He meiden, onze flinke vent groeit als kool, zit al in maat 74💚ik heb nu onwijs veel merkkleding op mp staan. Voor degen die er belang bij hebben vraag gerust om mijn mp advertenties. Het is eigenlijks nagenoeg nieuw, ivm zeer overvolle kledingkast is het maar enkele keer gedragen dus echt als nieuw.
Sasja wat balen zeg! Lijkt me niet fijn bij zo'n kleintje. Succes! Vandaag toch? Hopelijk is hij daarna snel van zijn klachten af. Linda fijn dat de prikjes er weer op zitten. Is toch elke keer weer even spannend he hoe de reactie is. Hij groeit ook super he! Mvd wouw jou jongen groeit ook super zeg. Hier maatje 62 en deze past voorlopig nog wel. Ik zal niet veel aan je kleding hebben voor een meisje. Hier gaat het goed. Wen ochtenden zijn gelukkig goed gegaan. ZO blij mee. Ze slaapt er wel nog weinig en drinkt nog niet veel, omdat ze nog te veel is afgeleid. Ze drinkt dus nog niet meer dan 100 cc (gisteren had ze in 5 uurtjes tijd 120 cc totaal gedronken). Heb dus een beetje te grote porties gemaakt met 150 cc. Ze haalt het waarschijnlijk nog in bij mij, ze viel gisteren ook drinkend bij mij in slaap. Zal vanzelf wel beter gaan, maak me er niet zo druk om, met bv regelt het zich toch vanzelf wel. Ze is wel erg moe. Gisteren 5 uurtjes geweest en ze is deze ochtend nog maar een uurtje wakker geweest. Ben blij dat ze maar 2 dagen in de week hoeft. Toch wel een hele impact op zon kleine baby. Gelukkig is er een vaste leidster op haar beide dagen, dus ziet ze niet zoveel wisselende gezichten. En het is lekker kleinschalig en oogt rustig. Dus wel een goed gevoel over de plek. Ze reageren ook meteen op een baby als het gaat huilen. Morgen mijn eerste werkdag. Vind het wel erg spannend en zie er toch wel tegen op om zo lang Noor bij het kdv te moeten laten. Pfff ik hoop dat het snel makkelijker gaat worden.
vandaag is j idd geholpen aan zijn buisje arme kerel...was wel heftig maar het zit er gelukkig op!!! wauw tuur groeit goed linda en wat goed van marit!! dtje knuffel meid, is ook niet leuk om weg te brengen maar wel fijn dat ze in ieder geval een vaste leidster heeft!!
AH arme J. Hoe gaat het nu met jullie Sasje? Zo eerste werkdag zit er op. Aan de ene kant leuk om mijn collega's weer te zien. Maar het voelde wel enorm lang om bij Noor weg te zijn . Gelukkig heeft ze het weer uitstekend gedaan. Al wat beter geslapen en meer gedronken. Maar wat is ze er weer moe van. Ze heeft nu ook een hoestje .... dadelijk heeft ze nu al een kdv bacterie opgelopen. Hopelijk valt het mee en is ze na een nacht slapen er weer vanaf. Gelukkig nu 4 dagen vrij.
Hey meiden! Dtje, wat fijn dat het goed is verlopen vandaag, zowel met Noor als met jou! Toch wel moeilijk denk ik! Het gewone leven is dus ook weer begonnen voor jullie.. MvD, jullie hebben ook zo'n lekker bulletje! Wouw maat 74! Sasje, hou is het nu met de kleine man? Heeft hij er nog veel last van? Linda; Tjee jullie Tuur groeit ook goed zeg! En jullie meisje wordt zo te lezen ook een grote meid! Hier ook alles goed! Vandaag nogmaals uitgebreide gehoortesten gehad, maar helaas wat we al verwachten 0 reactie. We gaan nu een traject om te kijken of A in aanmerking komt voor cochleare implantaten. De artsen vermoeden van wel, als hij " goed gekeurd" wordt dan wordt hij in maart geopereerd. In het gunstigste geval kan hij daarmee na een intensieve revalidatie toch een vrij normale spraak/taalontwikkeling ondergaan. Verders ist zo'n lekker manneke, lacht veel en is super beweegelijk!!! Jullie zijn nog echt actief hier!leuk! Ik kom echt meer kijken!! Liefs
He meiden, hier gaat het goed. Ik zal me even aanmelden op Facebook. Onze kleine vent doet het super. Gister voor kennismakings gesprek van Dèan geweest. Erg leuke school. Nog even geduld en dan mag hij april starten.hier nog even foto van m'n kleine man. Hij is klaar voor de winter.
Zo mijn eerste werkdag zit erop! Oohhhww wat zag ik er tegenop, maar (gelukkig) is de tijd voorbijgevlogen! Ik dacht een maand geleden nog dat ik het minstens zou begeven, maar ik leef nog hahaha..maar ben dolblij nu ik weer met mijn lieve prinsje op schoot zit en ik duim nog steeds voor die jackpot haha. Gister met ons prinsje op het bureau geweest, A. weegt nu 7350 gr en is 65 cm lang! Hij ontwikkeldt zich verder lekker vlot! hij wordt met de dag wijzer, zo schattig! En hoe is het met jullie droppies? XB
hey hey meiden, met j, gaat het wel redelijk..hij lijkt nog af en toe naar zijn oortje te grijpen..maar moet volgende week op nacontrole dus ben benieuwd!!! mamavd wat een leuke kleren..i love z8
Ja sasje geweldig merk vind ik dat! Heb idd nieuw vesten nieuwe muts voor hem gehaald is hij vast klaar voor de kou. M'n andere bonkige heeft ook nieuwe winterjas van z8 van de collectie van vorig jaar, vnd hem dit jaar niet zo leuk, maar hij was wel nieuw met kaartjes eraan.
Hey ladies, Helaas ben ik nog niet aan het werk... Ik zou bij mijn werk terug mogen komen voor 3 dagen in de week en zou dan ook een contract krijgen (was werkzaam via uitzendbureau) maar tijdens mijn laatste week van mijn verlof kreeg ik te horen dat ze liever een fulltimer hebben ipv 2 parttimers :x:x:x Nu zit ik weer in de ww maar eigenlijk heb ik de mooiste baan van allemaal en dat is huismoeder Met Nick gaat het super goed... Probeert zich al om te rollen maar dat lukt nog niet, dan wordt hij een beetje boos... zo schattig Volgende week eindelijk naar de neuroloog voor mij pols... Heb in de zwangerschap last gekregen van tunnelsyndroom en dat is nog steeds niet over helaas... Ben heel benieuwd wat ze zeggen... Kan iemand mij toevoegen op fb??? Liefs
ALs jullie mij een pbtje sturen kan ik jullie toevoegen. Dan zijn de laatste uit deze groep allemaal op facebook. Wat een mooi, vrolijk jongetje heb je Appeltje. Hij ziet er echt tevreden uit. EN jou mannetjes zien er echt stoer uit, Mvd! Beccie je bent niet meer actief? Wil je nog bij de facebook groep? Hoop dat het allemaal goed gaat met jullie en jullie mannetje! Ieder geval fijn om te lezen dat je eerste werkdag goed is verlopen. Knuffel ieder geval en hoop dat jullie verder een goed tracject en begeleiding krijgen!
ah balen van je gezondheid Appeltje, beterschap! Hopen dat je wat duidelijkheid krijgt bij de Neuroloog. Maar je hebt zeker het mooiste beroep. Zou ook graag huismoeder zijn .