Julia jij ook nog veel sterkte. Amber heel veel sterkte. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Hier pas in mijn omgeving hetzelfde meegemaakt en het is gewoon niet makkelijk. Boris en dori gefeliciteerd met een meisje Ingrid gefeliciteerd met een jongen. Geen twijfel mogelijk dit hadden wij ook met onze zoon. Dames die plassen voor mvm ik ben ook echt blij als het klaar is al moet ik nog even. Ik was vorige week niet thuis en vond het best fijn even niet verzamelen. Hier trouwens ook geen potten vol. De dagen dat ik werk is het echt niet veel en op de dagen dat ik thuis ben ligt het erg aan hoe actief onze zoon en hoeveel tijd ik heb om te plassen. Sorry dames dat ik een aantal weken niet geschreven heb, maar ik heb het erg druk op mijn werk gehad en was s avonds zo moe dat ik om 20 uur sliep. Vorig week een weekje weg naar Engeland wat erg fijn was. Inmiddels gaat het iets beter en heb ik langzaam iets meer energie. Vorige week hebben onze termijn echo gehad en alles zag er goed uit. Wel besloten dat wij onder behandeling van het zkh blijven vallen ivm niet zo'n prettige zwangerschap van onze zoon. Daarnaast krijg ik extra echo's tussen 30 en 40 weken om te zien of de kleine goed groeit. Bij onze zoon groeide tijdens de zwangerschap erg wissels en had een erg kleine buikomvang. Dinsdag ochtend hebben we de nekplooi meting. Mocht er twijfel zijn over levensvatbaar dan doen we de nipt. Dan 1 dec naar de gynaecoloog en op 12 januari de 20 weken echo en dan zullen we ook pas weten dat wat het wordt.
Lieve Bianca, Wat een verdrietig nieuws! En wat gaat er veel door je heen. Ik wil je heel veel succes wensen met de bevalling en alles wat er komen gaat. En wat een prachtige naam hebben jullie je meisje gegeven! Hierbij een gedichtje voor jullie. Lieve Fleur Een droom ben je gebleven Je papa en mama hadden je alles willen geven je zoveel willen leren, laten voelen en genieten, je alle liefde willen geven En het geluk met je willen delen Een droom ben gebleven En als wondermooie droom zul je met papa en mama verder leven
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 13 mei Ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥ 15 mei Demie - 1e kindje - 28 jaar ♥ Erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥ 16 mei Denisja - 3e kindje - 26 jaar ♥ 17 mei Amber05 - 2e kindje - 36 jaar ♥ XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar ♥ 18 mei XDeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥ Brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Child - 2e kindje - 27 jaar ♥ 19 mei Baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥ Laratje - 1e kindje - 26 jaar ♥ 20 mei Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥ 21 mei Ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥ Zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥ 22 mei Springday - 3e kindje -28 jaar ♥ Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar ♥ Boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥ Tan89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ 23 mei Walnootje - 1e kindje - 30 jaar ♥ Jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥ Stip13 - 3e kindje - 32 jaar ♥ 24 mei AnitaP - 3e kindje - 28 jaar ♥ Mona2015 - 1e kindje - 32 jaar ♥ Missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥ 25 mei Shart86 - 2e kindje - 27 jaar ♥ Floralie - 2e kindje - 23 jaar ♥ AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar ♥ 26 mei MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥ 27 mei Romy24 - 2e kindje - 28 jaar ♥ Hyper - 2e kindje - 36 jaar ♥ Lizzthrasher22 - 1e kindje -22 jaar ♥ 28 mei Dorri - 2e kindje - 39 jaar ♥ Zus9 