16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Super Anita, gefeliciteerd! Wat leuk, een gemiddelde-opheffertje 😊😄 superfijn dat alles goed was, wat een geruststelling! Geniet ervan!

2. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ik doe vandaag mijn 16 weken dansje!!
    Komen net terug van de vk! Toch even gespiekt maar weer super eigenwijs, lag met zijn gezichtje naar mijn rug dus niet veel kunnen zien! Alle controles waren verder prima en hartje klopt goed!
    5 jan weer controle vk

3. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    oooh wat leuk dat zoveel het geslacht weten. Daardoor word ik wel erg nieuwsgierig hoor! Wij mogen 15 december even spieken.

Fijn al die goede berichten! :)

Hier gaat het ook een stuk beter. Ik voel me echt lang niet zo beroerd meer en kan weer wat dingen ondernemen en eten. Ik merk wel dat ik nog ontzettend moe ben.

4. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Xdeniice leuk nog een jongen! En we zijn nog op dezelfde dag uitgerekend ook! :p

Shart jij weer een meisje ook heel leuk! En die buikspieren hmm, dan zit er meer dan ik dacht hihi.

Floralie fijn dat je je weer beter voelt!

Vanavond mogen wij weer even naar het hartje luisteren! :D
    Vanmiddag heerlijk met mams door de prenatal gestruind, ik kan echt wel alles kopen want dit is leuk, dit ook en dat ook.. :p;)

5. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Wat leuk al die goede echo's! Een meisje en twee jongens! Anita vast een oplichting rond deze termijn dat het er allemaal gewoon goed uitziet gefeliciteerd! Hier even een paar dagen niet opgelet en meteen een heel hoop terug te lezen! Nino(geloof ik) waarom moet jij naar de pop poli dan?
    Ik heb zo om 21.15 de geslachtsbepaling ik ben erg benieuwd! Begin wel een beetje zenuwachtig te worden!

6. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Kers87:

Ik slik (helaas) nog een lichte vorm van antidepressiva!
    Ben na de tweede in een heftige PND beland, en daar een angststoornis en depressieve klachten aan overgehouden!
    Dit kindje kwam onverwachts (niet minder welkom hoor), en ik krijg het niet voor elkaar om zonder medicatie verder te gaan!
    Soms voel ik me een hele slechte moeder hierdoor, en een zwakkeling.
    Moet wel zeggen dat ik op dit moment echt wel weer last heb van angsten en depressieve gedachtes.
    Vind het zo jammer niet onbezorgd van de zwangerschap te kunnen genieten.
    Hopelijk komt dat nog!

(Vind het trouwens wel heel heftig dit zo hier te vertellen, maar ben er opzich vrij open in.)

7. Zonnebloem1987

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Fijn dames, al die goede echos.
    Wij hebben 30 december de 20 weken echo, en dan hoef ik ook pas weer naar de VK.
    Dus hier nog even geduld hebben, al is dat vast met die feestdagen zo weer voorbij.

Zijn er hier nog meer meiden die zo ONTZETTEND veel kunnen eten nu.
    Heb echt om t uur het gevoel iets te MOETEN eten, anders knort mn maag alle kanten op.

8. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Vandaag naar de Uroloog geweest, heb een inwendig onderzoek in m'n blaas gehad (bah wat n rotgevoel was dat!!), weer urine op de kweek en volgende week woensdag een echo van mijn nieren.

De uitslag van het blaasonderzoek was goed. Ik heb alleen wel wat bloeduitstortingen (vermoedelijk door onze kleine man die lekker schopt..) dit kan ook de bloedcellen in m'n urine verklaren en de pijn. Volgende week donderdag krijg ik de uitslag van de echo van mijn nieren. Is dus nog even afwachten weer..

Wat wel leuk was: ze ging eerst kijken hoe vol m'n blaas was en toen zagen we ons kleine mannetje lekker bewegen ❤️ Klein druktemakertje :)

9. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Oké nino. Je kan beter medicijnen slikken dan ziek worden toch! Dat maakt je absoluut geen slechte moeder! Ik hoop voor je dat je die negatieve gevoelens onder controle krijgt! Ben je ook nog in behandeling ergens?

Wij hebben net echo gehad! Alles was goed!! En we krijgen een meiske! Vind het zo ontzettend bijzonder!! Zeker omdat er in mijn man zijn familie alleen maar jongens voorkomen!! Had dit niet durven hopen! Echt fantastisch een jongen en een meid straks!!:)

10. Zonnebloem1987

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Wat leuk kers87!
    Gefeliciteerd!

