Ik had ook zo'n last van depri zijn Als ik ergens een baby hoorde huilen dacht ik OOOHHHH NEEEE ik wil geen baby!!! Ben ZOOOO moe, kan het ECHT niet aan hoor!!! Niet leuk om je zo te voelen als je net zwanger bent Gelukkig is het bij mij nu helemaal weg. Ik denk dat het ook te maken had met de medicatie die ik tot 12 weken moest slikken. Vanmorgen zag ik een paar huilende kleine baby's in de winkel en werd juist helemaal vertederd Gelukkig maar! Qua eten is hier alles ook weer normaal. Ben wel misselijk geweest maar nooit over hoeven geven gelukkig. Lijkt me zo naar!!
Doe mijn 13 weken dansje!! Wij wilden eigenlijk geen geslachtsbepaling doen maar merk dat ik eigenlijk niet kan wachten tot de 20 weken echo!! Ben echt zo benieuwd en heb zo'n sterk voorgevoel dat ik wil weten of het klopt!! 😊 Vanavond naar het zkh voor de nekplooimeting, ik ben benieuwd!
@Missladybug fijn zeg!! @baby90 wat een naar bericht. Sterkte komende tijd! Hoe is je vriend er onder?
leuk dat er meer meiden zijn die het geslacht niet willen weten @zonnige: geen pijnlijke borsten meer? wow, ik owu dat ik dat had! als iemand er naar wijst roep ik al auw! haha. verer heb ik weinig klachten. mn moeheid verdwijnd en mn ischias is ook bijna weg (godzijdank!) @baby90: jeetje dat is echt vreselijk nieuws, en helemaal voor je man! jakkes. heel veel sterkte daar bij jullie! @missladybugg: wat een fijn nieuws dan leuks nieuws: ik heb vanmiddag en zo net het kindje echt zeker weten gevoeld! vanmiddag ws het een plopje, net was het een vlindertje. heel erg licht, maar ik weet het zeker, ik herken het van de vorige keer! zo leuk
29 november hebben we een geslachtsbepaling Joepieee, heb toch m'n man over kunnen halen voor een geslachtsbepaling. Helemaal blij, dus eind volgende week weten we hoogstwaarschijnlijk wat het is
Ohhh, wat leuk, voel je het al? Waar voel je het precies? Bij de oudste voelde ik m pas met 19 weken, en de 2e pas met 21 weken (placenta lag voor)!
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 13 mei Ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥ 15 mei Demie - 1e kindje - 28 jaar ♥ Erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥ 16 mei Denisja - 3e kindje - 26 jaar ♥ 17 mei Amber05 - 2e kindje - 36 jaar ♥ XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar ♥ 18 mei XDeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥ Brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Child - 2e kindje - 27 jaar ♥ 19 mei Baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥ Laratje - 1e kindje - 26 jaar ♥ 20 mei Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥ 21 mei Ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥ Zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥ 22 mei Springday - 3e kindje -28 jaar ♥ Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar ♥ Boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥ Tan89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ 23 mei Walnootje - 1e kindje - 30 jaar ♥ Jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥ Stip13 - 3e kindje - 32 jaar ♥ 24 mei AnitaP - 3e kindje - 28 jaar ♥ Mona2015 - 1e kindje - 32 jaar ♥ Missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥ 25 mei Shart86 - 2e kindje - 27 jaar ♥ Floralie - 2e kindje - 23 jaar ♥ AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar ♥ 26 mei MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥ 27 mei Romy24 - 2e kindje - 28 jaar ♥ Hyper - 2e kindje - 36 jaar ♥ Lizzthrasher22 - 1e kindje -22 jaar ♥ 28 mei Dorri - 2e kindje - 39 jaar ♥ Zus9 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Kers87 - 2e kindje - 27 jaar ♥ 31 mei Blue21381 - 3e kindje - 33 jaar ♥ Samsoko - 1e kindje - 27 jaar ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar Elf84 - 1e kindje - 30 jaar tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar CSI - 2e kindje - 25 jaar Mooniejj - 1e kindje - 23 jaar Julia1979 - 4e kindje - 35 jaar Afsprakenlijst November 17 nov: Missladybug nekplooimeting 17 nov: Samsoke controle vk 18 nov: Jo81 controle vk + echo 18 nov: Floralie controle vk 18 nov: Mojo1986 combinatietest 18 nov: Dorri nekplooimeting 19 nov: erminea afspraak vk 24 nov: Demie hartje luisteren vk 25 nov: AnitaP controle vk 25 nov: mona2015 controle vk 26 nov: Tan89 & Stip13 controle vk & Toekie1985 controle vk + echo 26 nov: Ingrid79 afspraak gyn 27 nov: Baby90 geslachtsbepaling 28 nov: erminea uitslag nipttest 29 nov: Lizzthrasher22 geslachtsbepaling December 01 dec: Hyper controle gynaecoloog 01 dec: Shart86 controle gynaecoloog 01 dec: Demie geslachtsbepaling 03 dec: Lizzthrasher22 controle 05 dec: Annevandepol geslachtsbepaling 06 dec: Mona2015 geslachtsbepaling 08 dec: Boris10 geslachtsbepaling 08 dec: xDeniice geslachtsbepaling 08 dec: Demie controle vk 09 dec: Kers87 geslachtsbepaling 09 dec: AnitaP voorscreening punten 20 weken echo 09 dec: Dorri controle + echo 09 dec: Zonnige geslachtsbepaling 09 dec: brit89 afspraak vk 12 dec: XDeniice controle vk 15 dec: Annevandepol controle 16 dec: Jo81 controle vk + echo 16 dec: Samsoko centering pregnancy 23 dec: Demie 20 weken echo 24 dec: Ingrid79 20 weken echo 30 dec: Ninosz 20 weken echo 30 dec: XDeniice 20 weken echo Januari 02 jan: Annevandepol GUO 20 weken echo 02 jan: mona2015 20 weken echo 05 jan: AnitaP 20 weken echo 06 jan: Jo81 20 weken echo 07 jan: Kers87 20 weken echo 07 jan: Shart86 GUO 12 jan: Hyper 20 weken echo Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!
