16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Lailah wat zijn je gegevens, ik kan ze niet vinden...

Froggieh, goede reis!!!!

sasje, heb voor jou ook alles klaarstaan, wellicht dat ik jouw kant opkom binnenkort... of als je hier moet zijn dan hoor ik je wel

grrrrr hier doet de draadloze verbindinsset van kpn het al een paar dagen niet meer.... we hebben de huiskamer omgezet en ml heeft 1 stekkertje eruit gehad en nu het dat ding geen verbinding meer met modem..... krijg het niet aan de praat dus nu kunnen we geen tv boven in bed kijken... kpn komt dinsdag nieuwe set brengen maar ik betwijel of het daar aan ligt.. volgens mij zit er gewoon een stekkertje verkeerd

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    hier een slechte nacht gehad!
    vl kon om 2.30u nog niet slapen en dan maakt meneer mij wakker!

verder heeft de kleine meid gisteren avond heel mijn buik verbouwd!!!
    jeetje wat ging zij er hard tegen aan!
    wel leuk!

vandaag gaat vl nog studeren,dus de oudste gaat bij een vriendje spelen en ik ga met de andere 2 waarschijnlijk naar een binnenspeeltuin....

pppf nieuw topic en gelijk 5blz!!

mamavand:leuke kleertjes!!!!
    ook een mooie buik seg!!!

doemaar:balen!kan je hem niet opnieuw resetten?

3. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Lailah 30 mei, 28 jaar, 2 de kindje volgens mij

Doemaar wat k*t van je modem! Ik doe dat soort dingen thuis dus lees zelf altijd alle instructies zodat ik t ook zelf kan fixen ml is daar echt te traag in hahah

Sophie lekker zo'n man gaaap veel plezie bij de speeltuin

Hier weer n nacht vol rare dromen ben nu ook weer moe
    Ik voel de kleine trouwens wel heel veel draaien endat zie je ook aan mn buik naar schopjes aan de buitenkant voel ik nog niet helaas wel plopjes van binnen maar ml kan nog steeds niet voelen al heeft hij t geduld ook niet hoor
    Hij voelt wel mee als ie helemaal draait dan zit de beeb echt aan een kant van mn buik en kun je de andere kant helemaal indrukken

4. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Goede morgen!

Zit in auto, onderweg naar Maastricht!

@sofie, fijn die mannen he. veel plezier bij binnenspeeltuin.

@dropje Ooh die dromen. Hier ook. Elke nacht ook wat anders!

@ schopjes! Voel de kleine nu elke dag :D gisteravond was grappig. Ml porde in me buik en Beeb schopte dan. Deed ie paar keer zo grappig. Ml kon alleen nog niet voelen. Hij denkt wel dat ie m gevoeld heeft maar toen sliep ik dus ik heb geen idee.

5. Lailay

Lailay Lid

3 jan 2013
    89
    0
    0
    Goedenmorgen dames, hierbij mijn gegevens nog een keer. Lailay (geen Lailah) 31 jr, 2e zwangerschap(dochter 8jr), 30 mei uitgerekend, zkhuis bevalling en borstvoeding. Als er nog iets ontbreekt hoor ik het wel.

6. Lailay

Lailay Lid

3 jan 2013
    89
    0
    0
    Oja hij mag gelijk op blauw want ik krijg een jongen. Allemaal een fijne zondag. Ik ga nog even wat verhuisdozen uitpakken.

7. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    jeetje je bent even druk en er is een nieuw topic :p
    ik ben even meer een meelezer meiden, red het niet om netjes op iedereen te reageren :(

8. tweety1983

tweety1983 Actief lid

10 jul 2012
    276
    0
    0
    Fijn dat de nieuwe topic geopend is. Wat kletsen jullie weer snel.
    Ik ga straks even op de laptop en zet mijn afspraken erbij en reageer even!
    Fijne zondag!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@hier slaap ik ook slecht.....wil nog steeds op mijn buik slapen maar dit kan niet meer en op mijn zij ligt niet meer zo lekker voor mijn buik pfff kreeg er gisteren echt iets van dat ik mijn draai niet kon krijgen :( gaat nog wat worden met nog de helft erbij hihi!!

@kleertjes ik wacht het ff af....rond de 30 weken zullen het gewicht wel kunnen schatten dan kan ik alsnog kleine maat erbij halen mocht dit nodig zijn!

@doemaar ow leuk kleertjes ;) i like!!
    ff kijken wat het makkelijkste is...of we spreken ergens centraler af? beetje in midden van ons beiden ofzo hihi kijken we of we ergens een lekkere kop chocomel kunnen drinken hahahaha!

@froggieh ik vind de babydump leuker maar voor aankleding is denk ik babypark weer iets fijner hihi!
    maar eindhoven is wel een fijne grote winkel!

@ik zag dat afgelopen meerdere 20 weken echos zijn geweest.....ook van mvm....daar hebben we ook al tijdje niks van gehoord.....hoe gaat het meid???

ik mag morgenvroeg weer op controle....

10. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo hee, jullie zijn gister avond goed bezig geweest. Ik heb jullie ook weer gevonden!

