16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Gelukkig Shart, dat je kunt genieten! Sterke vrouw! 💝

2. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Mag ik vragen wrm jullie schoonfamilie zo reageerde? Beetje rare reacties op zulk mooi nieuws..

Knap dat je zoveel vertrouwen kan hebben als je zoiets naars hebt meegemaakt! Ik zat nu al weer super in de stress voor de echo! En ik heb niet eens iets naars meegemaakt. Respect. Hoop voor jullie dat jullie tweede kindje helemaal gezond is!

3. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Shart fijn dat je hulp uit omgeving krijgt. Is belangrijk.

Vraag: zijn hier meer dames die pijn in onderbuik hebben? Zeurt hele week al maar wordt nu vervelend. Maandag maar ff urine heen brengen voor zekerheid.

Mvm ben ik al klaar mee trouwens. Ze was van mijn menstruatie datum uitgegaan volgens mij. Nou blij om want geen motivatie meer...toch vanaf 6e week meegedaan :)

4. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Child, ik heb daar ook last van. Maar die blaasontsteking is san niet echt een geruststellend vooruitzicht :( slim om even je urine te laten onderzoeken!

5. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Even snel teruggelezen :)
    Haha er komt nu vast een jongetjesregen in dit topic! Wij mogen morgen, ben benieuwd.

6. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0

Ik denk dat bij mijn verhaal het woordje "afgunst" een rol speelt. Mijn man was vroeger niet bepaald een lieverdje en heeft veel heftige dingen meegemaakt, hij moest zichzelf maar zien te redden terwijl zijn zus op handen gedragen werd, hij begon zijn leven net een beetje op de rit te krijgen toen we elkaar leerden kennen..en nu..nu hebben wij het behoorlijk goed 😃 het leven lacht ons op vele vlakken toe 😃 ik heb het gevoel dat daar een stukje "wrok" zit.. Jammer maar toch echt haar probleem!! We hebben er samen hard voor gevochten om dit alles te bereiken ❤️

7. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Jammer hè, als mensen zo reageren :( Mijn vriendin reageerde ook zo raar. Ze keek me alleen wat raar aan en zei alleen maar dat ze dat niet van ons had verwacht. Heb haar sindsdien ook nog niet echt weer gesproken. Kan eigenlijk niet zeggen dat ik dat nou zo erg vind :p

8. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0

Haha :) zelfde gedachte!! Vind het alleen wel jammer voor m'n man, mja niets aan te doen!!

9. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    De nub zegt duidelijk meisje, dus nu geloof ik het toch wel. :D

10. Amber05

Amber05 Lid

7 sep 2014
    73
    0
    0
    Lieve allemaal,

hier nog even kort een berichtje van mij. Onze dochter Fleur is afgelopen woensdag geboren en overleden bij 15,3 weken... het was zwaar maar ook heel mooi. Ze had de meest perfecte voetjes en we hebben haar voor altijd in ons hart gesloten en we missen haar enorm. Het verdriet is dan ook moeilijk met woorden te beschrijven.

Ik wens iedereen hier mooie zwangerschappen en prachtige kinderen toe <3

Heel veel liefs,
    Bianca

Bijgevoegde bestanden:

11. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Heel veel sterkte Bianca!
    Geef Fleur maar een mooi plekje in jullie hart.
    Het is zeker heel moeilijk, weet er alles van.
    Hebben jullie Fleur zelf begraven?
    Sterkte en neem je tijd!

12. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bianca ik wens jullie heel veel sterkte in deze verdrietige en moeilijke periode.

Gisteravond op pad geweest voor de kinderwagen, wel raar hoor. Word toch opeens wat meer echt ofzo. Ook al die andere stellen die die kinderwagens aan het testen zijn hihi. :p
    We hebben gekozen voor een mutsy, omdat we beide erg lang zijn. Nu kan mijn marktplaats zoektocht beginnen.

Maar jemig wat een dure wagens bestaan er zeg, bijna 1300euro voor een wagen. Als je het geld ervoor hebt en het ervoor over hebt prima, ik heb het er niet voor over voor de korte periode dat je het gebruikt. :D En duurkoop hoeft ook niet altijd te betekenen dat het beter is hihi.
    Het kamertje staat in ieder geval al, kon ik heel goedkoop via marktplaats overnemen en het was precies degeen die we graag wilden hebben. :)
    Beter te vroeg dan te laat, ik hou er niet van om achter de feiten aan te lopen. :p

13. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Bianca, vreselijk veel sterkte in deze moeilijke tijd.
    Wat een mooie herinnering, ze heeft inderdaad prachtige voetjes.
    Geef haar een mooi plekje in jullie hart, want daar leeft ze voort.
    Ze zal over jullie schouders mee kijken en ik geloof er in dat ze waakt over jullie.
    Sterkte en een dikke knuffel!!

14. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Jeetje Bianca, heftig tijd! Ik wens je alle kracht toe de aankomende tijd!

15. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Brit89, ik ga mijn mutsy exo verkopen ivm dat ik nu een dubbele nodig heb. Heb ik nu dus pas 13 maanden gebruikt. Alles erop en eraan. Mocht je interesse hebben dan moet je het maar ff laten weten. Hele fijne wagen en klein op de vouwen!

Lizzreaser al gehoord wat het word?

Ik moet over 1,5 week ben op de een of andere manier veel zenuwachtiger als bij onze zoon haha. Ben zo benieuwd!! Verder merk ik nu dat de klachten, zoals moe enzo wel echt minder beginnen te worden! Heerlijk ;)

16. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Bianca heel veel sterkte met dit grote verdriet. Mooie voetjes heeft jullie meisje!!!

@Brit: Wij hebben ook een Mutsy omdat we allebei lang zijn. Helemaal happy mee. We hebben er destijds een maxicosi en luiertas etc bij gekregen. Zat aanbiedingen voor.

@Kers: Op mijn Mutsy (das dom praten trouwens haha) past een losse duoseat. Kan dat bij jou mutsje :p niet?

17. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ik heb geen idee haha das wel een goede om eens naar de kijken!

18. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Bianca heel veel sterkte!!!

Wij krijgen een MEISJEEE &#9829;. We zijn helemaal verliefd!

19. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    @ Schoonfamilie en vriendin, wat vervelend als je alleen maar negatief commentaar krijgt terwijl je zoiets moois wilt vertellen.

@ Bianca, mooi kaartje, heel veel sterkte!

@ Nub, mijn nub was zonder twijfel een meisje, vk, familie, hier op t forum. Iedereen zei zonder twijfel een meisje maar ik krijg toch echt een zoontje! Blijkbaar zegt nub met 12 weken ook niet heel erg veel.

20. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Gefeliciteerd met een meisje!

Duoseat kan voor zover ik nu zo snel kan vinden niet op de exo

Deel Deze Pagina