16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve amber05 heel veel sterkte morgen!
    Ik weet niet of je hier nog mee leest, maar wou je even laten weten dat ik een kaarsje voor je zal branden.

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Toekie: ja, ik vraag mijn vk even als ik weer op controle moet, want ik heb niet het idee dat het ernstig is ofzo. Het is alweer voorbij en precies op die plek zit nu een striae streep, dus denk dat het daaraan lag.

Anita: wat fijn dat alles goed is! Kun je weer even vooruit! :)

Ik voelde hier vanmorgen een soort veeg langs mijn buikwand, dus volgens mij heb ons beebje ook voor het eerst gevoeld! :D

De dagen duren zo lang als je moet wachten op iets leuks he :p

3. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ik sluit me bij blue aan Bianca, heel erg veel sterkte morgen. Knuf ❤️

4. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Net ook weer controle gehad, hartje weer gehoord. Was echt snel weer buiten. Ik heb rhesus c dus moet met 27 weken weer bloedprikken en morgen afspraak maken voor Suikerfeest. Vorige zwangerschap zwangerschapssuiker gehad. Maar het meest kijk ik toch wel uit naar 9 dec ben zo ontzettend benieuwd naar het geslacht van ons gupje! Nja wachten maar weer.

Succes morgen!

22dec heb ik volgende afspraak bij de vk

5. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Heel veel sterkte morgen lieve Bianca. We denken aan je.

6. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Bianca: Heel erg veel sterkte morgen, hopelijk kunnen jullie goed afscheid nemen van jullie lieve meisje!

7. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Ook van mijn kant heel veel sterkte morgen!!

8. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Heel veel sterkte morgen!! Dikke knuffel♥

9. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Bianca heel veel sterkte en kracht zo dadelijk toegewenst.

10. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Bianca!! 😘

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik sluit me aan bij iedereen: Bianca heel veel liefde en kracht toegewenst voor vandaag en de komende periode. Sterkte en liefs!

12. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Bianca. Ik hoop dat jullie wat mooie herinneringen zullen maken.

Ik wens jullie veel kracht toe.

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Bianca heel veel sterkte voor vandaag en voor de aankomende tijd! Knuf!!

14. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ook van mij heel veel sterkte gewenst voor vandaag en de aankomende tijd. X

15. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    thanks anita, dan denk ik dat ik nu ook geen cursus doe. dat puffen weet ik nog wel. mn 1e bevalling was wel erg zwaar maar dat kwam doordat ik geen ontsluiting kreeg, waarschijnlijk door oververmoeidheid. maar het is wel zo dat de weg al een keer vrij is gemaakt dus hopelijk gaat het nu inderdaad een stuk makkelijker.

@lizz: ja dan was het vast door die striae streep wat je voelde. dan voelde je vast het oprekken van je huid ofzo. smeer je je buik wel in met buikbalsem of mamacreme? dat verzacht en is lekker op je huid. ik heb de mamacreme van zwitsal, die ruikt ook nog heerlijk!

Bianca ook van mij heel veel sterkte vandaag en de komende tijd. ook voor de rest van je familie. ik hoop dat jullie het snel een plekje kunnen geven.

16. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Heel veel sterkte Bianca!!
    Liefs ❤️

17. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Net terug van de Gynaecoloog in het ZH, alles is goed met ons kleintje, hartje eventjes gehoord en weer een paar fotootjes voor de collectie :)
    Ik moet het rustiger aan doen zei ze, m'n banden zijn geïrriteerd. Zo min mogelijk bukken/tillen enz. Ook ligt de placenta deels voor de uitgang en deels aan de voorkant. Hopelijk verandert dit nog anders wordt het een keizersnede.. Maargoed nog 22 weken de tijd voor, met 38 weken moet het goed zijn ander een ks. Heeft iemand hier ervaring mee dat de placenta nog gaat verliggen?

❤️ Vandaag m'n 16 weken dansje ❤️

18. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb precies hetzelfde Ingrid, bij mij was het de laatste keer ook voorliggende placenta en aan de voorkant, hiervan zei de gyn dat dat als het goed is met het groeien van de baarmoeder ook verder omhoog gaan. Een vriendin van mij had dit ook vorig jaar zij is uiteindelijk op de natuurlijke manier bevallen.

19. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant, maar gelukkig niet voor de uitgang.

Hij kan idd nog wat verplaatsen bij het groeien. Ik duim voor je dat dat bij jou ook zo is.

20. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ingrid wat fijn dat alles goed is met jullie kleintje!

Ik hoop zo graag dat deze week snel voorbij is en ik naar de 16 weken ga, alleen maar in de hoop dat het misselijkheid/overgeven minder word.;)

En ik merk dat ik prikkelbaarder ben hihi, voorbeeldje manlief heeft deze week de ochtend dus moet om 5uur 's ochtends zijn bed uit. Snap dat hij moe is wanneer hij thuis komt. Aten we gisteren aardappels met bloemkool, ik gevraagd of die me wilde helpen met snijden en niet in slaap wilde vallen.
    Ik stond nog niet in de keuken of ik hoorde gesnurk. Kon wel janken zo boos was ik.. :D ik moet er nu heel hard om lachen haha.

Ik heb op werk geregeld dat ik geen avonden en nachten meer werk, hebben jullie al iets aangepast op werk? :)

Deel Deze Pagina