16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ik ook, duimduimduim!

Net weer zulke leuke namen tegengekomen! Meteen op m'n lijstje gezet. Gelukkig breiden de jongensnamen zich nu ook uit haha.

Baal wel dat ik jaren geleden een keer een mooie naam tegen m'n schoonmoeder heb gezegd (gewoon zomaar een keer tussendoor) en zij NIETS onthoudt, behalve dus die naam.. Die roept ze nu al sinds ik zwanger ben. Ja sorry, zo gaat ze (t is een meisjesnaam) dus niet heten, dat vind ik niet leuk. Hahahaha

2. Zonnige

Zonnige Actief lid

4 okt 2013
    182
    0
    0
    Amber ik duim heel hard voor jullie dat alles oké is!

neee Samsoko wat irritant!!!!
    (ben wel benieuwd naar de naam :p)

wij hebben nog niks.. vind t heel moeilijk nu! jongensnaam wel een idee maar voor een meisje begint t nu een beetje te borrelen. ik zie wel leuke namen.maar vraag me dan af of t bij ons past.

mijn voorgevoel zegt dat we een meisje krijgen, maar vanaf de geslachtsecho zullen we wel echt gaannzoeken naar een naam.

hebben jullie al een voorgevoel van geslacht?

3. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hopelijk is alles goed Amber, ik duim voor je mee!
    Wij hebben het niet meer zo over namen gehad, wij houden onze ogen en oren wel open voor leuke jongensnamen. Maar is nog geen naam voorbij gekomen waarbij ik het wauw-gevoel had! Ja, één naam maar die wordt tegenwoordig wel erg veel gebruikt... Maar ach, we zien wel, nog tijd genoeg!

4. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Amber, fijn dat je van de schok bekomen bent. Als ik het zo lees dan komt het vast helemaal goed.

Argh wat vervelend Samsoko!

Wij hebben het nieuws gisteravond de wereld in gegooid.
    Toch best een dingetje. Nu weet iedereen het en nu is het echt!
    En nu maar hopen dat ze uitslag van de combitest goed is.
    Ik heb absoluut geen idee van het geslacht. Ook geen voorkeur.
    Namen hebben we al wel. Het kan natuurlijk zijn dat we iets mooiers tegenkomen de komende maanden maar daar ga ik niet vanuit!

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

amber ik ga duimen voor je meid!!
    mooniejweet wat het is. Veel sterkte en neem je tijd!!

@echo's, ik heb er drie gehad tnt :) . Van de vorige keer ook niks gekregen qua rekeningen, mag volgens mij ook niet omdat dat met de ma/mk te maken had

Hier ook een goede uitslag vd combinatietest! Het minimale risico dus dat is fijn!

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Bedankt allemaal voor de lieve reacties op de goede uitslag! :)

@echos: heb nu 6 echo's gehad waarvan 2 op eigen initiatief. Krijg bij elke controle in het ziekenhuis een echo en daarnaast doen we een geslachtsbepaling met 16 weken en een 4d echo met 24 weken (als ik ml zo ver krijg Hihi) al met al een hoop echo's dus!

@zonnige ik herken dat wel hoor! Het moment dat de Echo begint zit ik ook met ingehouden adem te kijken of ik het al zie! Komt vast goed!

@amber ik ben blij dat je na research positief kunt zijn! Ik duim nog lekker door hoor ;)

@namen heb een rijtje jongens en meisjes namen die ik leuk vind, maar ml niet (naam was echt een drama bij dochter) hoop dat het dit keer makkelijker zal gaan.

@voorgevoel ik denk steeds een jongetje, bijna iedereen om ons heen denkt dat... Maar toch denk ik ook weer soms het zou ook wel weer een meisje kunnen zijn (logisch hahaha) maar ben er dus zelf nog niet helemaal uit :D zullen we een lijstje maken met wat we vermoeden dat het zal zijn? Zag dat in een ander bevallingtopic ook vond het wel leuk!

@hier gister met de angelsounds voor het eerst hartje gehoord! :) helemaal leuk! Vandaag gaan we (als het goed is) naar m'n opa en oma om het nieuws te vertellen. Als ml tenminste op tijd wakker wordt, die ging na het werk 'even' wat drinken met vrienden, kwam in bed liggen toen onze dochter wakker werd om 06:00 vanochtend :(
    Fijn weekend allemaal!

7. Zonnige

Zonnige Actief lid

4 okt 2013
    182
    0
    0
    ja vind ik wel een leuk idee shart! kunnen we kijken of onze intuïtie klopt of niet :)

ik beleef de zwangerschap nagenoeg hetzelfde nu als de vorige keer daarom gok ik weer een meisje!

8. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Ik denk een jongen, maar lichtelijk een voorkeur voor een meisje!
    Manlief maakt t niks!

9. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ik denk ook een meisje. Maar dat is echt nergens op gebaseerd haha. Een van de namen die ik gister op de lijst heb gezet viel heel goed in de smaak bij ML jeeeej! Helemaal leuk.

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    ♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥

13 mei
    Ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥

14 mei

15 mei
    Demie - 1e kindje - 28 jaar ♥
    Erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥

16 mei
    Denisja - 3e kindje - 26 jaar ♥

17 mei
    Amber05 - 2e kindje - 36 jaar ♥
    XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar ♥

18 mei
    XDeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥
    Julia1979 - 4e kindje - 35 jaar ♥
    Brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥

19 mei
    Baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥
    Laratje - 1e kindje - 26 jaar ♥

20 mei
    Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥

21 mei
    Child - 2e kindje - 27 jaar ♥
    Ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥

22 mei
    Springday - 3e kindje -28 jaar ♥
    Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar ♥
    Boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥
    Tan89 - 1e kindje - 25 jaar ♥

23 mei
    Zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥
    Walnootje - 1e kindje - 30 jaar ♥
    Jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥

24 mei
    AnitaP - 3e kindje - 28 jaar ♥
    Mona2015 - 1e kindje - 32 jaar ♥
    Missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥

25 mei
    Shart86 - 2e kindje - 27 jaar ♥
    Floralie - 2e kindje - 23 jaar ♥
    AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar ♥

26 mei

27 mei
    Romy24 - 2e kindje - 28 jaar ♥
    Hyper - 2e kindje - 36 jaar ♥
    Lizzthrasher22 - 1e kindje -22 jaar ♥

28 mei
    Dorri - 2e kindje - 39 jaar ♥
    Zus9 - 1e kindje - 25 jaar ♥
    MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥
    Kers87 - 2e kindje - 27 jaar ♥

29 mei

30 mei

31 mei
    Blue21381 - 3e kindje - 33 jaar ♥
    Samsoko - 1e kindje - 27 jaar ♥

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar
    Elf84 - 1e kindje - 30 jaar
    tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar
    CSI - 2e kindje - 25 jaar
    Mooniejj - 1e kindje - 23 jaar

Afsprakenlijst

November

08 nov: Romy24 2e echo
    10 nov: Zus9 termijnecho en intake
    10 nov: Child & Bleu21381 termijnecho
    10 nov: Mona2015 & Jo81 nekplooimeting en uitslag combinatietest
    11 nov: Shart86 intake EMC prenatale diagnostiek
    12 nov: Brit89 & AnitaP controle vk
    12 nov: Ingrid79 geslachtsbepaling
    12 nov: xDeniice controle vk
    12 nov: Amber05 uitslag vlokkentest en geslacht
    13 nov: Julia1979 geslachtsbepaling
    13 nov: Samsoko echo
    13 nov: Mojo1986 termijnecho
    17 nov: Missladybug nekplooimeting
    18 nov: Jo81 controle vk + echo
    18 nov: Mojo1986 combinatietest
    18 nov: Dorri nekplooimeting
    26 nov: Tan89 controle vk & Toekie1985 controle vk + echo

December
    01 dec: Hyper controle gynaecoloog
    01 dec: Shart86 controle gynaecoloog
    03 dec: Lizzthrasher22 controle
    05 dec: Annevandepol geslachtsbepaling
    06 dec: Mona2015 geslachtsbepaling
    08 dec: Boris10 geslachtsbepaling
    08 dec: xDeniice geslachtsbepaling
    09 dec: Kers87 geslachtsbepaling
    09 dec: Dorri controle + echo
    09 dec: Zonnige geslachtsbepaling
    15 dec: Annevandepol controle
    17 dec: Julia1979 20 weken echo
    24 dec: Ingrid79 20 weken echo
    30 dec: Ninosz 20 weken echo

Januari
    02 jan: Annevandepol GUO 20 weken echo
    07 jan: Kers87 20 weken echo

Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!
    --------------------------------------------------------------------------------

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Zal straks even een mooie lijst maken voor geslachtsvoorspellingen :D

12. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Zelf heb ik het gevoel dat het een jongen is, maar dit komt denk ik ook doordat ik mijn vriend graag een stamhouder zou willen geven (wij zijn nog de enige kans), mijn schoonzus de Chinese kalender geraadpleegd heeft en veel om ons heen denken dat het een jongetje wordt!
    We zullen zien! We weten nog niet of we een geslachtsbepaling willen doen of wachten op de 20 weken echo!

13. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Amber, hopelijk is de vlokkentest helema goed!!

Mijn voorgevoel neigt naar een meisje, maar ik heb zelf geen voorkeur. Dus ik vind het moeilijk. Ik zou het net zo geweldig vinden als het een jongetje is. Ik wil daarom niet echt een voorgevoel/voorkeur hebben haha. We hebben er zo lang op moeten wachten, als het maar komt en gezond is. Dat geldt voor iedereen denk ik wel, maar dat is gewoon mijn gevoel. Mijn vriend denkt een meisje, maar heeft ook geen voorkeur want een jongetje zou net zo geweldig zijn.

Echo's, hier nu 3 in het ziekenhuis, 1 keer bij een vk in de buurt omdat ik me zorgen maakten en 1 keer een pret echo. Volgende week weer een pret echo:D

Namen, wij hebben al zo lang een jongen en meisjes naam. Over de jongen twijfelen we hoe we de naam uitspreken, de meisjes naam zijn we allebei nog dol op. Maar die komt steeds vaker voor:( Toen we m kozen nog niet. Maar ja, we zien wel welke het gaat worden. Tijd zat!!

Gister veel menstruatie achtige pijn gehad, hebben jullie dit ook nog wel eens?

14. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de combinatietest ook schrikken helaas, verhoogde kans op afwijkingen. Maandag hebben we een gesprek met de gyn en hopelijk kunnen we woensdag de nipt doen. Het zat bij mij ook in het bloed.

Verder zijn we allebei ziek, heel vervelend dus we doen het maar even rustig aan.

Ik heb trouwens sterk het idee dat het een meisje is.

15. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Oh wat een schrik erminea! Ik duim ook voor jou dat het uiteindelijk goed nieuws mag zijn!

En ook nog ziek, bleh. Beterschap!

16. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Volgens de Chinese kalender zou het bij mij ook een jongen zijn maar dat was met m'n oude uitgerekende datum en nu weet ik niet meer waar ik dat gezien had hahaha

17. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    echo's Heb er nu 2 gehad. Lastig om nog te zeggen hoeveel ik er krijg. Vorige keer dachten ze dat het kindje te groot was, dus meerdere groeiecho's gehad. Hoef ook niet elke controle een echo. Zie uit na de periode dat ik de kleine ga voelen.

Namen zijn we nog helemaal niet mee bezig geweest. Vorige namenlijstjes erbij gepakt maar dat is het ook niet meer. Haha.

geslachtsbepaling ik denk een meisje en iedereen om mij heen die het weten tot nu toe ook. Meer gevoelsmatig. Alle zwangerschappen lijken op elkaar terwijl ik een jongen en een meisje heb. Had het bij de vorige 2 wel mis met wat ik dacht maar ml niet. En nu denken we beiden hetzelfde.... Ben benieuwd. Overigens geen voorkeur.

Erminea jeetje wat schrikken meis! Je hoopt toch op een goede uitslag. Was de nekplooi wel goed? Hoop zo dat iedereen een gezond kindje ter wereld mag brengen. Sterkte met deze afwachtende dagen. En beterschap voor jullie beiden.

18. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Kun je op internet wel vinden de Chinese kalender.
    Volgens de Chinese kalender zou dit een jongen moeten zijn, maar bij vorige kids klopte het ook niet.

19. Jo81

Jo81 Actief lid

27 dec 2011
    200
    0
    16
    Wat een schrik erminea! Hopelijk stelt de nipt jullie straks gerust.
    Zal voor jullie duimen.
    Ik ben opeens ook wel erg gespannen voor onze nekplooimeting maandag.

Hier het gevoel dat het een meisje is. Is nergens op gebaseerd, behalve dan dat ik me deze zwangerschap een stuk beter voel dan de vorige. Volgens de Chinese geslachtskalender is het een jongen, maar die zat er de vorige keer ook naast

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje Erminea! Wat ontzettend balen zeg :( ik duim nu ook voor jou dat het helemaal goed zal zijn! Sterkte met het wachten!

Lijst zal ik na het eten vanavond even maken :D nog niet aan toe gekomen!

Ik voel me juist veel slechter dan bij zwangerschap van m'n dochter... :( misselijkheid was 2 weken weg, maar echt deze week is het weer in volle hevigheid terug inclusief de vermoeidheid bahhhh! Maar alles is heel anders als toen met m'n dochter :)

Chinese kalender en pendel zeggen iig jongen, (pendel had ook de maand goed!) haha nou ja we zien wel ;)

Deel Deze Pagina