16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke thanks voor jullie antwoorden dan ben ik toch geen vreemde vogel ;)

2. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Whieeee morgen weten de laatste wat t wordt!!!!
    Heel veel plezier en succes!!!

3. tweety1983

tweety1983 Actief lid

10 jul 2012
    276
    0
    0
    Thanks, ik ben ook erg nieuwsgierig wat het wordt! (en vind het knap dat ik het zo lang vol gehouden heb... Haha) Maar het voornamelijkste is om te horen dat alles goed is en dat vind ik wel erg spannend!

Chilleke en Clnl; veel plezier morgen met de echo en succes! Hoop op goede berichten!

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Meiden morgen met een echo veel succes

5. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Mothertobe, wij hebben onze wandelwagen ook via mp. Was gloednieuw, door 1 kindje gebruikt en alleen in het begin en voor dagjes uit. Hij had voor boodschappen en winkelen een Quinny Zapp. Vader wilde voor zijn tweede kind niets tweedehands, ook niet als het van zijn eerste kindje was geweest... Dus wij hadden mazzel. Je kunt vaak wel aan de foto's zien hoe het bij iemand in huis is, staan er nette meubels, is het er schoon enz.

@Doemaar wat een gezellig boel bij jullie! De katten maken hier net zo'n zooi als ze aan het spelen zijn hihihi!

@Dropje, welke browser gebruik je als je de lijst wil plaatsen? Met Google chrome verdwijnen de kleuren bij mij, met Firefox niet. Geen idee wat internet explorer doet ;) Je hoeft heus geen neutral te gebruiken, maar ik heb zelf ooit een tijdelijke allergische reactie gehad op mijn eigen wasmiddel, en voordat mijn huid hersteld was duurde weken, daarom neem ik het risico niet. Maar je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, zoals je leest gaat het bij heel veel mensen wel goed met geparfumeerd wasmiddel.

@MamavanD, wat sneu voor je broer, lijkt me afgrijselijk. Ik had gehoopt dat zijn ex een beetje bijgedraaid zou zijn ondertussen maar niet dus! Eigenlijk zou je John van de Heuvel en zijn team moeten inschakelen, het is toch een soort van ontvoering naar het buitenland lijkt me?

@Happy dat linker jurkje met die legging is super cute!

@Erin, nesteldrang... nee hoor.... *ahum whahahahaha! Succes morgen met je gesprek! Ik heb alles met Neutral gewassen, bij de Action is de vloeibare voor kleur en wit in de aanbieding voor nog geen 3 euro per fles.

@Hema rompers, dan ga ik toch maar even proberen om zonder bon te ruilen. Alle andere rompers zijn wel mooi gebleven, ook die twee van de zeeman. Die van de Hema strijken wel mooier weg vind ik, zijn ietsje dikker.

@Femya gefeliciteerd!

@Sasje, fijn dat alles goed is de met kleintjes! Bevallen: 2 kindjes door je bekkenbodem drukken verhoogd de kans op BI, maar met een ks verlies je veel meer bloed (daarom mag ik dat als hartpatient niet). Dat ze nr 2 niet kunnen monitoren zou ik ook eng vinden. Want een lastige keuze om te maken zeg! Ik zou rustig de tijd nemen en als jij denkt dat een ks het beste is, dat doen!!! Ik vind jurkjes en leggings ook het leukste!

@Lopi, heel veel sterkte woensdag en de komende tijd! Ik zal een kaarsje voor jullie branden!

@Linda mooie echo's! Ik hoop vrijdag ook zo'n mooi fotootje te krijgen, ik krijg steeds van die rare afdrukjes. Ik open een kladblokje en typ mijn reacties terwijl ik bij lees, ik kan het ook echt niet allemaal onthouden!

@Clnl, veel plezier morgen bij de echo, spannend!

@Chilleke en Tweety, jullie ook een fijne echo morgen!

6. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Vandaag bij Prenatal Venlo geweest. Blije doos opgehaalt, dekentjes voor ledikantje en wat kleertjes gekocht. Moet komende week nog even naar Prenatal Nijmegen, er was een hoop uitverkocht en niet op voorraad in Venlo... ga je naar een warenhuis omdat die groter zijn, moet je alsnog naar de kleinere stadswinkel voor de andere helft ;)

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden

@ chickie leuk he in venlo...daar ben ik vorige week ook geweest maar zie dat jij hele andere kleertjes hebt gevonden...welk maatje heb je genomen?

