goeiemorgen mamavand wat vreselijk voor je broer, dan breekt je hart he.. dat die vrouw zo dom is en gemeen om de kinderen bij hun papa weg te houden ik zag ook leuke fotos van 2 kleine meiskes! en vlgs mij is bij iedereen de nesteldrang begonnen gezien alle aankopen en wasjes en inrichtingen van kamertjes enzo hihi. doemaars linette haar eerste schooldag wat spannend! en sas succes strakjes! ow mamavand wat fijn dat hij ze gisteren heeft mogen zien, beter iets dan niets met zulke dingen.. hier is de vakantie weer om en aan het werk. nog 15 weken tot mn verlof. morgen HET gesprek over ouderschapsverlof ook *pfff*
Mamavand jammer dat je nog zo last heb van je buik... Wat fijn dat hij ze heeft gezien hopelijk snel opgelost! Erin succes morgen met je gesprek. Wat voor werk doe je? Love haha aparte combi leuk hoor. Poehhh ben nog steeds moe... Ben blij dat ik samen sta met een leerling vanavond. Zomaar eens lunch maken voor Gijs en mij!
@doemaar, hoe vond linette het? @mamavand, wat fijn dat ie de kids toch even heeft mogen zien, knuffelen en mee spelen. Het is gelukkig toch iets. @sofie, das nog eens leuk shoppen! In België? @sasje, succes bij controle! @hier. Vanmorgen bij vk geweest, alles was goed hartje klopte goed. Gister bijna alle kleertjes uitgezocht. Nu 3e was in de machine... Denk nog 2 te gaan! 1e was is al droog en gevouwen 2e was nu aan het drogen. Wat zijn het veeeeel kleertjes Hihi. Straks verfstaaltjes halen voor de babykamer. Kan ml deze week nog verven! En volgende week inrichten nou ja voor zover mogelijk! Ooh en trouwens heb de vk gevraagd voor sauna en massages enzo. En mag gewoon alles doen! Ook voetreflex massage! Ze zei dat ik het gewoon moest aangeven als iets niet lekker aanvoelt maar mag zelfs in de sauna en onder de zonnebank! (Alleen heb je onder de zonnebank kans op zwangerschapsmasker, dat was t enige) dus volgende week lekker genieten
@mamavand, jeej gelukkig mocht hij zn kids zien... en daarna nog zwemmenen maccen... en ja hormonen zijn lastig op zulke momenten haha. @all Linette had het naar dr zin gehad, dikke pret met dr dinnetje.. ze zijn in de kring dan ook even uit elkaar gezet hahahaha tja had niet anders verwacht. @sasje succes bij controle @froggieh, leuk maar toen ze de jas gingen aandoen om 12uur was het ook even genoeg geweest en moest ze eventjes huilen. hahaha ik heb net de 3de was in de droger... dan is alle lichte kleur gewassen.. dan nog 1 was donker wassen en drogen en dan is alles gedaan. wat gewassen en gedrogen is, ligt ook al in de kast. en vanaf 74 was ik wel als we er aan toe zijn fijn dat controle goed was vandaag @chickie, wat raar van de rompers.. heb toch behoorlijk wat hema rompers en zijn allemaal oke... heb zelfs een hele stapel die nu aan het 4de kindje gaan @erin, denk dat je gelijk hebt haha.iedereen is druk in de weer met kleren en inrichten enzo @chilleke ja haha hoezo blond... voor het geval ik het morgen vergeet, veel plezier bij de echo morgen
zo,hier net klaar met wat ik klaar wou hebben! de boom weg,wasjes gedaan,gestoft,gestofzogen en gedweild,als ook nog naar de winkel geweest en verse soep gemaakt en het schoenenkot opgeruimd! en nu aan een tasje soep voor de tv en nieuws kijken.... lailay: oh de premaman is hier in belgie... doemaar:erg he?! ouders hebben het soms moeilijker dan het kind! vond ze het leuk? sasje:succes! chillekeooh spannend morgen echo!!ik moet volgende week maandag... mamavand:de premaman ligt in belgie...lijkt een beetje op de prenatal bij jullie in nederland... fijn dat je broer de kids toch even heeft kunnen zien,ook al was het onder toezicht,het is beter dan niks. erin:spannend!succes morgen! froggieh:fijn dat alles goed was bij de vk! oh das nieuw dan dat je alles mag in de sauna!nou ja,mooi meegenomen,kan je volgende keer goed genieten ervan!
Wauw!!! Deel 2 al Heb alles wel gelezen maar heb de puf niet om op iedereen te reageren... SORRY!!! Zal de volgende keer weer reageren...