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Kers87 - 2e kindje - 27 jaar ♥ 31 mei Blue21381 - 3e kindje - 33 jaar ♥ Samsoko - 1e kindje - 27 jaar ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar Elf84 - 1e kindje - 30 jaar tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar CSI - 2e kindje - 25 jaar Mooniejj - 1e kindje - 23 jaar Julia1979 - 4e kindje - 35 jaar Afsprakenlijst November 17 nov: Missladybug nekplooimeting 17 nov: Samsoke controle vk 18 nov: Jo81 controle vk + echo 18 nov: Floralie controle vk 18 nov: Mojo1986 combinatietest 18 nov: Dorri nekplooimeting 24 nov: Demie hartje luisteren vk 25 nov: AnitaP controle vk 26 nov: Tan89 & Stip13 controle vk & Toekie1985 controle vk + echo 27 nov: Baby90 geslachtsbepaling December 01 dec: Hyper controle gynaecoloog 01 dec: Shart86 controle gynaecoloog 01 dec: Demie geslachtsbepaling 03 dec: Lizzthrasher22 controle 05 dec: Annevandepol geslachtsbepaling 06 dec: Mona2015 geslachtsbepaling 08 dec: Boris10 geslachtsbepaling 08 dec: xDeniice geslachtsbepaling 08 dec: Demie controle vk 09 dec: Kers87 geslachtsbepaling 09 dec: AnitaP voorscreening punten 20 weken echo 09 dec: Dorri controle + echo 09 dec: Zonnige geslachtsbepaling 09 dec: brit89 afspraak vk 15 dec: Annevandepol controle 23 dec: Demie 20 weken echo 24 dec: Ingrid79 20 weken echo 30 dec: Ninosz 20 weken echo Januari 02 jan: Annevandepol GUO 20 weken echo 05 jan: AnitaP 20 weken echo 07 jan: Kers87 20 weken echo 07 jan: Shart86 GUO 12 jan: Hyper 20 weken echo Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!
@ninosz he ja dat kan hoor, dat je je depri voelt door je zwangerschap. lang leve hormonen! @boris: succes met leren en met je examen! nee daar hou ik ook niet van, niemand denk ik. @amber: jeetje meissie toch! heel erg veel sterkte in deze vreselijk moeilijke tijd! hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar! ik zie dat jullie haar al vast een naam hebben gegeven, Fleur, mooi! Die naam zat ik ook aan te denken. hele dikke kus en knuffel! @hyper: mooi dat de echo goed was. was het leuk in Engeland? lekker hoor, er even tussenuit. @anita: wat een mooi gedicht! ik kreeg er kippenvel van...
Toekie was erg leuk om er gewoon even tussenuit te zijn en Engeland was erg leuk nog nooit in die buurt geweest de midlands en daarbij ook nog mooie weer Anita was ik ook nog vergeten want een mooi gedicht.
Jeetje Bianca ik word er stil van. Tijdens de centering kon ik met je meeluisteren naar die prachtige hartslag van fleur en nu de volgende centering ben je er niet meer bij. Het ga je goed meid en ik wens je alle liefde en kracht toe die je nodig hebt. Heb er geen woorden voor. ....
Zag dat ik het lijstje nog niet had geüpdate. Ik heb 19nov een afspraak bij de verloskundige en 28 november uitslag van de nipttest.
Jeetje lieve Bianca wat een enorm verdrietig nieuws. Ik wens jullie heel veel sterkte. Wat een mooie lieve naam hebben jullie je mooie meisje gegeven. Dag lieve kleine Fleur, mooie bloem, prachtig sterretje. Anita wat een prachtig gedicht, ik zit erbij te huilen. ❤️
Ik doe vandaag mijn officiële 13 weken dansje! Vorige week liet de echo zien dat de uk eigenlijk 2 dagen voorloopt qua groei maar termijn is al bepaald en dat mochten we niet meer wijzigen helaas
Sjonge wat gaat het hier hard, kan het nauwelijks bijbenen. Allereerst sterkte voor Amber en Julia, wat een verdrietig nieuws! Knuffel! Bedankt voor het welkom! Hier nog steeds erg moe, maar de misselijkheid is gelukkig weer over! Vorige week ook op mn werk verteld, dus nu mag iedereen het weten. Wij willen niet weten wat het wordt, vond dat de vorige keren erg leuk, dus dat houden we erin!