@hier had vriend zich verslapen...ik moest gelukkig plassen dus viel het nog nee hihi half uur laten opgestaan dan normaal .
    zelf dus ook niet meer geslapen :(. ga zo maar opstaan want moet om half 10 ook op het weRK zijn. daarna rij ik meteen ff door de stad in want daar ligt een grote h&m moet toch wat nieuwe broeken want 1 broek begint wat strak te zitten die 7 kg zal ik er wel bijna weer aan hebben denk ik zo hihi

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goeiemorgen ga een poging wagen vanaf mijn iPhone:

Froggieh wat dijn dat alles goed was bij de vk. Jammer dat daar zoveel verschillende verhalen over zijn sauna enzo... Stom
    Ook al aan het wassen wat vroeg is iedereen!!!

Doemaar fijn dat ze het naar de zin heeft gehad op school!

Sofie druk aam de poets geweest!

Mamavd nee natuurlijk is het niet..,maar beter iets dan niets... Hopelijk is het binnenkort geregeld...

Erin ga je stoppen met werken dan?
    Ik heb welgeteld 1 fles neutral gebruikt en daarna over op mijn eigen wasmiddel ... Ben helemaal niet allergisch... Dus maakte me daar niet druk om Kraamzorg vroeg erom...

Femya gefeliciteerd met je meid!!! En goeie echo!!!

Sasje wat fijn dat alles goed was met je ukjes. En extra echo's is niet heel vervelend :p
    Lastige keuze hoor ks of natuurlijk ik zou bij tweeling ook kiezen voor ks denk ik
    Voor meiden weet ik het niet. Ik zou merendeel broekjes en shirtjes doen omdat jurkjes nog een beetje opkrullen maar dat weet ik dus niet. Misschien tuniekjes?

Lopi toch een jongen!! Jeetje verassing!!! Heeeeel veel sterkte morgen!! Hoop dat je nog wat van je laat weten hoe het ging!

Froggieh, kamertje schiet dus al Goed op. Leuk!

Dropje wat bijzonder leuk zeg!

Linda war fijn dat alles goed was. Mooie foto's

Dtje hahaga fijn dat alles goed was. Duidelijke hint hihi

Clnl jij ook veel succes vandaag. Spannend hè!!

Chicky wat leuk geshopt zeg!!! :)

Sasje succes met shoppen!

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Zo eerst maar op verzenden gedrukt voor het kwijt ging.

Sorry als ik iemand vergeten ben!

Nou... Vandaag DE dag... Na ik wil weten of het gezond is ben ik nu toch wel heeeeeel nieuwsgierig. Heeft iemand een voorgevoel?! :p
    Om half 12 mag ik... Maar daarvoor nog genoeg te doen dus hopelijk gaat het een beetje snel!

Vanmiddag ga ik in ieder geval SHOPPEN hihi...

10. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Chilleke ik denk n jongen!! Succes en veel plezier!

11. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Goede morgen!

Hier de hele week weer werken, eigenlijk geen zin in, wil de baby kamer verder doen haha. gelukkig volgende week 2 dagen vrij om dat te doen :D

@Linda. mooie echo's!

@djtje, leuk op groen ;)

@sasje, altijd vervelend nieuwe kleren shoppen ;) Meestal verslaapt ml hier zich dat ik m z'n bed uit moet sleuren, maar vandaag waren we allemaal vroeg de deur uit!

@chilleke, spannend!! succes bij de echo :D Wat voor gevoel heb je zelf? Ik denk eigenlijk een meisje bij je... maar twijfel wel :p En veel plezier met shoppen daarna :)

@Chickie, leuke kleertjes en bedspul! Wij moeten ook nog bedspul halen! Deze zijn erg leuk. Vind prenatal fijne dekens etc hebben!

Vandaag weet bijna iedereen wat er in de buik zit toch!? Spannend :D En leuk! Zijn jullie al aan het aftellen! Ik wel hoor haha

Zo laatste was zit in droger. Dan zijn alle kleertjes van Doemaar gewassen, was wel half wasje dus rest eigen spul bijgedaan.
    Hopelijk vanavond kastje ophangen in babykamer. dan is 1 muur zo goed als klaar.