@erin succes morgen met je gesprek, en werkse! Balen he dat de vakantie dan weer om is, ik vind het ook niets aan! @ chilleke idd me broer heeft ze gezien, maar ja het is natuurlijk niet Leuk als dat onder toezicht moet, als je niets gedaan hebt! Eet smakelijk voor jullie luch! @ froggieh Fijn dat alles goed was, toch raar he dat de vk en gyns er verschillende meningen op na ouden betreft zonnebanken, en massages! @ doemaar Hahaha, lekkere klets tante heb jij dan! Hahaha wel leuk dat ze het naar d'r zin heeft gehad! @ Sofie fijn dat je alles klaar hebt, nu even lekker tijd voor jezelf! Idd fijn dat hij zijnjongens even mee heeft mogen nemen, maar het is natuurlijk niet leuk dat dat onder toezicht moet, maar goed hij heeft even de tijd met ze gehad en dat is natuurlijk wel fijn, na 9 maanden! @appeltje kan gebeuren toch ik heb ook niet altijd alle puf hoor, volgende keer beter, doe maar even rustig aan!
he appeltje ik ben directie secretaresse maar straks in mei, dan begint mijn droombaan ik moet alle kleertjes nog wassen.. dacht dat doe ik in het verlof, anders was ik nu en dan ga ik dan weer wassen omdat ik het te lang vind liggen zo... op hoeveel graden wassen jullie? Ik moet nog Neutral halen.. en het mag niet in de droger geloof ik he de kleertjes of wel?
@sophie, jup maar ja hoort erbij en wij zijn ook nog zwanger dus de hormonen gieren nogal door het lichaam, erbij. @mamavand, ja haha nu al. @appeltje, is toch niet erg... komt goed
hoi dames, Jeetje... als jullie nu ook al de kleertjes gaan wassen gaan jullie wel veel te snel voor mijn doen hoor.. En help; neutral? mag ik niet mn arielwasmiddel gebruiken? Frog: sorry ik blijf misschien zeuren; voetreflex komt oorspronkelijk uit Azie... nu ga ik naar een 'echte' voetreflex massageclub en daar werken dus alleen aziatische dames.. als zij een zwangere vrouw zien dan vallen ze al bijna door de grond, ze durven je dan bijna niet aan te raken. Voetreflex mag echt pertinent niet.. als je VK of GYN geen ervaring hierin heeft dan snap ik dat ze anders adviseren.. maar doe het niet! Je mag van mij je hele lichaam laten doen maar niet je voeten! Tenzij het een pedicure achtige massage is. Hier: weer aan het werk en meteen super druk bah!!! ergveel medelijden met mezelf wie hadden nou 20 wkn echo? succes!!! doemaar toch??? ieee spannend
nee dropje ik heb 31 december mn 20 weken echo gehad.... hihi @erin, och ik was alles gewoon met dash en witte reus, color reus... en gooi het in de droger, nu alles op 40 graden gewassen. vorige keer ook geloof ik.. en een gedeelte op 60 graden... nou ja iig allemaal niet zo een punt
@dropje tuurlijk mag je gewoon ariel gebruiken.. die reclames ook... zucht... ik was ook alles gewoon met dash, witte reus of color reus...
ow shit doemaar... duH! dat wist ik wel! Andere meiden femya? shit ik weet het niet meer! ben benieuwd ow oke... ik was gewoon met welk wasmiddel in de aanbieding is hoor.. is nog nooit een kind ziek van geworden tenzij ze allergieen hebben maar daar komen we dan wel weer achter gooi alles ook gewoon in de droger, zie wel wat het overleefd en wat niet... zodra ik met verlof ben dan he.. ga nu nog niet wassen
Hoi hoi, even ego hoor: De 20 weken echo was goed!!! Ik ben zo blij en moest echt een traantje wegpinken toen ze zeiden dat het een meisje is!! Echt een droom die uit komt, zo geweldig!! Ze ligt met alles tussen de 19 en 20 weken, dus precies op termijn. Ik ga weer verder op mn roze wolkje zitten, reageer later op jullie allemaal! Liefs Femya
hahaha ik koop altijd dash als het in de aanbieding is, maar moest zoveel wassen en geen dash, dus nu maar een keer witte reus en color reus gepakt, 1 +1 gratis... tja kan mij er ook geen bult aan vallen.. ik denk ook zo hoor, gewoon eigen wasmiddel en als er allergie is kom je er wel achter, en droger.. tja als het krimpt of er niet tegenkan dan zien we dat dan wel
Femya: JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj JOEPIEEE wat fijn!!!! gefeliciteerd!!! lekker op die roze wolk blijven!!! geniet ervan!
@femya, JEEEEEH super, gefelciteerd meis met jullie dochter... brengt de verhouding hier ook een beetje weer op pijl