Goeiemorgen dames! Gisteravond de nekplooimeting gehad, deze zag er super uit! Nekplooi was 1,7 mm! Direct bloedgeprikt, deze uitslag krijg ik binnen 14 dagen van de verloskundige! Nog even afwachten dus! Wel weer uitgebreid naar ons ukkie mogen kijken!! *smelt* Blaas en maag gezien, lag perfect stil voor de meting en later lekker beweeglijk! Ik heb wel de placenta voor liggen, dus zal hem/haar wat later gaan voelen.... De volgende afspraak is 9 december bij de vk. Dan is het alleen naar het hartje luisteren, dus met 20 weken zien we ons ukkie pas weer! Zijn nog aan het twijfelen of we eerder een geslachtsbepaling laten doen in Lommel... En vanmorgen met een grote lach wakker gemaakt door een appje van mijn beste vriendin, zij is vannacht bevallen van een zoontje!! Fijne dag allemaal!
@Missladybug fijn zeg!! @baby90 wat een klote bericht. Ik hoop dat hij zijn kleinkind nog wel kan zien. Kun je nog mooie foto's maken. Veel sterkte en let op je zelf @toekie leuk dat je die kleine gevoeld heb. Ik heb onze zoon bij mijn vorige zwangerschap ook rond die tijd gevoeld. Ben benieuwd hoe het nu is. @Mojo super dat de nekplooi meeting goed was. Nog even wachten op het bloed. Gisteren ook de combinatie test gehad. Het zag er goed uit en de uitslag was er ook naar de kans op down was klein dan 4000 onadanks dat ik meer kans heb, maar belangrijker de andere twee waren groter dan 20.000. Wel was er wat raars, want deze ligt een week voor op de groei. Ze wouden ons dus een week vooruit zetten, maar omdat het een ivf baby was mag dat niet. Nu was het idee dat het dan een selfie moest zijn was het niet dat ik de week voor de punctie super veel last van mijn rug had door waarschijlijk de oversimulatie, dus echt geen zin in sex. Dat is dus uitgesloten. Verlopig laten ze het zo, maar het hoorde niet zeiden ze. Dit is voor ons wel erg apart aangezien onze zoon met 12 weken 2 dagen achter liepen en met 20 weken een week en dus zelfs op het minimale heeft gezeten waarop ze zeggen halen. Nu dus het omgekeerde. Ik ben benieuwd dat dit nu weer opleverd. Ik ben nu wel blij dat we toch bij de gyneacoloog blijven en niet naar de verloskundige gaan.
Wat raar!!!!!!!!! Ik ben via ICSI zwanger geraakt (3x) en alle keren werd de termijn gewoon aangepast! Deze keer ook 2 dagen vooruit gezet.
@mojo ik had bij zoon ook placenta aan voorkant en voelde hem net 16 weken al. Dus hoeft niet hoor. Alleen aan buitenkant duurde langer maar ik ben ook zwaarder. Mn man voelde mn zoontje met 28 week geloof ik.
Boris bij een cyro doe ze het wel, maar nu zou de datum van bevruchting dan een week voor de punctie komen te liggen wat gewoon niet kan. Ach het zal wel
Fijn dat de uitslag goed was, Hyper en Mojo! Samsoko mijn afspraken zijn nu uit de lijst. 1 december controle VK en 7 januari 20 weken echo.