16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Mamavand wat super super lief dat je zo op iedereen reageert!
    Meerdere trouwens jullie zijn super lief

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@ all zo meiden op iedereen even gereageerd! Straks nog even me afstruinen voor leuke zomer kleren voor Déan!ik zoek merk kleding nieuw, en soms kan je nu al leuk scoren omdat het winter is! Dus ga even op zoek! Verder vandaag visite gehad, me zus is een dag geweest met haar man en de kinds, was erg gezellig!
    Mijn broer is vrijdag naar Curaçao gevlogen, en ik sprak net me ouders, ze waren onwijs verdrietig! Me ex schoonzus geeft de kinds niet mee aan me broer, me broer heeft 9 maanden lang ze kinderen nie gezien, en nu wist zij al twee weken dat hij kwam, maar nu wil ze expres de kinds weg houden, hij heeft ze even gezien, hij mocht ze achter een hek zien, hij vertelde dat hij aan ze geroken had en ze geaaid had, hij moest huilen en zei dat ze zo groot geworden waren! Mijn hart is gebroken van verdriet! Hoe kan iemand zo doen? Ik moet me echt rustig houden want heb nu steeds weer harde buiken, maar ik ben boos en we zitten zo in onmacht! Ik hoop dat de rechter dinsdag me broer gelijk geeft en hij de kinds de rest van zijn vakantie tot 11 januari mag hebben! Maa god meiden wat is het zwaar wij zitten hier en me broer daa alleen, we kunnen niets doen! Sorry voor me klaag bericht maar ik moet het even kwijt! Liefs en ik ga kijken of ik toch op de een of andere manier wat kan doen voor me broer! Liefs

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dropje ik ga proberen elke dag even op iedereen te reageren het is ook al een paar keer niet geluk maar ga het n toch proberen!

4. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    De jurkjes, allebei maat 68

Bijgevoegde bestanden:

5. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    en het pakje maat 50

Bijgevoegde bestanden:

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamavand, ja, maar noppies vind ik wel klein vallen hoor.
    BTW, mijn aansluiting doet het weer... ik was blond, had boven vergeten een stekkertje terug te zetten:);)

en wat ontzettend rot zeg de situatie met je broer. ik hoop ook dat ze je broer in het gelijk stellen.... snik

@dropje, ja haha die meiden hadden het erg naar hun zin... ze hadden linette dr kamer omgebouwd tot picknickruimte, alle knuffels in de kast gestopt en een deel bij ons op bed gelegd hahaha.

inmiddels de kleren hier uitgezocht.. de eerste was zit in de droger... nog 2 of 3 te gaan ofzo... maar goed. ga een beetje relaxen enzo en op tijd naar bed;)

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Happy onwijs leuk die kleertjes,

Doemaar dat hoop ik ook, wat me broer had niets verkeerd gedaan, hij heeft zijn kinds nog nooit met 1 vinger aangeraakt, hij is de goedheid zelf namelijk!

8. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    @mamavand, jeetje wat vervelend voor je broer zeg! Hoop dat de rechter in zijn voordeel beslist. Ik zal voor m duimen!

@dropje, lukt ook niet erg op me iPad met kleurtjes enzo. Allemaal in code. Lekker aan de schoonmaak dus geweest! Kan wel lekker zijn, alles fris! Maar jammer dat t zo'n gedoe en zwaar is, vooral als je zwanger bent ;)

@happy, wat een schattige jurkjes en leuk pakje!

@doemaar, haha ze hebben lekker nog verbouwd dus, daarom waren ze zo stil :p. Ik ga nu beginnen met de eerste zak kleding... Evelyn ligt al uurtje op bed maar slaapt nog niet! Komt dat ze in de auto heeft geslapen, ze is nu aan het zingen... ;)

Fijne avond meiden, en voor diegene die morgen moeten werken, werkse!
    Hier morgen eerst vaan vk. Evelyn vind t helemaal geweldig, dan gaan we hartje luisteren!

9. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Mamavand het blijft echt een vreselijke situatie he...
    Wat n rotwijf is zn ex ik snap niet dat mensen zo kunnen doen
    Ik ga duimen dat je broer ze tot 11 jan kan zien.. Dikke knuf in ieder geval

10. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    Doemaar, wat een leuke foto's van de meiden en fijn dat ze zo lekker gespeeld hebben!

