16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Linda hij krijgt bv he?

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Anders kan je wat extra vocht geven, wat water, de flessen iets verdunnen.

3. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb al vanalles geprobeerd, hij heeft vanmorgen eindelijk gepoept.

Dan moet ik maar weer aan de pruimen, druiven en sinaasappels.
    Dan gaat het stukken beter.

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Gelukkig dat hij gepoept heeft, want als ze niet kunnen is ook zo zielig.

5. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, mijn eerste werkdag zit erop.
    Vond het toch erg moeilijk om ze weg te brengen.
    Het is gelukkig erg goed gegaan.
    Morgen mag ik weer.

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey hey meiden,

hier loopt het allemaal redelijk.
    hier ook veel in de weer geweest en nu nog met nomi omdat ze ook niet kon poepen vn een op andere dag...ze krijgt nu lactulose en is nog afwachten of dit wel goed gaat werken..volgende week weer naar ka!

jari heeft oorpijn dus die heeft eindelijk na 1 week hopelijk de juiste medicatie..pff zo blijven we bezig!!

heb al 1 werkweek erop zitten...heerlijk!!!

linda jij ook alweer begonnen....morgenn og en dan weer dagje vrij!!

7. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lactulose heeft marit ook gehad toen ze klein was, werkte wel goed, maar als ze dan poeptd zat ze tot boven vol. Maar dat is beter dan niet kunnen poepen.

Fijn dat het werken je goed bevalt, maar je bent ook lang thuis geweest of niet?
    Ik weet dat nog van bij marit, toen had ik minder moeite met te gaan werken, nu heb ik het er toch wel moeilijk mee.

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Ook hier veel op fb, nou ja ff wat minder. Hier alles ok, druk maar wel gezellig. Hier pas 3 weken van nachtvoeding af dus dat is wel lekker. Met m'n werk nog steeds aan t bakkeleien

Hier alles goed lees ik

9. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    facebook is ook hier favoriet.
    ben alweer halverwege mijn 3e werkweek.
    kolven gaat steeds beter, dus heeft ze nog niet heel veel aanvullende flesvoeding gehad. toch blijf ik me schuldig voelen als het wel een keer nodig is.. maar dat is mijn eigen probleem. ze doet het er absoluut niet slechter op.

ze wordt steeds leuker. er is steeds meer interactie mogelijk. gisteren hebben we 'samen' onder de babygym gespeeld... maar dat is toch wel erg laag voor mama... maar we hebben de grootste lol gehad.

10. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net weer lekker gaan zwemmen met beide kids. Erg gezellig.

Moet om 15u naar cb, beide kids prikjes, zal het wel gedaan zijn met de gezelligheid.

Ik heb nog steeds geen Facebook, en ga hier ook niet aan beginnen, heb ik geen tijd voor.
    Morgen weer werken.

11. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Hey ladies,

Ik dacht ik ga is ff kijken of er nog iemand actief is in "ons" topic, ik dacht van niet, maar wel dus! GEZELLIG!!

fijn dat het allemaal goed gaat met jullie en de kids! Wat gaat de tijd snel hé! Ons manneke is al weer 3 maand en 1 dag en al zo wijs! Iedereen vind hem zo groot en wijs...tis zo'n lekkerding!

Jeetje ja jullie zijn alweer aan het werk, ik heb nog 1 week vakantie en dan mag ik ook beginnen, geen zin, tis allemaal zo vaag mbt de kolfafspraken of eigenlijk er zijn geen afspraken, het wordt allemaal weggewuifd, " dat komt wel goed, gewoon int kantoor met je rug in een hoekje..naja zeg!ik ga maandag maar weer eens aan de bel hangen.
    Maar ppfff motiverend is het niet en nou had ik al niet zo'n zin om weer te beginnen.

Mare ff en vraagje aan de bv dames, ik heb wel een voorraadje melk in de vriezer, maar naar wat ik van jullie lees hebben jullie voor alle zekerheid ook melkpoeder in huis? Welk merk?

Nou meisjes nu ik weet dat jullie hier actief zijn kom ik ook weer wat vaker langs!

X

12. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had eerst nutrilon maar dat vond tuur niet lekker, nu friso, vind hij heerlijk, schijnt qua smaak het meest op bv te lijken.

13. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Thanx linda, dan ga ik dat voor alle zekerheid wel in huis halen!

X

14. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hier weer terug van een weekje vakantie Friesland! Was echt super genieten. Heerlijk weer gehad en heerlijk zo alle tijd te hebben met zn drietjes. Tijd ging alleen veel te snel!
    Noor heeft het ook super gedaan, heeft overdag elke dag buiten geslapen in de kinderwagen en lekker veel op het boxkleed in het gras gelegen. Echt vakantie dus. En ze heeft gezellig 2 keer mee gezeild.

Tot vrijdag heb ik nog vakantie dan is mijn eerste werkdag :(. Alleen voelt het nu al als afgelopen, want morgen is haar eerste wen uurtjes op het kdv. Kijk er zo tegen op. Woensdag ook nog ochtendje en dan vrijdag 8 uurtjes. Hoop dat het kolven goed gaat lukken op mijn werk, maar vooral dat Noor niet overstuur gaat raken op het kdv. Ben nu nog niet langer dan 2 uur van haar weg geweest dus het is echt wennen voor ons.

Beccie ik hou het bij mijn voorraadje in de diepvries heb geen poedermelk in huis. Ik geef bij het kdv een flesje mee voor in de diepvries, voor het geval ze te weinig hebben.

Ik weet nu nog niet goed wat ze drinkt per keer. Nu nog nooit meer dan 120 cc gedronken. Dus geef voor morgen een flesje van 120 cc mee. Vanavond ga ik wat kolven en dat geef ik als extra mee kunnen ze dat deze week in de koelkast bewaren als extra. Denk dat ik snel genoeg weet welke hoeveelheid ze elke keer drinkt, dat maakt het denk ik wat makkelijker.

Leuk he die interactie die steeds meer begint he Happy? Kan zo lachen om al die brabbels en gelach en zo leuk om te zien hoe het ontdekken met de handen nu is begonnen en ze steeds weer nieuwe dingen ontdekken. Zo heeft ze deze week haar voetjes ontdekt. Daar kan ze nu heel lang naar kijken en probeert ze dan vast te pakken (wat nog niet helemaal lukt)

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Meiden ik heb ook Facebook, en zou ook daar graag meekletsen! Hoor graag hoe ik me san kan melden!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    moet je ff vriendjes worden met een van ons dan kunnen we je toevoegen!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier moet j. toch buisjes jammer genoeg:( ab slaat jammer genoeg niet aan....a.s. donderdag gaat het gebeuren :(

klopt linda heb 1 jaar niet gewerkt.

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Oh sasje dat is niets aan!! Hoop dat alles goed verloopt!sterkte

19. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Acherme sasje, dikke knuffel voor j.

20. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuur heeft gisteren zijn 2de prikken gehad.
    Niet zo ziek als de eerste keer.

Hij is nu 61cm en 6140gr.

Marit fietst zonder zijwieltjes ! Jippie!

Deel Deze Pagina