaap
Ah Beccie, ik krijg tranen in mijn ogen van het lezen van je verhaal. Wat hebben jullie een wending gekregen. Pfff wat moet dar moeilijk zijn. Goed om te horen dat je je vandaag niet meer down voelde. Ik lees bij al dat wat je schrijft hoe gek je op hem bent, maar dat maakt het natuurlijk niet makkelijker voor je, maar daardoor zal hij zeker een goede toekomst hebben. Die liefde dat toch echt het belangrijkst. Dat zul je zeker terug krijgen van hem, op een andere maar misschien nog wel bijzonderde manier dan dat hij mama of papa zou kunnen zeggen. Een dikke knuffel voor jou en je bijzondere lieve zoon!
Linda ik hou 2-4 uur aan overdag. Maar Noor laat er nooit langer dan 3 uur tussen zitten. Met dit weer zelfs tussen 1-2 uur dat ze wil drinken, dan ook kleine beetjes. In de nacht maakt ze een ruk van 5 uur. Ze houdt dus nogal van drinken...
Hier laat ik ons meisje gewoon komen. Dat gaat meestal goed. Ze laat nu zo'n 4 uur tussen de voedingen. Gistermiddag had ze zo'n 6 uur geslapen, toen merkte ik wel dat ik haar beter wakker had kunnen maken, ze heeft de rest van de dag nl last gehad van de hitte (de rest van de tijd was het alleen vervelend)... Ga vandaag dus wel meer voedden.
Net terug van het cb. Noor weegt nu 5 kilo (gebgew 3448) en 55,6 cm lang (met 1 maand 53 cm) . Ben dus helemaal trots . Prikjes waren minder. Ze zette het op een krijsen, werd vuurrood en keek me met de zieligste ogen ooit aan. Gelukkig was ze met wat bv weer goed te troosten.
Acherme, die prikjes, ik vind ze zo zielig dan. Ze is goed gegroeid! Morgen nacontrole bij de vk. Dan is dit hoofdstuk weer afgesloten. Nog ff en dan is er een jaar voorbij vanaf het moment dat we begonnen met deel 1 mei mamas. Is toch snel gegaan zeg.
ja gaat snel he.....ben nu rondom deze tijd begonnen met de ivf...met spuiten enz....bleh....gelukkig hebben we het positief kunnen afsluiten!
Vandaag nacontrole gehad, Alles was ok, ik mag ook weer paardrijden, al weet ik niet wanneer. Is nu toch te warm, maar het kriebelt wel om weer te beginnen. Mijn zus is zwanger! Is nu 11+4. We wisselen elkaar dus mooi af.(is haar 4de) Bij wie is het gezinnetje nu compleet? En wie wil nog voor broertjes of zusjes zorgen? Ik zou nog wel een broertje of zusje voor marit en tuur erbij willen. Vriend denkt hier anders over, ach we zien wel...
Hey meiden, Wat een hitte hé! Ik wilde even laten weten dat het eigenlijk best wel goed met ons gaat! Bijzonder hoe je in één week tijd kunt "wennen" aan iets. As dinsdag krijgt Abel zijn hoorapparaatjes al! We hopen zo dat hij gaat reageren! Ik ben druk met het gebaar "mama"....wordt het niet zijn eerste woordje, dan wel zijn eerste gebaar haha.....verder doet ons manneke het zo goed! En hij lacht best wel veel, dit stelt me zo gerust, te weten dat hij zich prettig voelt! Linda: wij willen graag een broertje of zusje erbij! Van de wk zei iemand "nou dan neem je niet zomaar een 2e"...nou "nemen" wij niets, wij "krijgen"..en of ons volgende kindje horend of doof is maakt voor ons niet uit. Sasje, net als jullie zijn wij ook via ivf (icsi) zwanger geraakt, 1 ivf, 2e tp cryo. Dus we hopen dat het nog een 2e x mag lukken! Momenteel regent het hier lekker, wel benauwd maar niet zo warm als gister. Nou meiden fijn weekend!!! Xxxx Beccie
super nieuws linda leuk!!!! hier is het gezin compleet hoor!!! zou echt niet meer alle ellende willen mee maken die we er voor gehad moeten hebben! beccie spannend zijn 1e hoorapparaatje!! hopelijk zijn ze goed en kan hij wat geluidjes horen!!
Beccie, is het een los apparaatje met zo n dingetje achter het oor of hoe moet ik me dat voorstellen? Anders kan hij er dus niet op liggen of is dat voor baby s iets speciaals? Spannend, hoop dat hij jullie dan kan horen! Hier vandaag lekker met de fiets met zijn allen een ijsje gaan eten in swalmen. Heb een maxi cosi bevestiging voor achter op de fiets tuur vind het wel wat volgens mij. Sas ik kan het me voorstellen, en als dat je gevoel erbij is prima dan toch! Mijn zus krijgt dan haar 4de keizersnede, daar moest ik toch niet aan denken, terwijl zij zegt, allemaal die hechtingen van onder, daar moet ik niet aan denken, grappig toch hoe anders iedereen ertegenaan kijkt. Bha, nog maar 5wkn en dan moet ik weer werken, dan wordt alles weer "gewoon", vind er niks aan om allebei de kids dan weg te moeten brengen, terwijl ik het werk zelf toch wel een beetje mis, nogal dubbel gevoel erbij. 25, 26, 27 september gaan we op "vakantie", Voor het eerst sinds 6 jaar gaan we weer eens weg. We gaaan wel altijd met hemelvaart kamperen maar dat is met de carnavalsvereniging, dus aanpassen aan anderen. Nu gaan we met zijn 4tjes, jawel, naar de efteling, 2nachtjes op bosrijk in een huisje. 3dagen park. Heb er nu al zin in!
super leuk linda om gezellig saampjes weg te gaan!!!! hihi ik heb zelf ook een ks gehad..oke dat viel ook echt vies tegen...had ik echt niet verwacht maar als ik mocht kiezen zou ik zeggen doe mij toch maar een ks hoor maar ach ja pijn doet het allebei hihi! ik zal trouwens nog ff de vrouw mailen voor de massage