Oh wat heftig anita! Ik snap heel goed dat je je nu wat zorgen maakt! Met 16 weken heb je vast ook al een echte bevalling of niet?
Ja het is een gewone bevalling. Wel duurde dit korter, had weeën maar is niet tot een hoogtepunt gekomen. Roan was ook al helemaal af, hoefde alleen maar te groeien. Hij was al 17 cm lang. Bijzonder om te zien hoe compleet zo'n mini mensje al is.
Jeetje Anita! Wat een verhaal! Denk je die 12 weken grens over te zijn... Ik snap inderdaad dat je het nu heel erg spannend vind! Ik hoop met je mee dat nu alles gewoon goed gaat!
Jeetje Anita ik kan me je zorgen goed begrijpen en dat het nu erg spannend is! Ik was even de post aan het doornemen en mijn nieuwe polis van 2015 was binnen, zilveren kruis. Nu staat er dat ipv 24uur eigen bijdrage de volledige eigen bijdrage vergoed word, ik ben aanvullend ** verzekerd. ben nu wel heel benieuwd of dit dus betekend dat als je voor volledige zorg kiest, bijv. 49uur of nu alle 49uur vergoed word.
Ohh jeetje Anita wat vreselijk. Heb moeten huilen bij je verhaal. Nee dat wist ik niet Ik kan me voorstellen dat er nu pittige weken aanbreken voor je. Maar dit kindje verdient ook jouw vertrouwen en een nieuwe kans. Het komt goed, echt!
AnitaP: jeetje wat een moeilijke tijd zullen jullie gehad hebben en waarschijnlijk nog steeds hebben! Ik hoop voor iedereen op een mooie zwangerschap, maar hoop dat je rust kunt vinden en het vertrouwen in je lichaam niet helemaal kwijt bent. Veel sterkte en rust gewenst.
Zo de zolder verbouwing is echt gestart. Gelukkig is het mooi weer en kunnen ze buiten veel zaag werk doen. Vanavond weer naar centering pregnancy dus verder weinig hier denk ik.
*doet een 14 weken dansje! Vanavond een extra echo. Eens spieken of die kleine wil laten zien of het een meisje of een jongen is. *duimt...
Hoi dames! Heb weer een tijdje niet gereageerd, excuus! Beetje hectisch geweest de afgelopen tijd... Jeetje Anita wat super heftig zeg gadsie! Ik duim heel hard met jullie mee dat het dit keer helemaal goed zal gaan! Ik dans en duim met je mee Anne! *14 weken! Hiep hoi! Wij volgende week maandag echo bij gyn en die week erna geslachtsbepaling! Maar het kan zijn dat de gyn al even wil spieken (deed hij met 15 weken bij vriendin van mij ook! Dus spannend ) Brit: Ik zag ook idd de nieuwe zilveren kruis polis (3* aanvullend) dat idd de eigen bijdrage geheel wordt vergoed dus ga er wel vanuit dat het voor de volledige kraam zorg tijd is! Blue fijn dat ze nu eindelijk echt zijn begonnen veel plezier vanavond! Hier net ff lekker een uur gewandeld met dl, nu echt vreselijk last van bandenpijn links bij m'n lies verbaasd me echt hoe veel zwaarder ik deze zwangerschap beleef dan de vorige toen was ik met 16 weken nog aan het squashen enzo... Nou heb ik de vorige keer ook erg last gehad van bi maar dat was pas de laatste 10 weken. Maar ja heb het er zeker voor over Hebben jullie al nagedacht over gym oid ter voorbereiding op? Ik heb me deze week aangemeld voor zwangerschapsyoga, vond ik de vorige keer erg leuk! Start in januari dus ben benieuwd!
