16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga even in een nieuw berichtje verder, ditmaal vanaf de laptop. Ik vind het zo lastig typen via mijn telefoon. Ik vind het lastig om lang rechtop te zitten, dus daarom reageer ik zo weinig. Mijn ervaring is dat ik me vanaf een maand of 5 beter ga voelen.

Baby90: wat leuk dat jullie 2 pretecho's hebben!

Wij hebben bij dochter met 15 weken een geslachtsbepaling laten doen. Nu wachten we gewoon keurig tot de 20 weken echo. Ik heb nu echt minder de behoefte om het geslacht te weten.

Anne: jeetje alweer bloedverlies! Wat een schrik elke keer. Ik zou ook gewoon lekker de vk bellen. Fijn toch als je even weer gerustgesteld kunt worden?

Over nekplooimetingen weet ik eigenlijk niks. Wij hebben dat beide keren niet laten doen. Veel succes voor de meiden die wel een meting laten doen/ de uitslag krijgen.

2. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Zo, ik heb toch maar even gebeld. 17:10 mag ik even langskomen..

3. mona2015

mona2015 Lid

6 okt 2014
    50
    0
    0
    Anne, Fijn dat je snel langs kan komen! succes ermee!

Zodra k me verkeerd beweeg of iets te snel draai met mijn lichaam merk ik dat ik dan echt bandenpijn heb! Jeetje! Zo voelt het dus....
    Verminderde eetlust heb ik nog steeds last van, dat vind ik echt niet fijn. Want ik weet nooit wat ik moet eten savonds... pffff vind veel dingen niet echt super lekker meer. :(

Ik hoop dat mijn eetlust weer terugkomt... Is echt niet te genieten zo, maar over het algemeen geniet ik wel lekker van mn zwangerschap! :D

4. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @anne: ja ik zou inderdaad ook bellen en vragen of ze er achter kunnen komen waar het bloeden vandaan kan komen. ik zou daar ook knap onzeker van worden! oh ik lees nu dat je langs mag komen. succes alvast

@mona: wat een fijn nieus meid. geniet ervan

@amber: spannend meid! vandaag hoor je het! succes

@shart: fijn je afspraak staat voor de GUO. ik heb nog niks gehoord van het UMCG. zit er ook met smart op te wachten

@ingrid: oh wat spannend! en dat ze dat nu al doen. ik wist niet dat ze dat met 14 weken al kunnen zien!

@mona verdelend dat je niet van je eten kunt genieten. ik heb het tegenovergestelde. ik vind alles lekker en heb de hele dag honger! haha

5. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Spannend Ingrid!! Wist niet dat het al zo vroeg kan.
    Ik moet zelf nog wachten tot 1 dec.

Fijn annevanderpol dat ze je even laten komen.

6. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ik wil even met jullie delen hoe bol mijn buik al is. ik ben van mezelf aardig plat met een laagje vet.

Bijgevoegde bestanden:

7. Amber05

Amber05 Lid

7 sep 2014
    73
    0
    0
    Zojuist het verlossende telefoontje gehad... ik ben zwanger van een kindje met in iedef geval down.... ik zit nu stuk en zal vrijdag meer informatie krijgen over eventuele andere afwijkingen...

Liefs,
    B.

8. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Wow! Dat is al een mooi bol buikje. En leuke bh, die heb ik ook. :D

Mijn buik (en borsten) is juist weer 2cm kleiner geworden. Jammer... Ben ook wel weer iets afgevallen, dus zal daar wel door komen. Hoor ik nu niet juist aan te komen?

9. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och jeetje Amber wat een schrik! Een hele hele hele dikke knuffel voor jullie. Ik hoop dat jullie vrijdag wat fijne informatie krijgen waar jullie meer verder kunnen.

Veel sterkte.

10. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Jeetje wat schrikken! Veel sterkte...
    *knuffel

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Even snel vanaf mijn werk:

Jeetje Amber! Heel veel sterkte er zal ongetwijfeld een hoop op je afkomen nu :( dikke knuf!

Hebben jullie ook het geslacht gehoord? Denken ze dat er meer afwijkend is dan down?

12. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @amber: jeetje dat is schrikken meid!! dat lijkt me een keiharde dreun die je kreeg. laat je maar goed informeren vrijdag. hopelijk heb je hier veel aan. succes en sterkte om dit een plekje te kunnen geven.

haha wa toevallig anne ;) er zijn wel meer mensen die eerst afvallen hoor. probeer gewoon voldoende en gezond te eten, dan kan het geen kwaad volgens mij.

13. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0

Ohh meis dat is heftig, dat is schrikken..
    Sterkte, hopelijk heeft jullie kindje verder geen afwijkingen.
    Knuf

14. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Amber, heel veel sterkte!

15. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Amber hele dikke knuffel meid!!

Sorry ik heb weer lang geen berichtje gestuurd, ga proberen wat actiever mee te schrijven!

Misselijkheid neemt ietsje af, deze week maar een paar keer overgegeven er zit vooruitgang in! :p
    Heb wel sinds deze week enorme hoofdpijn.

Merk ook als ik wakker word voel ik een hele bal in me buik, vraag me af of dit nou me darmen zijn of dat dit de baarmoeder is. ;)

16. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    brit ik denk dat dat je baarmoeder is hoor

17. Zonnige

Zonnige Actief lid

4 okt 2013
    182
    0
    0
    Amber wat een schrik!! Sterkte!!

18. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Amber Jeetje dat is schrikken!! Hopelijk Hopelijk heeft jullie kindje verder geen afwijkingen!! En hopelijk krijg je vrijdag informatie waar jullie verder mee kunnen. Veel succes en een dikke knuffel.

Mooie bolle buik:D hier ook haha!!

19. Jo81

Jo81 Actief lid

27 dec 2011
    200
    0
    16
    Oh wat een schrik Amber! En wat duurt het dan een eeuwigheid voordat jullie vrijdag meer horen. Laat je idd maar goed informeren.
    Dikke kus!

20. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Schrikken Amber! Heel veel sterkte voor jullie!! Knuffel!

Deel Deze Pagina