Ik heb ook al even gekeken naar een zwangerschapscursus, maar denk niet dat het hem word. Mijn man heeft onregelmatige diensten dus ook vaak s avonds. Dus dan ben ik bij de kleine. Ik kan nog wel eens kijken naar zwemmen dat is wel een goed idee!
Waarschijnlijk is het toch een meisje! Ze kon het nubje niet goed zien omdat de navelstreng daar ook zat. Maar we zagen wel de bekende 3 witte streepjes en verder niets tussen de beentjes. Baby is ook goed gegroeid. Extra groot hoofdje en lange beentjes. 😍
Anne: wat leuk, had je een voorgevoel? Veel meisjes hoor!! Mijn man hoopt een beetje op een jongetje. Mij maakt het niets uit, ik zie het allemaal wel
Alles wees tot nu toe op meisje, en dat dacht zowat iedereen ook. Durfde er alleen niet op te hopen, hahaha! Nu maar hopen dat het klopt... Mijn man heeft ook geen voorkeur, die vindt het allebei wel leuk.
Leuk hoor Anne. Inderdaad veel meiden hier. Bij ons denken er ook veel een meid. Nu moet ik zeggen dat de nub ook een meid uitwijst. Mijn vriend is er van overtuigt dat het jongen is. Nu zat hij er bij de eerst helemaal naast. Hij wou al meiden kleren kopen voor we het wisten. Wat bleek was toch echt duidelijk een jongen. Ik vind beide wel leuk. Iemand hier heeft in het begin geschreven ik kan me niet voorstellen dat ik geen dochter krijg, maar ook niet dat mijn zoon geen broertje krijgt. Zo voel ik me ook echt. Waarbij als het een dochter is wel gelijk uit de naam zijn en voor zoon wordt dit nog een lastig iets.
Leuk dames! Hier kijkt de vk even tijdens de controle 15 dec. Anders zien we het misschien tijdens de 20 weken echo op 5 januari. Ik word nu steeds nieuwsgieriger.
samsoko: wat een leuke reacties van je leerlingen en gefeliciteerd met je broertje! mijn broertje gaat ook trouwen! maar ze weten nog niet wanneer. he en wat schattig dat jeman verlegen werd, hihi @buik: ja die van mij is nu al groot. ik ga enorm worden! haha was ik bij de 1e ook, echt een kamerolifant! mar striae heb ik gek genoeg helemaal niet. tenminste niet op mijn buik, wel op mn borsten. @anita: ik ken je verhaal al en ik kan me goed voorstellen dat je nu wel zenuwachtig wordt zo tegen de 16 weken aan. het komt nu vast goed, dat is jullie gegund en wat een naar nieuws van je mn zn werk. stertke hiermee. @lizz: dat klinkt erg raar van dat plekje. nooit van gehoord. moet je misschien ff aan je vk vragen @cursus: daar twijfel ik nog over. ik heb bij de 1e wel gedaan maar die cursus is er nu niet meer. er is ook niet echt een vervolg op ofzo. ik kan nog niks leuks vinden in de buurt. zal het echt nodig zijn bij een 2e, ik bedoel kwa puffen enzo? wat denken jullie? @anne: maar je weet het dus niet zeker toch? lijkt me ook lastig. helemaal vergeten, ik moet nog mijn 14 weken dansje doen! dus bij deze:.....*danst 14 weken dansje*...
pufclub ik ga niets doen. Bij de andere ook niet gedaan. Zoals iemand ook al zei ik ben er ook geen type voor. Dat gezanik van die voelt dit en die dat zit ik eigenlijk niet op te wachten. Toekie een tweede bevalling gaat over het algemeen een stuk makkelijker. Weet niet hoe je je eerste bevalling hebt ervaren? Bij de eerste ruim 17 uur over gedaan en de tweede nog geen 7 uur vanaf de eerste tekenen. Vond het peanuts vergeleken bij de eerste.
Hahahaha pufclub 😂 zo klinkt het ook enorm fout 😂 ik zie ineens beelden uit Gooische Vrouwen voor me
Zelf dacht ik met de centering pregnancy ook dat dat niks voor mij zou zijn. En het blijkt zelfs heel leuk en gezellig te zijn. De yoga zou ik willen omdat ik snel kan hyperventileren. Dus als ik nu goede dingen leer qua ademhaling is dat mooi meegenomen. gisteren het hartje weer gehoord
Hoi dames, sorry.. even afwezig geweest hier!! Ik lees niet alle pagina's terug, dat is iets te veel haha. *Ik doe mijn 15 weken dansje* JEEEEJ!! Over 2 dagen de geslachtsbepaling Ik voelde eergisteren avond rond 23:15 twee kleine ''schopjes''/''plopjes'' leken het wel. Ik had mijn hand daar, omdat ik al iets dacht te voelen.. en toen voelde ik dus twee kleine schopjes/plopjes ofzo. Ik denk niet dat het mijn darmen waren.. Wie weet!! Ik moet het vaker voelen wil ik zeker weten of dit de kleine al was AnitaP, wat een heftig verhaal zeg. Ik snap dat dit nu enorm spannende weken voor jullie zijn. Lekker rustig aan doen, en proberen te vertrouwen in je lichaam. Hoe moeilijk ook. Dit kleintje komt er wel!! Het is jullie gegund. Ik heb nog niet gekeken naar een cursus oid. Wel even doen nog. Van de week ook maar eens informatie opvragen voor de kraamhulp. Ik zie al veel roze in de lijst, en een blauwe.. wauw super leuk Gefeliciteerd meiden. Ik ben benieuwd of roze echt de overhand blijft houden. Samsoko, wat leuk en gefeliciteerd dat je broertje gaat trouwen.
