Hoeveel meiden en hoeveel jongens zijn er nu? Volgens mij lopen de meiden DIK voor of niet? Ben nu toch wel heel benieuwd wat er in mijn buik zit !
Hihi nog meer meisjes!! Hier nog niet zeker hoor! Ml was er niet bij vanmiddag maar die gelooft het helemaal niet dat het nu per definitie een meid is, de gyn was ook niet super zeker van z'n zaak. Het was meer van als hij nu wat moest zeggen dan een meisje. Hihi maar goed... Voor ml zijn gevoel klopt het dus niet! (Vorige keer had ml het ook goed dus ging er nu vanuit dat hij het ook goed zou hebben ) We gaan het zien! Maar volgens mij zijn er nu 2 jongetjes en de rest meiden!
3 jongens dan!! Bij mij mag een blauw hartje achter mijn naam, wij krijgen een zoontje! Hij hield in het begin zijn beentjes stijf bij elkaar, maar het uiteindelijk toch kunnen zien gelukkig! Wel zal ik wachten met "grote" jongensdingen aanschaffen tot na de 20 weken en we het geslacht nogmaals bevestigd krijgen! 😊 Nu helemaal gelukkig!!!
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 13 mei Ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥ 15 mei Demie - 1e kindje - 28 jaar ♥ Erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥ 16 mei Denisja - 3e kindje - 26 jaar ♥ 17 mei XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar ♥ 18 mei XDeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥ Brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Child - 2e kindje - 27 jaar ♥ 19 mei Baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥ Laratje - 1e kindje - 26 jaar ♥ 20 mei Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥ 21 mei Ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥ Zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥ 22 mei Springday - 3e kindje -28 jaar ♥ Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar ♥ Boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥ Tan89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ 23 mei Walnootje - 1e kindje - 30 jaar ♥ Jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥ Stip13 - 3e kindje - 32 jaar ♥ 24 mei AnitaP - 3e kindje - 28 jaar ♥ Mona2015 - 1e kindje - 32 jaar ♥ Missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥ 25 mei Shart86 - 2e kindje - 27 jaar ♥ Floralie - 2e kindje - 23 jaar ♥ AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar ♥ 26 mei MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥ 27 mei Romy24 - 2e kindje - 28 jaar ♥ Hyper - 2e kindje - 36 jaar ♥ Lizzthrasher22 - 1e kindje -22 jaar ♥ 28 mei Dorri - 2e kindje - 39 jaar ♥ Zus9 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Kers87 - 2e kindje - 27 jaar ♥ 31 mei Blue21381 - 3e kindje - 33 jaar ♥ Samsoko - 1e kindje - 27 jaar ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar Elf84 - 1e kindje - 30 jaar tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar CSI - 2e kindje - 25 jaar Mooniejj - 1e kindje - 23 jaar Julia1979 - 4e kindje - 35 jaar Amber05 - 2e kindje - 36 jaar Afsprakenlijst December 03 dec: Lizzthrasher22 controle 03 dec: AnitaP & Baby90 controle vk 03 dec: Britt89 geslachtsbepaling 05 dec: Annevandepol geslachtsbepaling 06 dec: Mona2015 geslachtsbepaling 08 dec: Boris10 geslachtsbepaling 08 dec: xDeniice geslachtsbepaling 08 dec: Shart86 geslachtsbepaling 08 dec: Demie controle vk 09 dec: Kers87 geslachtsbepaling 09 dec: AnitaP voorscreening punten 20 weken echo + cervixmeting 09 dec: Dorri controle + echo 09 dec: Zonnige & Kers87 geslachtsbepaling 09 dec: brit89 & Mojo controle vk 12 dec: XDeniice controle vk 15 dec: Annevandepol controle 15 dec: Toekie1985 controle vk + echo 16 dec: Jo81 controle vk + echo 16 dec: Samsoko centering pregnancy 22 dec: Kers87 controle vk 23 dec: Demie 20 weken echo 24 dec: Ingrid79 20 weken echo 24 dec: Mona2015 controle vk 30 dec: Ninosz 20 weken echo 30 dec: XDeniice 20 weken echo Januari 02 jan: Annevandepol GUO 20 weken echo 02 jan: mona2015 20 weken echo 05 jan: AnitaP 20 weken echo 06 jan: Jo81 20 weken echo 07 jan: Kers87 20 weken echo 07 jan: Shart86 GUO 07 jan: Missladybug 20 weken echo 08 jan: Samsoko studentenecho 10 jan: Samsoko 20 weken echo 12 jan: Hyper 20 weken echo Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!
