16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    nou ingrid dat is ook wat. niet echt geruststellend als ze in het ZH zo reageren. kan me voorstellen dat je daar zenuwachtig van wordt. maar je voelt je verder wel goed?

@lizz: dat kan ook hoor dat je een veeg voelt. is vast wel je kindje. ik voel meestaql plopjes, maar af en toe voelt het meer als een vlindertje, maar bij ook heel soms wel als een veeg wat jij zegt. ik snap je uitleg wel.
    en gefeliciteerd! nog een meisje erbij

@baby90: gefeliciteerd! goh alweer een meisje hihi. de jongens zijn nog zeldzaam hier zeg.

@boris: nou dat is ook niet leuk zeg. wat een stomme reactie. nou niks van aan trekken. het is jullie keuze en jullie zijn er blij mee en dat is het belangrijkste!

@erminea: fijn dat de uitslag goed is!

@shart: jeetje meid dat is wel een zware handicap. lijkt me ook superzwaar als moeder. respect hoor dat je het nog een keer aandurft om zwanger te worden.

@romy: leuk, eindelijk een jongetje erbij hihi. tegen maagzuur kan vanille vla en melk drinken goed helpen. en je mag inderdaad rennies. en het hoofdeind van je bed omhoog doen helpt ook wel wat als je er 's nachts last van hebt. je kunt bijv. een kussen onder je matras doen.

@BIANCA: heel erg veel sterkte voor jou en je familie met dit zware verlies! en ook voor de toekomst wens ik jullie veel kracht, geluk en gezondheid toe! dikke knuffel van mij!

2. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    en ik moet mijn 15 weken dansje nog doen, dus bij deze...

3. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Leuk meiden!!! En Romy ze kunnen nub toch pas vanaf 14 wk? Of heb ik het verkeerd begrepen? Maar wel heel leuk om iedereen zo lekker bij de neus te nemen haha jullie kleintje doet nu al lekker wat ie zelf wil.

Bianca heel veel sterkte. Wat een prachtig kaartje, Fleurtje heeft zeker prachtige voetjes! Knuf voor jullie ❤️

4. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Bianca, heel veel sterkte toegewenst!! Wat een prachtige voetjes inderdaad en een heel mooi kaartje!

Wat een meiden zeg! Eindelijk weer een jongen erbij voor Romy, leuk!!
    Wij hebben maandag de echo, ben echt zo nieuwsgierig!!

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Lizztrasher, ook een meisje:D Gefeliciteerd, meisjes overheersen echt hier haha.

Romy, leuk dat je een jongetje krijgt:D zeldzaam hier hihi.

6. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Haha had meisje ook wel leuk gevonden! Maar voor de lijst is een jongetje wel beter haha.

@ Nub, die doen ze tussen 12 en 14 weken. Eerder staat alles in meisjes stand, later is t geslacht te zien dus praat je niet meer over de nub. Maar t kan dus zo zijn, dat was in mijn geval, dat t met 12 weken gewoon nog de meisjes stand is en t later gaat stijgen naar een jongen.

7. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Zo breng je mij weer aan het twijfelen.. Mijn echo gisteren was met 14.5, maar de uitslag was wel gebasseerd op de nub theorie.

8. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo weer een dansje!!! 14 weken vandaag
    Wat zijn er weer hoop meiden bij gekomen. Leuk allemaal gefeliciteerd.

Bianca wat een prachtig kaartje! Heel veel kracht en sterkte met jullie verlies te dragen. Ze zit voor altijd in jullie hart.

9. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat bij mij overigens helpt met maagzuur is warme melk met een beetje honing.

10. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Bij jou was iedereen het erover eens dat het een meisje was!!
    Hier ook maar ik was wel 13 weken.
    Ben benieuwd of we donderdag te horen krijgen of het alsnog een jochie blijkt te zijn! Haha!!

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Wow nog meer meisjes! :D gefeliciteerd lizz!

Ik ben zo benieuwd naar morgen, dan controle+echo bij de gyn, ik hoop dat hij even tussen de beentjes wil spieken! :)

Hier vandaag lekker luie hang dag :) fijne zondag allemaal!

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje Amber heftig zeg :( wel heel fijn dat je de voetafdrukjes van fleur nu hebt dat is wel een heel mooi aandenken. Sterkte meid...

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Nou het is pittiger dan wanneer je een gezond kindje hebt, maar onze dochter is echt een super leuk en lief meisje dus wij gunnen haar het opgroeien met een broertje of zusje. Dat is geen kwestie van respect hoor, dat is vrij normaal :D

14. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Blue ik dans met je mee, ook eindelijk 14 weken jeeeeej!

Tip trouwens meiden: Mocht je naar de 9 maanden beurs willen (25-2 t/m 1-3 zeg ik uit mn hoofd, iig in de voorjaarsvakantie hier) dan kun je vandaag voor het laatst twee kaartjes voor de prijs van 1 bestellen!
    Ik ga vrijdag 27-2 met de aanstaande oma <3

15. Zonnige

Zonnige Actief lid

4 okt 2013
    182
    0
    0
    Amber heel veel sterkte met alles de komende tijd... Brok in mn keel bij de foto van t kaartje met de voetafdrukjes..

16. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ja dat snap ik shart, maar ik vind het toch moedig van je. ik kan me goed voorstellen dat je nu bang zou zijn dat er weer zoiets dergelijks aan de hand zou zijn. en dan wordt het nog veel zwaarder voor jullie.
    maar fijn dat jullie toch zo super genieten van jullie lieve meissie. ;)

17. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Hey meiden, ik wil graag even jullie mening. Ik maak mij misschien snel zorgen ofzo, maar heeft ons meisje zo niet te weinig ruimte? Ik maak me zorgen of er wel genoeg vruchtwater is, en het lijkt alsof de placenta ook op haar drukt. De echoscopiste heeft er niks van gezegd, maar toch ziet het er raar uit vind ik... Iemand ervaring hiermee? :(

18. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Bij mij leek afgelopen donderdag alsof her hoofdje klem lag. Is vast niet zo, maar vooral het beeld van de echo. Ik zou me geen zorgen maken Lizz, anders had ze er vast wat van gezegd.

19. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ja je hebt gelijk, waarschijnlijk maak ik me weer druk om niks, haha :p Ik ga het woensdag even vragen aan de vk :)

20. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Na 14 weken is t zo goed als zeker hoor. Daar zou ik me niet zoveel zorgen om maken.

Ja klopt Boris, iedereen zei zonder twijfel meisje, skull en nub. Drm was ik ook mega verbaasd dat t een jochie bleek te zijn. Ook omdat deze zwangerschap 100% anders is dan mijn eerste. Alles wees dus op een meisje, zegt de echoscopist 100% zeker een jongen. Was echt helemaal in shock!

Deel Deze Pagina