Toekie mooi buikje hoor! Zelf word ik ook wat boller, maar mijn heupen enzo zijn ook gegroeid. Van verminde eetlust heb ik ook al een paar weken geen last meer. Ik wil toch wat strenger voor mezelf worden want ik eet veel meer dan voor mijn zwangerschap. Ben bang dat het bij mij niet allemaal baby buik is😒
Amber ik wil je heel veel sterkte toewensen de aankomende tijd. En ik hoop dat ze je goed kunnen informeren!
Ik probeer hier ook weer wat mee te typen , na erg extreme buikpijn en niet meer kunnen lopen , naar seh geweest , door de molen heen gaat het nu weer wat beter ! Amber , jeetje meid . Dat is schrikken zeg . Heel veel sterkte ! Ik duim voor dat je kindje verder geen afwijkingen heeft !! Ingrid , super leuk zeg ! Klopte m'n pendel toch haha en de nub niet 😜 . Hier nog tot volgende week donderdag wachten en dan weten we het . Zo spannend ! Weten meer meiden hier het geslacht al ? En mag ik aub vragen naar de uitslagen van jullie combinatie tests ? Bij mij was dat op alles boven de 5.000 maar op down 711 , zit er echt heel erg mee . Ik ben 22 en de nekplooi was 1,8 . Blijkbaar m'n bloed dus heel slecht.
wat leuk ingrid, gefeliciteerd!! dacht je zelf ook dat het een jongentje was? vind het echt vroeg dat ze dat nu al kunnen zien, maar dat is wel leuk!
Leuk Ingrid! Hier net een hele bewegelijke baby gehoord. Kwam zelfs 2x naar het apparaatje toe zwemmen. Alles gaat gewoon goed dus gelukkig. 😍 Morgen een extra echo. Op een school, kunnen ze me als proefkonijn gebruiken.
Jeetje Amber. Wat een schok. Veel sterkte en ik denk aan je. Wat leuk Ingrid! Ik vroeg me ook af of ie van tevoren een voorgevoel had. Hier alles oke! Weinig nieuws.
Thanks allemaal!! Ja Lisanne jij had t goed, het nubforum fout haha!! Toekie: m'n vk (oudere vrouw) zei het al met 12 weken Ik zal een foto toevoegen dan kunnen jullie het zien. De foto is van bovenaf genomen. Aan beide zijden de beentjes en in het midden de balletjes en het piemeltje We dachten ook dat het een jochie is ❤️
Ingrid wat super leuk!! Gefeliciteerd!! leuk om het zo vroeg al te weten!! En met 12 weken al vermoeden dat het een jochie is, knap hoor!! Lisanne, zou je voor mij eens willen pendelen wat het geslacht is? Anne wat fijn dat alles goed is!!.Super dat het kindje zo beweegelijk is!! Hebben jullie ook zo'n last van je onderbuik na het bukken? Of al tijdens? Ik werk parttime in de thuiszorg als thuishulp, begint echt vervelend te worden.
Ingrid: gefeliciteerd! Leuk hoor! En al zo goed zichtbaar! Amber: wat een uitslag! Wat heftig! Ik weet niet wat jullie plannen zijn, maar ben wel bekend met wat positieve down verhalen! In mijn omgeving zijn er een aantal en daar word zo ontzettend van genoten! Ik besef maar al te goed dat je ontzettend verdrietig en geschrokken bent! En ik hoop dat je jullie juiste weg zult vinden! Sterkte met alles! Hier neemt de moeheid af! De depri buien om de gekste dingen nemen toe! En hoofdpijn idd ook sinds deze week!
Anne fijn dat alles goed gaat. Hadden ze nog een verklaring voor het bloeden dan? Lekker dat je morgen al weer mag kijken
Ja hoor , als je gegevens even stuurt in een pb . Volledige naam en geboorte datum . Ik heb ook bij alles pijn in m'n onderbuik bijvoorbeeld al als ik stofzuig ofzo . Heeft niemand hier de combinatietest gehad ?