16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Ik had bij mijn eerste met 37 half weken nog een trouwdag van mijn zwager en schoonzus. Ging prima. Gelukkig kon ik wel regelmatig zitten. Maar ik had alleen olifanten voeten dus kon geen schoen meer aan. Beetje mooie slippers gekocht haha

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ik wil inderdaad ook nog even zeggen dat de tijd echt onwijs snel gaat!! Ik schrijf elke week in die zwangerschapsagenda maar ik moet mezelf er al aan herinneren omdat de tijd zo snel gaat. Alweer 13 en een halve week... jeetje, het voelt als gisteren dat ik erachter kwam met 4 weken! :D
    Ik droom nu ook echt elke dag over de baby, echt gek. Gelukkig wel goede dromen en geen nachtmerries!

Ik heb wel veel meer striae gekregen op mijn buik, dus gister in het zwembad voelde ik me in het begin wat opgelaten haha :p Afgelopen week heeft m'n buik echt een groeispurt gemaakt. Beginnen jullie buikjes al te groeien? :)

3. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Ja ik heb echt al een flinke buik. Ik probeer het nog wel een beetje te verhullen want echt mooi vind ik het nog niet. Ik heb namelijk best een flinke achterste. En nu is het net of ik twee konten heb, waarvan 1 aan de voorkant. Lastig uit te leggen.

Anyway ik heb vandaag voor het eerst het hartje gehoord met de Angelsound!

4. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Hahaha, ik snap wat je bedoelt, gelukkig is mijn buik nu wel groter dan mijn kont, dus dat heft elkaar nu een beetje op :p

Wat mooi dat je het hartje hebt gehoord! Even zekerheid, of niet? :)

5. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hahaha bij mij is mn buik nog niet groter dan m'n kont :D Maar dat geeft niet. Ik teer nog even op de opmerking van m'n leerling dat ik nog steeds hartstikke slank ben, terwijl ik voor de zwangerschap al iets boven BMI25 zat.

M'n kaak doet leuker vandaag. Gister misschien toch iets te veel ermee gedaan dan. Hoera ik doe trouwens ook m'n 13 weken dansje!

Ik heb manlief vandaag nog eens verteld hoe verliefd ik op
    m word als ik zie hoe een trotse vader ie nu al is! Werd ie helemaal verlegen :D 't Is zo'n poepie als ie niet stoer doet hihihi. Vandaag is mijn gemoedstoestand: Helemaal Happy! Ik straal het naar jullie toe goed? :D

6. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    ♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥

13 mei
    Ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥

15 mei
    Demie - 1e kindje - 28 jaar ♥
    Erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥

16 mei
    Denisja - 3e kindje - 26 jaar ♥

17 mei
    Amber05 - 2e kindje - 36 jaar ♥
    XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar ♥

18 mei
    XDeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥
    Brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥
    Child - 2e kindje - 27 jaar ♥

19 mei
    Baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥
    Laratje - 1e kindje - 26 jaar ♥

20 mei
    Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥

21 mei
    Ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥
    Zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥

22 mei
    Springday - 3e kindje -28 jaar ♥
    Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar ♥
    Boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥
    Tan89 - 1e kindje - 25 jaar ♥

23 mei
    Walnootje - 1e kindje - 30 jaar ♥
    Jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥
    Stip13 - 3e kindje - 32 jaar ♥

24 mei
    AnitaP - 3e kindje - 28 jaar ♥
    Mona2015 - 1e kindje - 32 jaar ♥
    Missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥

25 mei
    Shart86 - 2e kindje - 27 jaar ♥
    Floralie - 2e kindje - 23 jaar ♥
    AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar ♥

26 mei
    MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥

27 mei
    Romy24 - 2e kindje - 28 jaar ♥
    Hyper - 2e kindje - 36 jaar ♥
    Lizzthrasher22 - 1e kindje -22 jaar ♥

28 mei
    Dorri - 2e kindje - 39 jaar ♥
    Zus9 - 1e kindje - 25 jaar ♥
    Kers87 - 2e kindje - 27 jaar ♥