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 13 mei Ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥ 15 mei Demie - 1e kindje - 28 jaar ♥ Erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥ 16 mei Denisja - 3e kindje - 26 jaar ♥ 17 mei Amber05 - 2e kindje - 36 jaar ♥ XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar ♥ 18 mei XDeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥ Brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Child - 2e kindje - 27 jaar ♥ 19 mei Baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥ Laratje - 1e kindje - 26 jaar ♥ 20 mei Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥ 21 mei Ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥ Zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥ 22 mei Springday - 3e kindje -28 jaar ♥ Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar ♥ Boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥ Tan89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ 23 mei Walnootje - 1e kindje - 30 jaar ♥ Jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥ Stip13 - 3e kindje - 32 jaar ♥ 24 mei AnitaP - 3e kindje - 28 jaar ♥ Mona2015 - 1e kindje - 32 jaar ♥ Missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥ 25 mei Shart86 - 2e kindje - 27 jaar ♥ Floralie - 2e kindje - 23 jaar ♥ AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar ♥ 26 mei MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥ 27 mei Romy24 - 2e kindje - 28 jaar ♥ Hyper - 2e kindje - 36 jaar ♥ Lizzthrasher22 - 1e kindje -22 jaar ♥ 28 mei Dorri - 2e kindje - 39 jaar ♥ Zus9 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Kers87 - 2e kindje - 27 jaar ♥ 31 mei Blue21381 - 3e kindje - 33 jaar ♥ Samsoko - 1e kindje - 27 jaar ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar Elf84 - 1e kindje - 30 jaar tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar CSI - 2e kindje - 25 jaar Mooniejj - 1e kindje - 23 jaar Julia1979 - 4e kindje - 35 jaar Afsprakenlijst November 25 nov: mona2015 controle vk 26 nov: Tan89 & Stip13 controle vk & Toekie1985 controle vk + echo 26 nov: Ingrid79 afspraak gyn 27 nov: Baby90 geslachtsbepaling 27 nov: Samsoko studentenecho 28 nov: erminea uitslag nipttest 29 nov: Lizzthrasher22 geslachtsbepaling December 01 dec: Hyper controle gynaecoloog 01 dec: Shart86 controle gynaecoloog 01 dec: Demie geslachtsbepaling 01 dec: Missladybug controle vk 01 dec: Mojo1986 geslachtsbepaling 03 dec: Lizzthrasher22 controle 03 dec: AnitaP controle vk 03 dec: Britt89 geslachtsbepaling 05 dec: Annevandepol geslachtsbepaling 06 dec: Mona2015 geslachtsbepaling 08 dec: Boris10 geslachtsbepaling 08 dec: xDeniice geslachtsbepaling 08 dec: Shart86 geslachtsbepaling 08 dec: Demie controle vk 09 dec: Kers87 geslachtsbepaling 09 dec: AnitaP voorscreening punten 20 weken echo + cervixmeting 09 dec: Dorri controle + echo 09 dec: Zonnige geslachtsbepaling 09 dec: brit89 afspraak vk 09 dec: Mojo controle vk 12 dec: XDeniice controle vk 15 dec: Annevandepol controle 16 dec: Jo81 controle vk + echo 16 dec: Samsoko centering pregnancy 23 dec: Demie 20 weken echo 24 dec: Ingrid79 20 weken echo 30 dec: Ninosz 20 weken echo 30 dec: XDeniice 20 weken echo Januari 02 jan: Annevandepol GUO 20 weken echo 02 jan: mona2015 20 weken echo 05 jan: AnitaP 20 weken echo 06 jan: Jo81 20 weken echo 07 jan: Kers87 20 weken echo 07 jan: Shart86 GUO 07 jan: Missladybug 20 weken echo 08 jan: Samsoko studentenecho 12 jan: Hyper 20 weken echo Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!
Net weer op controle geweest, zag er allemaal weer goed uit. Buik groeit goed, baarmoeder zit nu al 2 vingers onder de navel. Vk moest ff zoeken naar het hartje, placenta ligt voor en dat maakt het lastiger. Volgende week weer controle en over 2 weken uitgebreide echo met cervixmeting.
Fijn anita!! Leuk al die gekleurde hartjes straks in de lijst.. Ik ben ook super benieuwd. Over twee weekje weten we het als het goed is