Ben idd nog onder behandeling, blijf ik ook zeker doen deze zwangerschap!

11. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    leuk denise en shart en kers, gefeliciteerd!
    zeker duim ik mee shart.

@anita wat fijn dat alles goed was. en jeetje, nu al 20cm?! dan moet die van mij dat nu ook zijn. wat is dat al lang! dat had ik niet verwacht al.

@floralie: fijn dat jij je beter voelt meid.

@ingrid oei dat lijkt me niet fijn zo'n blaasonderzoek. maar gelukkig leek het goed.

ik heb gisteren de vk maar eens gebeld. ik heb nog steeds geen bericht van het umcg wanneer mn 20 weken echo is. bleek dat de aanvraag nooit was ingediend, of er is iets mis gegaan. is nu dus opnieuw gedaan en weet nu nog niks. afwachten maar... ik wil het gewoon weten!

12. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Ninos wat naar dat je je steeds zo voelt, maar je kunt je zelf echt wel beter op de been houden dan instorten zonder medicatie hoor! Dat maakt je juist een goede moeder!
    Hopelijk word het snel wat beter. En wat dat eten betreft. Ja ik heb ook de hele dag zin in alles wat ik zie of ruik. Ik werk in een bakkers winkel dus dat is nogal wat. Ik eet op het moment ook wel meer dan goed voor me is geloof ik. Zag vanmorgen dat ik al 6 kilo ben aangekomen dus ga me nu echt wat meer proberen te beheersen 😤

Kers gefeliciteerd met je meid! Heerlijk dat alles goed is!

Ingrid wat een rot onderzoek moet dat zijn. Brr
    gelukkig geen gekke dingen gevonden. Die zoon van jullie zal wel heel sterk zijn als hij je nu al bloeduitstortingen kan bezorgen.
    Nu hopen dat met je nieren ook alles goed is.

13. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ninosz dat maakt je absoluut geen slechte moeder hoor! Ik heb het vorig jaar ook zelf ervaren, en als het je goed doet voelen.. Gelukkig hebben we de ervoor middelen dat het juist goed gaat! En lekker onder behandeling blijven, geeft toch helemaal niks. Ik heb het bij de vk wel aangegeven dat het in het verleden is voorgekomen en dat ik er wel gevoelig voor ben.

Kers wat leuk een meid! :D

Ingrid jij blijft ook lekker bezig met je blaas, hopen dat je snel duidelijkheid hebt!

Toekie goed dat je daarachter kwam voor hetzelfde geld blijf je het afwachten. Fijn dat het nu opnieuw is ingediend.
    Wat spannend allemaal we gaan nu met z'n allen allemaal richting de 20 weken echo. :D

Ik stond binnen tien minuten weer buiten bij de verloskundige. Ben in totaal nu 4 kilo aangekomen, weet niet of dit een beetje gemiddeld is. ;)
    Wat betreft dat eten, ik kan helemaal niet veel eten. Als ik zo naar m'n eetpatroon kijk vraag ik me ook wel af of het voldoende is eigenlijk.

Bloeddruk is weer goed gelukkig. :) Hartje klopte ook mooi dus weer helemaal gerust gesteld. :cool:

Volgende afspraak controle vk is 6januari

14. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    brit fijn dat alles goed is. volgens mij is 4 kg wel netjes hoor. en je eet vast wel genoeg als je al 4 kg bent aangekomen. de kleine pakt wel wat hij nodig is hoor.

ja gelukkig kwam ik er op tijd achter! maar ik weet nog van mijn 1e dat ik die afspraak al heel vroeg wist, dus ik zat maar te wachten op post en die kwam maar niet. het komt nu vast wel goed.

15. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Dank voor de lieve reacties :) ik ben al wel gerustgestelder.

Vandaag m'n 18 weken dansje :)❤️

16. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh wat leuk Kers! Een koningskoppel.

Bedankt dames! Ik ben ook blij dat ik me beter voel.

Ingrid, wat naar zeg! Ik hoop dat er niks 'ergs' aan de hand is. En wat klinkt 18 weken al ver!

Ik heb trouwens 5 januari mijn 20 weken echo.