31 mei
    Blue21381 - 3e kindje - 33 jaar ♥
    Samsoko - 1e kindje - 27 jaar ♥

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar
    Elf84 - 1e kindje - 30 jaar
    tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar
    CSI - 2e kindje - 25 jaar
    Mooniejj - 1e kindje - 23 jaar
    Julia1979 - 4e kindje - 35 jaar

Afsprakenlijst

November

24 nov: Demie hartje luisteren vk
    25 nov: AnitaP controle vk
    25 nov: mona2015 controle vk
    26 nov: Tan89 & Stip13 controle vk & Toekie1985 controle vk + echo
    26 nov: Ingrid79 afspraak gyn
    27 nov: Baby90 geslachtsbepaling
    27 nov: Samsoko studentenecho
    28 nov: erminea uitslag nipttest
    29 nov: Lizzthrasher22 geslachtsbepaling

December
    01 dec: Hyper controle gynaecoloog
    01 dec: Shart86 controle gynaecoloog
    01 dec: Demie geslachtsbepaling
    01 dec: Missladybug controle vk
    01 dec: Mojo1986 geslachtsbepaling
    03 dec: Lizzthrasher22 controle
    03 dec: Britt89 geslachtsbepaling
    05 dec: Annevandepol geslachtsbepaling
    06 dec: Mona2015 geslachtsbepaling
    08 dec: Boris10 geslachtsbepaling
    08 dec: xDeniice geslachtsbepaling
    08 dec: Demie controle vk
    09 dec: Kers87 geslachtsbepaling
    09 dec: AnitaP voorscreening punten 20 weken echo
    09 dec: Dorri controle + echo
    09 dec: Zonnige geslachtsbepaling
    09 dec: brit89 afspraak vk
    09 dec: Mojo controle vk
    12 dec: XDeniice controle vk
    15 dec: Annevandepol controle
    16 dec: Jo81 controle vk + echo
    16 dec: Samsoko centering pregnancy
    23 dec: Demie 20 weken echo
    24 dec: Ingrid79 20 weken echo
    30 dec: Ninosz 20 weken echo
    30 dec: XDeniice 20 weken echo

Januari
    02 jan: Annevandepol GUO 20 weken echo
    02 jan: mona2015 20 weken echo
    05 jan: AnitaP 20 weken echo
    06 jan: Jo81 20 weken echo
    07 jan: Kers87 20 weken echo
    07 jan: Shart86 GUO
    07 jan: Missladybug 20 weken echo
    08 jan: Samsoko studentenecho
    12 jan: Hyper 20 weken echo

Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!

7. Missladybug

Lizz ja zeker fijn en het is zeker een fijne bevestiging!

Samsoko wat klinkt dat heerlijk verliefd zeg.

Mijn man is ook een schatje. Kreeg tranen in zijn ogen toen hij het hartje hoorde en knuffelde me helemaal plat :D

8. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Dans m'n 14 weken dansje!
    Begin hem nu wel te knijpen. Kreeg met 15 weken klachten en met 16 weken had ik geen kindje meer. Spannende tijden....

Afgelopen donderdag heeft ml te horen gekregen dat z'n contract niet verlengd wordt. En dat tegen alle verwachtingen in. Vorige jaar ook al z'n baan verloren wegen bezuinigingen. Toen kwam hij hier te werken en had het goed naar z'n zin en baas was ook dik tevreden. Komt dus allemaal rauw op zijn dak. Bah..... Houd voor ons niet op dit jaar met alle ellende. Hopelijk mag er 1 ding wel goed gaan dit jaar, dit zo gewenste kindje.

9. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Iemand ervaring hiermee? Ik heb sinds vanmiddag ongeveer elke 15-25 minuten een plekje in mijn buik (ongv rechtsboven mijn navel) waarbij het voelt alsof er iets van onder naar boven drukt, of een soort kramp zonder pijn. Het is niet zichtbaar en het wordt ook niet hard, maar het voelt wel heel apart van binnen. De plek is ongeveer zo groot als een pingpongballetje. Ik hoop dat ik het zo goed uitleg. Het kan de baby niet zijn denk ik, want denk niet dat die al in de buurt van mijn navel zit :p

Misschien nog goed om te vermelden: op dit moment voel ik het ook even daar onder, dus alsof de plek groter is geworden. En het voelt een soort van gevoelloos. Het ligt niet heel diep onder mijn huid, maar ook niet op mijn huid.

10. Missladybug

Oh dat verhaal ken ik helemaal niet Anita.
    Wat vreselijk heftig. Is er ooit een oorzaak gevonden?
    Ik snap dat je het nu spannend vind. En wat naar voor je man dat zijn contract niet verlengd word. Tot wanneer loopt het contract nu?

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier mijn 15 weken dansje :)

12. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mag mijn hartje ook roze?

@Samsoko, Gefeliciteerd!
    @Lizzthrasher22 Ik vind de tijd inderdaad ook echt voorbij vliegen, we zijn allemaal in notime op de helft!.

Hier vandaag even wat positiekleding geshopt. Dat valt nog niet mee zeg! Er zijn maar weinig echte winkels met een collectie en alles wat er dan hangt is of te groot of niet mooi. Met veel moeite toch nog een leuke skinny kunnen vinden en een feestjurkje besteld bij prenatal voor de kerst.
    Mijn buikje is ook flink aan het groeien. Ik vind het allemaal zo leuk! Zelfs het brandend maagzuur en het feit dat ik nog steeds geen enkele film uit kan kijken zonder halverwege in slaap te vallen:p. Maar het is ook zo'n gedoe geweest om überhaupt zwanger te raken, dus ik vind alles geweldig.

Gelukkig duurt het nog maar een week voor we de uitslag hebben van de Nipt. Dan kunnen we echt los met aankopen (iemand nog een goede babyuitzet lijst? Ze zeggen overal weer wat anders). Ik hoop zo dat ons meisje in orde is...ben helemaal verliefd op dr.

13. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Oh sorry Erminea, overheen gekeken! Bij de volgende wijziging maak ik m roze, het staat nu heel groot in kleur dus daar kan ik niet omheen hihi, dankjewel!

Heb je bij de h en m gekeken? Daar heb ik een onwijs leuke spijkerskinny vandaan. Dst is m'n nieuwe favoriete broek geworden, het is dat ie af en toe gewassen moet worden anders had ik m niet meer uit gedaan haha.

Ik heb een baby uitzet lijst bij de info van de kraamzorg gekregen. Geen idee of die toereikend is, maar zal ik er een foto van maken?

Anita wat enorm balen van het werk van je man :( ik weet een beetje hoe het is. Mijn man kan al een aantal jaar niks vasts vinden. Werkt wel via het uitzendbureau nu maar het is altijd maar de vraag voor hoe lang. Heel frustrerend, vooral voor hem. Hopelijk kan je man de teleurstelling gauw een plaatsje geven en vindt hij iets nieuws waar hij wel mag blijven. Shit-crisis...
    En ik kan me je spanning voorstellen. Heel veel sterkte daarmee! Het komt vast goed, we gunnen het jullie allemaal enorm! Knuf voor deze spannende weken!

Mopnlight ik dans met je mee, maar dan voor 13 weken! Had ik misschien al gedaan maar ik weet het niet meer... Hahaha

14. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Geeft niks hoor, ik dacht ik spam hem er even in kleur tussendoor :D.
    H&M hier heeft geen positiekleding hangen (grom). Ik woon in het noorden en daar valt het gewoon vies tegen wat er aan positiekleding in de winkels te krijgen is. Bij de online shop van H&M zag ik inderdaad ook best veel leuks alleen ik vind dat bestellen altijd zo'n gedoe omdat de helft toch altijd weer terug moet.