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 13 mei Ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥ 15 mei Demie - 1e kindje - 28 jaar ♥ Erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥ 16 mei Denisja - 3e kindje - 26 jaar ♥ 17 mei Amber05 - 2e kindje - 36 jaar ♥ XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar ♥ 18 mei XDeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥ Brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Child - 2e kindje - 27 jaar ♥ 19 mei Baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥ Laratje - 1e kindje - 26 jaar ♥ 20 mei Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥ 21 mei Ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥ Zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥ 22 mei Springday - 3e kindje -28 jaar ♥ Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar ♥ Boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥ Tan89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ 23 mei Walnootje - 1e kindje - 30 jaar ♥ Jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥ Stip13 - 3e kindje - 32 jaar ♥ 24 mei AnitaP - 3e kindje - 28 jaar ♥ Mona2015 - 1e kindje - 32 jaar ♥ Missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥ 25 mei Shart86 - 2e kindje - 27 jaar ♥ Floralie - 2e kindje - 23 jaar ♥ AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar ♥ 26 mei MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥ 27 mei Romy24 - 2e kindje - 28 jaar ♥ Hyper - 2e kindje - 36 jaar ♥ Lizzthrasher22 - 1e kindje -22 jaar ♥ 28 mei Dorri - 2e kindje - 39 jaar ♥ Zus9 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Kers87 - 2e kindje - 27 jaar ♥ 31 mei Blue21381 - 3e kindje - 33 jaar ♥ Samsoko - 1e kindje - 27 jaar ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar Elf84 - 1e kindje - 30 jaar tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar CSI - 2e kindje - 25 jaar Mooniejj - 1e kindje - 23 jaar Julia1979 - 4e kindje - 35 jaar Afsprakenlijst November 24 nov: Demie hartje luisteren vk 25 nov: AnitaP controle vk 25 nov: mona2015 controle vk 26 nov: Tan89 & Stip13 controle vk & Toekie1985 controle vk + echo 26 nov: Ingrid79 afspraak gyn 27 nov: Baby90 geslachtsbepaling 27 nov: Samsoko studentenecho 28 nov: erminea uitslag nipttest 29 nov: Lizzthrasher22 geslachtsbepaling December 01 dec: Hyper controle gynaecoloog 01 dec: Shart86 controle gynaecoloog 01 dec: Demie geslachtsbepaling 01 dec: Missladybug controle vk 01 dec: Mojo1986 geslachtsbepaling 03 dec: Lizzthrasher22 controle 03 dec: Britt89 geslachtsbepaling 05 dec: Annevandepol geslachtsbepaling 06 dec: Mona2015 geslachtsbepaling 08 dec: Boris10 geslachtsbepaling 08 dec: xDeniice geslachtsbepaling 08 dec: Shart86 geslachtsbepaling 08 dec: Demie controle vk 09 dec: Kers87 geslachtsbepaling 09 dec: AnitaP voorscreening punten 20 weken echo 09 dec: Dorri controle + echo 09 dec: Zonnige geslachtsbepaling 09 dec: brit89 afspraak vk 09 dec: Mojo controle vk 12 dec: XDeniice controle vk 15 dec: Annevandepol controle 16 dec: Jo81 controle vk + echo 16 dec: Samsoko centering pregnancy 23 dec: Demie 20 weken echo 24 dec: Ingrid79 20 weken echo 30 dec: Ninosz 20 weken echo 30 dec: XDeniice 20 weken echo Januari 02 jan: Annevandepol GUO 20 weken echo 02 jan: mona2015 20 weken echo 05 jan: AnitaP 20 weken echo 06 jan: Jo81 20 weken echo 07 jan: Kers87 20 weken echo 07 jan: Shart86 GUO 07 jan: Missladybug 20 weken echo 08 jan: Samsoko studentenecho 12 jan: Hyper 20 weken echo Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!
15 weken dansje hier jeej! Ik ga wel weer zwangerschapscursus doen. Vorige keer Zeker bevallen gedaan, nu hebben ze een vervolgcursus voor als je al eens eerder bent bevallen. Dus lekkere opfriscursus. Leuk.
Ik heb eerder nog geen zwangerschapscursus gedaan maar zou graag yoga gaan doen maar er zit amper wat in de buurt. Toevallig vandaag voor gekeken. Nu even mn huis ontvlucht voor zwemles met de oudste. Mn ma zit nu even in de herrie voor mij.
Ik zit te denken aan zwangerschapszwemmen, maar dat valt precies op de enige avond dat ik niet kan Dorp in de buurt precies dezefde avond... dus nu ga ik nog even zoeken bij andere dorpen in de buurt.
Anne: ik duim met je mee!! Ik mag komende zaterdag Hihi iedereen doet vandaag zijn zoveelweken dansje. Ik mag woensdag weer Eindelijk 14 weken, mijn geluksgetal. Shart: sterkte met je bandenpijn!! Ik heb ook weer wat meer last van bi, maar gelukkig kan ik de hele dag rustig aan doen Ik ga me niet aanmelden voor een cursus of gym. Maar dat is meer omdat ik daar echt geen persoon voor ben, gezellig meedoen met een clubje ofzo. Ja op internet, maar daarbuiten ben ik best mensenschuw
15 weken dansje wiehoee Gaat echt zo snel! Vandaag weer voor het eerst wezen sporten en dat voelde goed, wel op het dooie gemakje want door de lage bloeddruk word ik nu echt snel duizelig. Ik denk dat ik me op ga geven voor zwangerschapsyoga, hoor er altijd fijne verhalen over!