Beccie, wat jammer dat hij niet reageert op de apparaatjes, nu hopen voor de implantaten. Wat een lekker ding is het! Vandaag is mijn werk op kraamvisite gekomen. Mijn collegas en clienten, was echt gezellig, dan mis ik het werk toch wel, maar ik zie er toch ook tegenop. Maandag heb ik gesprek over hoe en wat rondom het kolven ed. Sasje ik had ook zomermenu, tuur was ook ff aan het huilen, was gelukkig goed gekleed om netjes in het openbaar te voeden. Na ff gedronken te hebben viel hij in slaap en heeft hij lekker in de maxicosi geslapen. Tuur wil overdag nog steeds niet in zijn bed slapen, ook ligt hij niet graag in de box. De rest is ook maar voor eventjes, tenzij hij in slaap valt. Merk dat hij zelf steeds meer aandacht vraagt. Hij reageert ook steeds meer als je bezig bent, begint al echt geluidjes terug te maken en ja als je dan ook nog zo n big smile krijgt dan is toch iederedn verkochg. Morgen naar de stad, daar is grote kinderrommelmarkt. Ff 5dec. bij elkaar kopen. Vorig jaar goed gelukt, veel is nog zo veel goed als nieuw. Marit gaat bij opa e n oma spelen, hihi die kan ik ff niet geb r uiken. Zo nu ga ik lekker naar bed.vriend is nog aan het werk, niks op tv, dan maar slapen.
Hey Linda, En zijn de 5 dec inkopen gelukt? Slim idee van je! Abel slaapt overdags ook niet in zijn bedje. Hij ligt doorgaans in de wipper of in de box. Af en toe doet hij een tukkie in de kinderwagen. Nu is het wel zo dat Abel geen hinder ondervind van omgevingsgeluiden en dus op dat gebied "rustig" beneden kan slapen. Wat voor werk doe jij Linda, ik maak uit je verhaal op dat je in de zorg werkt? Wanneer moet je weer aan de slag, hoe ga je dit doen met Tuur? Ik werk in de ouderenzorg (dementerenden/ kleinschalig wonen, woonzorgbegeleidster) en ga 16 uur per week werken als mijn man thuis is. (avonden en om het weekend). Ik ga in de week van 15 september weer starten..maar heb nog maar weinig zin haha.... groetjes Beccie
Ik werk op een zorgboerderij.ik ga dadelijk 22, 5 uur werken. Tuur en marit gaan dan samen naar de oppas (gastouder).28okt gaat marit naar de kleuterschool. Tuur blijft dan bij de gastouder en marit gaat dan 1x smiddags naar "gewone"opa en oma en 1x naar "andere"opa en oma. Op donderdag ben ik half3 klaar met werken en kan ik haar zelf ophalen. Ik heb op zich wel zin om te gaan werken zodat je weer wat normale contacten h hebt overdag, maar vind het verschrikkelijk dat ik beide kids dan weg moet brengen. 5dec inkopen voor tuur geslaagd, voor marit half. Marit haar nieuwe kamer is klaar en ze heeft er vannacht goed geslapen! Alleen nog een speeltafel maken en dan is het helemaal klaar. Nu kan ik dus aan de kamer van tuur beginnen. Ben vandaag op het werk geweest, kolfafspraken gemaakt. Ik moet 2sept weer beginnen, nog maar 3weekjes........ Tuur is 3uurtjes gaan oefenen bij de oppas (eigenlijk heb ik geoefend) en het was heel goed gegaan. Tuur heeft zelf geen hinder van het feit dat er om hem heen geluiden zijn gezien het feit dat hij nu al van half 2 slaapt en zijn
Leuk om al jullie updates te lezen! Pfff het gaat opeens snel he, dat we weer aan ons werk moeten denken... Ik begin op 13 september weer te werken, 2 dagen in de week. Noor gaat dan naar het kdv. Heb het er nog ontzettend moeilijk mee, zo bang dat ze daar overstuur gaat huilen als ik er niet ben. Wel een geruststelling dat ze opeens heel makkelijk in slaap valt... Eerst kon ik haar alleen naar dromenland brengen vaak nog met wat bv en dat maakte me juist wat angstig om haar bij iemand achter te laten. Bij mijn vriend kon ze soms histerisch huilen als hij het probeerde. Maar