Als je een fototje zou willen maken graag, ik heb hier wel wat lijsten bekeken maar ze zeggen allemaal iets anders :), bedankt alvast!

15. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

zwangschapsbroeken ik vind die van de h en m juist niks haha :D . Het is echt afh van je bouw. Ik ben best lang dus de broekrand zit echt veel te laag bij mijn kont..
    Ik heb de skinny broeken van mama delicious, deze broeken zijn in breedte en lengte maat, ideaal

16. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Hier nog geen pis tie kleding geshopt! Heb al wel wat van mn zusje gekregen! Merk wel dat gewone shirts echt strak zitten nu!

Heb vandaag ook zoiets geks!
    continu harde buiken gevoel!
    Dat kan toch helemaal niet zo vroeg?
    Maak me zorgen ineens! Heb de kleine ook met 9 weken voor t laatst gezien en gehoord!
    3 december pas weer vk!

17. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja daar heb ik er ook eentje van, zit lekker ook! Noppies heeft ook leuke broeken maar vind ik wel wat prijzig.

18. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Ik heb 2 zwangerschap broeken van h&m die ik vooral in het begin kan dragen na 7 mnd niet meer. De broeken van mama delicious kan ik juist nu niet aan en dadelijk wel. Dit heeft met de taile en buikband te maken.

19. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Heb het verhaal in het begin wel eens verteld hier maar toen was je hier denk ik nog niet.
    Ben ik april bevallen van een jongetje Roan bij 16 weken zwangerschap.
    Zwangerschap ging prima tot ruim 15 weken. Was die week druk geweest, veel gesjouwd. Was eind van die week heel erg moe. Heb die zaterdag de hele middag op de bank geslapen, echt in coma. Last van m'n onderrug. Dacht dat het aan het sjouwen lag en dat ik beginnende bekkeninstabiliteit had. Had ik de vorige zwangerschap namelijk ook. Zondagavond tijdens toiletgang veegde ik helderrood bloed af. Was eenmalig maar maakte me toch zorgen. Maandag zou ik moeten werken, en heb me die avond maar ziek gemeld zodat ik langs de vk kon gaan. Ook gedaan, kindje deed het goed en vk weet het aan de moeilijke stoelgang en het knappen van een vaatje bij de Baarmoedermond. Weer gerustgesteld. Helaas braken die nacht mijn vliezen. Vk gebeld, moest met spoed naar het ziekenhuis voor echo, kweken etc. Ons kleintje deed het goed maar de overlevingskansen waren natuurlijk niet goed maar ook niet onmogelijk. Nog geen uur later werd ik doodziek. Hoge koorts van 40 graden. Ben gelijk aan de antibiotica gegaan. Koorts zakte en knapte snel weer op. Mocht de volgende dag naar huis met antibiotica. Roan leefde op dat moment nog en wilde zelf graag naar huis. Mocht natuurlijk verder niets maar ik het ziekenhuis werd ik gek. Thuis bereidde we ons al voor op het ergste. Donderdagmiddag zeiden ML en ik tegen elkaar dat dit nooit goed zou gaan en hebben van alles uitgezocht. Waar gaan we ons kindje begraven etc. Toen dat geregeld was, zijn we gaan wandelen in het bos om ons hoofd even leeg te maken. Die avond kreeg ik weeën, ziekenhuis gebeld en een half uur na aankomst bevallen van onze zoon Roan. Vreselijk veel bloedverloren en moest met spoed voor manuele placenta verwijdering.
    Achteraf komt uit de kweken dat ik besmet was heamophilus influenza.
    Die bacterie kwam uit mijn bloed, placenta maar ook uit m'n vaginakweek.
    Dit houd in dat ik die bacterie altijd bij m'n draag. Gaat niet weg en heeft ervoor gezorgd dat het niet goed gegaan is. Wordt omschreven als pure pech....

20. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0

Ohh jeetje ik schrik van je verhaal..
    Hopelijk gaat het nu goed!!
    Liefs ❤️

Deel Deze Pagina