Nou ik ga maar eens werken, fijne dag meiden!

En succes bij echo's etc :D

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Haha verschillend dus :p we zullen zien!. En ja zeker aan het aftellen nog 2 uur hihi!

Froggieh, schiet al op dus met de kleertjes!

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ineke staat er ook op, maar die heb ik sinds ik meeschrijf niet meer gezien... Of wel?! :)

14. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    zwaai

chickie wat een leuk pakje die middelste! die hadden ze niet bij prenatal breda.

lopi heel erg veel sterkte vandaag, vind zo moeilijk om de juiste woorden te vinden voor je..... vind zo erg.

chilleke superveel succes en plezier vandaag!!
    had jij nog gezien dat we in dezelfde stad wonen trouwens? :D

over 30min het gesprek, ik ben er helemaal misselijk van...

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ja had er ook al op gereageerd ;)

Welke wijk woon je? Ik in tolberg. :) als je het niet wil zeggen snap ik dat ook hoor haha.

Veel succes op je gesprek!!!

16. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    ow hihi dat had ik dan weer gemist :D
    ik woon bij majoppeveld, maar we gaan verhuizen dit jaar, ergens rond oktober/november hopen we. zijn met een huisje bezig nu, superspannend.

gesprek was raar, was ook functioneringsgesprek. heb geen beoordeling gehad 'want dat had geen zin'... ??
    en natuurlijk moest er iets gezegd worden over sinds ik zwanger ben ik veel minder gemotiveerd ben blabla. dus ik zeg hoezo leg uit? ik ben er toch iedere dag ik doe mijn werk toch? ja ze konden t niet goed uitleggen maar ik zat maar op mn kamer.. toen heb ik gezegd dat ik door de extreme moeheid en mindere energie idd mijn prioriteiten moet stellen en dus ervoor kies mijn energie te richten op wat belangrijk is. ze waren echt aan t zoeken..
    ze gingen over alles nadenken, heb iig beide verloven bij ze neergelegd. baas gaf aan iemand anders op mijn plek te willen, heb gezegd dat ik 2 dagen op andere afdeling ook prima vindt.

afwachten maar. hopelijk 2 dagen andere afdeling en als ze van me af willen dan gaat dat niet zomaar met mn vast contract.

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Tweede HelftMei Mama's

14 mei - Sasje24 26j;1e en 2e kindje; zh; fv
    15 mei - Kimmy 26j; 2e kindje; zh; fv
    16 mei - Clnl 30j; 3e kindje; thuis; fv
    17 mei - Erin79 32j; 1e kindje; thuis; bv
    17 mei - DNA86 26j; 1e kindje;zh; bv
    17 mei - Djtje 29j; 1e kindje; thuis; bv
    19 mei - Love081986 26j; 2e kindje; zh; fv
    19 mei - LoPi 34j; 1e kindje; zh
    19 mei - Froggieh 26j; 2e kindje; zh; fv
    19 mei - Mothertobe1; 1e kindje; zh; bv
    20 mei - Happy2013 29j; 1e kindje; thuis; bv
    22 mei - Felice84 28j; 2e kindje; zh
    23 mei - Doemaar 37j; 3e kindje; zh
    23 mei - Tweety1983 29j; 1e kindje; zh
    25 mei - Chickie 33j; 1e kindje; zh; fv
    25 mei - DeemJes 33j;3e kindje; thuis; fv
    25 mei - Dreamer83 29j; 2e kindje; zh; bv
    28 mei - Sofie28 32j; 4e kindje; zh
    27 mei - Femya 37j; 2e kindje; zh; bv en fv
    27 mei - MamavanMarouan 24j; 2e kindje; zh; bv
    27 mei - Dropje26 27j; 1e kindje; zh; fv
    28 mei - Kiwi1405 27j; 1e kindje; zh; bv
    29 mei - Chilleke 28j; 2e kindje zh; bv
    30 mei - DarkAngel 26j; 1e kindje; zh; bv
    30 mei - Appeltje1985 27j; 1e kindje; zh; bv (verrassing)
    30 mei - Lailey, 31 j; 2e kindje; zh;bv
    31 mei - Mamavand 25j: 2e kindje; zh,bv
    31 mei - Lovepeet 22j; 2e kindje; zh; fv
    01 juni - 83linda 28 j; 2e kindje; zh; bv