@slapen, ik pak er nu al een kussen bij om tussen mijn benen te leggen als ik niet lekker meer lig... Helpt wel. Ben alleen iedere dag vroeg wakker, hoe laat ik ook naar bed ga...

@babydump, ik vind de bd in ehv erg fijn, maar ben nog niet bij babypark geweest. Weet alleen niet of de bd vandaag open is, maar daar heb je vast naar gekeken.

@shoppen, wij gaan nu naar eindhoven om daar nog eens te kijken naar een jurkje, hopen dat we vandaag wel slagen! Tot straks meiden!

11. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Ik heb n voedingskussen als nieuwe husband!!!! Slaapt heerlijk en je kunt nietnper ongeluk op je buikdraaien hihi

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik ga denk ik morgen ook voedingskussen halen idd om nu al te slapen!

13. Lailay

Lailay Lid

3 jan 2013
    89
    0
    0
    @dropje26...heb ook een voedingskussen in huis. Maar daar slaap ik niet mee. Weet niet hoe het zou moeten..heb geen idee of het wel werkt. Ga het vanavond maar eens proberen. Of zometeen...want a die verhuisdozen uitpakken kosten me tog teveel energie

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goeiemiddag meiden!!! Zoo zeg 1 dag niet geweest en hup nieuw topic een nieuwe (welkom) erbij!

Vergeef me Als ik hier inspring loop inmiddels 12 pagina's :)$) achter!!!

Las wel iets over babydump, fijne winkel goeie service, alleen niet veel kleertjes vind ik.

En het is al zondag!!! Nog 1,5 dag na vandaag!!!

Net cupcakes gemaakt.. En gisteren om 2200 gaan slapen was
    werkelijk kapot zo moe!

15. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @lijst, volgens mij zijn het 10 meiden en 13 jongens. Wie heeft er zin om even mee te tellen?

@Jengelbenen: ik slik op advies van een apothekersassistente in een ander topic 500mg magnesium erbij, en heb geen jengelbenen meer gehad de afgelopen 3 dagen! Uiteraard heb ik dat wel even overlegd met mijn apotheker ;)

@Lailay, voedingskussen: je legt hem in de lengte in je bed, met de bolle/ronde kant van je af. Op je zij liggen, onderste punt tussen je enkels OF tussen je kuiten. Dan tussen je knieen, je buik kan er op of ernaast (wat je zelf fijn vind), en je kunt eventueel de andere punt vastpakken met je armen. Ik leg hem tussen ml en mezelf in, omdat het lastig er overheen klimmen is als ik 's nachts moet plassen. http://www.voedingskussens.eu/media/catalog/product/cache/8/image/800x600/a63765d088b1efbdcaf69cf2af166d56/c/b/cbv_turquoise2.jpg

Ik ben de babykleertjes, hydrofielluiers enz die ik al in huis heb aan het wassen. Zo cute al die kleine rompertjes aan de lijn... hihihi! Heb er trouwens 1 Hema romper bij die helemaal krom is na het wassen! Bonnetje weggegooid natuurlijk... dus ik ga alle bonnetjes bewaren zodat ik terug kan! Ik had het idee dat die rompers van de Hema van redelijke kwaliteit waren? Zou het pech/toeval zijn? Waar kopen jullie je rompers? En hoeveel van welke maat?

16. Lailay

Lailay Lid

3 jan 2013
    89
    0
    0
    @Chikie, dankje voor de tip. ik ga het vanavond maar uitproberen.

wat betreft het rompertje...wellicht een mailtje naar klantenservice. kan je misschien wat anders uitzoeken. Als je het met de pin heb betaald, kan je dat evt. als "bewijsstuk" leveren. Succes!

17. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Lailay: sorry ik zal je naam nog vaker verkeerd schrijven want ken iemand die heeft lailah ik ga t proberen te onthouden
    Help me ff: ben je aan t verhuizen of gewoon spulletjes van zolder?

Hier: kerstboom eindelijk weg! Hihi lui moe en laat geweest
    Nu schoonmaken

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik ga ook de rompers bij de hema halen, dacht ook dat het fijne kwaliteit was...????

enne is wel beetje vroeg om dit alles al te wassen? ik weet zeker dat je het over 3 maanden weer overnieuw gaat wassen ;)

19. Lailay

Lailay Lid

3 jan 2013
    89
    0
    0
    @Dropje, paar maanden geleden verhuisd. begane, 1e en zolder zijn klaar. Naast de zolder heb ik nog een rommelkamer waar nog dozen in staan. en daar ben ik nog veel mee bezig. Heb daarnaast ook een lekkage vanaf het begin. moest al 1x naar een bungelowpark omdat de aannemer ermee bezig was..binnenkort weer 1 week me huis uit
    :(

Daarnaast werk ik nog gewoon 36 uur en me man is de hele week op kazerne, dus het vlot allemaal niet zo.
    Maar de vloer en muren van de babykamer zijn al klaar. Nu nog op de babykamer wachten.

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow jeetje jij ook nog midden in een verbouwing!!!

waar heb je de meubeltjes besteld?
    wanneer krijg je ze?

Deel Deze Pagina