Mojo en Demie: wat leeeuk, gefeliciteerd jullie! Fijn te lezen dat de echo's goed waren enzo, heerlijke opluchting hè?
Gefeliciteerd weer met alle mooie en goede echo's!! Superleuk! Ik had net een geniale gedachte: de letters van de meisjesnaam die we al een paar weken in ons hoofd heben, maken door elkaar gemengd de jongensnaam die we vanavond hebben bedacht! Hoe hilarisch hahaha. Bij het bedenken helemaal niet door gehad!
Ja he. ML zei: dat is echt weer iets voor jou om dar te zien. Mij was dar nooit opgdvallen. Haha. Gister gek verhaal bij de doktersassistente. M'n blaasontsteking kweek was schoon. Geen bacteriën dus, dus geen BO. Toch maar wel m'n kuur afmaken en dan maandag nog een plas brengen, aangezien ze zonder BO niet weten waar de ketonen, leukocyten en bloed in m'n urine vandaan komt. Hopelijk is het dan schoon. Verklaring voor de schone kweek kan zijn dat het niet vanuit ochtendurine gemaakt is. In ieder geval: hmmmmm. Vreemd.
Wauw nog meer roze.....en een jongen erbij. Nou ik word nu ook heel nieuwsgierig. Nog 1,5 week wachten. Wat angsten en depressie betreft. Ik weet wel dat dit versterkt kan worden door de hormonen zeker wanneer je hier gevoelig voor bent. Heb zelf nu ook weer meer paniekaanvallen. Depressie nooit gehad overigens. Bv daar twijfel ik nog over. Ik denk niet dat ik het ga doen. Bij de meiden ook niet gedaan omdat ik er niet 100% achter stond. En ik vond het ook wel mooi om ml te zien met flesje geven. Daarbij heb ik teveel om me heen gehoord over borst ontstekingen en tepelkloven dat ik er bij voorbaat al huiverig voor ben. Maar goed wie weet schakel ik nog om.
Wie ik? Ja, 5kg. Kan het daar ook van komen? BV wil ik wel graag gaan proberen. Lijkt me een heel bijzondere band scheppen. Maar niet maanden lang hoor, zodra m'n verlof klaar is wil ik afbouwen of misschien al eerder. Geen zin om maanden te gaan kolven op m'n werk. Oh m'n moeder heeft gister gezegd dat ze wel een dag in de week oppasoma wil zijn! Superleuk! Jammer dat m'n schoonmoeder te ver woont, dan hadden we maar 1 dag kdv gedaan (vind ik namelijk wel goed voor sociale ontwikkeling). Nu worden het er twee. Of gastouderschap. Ik ga nog even rondkijken.
Haha wat leuk van die namen Samsoko, nu ben ik wel heel nieuwsgierig! Wat voor maat kleding kopen jullie voor de eerste kleertjes? Maat 50 lijkt me zo klein, maar je kunt ook nooit zeker weten hoe groot het is, tot het kindje er is. Toch voor de zekerheid maat 50 kopen?
Yael hebben we voor een meisje en Elay voor een jongen geen idee of het definitief is, maar voor nu vinden we deze allebei leuk. Nog een klein half jaartje! ❤️