Froggieh, zo weer lekker thuis na je wereldreis! hier is het ook altijd zo dat ze na een slaapje in de auto rond bedtijd nog vol energie zitten. Ach, zolang het bij zingen blijft.....

dropje, ik zit ook meestal op de ipad en kan dan niks met kopieren enz sorry!

Mamavand, zo, dat was een uitgebreidde reactie zeg, leuk!! Wat een k..situatie toch voor je broer en jullie als familie. Ik hoop dat de rechter hem zijn kids laat zien, sterkte!

Happy, schattige jurkjes!

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dankje lieve meiden, ik begrijp ook niet dat mensen zo hard vochtig zin ! Ik denk steeds aan de woorden die me broer zei, dat hij aan ze kinds had geroken en gevoeld, hij had ze geaaid hij zei ze zij. Echt groot geworden me een huilende stem, dat doet pijn. Maar ik moet me er echt buiten houden, want ik heb continue harde buiken! Ben bang dat het weer zkh bezoekje word!

12. tweety1983

tweety1983 Actief lid

10 jul 2012
    276
    0
    0
    Mamavand; sterkte met deze vervelende situatie! Wat zal het rot zijn om je broer nu niet te kunnen steunen ( nou ja fysiek dan niet, je steunt hem natuurlijk wel maar hij is zo ver weg)
    Hoop dat de rechters hem dinsdag gelijk geven. Zit nu ook programma ontvoerd te kijken en dat is ook allemaal zo oneerlijk....!

13. Lailay

Lailay Lid

3 jan 2013
    89
    0
    0
    @mamavand. Zo rot om te lezen situatie van je broer. Ouders vergeten hierbij vaak het belang van 't kind. Recht hebben op beide ouders. Heel triest hoor. Zal duimen voor goed nieuws. En denk ook ff aan jezelf, je kleine in je buik heeft nix aan stress. Al snap ik wel dat je je machteloos voelt. @happy2013 wat een leuke meidenkleren zeg. Vandaag wat kleertje van mijn dochter uitgezocht van 8jr geleden. Even e neutrale kleurtjes eruit gehaald voor de baby. Ben zo blij dat ik nog veel heb bewaard. De baby krijgt ook het eerste pakje wat mijn dochter aan had toen ze uit t ziekenhuis kwam. Mag ook in t bedje liggen waar zowel mijn nichtje(13jr) in heeft gelegen. Ben echt vd spulletjes met emotionele waarde. Nu lekker naar me bed en de voedingskussen uitproberen. Oja en @sasje24, heb nog geen babykamer uitgezocht.

14. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!!!
    gisteren nog een vrij leuk dagje gehad!
    in de voormiddag nog even wezen shoppen in de solden en ben thuis gekomen met 1 zwangerschapsbroek,2 kleedjes en 1 wollen lange vest en het was in het totaal 160euro en nu in solden 40 euro,dus een goede deal gedaan! het was deze keer bij premaman 1 betalen=3 extra erbij,dus 4st voor 1 prijs!

gisteren namiddag nog naar de binnenspeeltuin geweest en dat was ook gezellig,kids waren helemaal uitgelaten en s'avonds voldaan!

verder nog moe...heb deze nacht weer in een actie/thriller geleefd ppppfff
    wat een dromen seg!

vandaag huisje opruimen,nog 2 wasjes doen,de kerstboom afbreken en stofzuigen en dweilen...hopelijk krijg ik dat klaar anders dweil ik morgen wel..

chickie:leuk he die kleine kleertjes!wacht maar tot je de pampertjes ziet,die zijn ook zo klein :p
    hier heb ik best wel goede ervaringen met de rompers van de hema! en die 7-pak van de zeeman zijn ook goed!
    ik begin pas tegen de 30w met wassen en alles klaarzetten,anders kan ik alsnog opnieuw beginnen als alles onder het stof hangt...

lailay:balen van die lekkage,maar beter even een weekje weg en lekkage laten maken dan het probleem te laten aanslepen.

mothertobe:beterschap meid!

love: balen van je bi!!

doemaar:heerlijk die foto's van de kleine meiden!!!
    fijn dat het gezellig was!

mamavand:ja heerlijk even rust als de kids gingen spelen!
    heb wat kunnen werken aan een armband die ik nog wil maken...
    wat een vervelende situatie met je broer!hopelijk kan de rechter nog iets regelen binnenkort...

happy:leuke setjes gescoord!!!!

vandaag weer veel echo's,succes en fotoootjes showen he!!!