Stand:
    Meisjes: 10 Jongens: 15

*Geboren*
    09-12-2012 Mauw - zoon L.evi* geboren met 18 weken

Afspraken
    07-01: 83linda - 20 weken echo
    08-01: Chilleke - controle vk en 20 weken echo
    08-01: clnl- 20 weken echo
    08-01: tweety1983 - 20 weken echo
    09-01: Dropje26 - 20 wkn echo
    09-01: Djtje - 20 weken echo vervolg
    10-01: Doemaar - vk
    10-01: tweety1983 - vk
    10-01: Sasje24 3d/4d echo
    11-01: DNA86 - 20 weken echo
    11-01: Mamavand -20weken echo
    11-01: Chickie - 20 weken echo + anesthesist
    11-01: Djtje - vk afspraak
    14-01: Appeltje1985 - 20 weken echo
    14-01: Appeltje1985 - 5e echo
    16-01: Mothertobe1 - controle vk
    16-01: Erin79 - controle vk
    21-01: Chickie - 2D pretecho
    23-01: Sasje24 - groeiecho
    28-01: Dropje26 - controle vk
    04-02: Sasje24 - groeiecho en aansluitend controle gyn
    04-03: Chickie - 3D/4D pretecho

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @chilleke, nu dus niet meer;)

@clnl, thx..gisteren ging het maar vanmorgen moest linette echt wel effe een traantje laten hoor

@froggieh, lekker he... hier laatste kleren gisteren gedaan..

@sasje, had je al geinformeerd over mijn lieve man:$

@rest... laters *zwaai* effe linette van school halen

19. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo,hier was ik laat thuis van de kids naar school te doen!
    afgezet om 8.30u en thuis gekomen om 10u,
    lekker staan kletsen met de andere mama's....
    net een heerlijk badje genomen en nu wat rustig tv kijken en ketting afwerken voor mijn moeder tegen zaterdag,want dan hebben we nog een familiefeest van nieuwjaar dat dan pas kon/doorgaat...

degene met een echoucces vandaag!!!

kan iemand mijn bevaldag veranderen?ik sta op 28 mei ,maar het is 24 mei

wasmiddel:ik heb geen vast merk,maar ook geen allergie,dus ik was met hetgene wat in actie/reclame staat...

femya:wauw heerlijk een meid nu!!!

sas:fijn dat alles goed was bij de vk!
    hhm ik zelf zou voor een natuurlijke bevalling gaan,maar dan moet de zwangerschap probleemloos zijn geweest en geen problemen bij de vorige zwangerschappen...
    maar in jou geval zou ik dan ook wel het zekere voor het onzekere nemen en gaan voor een keizersnede.

meisjeskleertjes:als de jurkjes van zachte stof zijn en losjes zitten wel en andere jurkjes vanaf een maand of 3...

lopi:goh seg toch een jongen....veel sterkte en succes morgen!

dropje:heerlijk dat ml de kleine heeft gevoeld!nu kunnen jullie samen genieten!

linda:fijn dat alles goed was bij de vk!!!
    mooie echo's!!

dtje:hhm dan heb ik een vermoeden welk geslacht jou kindje heeft!

froggieh:ppf alles al gewassen!!!snelle meid!!
    hier moet ik nog beginnen maar ga dat pas doen als ik 30w ben...

erinucces met het gesprek!!
    oh lees het al...niet zo'n leuk gesprek.

20. Love081986

Love081986 Actief lid

20 okt 2010
    255
    0
    0
    Cothen
    hmm ik net uitslag van HA ik ben groep B streptococcen draagster
    daardoor dus blaasontsteking... en zou dan evt gevaarlijk kunnen zijn tijdens bevalling, maar ik ga toch voor KS dus dan geloof ik niet?!

en vanmiddag met kleine frummel naar de HA die hoest alleen maar meer en erger daardoor weinig eten en drinken...

vandaag krijgen de laatsten het geslacht te horen he? en uiteraard of de 20 wekenecho goed is
    spannend!!!

Deel Deze Pagina