sinds dit weekend gaat het helemaal goed . Nu als ik haar bij het eerste teken van moeheid (is al na 1 uur wakker zijn) met haar naar boven ga, haar speentje in doe, inbakerdoek om doe, kan ik haar wakker in bedje leggen en valt ze gewoon zonder huiltje in slaap (soms nog even terug lopen en bij haar neusje wrijfen ). Ze slaapt nu dus juist heel veel in haar bedje (en heb opeens heel veel tijd over )In de kinderwagen, box kan ze niet in slaap vallen. Als ik tijdens haar slaap tijd op pad ga moet ik haar dus echt in de draagdoek doen. Ze kan nu ook al een tijd spelen in de box, dan heeft ze heel veel brabbels. Zo langzaam aan begint de tussen tijd van voedingen ook van de 2 naar 3 uur te gaan. Dus het regelt zich toch vanzelf als je bv op verzoek geeft. Ze heeft 3 nachten doorgeslapen, maar hierna heeft ze toch weer om nachtvoeding gevraagd. Ook dat gaat prima, lekker liggend in bed. Ben dus eigenlijk super trots op mijn meisje en geniet nog volop van haar.
@ linda, hoe vaak ga je kolven op je werk? Ik heb 3 maal afgesproken en dan half uur per keer. Gaan jullie al bijna op vakantie? @ Beccie, fijn dat jij geen opvang hoeft te regelen. Echt handig lijkt me dat. Wat een mooie foto van hem, mooi jongetje. @ sasje, moet jij ook weer gaan werken of blijf je thuis? En hoe heb jij het geregeld met opvang?
Vraag aan diegene die bv geven. Hoeveel melk gaan jullie dadelijk naar de opvang meegeven? Ik heb nu flesjes van 150 cc op vooraad in de vriezer. Dat is toch wel genoeg denk ik voor het begin. Ze drinkt nu met haar 11 weken 120 cc uit flesje, over een maand gaat ze naar de opvang. Ze gaat van 8 - 18 uur naar de opvang, dus denk dat ik dan 3 flesjes mee moet geven. Of geef je standaard een extra mee. Zat wel te denken aan een paar kleine porties (heb ooj staafjes van 30 ml ingevroren), voor eventueel troost of een klein extraatje.
25 sept gaan we op vakantie.3dgn efteling Ik maak flesjes van 150ml, geef 2flesjes mee. Van 8.30 tot 18u , 8.30 tot 17u ma en di. Op donderdag 8.30 tot 15u. Heb 3x schepje standaard friso in de tas voor noodgeval, is voor 100ml voeding. Ik ga dadelijk 2x kolven op werk. Smorgens 15min later beginnen en savond 15 min eerder naar huis. Heb geen tijdlimiet afgesproken. Mijn werk is het huis van mijn baas en mag op hun badkamer kolven.
ik heb nog wel geteld 2 weken vakantie! moet op woensdag 28 aug weer beginnen met werken. hier gaan de opa's en oma's de kindjes opvangen...ik werk onregelmatig dus zijn maar klein aantal uurtjes dat opvang nodig is....dus dat komt goe duit
Vandaag waren de foto s klaar, heb de hele set gekocht, ze waren allemaal zo mooi♡♡ben nu wel blut. Vandaag heb ik tuur een fles flesvoeding laten drinken om te kijken of hij hier geen krampen of spugen aan overhield. Hij dronk gretig 1 slok om me daarna boos aan te kijken met zo n blik van waar heb je deze rommel gevonden.ik wil mamamelk. Na 15 minuten protest heeft hij het toch gedronken. Hij is daarna rustig in slaap gevallen, kan dus met een gerust gevoel fv geven. Hierdoor heb ik vandaag weer kunnen kolven en mijn vorraad een beetje uitgebreid. Ben vandaag begonnen met het schilderwerk op tuur zijn kamertje. Marit slaapt nu voor het 3de nachtje op haar nieuwe kamer! Ben denk ik de laatste die zijn babykamer klaar heeft, zal nog wel paar weekjes duren, streven is voordat ik weer moet werken.maar of ik dat ga halen weet ik niet. Morgen gaan we babyzwemmen! Ben benieuwd wat meneer hiervan zegt. Marit heeft er zin in. Volgende week donderdag heb ik reünie van de yoga. Ik hoop dat mijn computer snel gemaakt is, kan ik weer eens een foto erbij doen.