15. Lailay

Lailay Lid

3 jan 2013
    89
    0
    0
    Morning ladiezzz, @sofie28..poetse vandaag. Zeker goede deal en mooi gescoord voor zo weinig! Waar is dat solden/preman? Mijn meid weer naar school vandaag, kon nog net een kus vanaf. Ze rende al de klas in. Ml ligt ziek in bed en ik onderweg naar werk tot 17.30 uur....bleh. Voor alle dames die vandaag naar de echo moeten veel succes hoop dat alle babies er gezond bij liggen.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zoooo linette voor de eerste dag naar school vandaag.... pffff moest wel effe mn hormonen en traantjes in bedwang houden. zelf was ze ook een beetje spichtig nog... gelukkig kwam dinnetje ook al gauw de klas in. strax om 12uur halen. ben benieuwd

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik ben er straks, nu eerst naar het zh voor controle!

18. Love081986

Love081986 Actief lid

20 okt 2010
    255
    0
    0
    Cothen
    mamavand, wat een rotsituatie zeg.....
    en ik heb idd een webwinkel, maar staat nu ff stil, hopelijk later dit jaar weer beginnen! zodra ik weer begin zal ik de site hier melden :D

dirkje/feetje/noppies vallen allemaal een maat kleiner
    ik heb dingen op MP staan die alleen gewassen en gepast zijn en al te klein bleken :(

hier trouwens een link voor als jullie er nog wat leuks tussen zien staan!!!

Marktplaats.nl - Advertenties van Cindy uit Cothen

heb ook een meisjespakket met 20 stuks, alleen maar merk, best veel ongedragen en anders kon ze alleen nog maar liggen dus absoluut niet beschadigd en wil er het liefst zsm vanaf!

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    chickie wat raar, ik heb meestal goeie ervaringen met hema rompers.... zou gewoon even terug gaan...misschien foutje in productie
    leuk he, ik moet nog wachten met shoppen, hopelijk kan ik morgen los :p

lallay wat een elleende net een verhuizing achter de rug...weet helaas wat het is, met gijs toen ook verhuisd...

happy wat schattig :)

darkangel ook geshopt

kiwi wat fijn dat alles goed was met je kleine!

mothertobe ja kinderwagens zijn idd duur. wij hebben toen bij de babydump mutsy transporter gehaald...fijne wagen, met alles erop en de bij (ook maxicosi) voor 400...tis een bedrag...mar wel fijne wagen.

love wat vervelend voor je dat het bi is sterkte ermee!

doemaar en froggieh aaaah wat een schatjes, prety in pink :p

dropje zozo productief dagje zeg :p

mamavd mooie buik heb je! ja ze waren lekker :)
    en wat een ontzettend verdrietig rot verhaal van je broer....wat een gemeen wijf die exschoonzus...hopelijk komt het goed

doemaar whahahaha simpel stekkertje dus :p

froggieh veel uitzoek plezier!

sofie, wat leuk naar de speeltuin geweest. en dromen heb ik ook zo last van....echt levensecht!

doemaar spannend hoor, eerste dag naar school!

love waarin heb je een webwinkel (sorry gemist of over heen gelezen:))

zo weer een beetje bij! iedereen die vandaag echo heeft! Succes en veel plezier!
    vanavond avonddienst en dan morgen eindelijk de dag van de echo...kan haast niet wachten zeg... maar ja komt nu in zicht!

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@Laiyla wat leuk datje zoveel bewaard hebt van je dochter!
    Ik had ook aardig wat bewaard en vond het wel leuk, juist ook omdat het onze tweede zoon word, en we dus heel veel kunnen gebruiken! Succes op het werk!

@sofie zo jij bent leuk geslaagd, ik ken die winkel niet!
    Doe lekker rustig aan vandaag, ik doe dat nu ook hoor, als het niet lukt op een dag dan morgen maar weer proberen!

@ doemaar, vervelend he die hormonen, ik heb gister ook zo gehuild om me broer! Hoop dat de kleine meid het naar haar zin heeft!

@sasje succes met de controle!

@ love ik zal even kijken, ben benieuwd!

@all me broer heeft gister onder toezicht zijn kinderen mogen zien, niet leuk dat het op deze manier moet, maar gister kreeg ik bericht dat hij met zijn boys was wezen zwemmen en naar de Mac! Dus ik ben blij dat hij ze even gezien heeft! Verder is het naar drie uren onrustige buik gisteravond weer rustig geworden gelukkig! Liefs

Deel Deze Pagina