He meiden, hoeveel flessende hoeveel Cc krijgt jullie kleine met 3 maanden! Onze jongen zit op flessen van 210 Cc!! En gister voor het eerst wat fruit geprobeerd nou dat vond hij heerlijk!! Verder krijgt hij mode volgende tijden de flessen. 07:30 210 Cc +7 en 1 rijstebloem 12:00 210 Cc + 7 en nutriton 14:30 beetje fruit en wat drinken. 17:00 210cc + 7 en 1 nutriton 21:00 210 Cc +7 en rijstebloem 1 schepje.,
Mvd, is dat niet erg vroeg met 3 maanden al fruit? Ik ga met 6 maanden pas beginnen, wil het via de rapley gaan doen (meteen stukjes aanbieden). Heb hier een boek van gekocht om me er in te kunnen verdiepen. Morgen naar de kinderarts met Noor. Laatste controle en evaluatie over uitslag heup echo, die ze vorige week heeft gehad. Ben vooral benieuwd hoeveel ze weegt.
Sasje fijn dat je opvang zo kunt regelen. Lijkt me zoveel prettiger dan het kinderdagverblijf. Linda, goed om te horen dat jij ook flesjes van 150 maakt. Ik kan het altijd nog aanpassen, vind het ook zonde als er teveel weg gegooid moet worden. Dus je gaat eerst nog werken voor je vakantie gaat. Wij gaan de eerste week van september van maandag t/m vrijdag naar friesland. Kijk er al helemaal naar uit, even iets anders dan het thuis zitten. Hierna begint het werk leven weer. Hoe was het babyzwemmen? Klinkt goed de fotoreportage!
Dtje, ik geef idd 150 per voeding mee, meestal heeft hij nu genoeg aan 120/130 dus heb een beetje marge, en nog voor 100cc fv . Ik geef de fles leeg mee dan kunnen ze eerst 120 aanbieden, mocht hij dan genoeg hebben kan de overige voor andere keer gebruikt of voor troost. Babyzwemmen ging kei goed tuur vond het heerlijk Fruit hier ook met 5/6mnd. Raden ze aan met bv en zolang hij hier genoeg aan heeft is het prima. Ik maak dadelijk het fruit en warm eten met de babycook. Bij marit ook gedaan. Marit luste ook geen potjes eten dus had geen keuze, maar is me goed bevallen. Zo wennen ze meteen aan verschillende smaken en structuren, wat je in de potjes soms nog wel eens mist. Zo, marit is naar de oppas, tuur is nu aan het drinken en als hij dadelijk slaapt ga ik zijn kamertje verven! Komt eindelijk schot in.
Misschien niet heel duidelijk maar dit wordtvde muurschildering op tuur zijn kamer.nu geschetst straks verven
gaaf linda!!! ben benieuwd als ie klaar is!!! wat betreft de cursus...ik zie er toch vanaf...wil dadelijk liever gaan babyzwemmen.
Hey meiden, hier ben ik weer eens... Linda; wat een poepies!!!! Prachtige foto's! Wat een rijkdom! En wat een crea bea (of eigenlijk crealinda ) ben je zeg!Leuk! We hebben hier een druk weekje achter de rug. Het gaat erg goed met Abel. Ik zit in de topic van "aangeboren afwijken: gehoorverlies/doof" Hier staat het hele verhaal van Abel in. We zijn nu doorverwezen naar een speciaal CI-team, de molen gaat draaien... Dtje; En hoe is het afgelopen met de echo van Noor haar heupje? Ik vries mijn melk per 150 cc in, maar gemiddeld drinkt onze man maar 120 cc uit de fles..om vervolgens na een half uur aan te geven bij moeders aan de borst te willen..kleine deugniet! Fijn weekend ladies! Liefs Beccie