17. Zonnige

Zonnige Actief lid

4 okt 2013
    182
    0
    0
    Hoi dames! Leuk weer wat extra geslachten op de lijst!

Wij mochten gisteren spreken, helaas lag de kleine niet goed dus weet ik nog niet wat we krijgen! En ik ben zooooo nieuwsgierig... :( maar geduld is een schone zaak :)

18. Boris10

Boris10 Niet meer actief

#2938 Boris10, 10 dec 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2014
    ♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥

13 mei
    ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥

15 mei
    demie - 1e kindje - 28 jaar ♥
    erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥

17 mei
    xmoonlightx - 1e kindje - 30 jaar ♥

18 mei
    xdeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥
    brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥
    child - 2e kindje - 27 jaar ♥
    ummnusaybah – 1e kindje - ? jaar ♥

19 mei
    baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥
    laratje - 1e kindje - 26 jaar ♥

20 mei
    lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥

21 mei
    ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥
    zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥

22 mei
    romy24 - 2e kindje - 28 jaar ♥
    toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar ♥
    boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥

23 mei
    jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥
    stip13 - 3e kindje - 32 jaar ♥

24 mei
    anitap - 3e kindje - 28 jaar ♥
    mona2015 - 1e kindje - 32 jaar ♥
    missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥

25 mei
    shart86 - 2e kindje - 27 jaar ♥
    floralie - 2e kindje - 23 jaar ♥
    annevandepol - 1e kindje - 26 jaar ♥

26 mei
    mojo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥

27 mei
    hyper - 2e kindje - 36 jaar ♥
    lizzthrasher22 - 1e kindje -22 jaar ♥

28 mei
    dorri - 2e kindje - 39 jaar ♥
    kers87 - 2e kindje - 27 jaar ♥

31 mei
    blue21381 - 3e kindje - 33 jaar ♥
    samsoko - 1e kindje - 28 jaar ♥

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    morgenzon - 4e kindje - 26 jaar
    elf84 - 1e kindje - 30 jaar weer zwanger!
    tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar
    csi - 2e kindje - 25 jaar
    mooniejj - 1e kindje - 23 jaar
    julia1979 - 4e kindje - 35 jaar
    amber05 - 2e kindje - 36 jaar

afsprakenlijst

december
    12 dec: Xdeniice controle vk
    13 dec: Blue21381 geslachtsbepaling
    15 dec: Annevandepol controle
    15 dec: Toekie1985 controle vk + echo
    16 dec: Jo81 controle vk + echo
    16 dec: Samsoko centering pregnancy
    22 dec: Kers87 controle vk
    22 dec: Blue21381 centering pregnany
    23 dec: Demie 20 weken echo
    24 dec: Ingrid79 20 weken echo
    24 dec: Mona2015 controle vk
    29 dec: Child 20 weken echo
    29 dec: Shart86 controle gyn
    29 dec: Baby90 20 weken echo
    30 dec: Ninosz 20 weken echo
    30 dec: Xdeniice 20 weken echo
    30 dec: Stip13 controle VK
    31 dec: Romy24 20 weken echo

januari
    02 jan: Annevandepol guo 20 weken echo
    02 jan: Mona2015 20 weken echo
    02 jan: Lizzthrasher22 controle
    02 jan: Stip13 20 weken echo
    05 jan: Anitap 20 weken echo
    05 jan: MoJo1986 controle vk
    05 jan: Floralie 20 weken echo
    06 jan: Jo81 20 weken echo
    06 jan: Boris10 20 weken echo
    06 jan: brit89 controle vk
    07 jan: Kers87 20 weken echo
    07 jan: Shart86 guo
    07 jan: Missladybug 20 weken echo
    08 jan: Samsoko studentenecho
    08 jan: Lizzthrasher22 20 weken echo
    10 jan: Samsoko 20 weken echo
    12 jan: Hyper 20 weken echo
    13 jan: Blue21381 20 weken echo

graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!

19. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0

20. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Boris dat is idd een grappig gevoel als ze de hik hebben. Heb er nu ook een filmpje van gekregen, zo schattig. Op een gegeven moment stak hij z'n duimpje in zijn mond en ging lekker duimen. Smelt...
    Je buik gaat echt wel groeien hoor! Groei ook niet veel harder dan bij m'n andere zwangerschappen hoor.

Mojo1986 ook al een eigenwijs kindje.... Mag je spieken gaat die met z'n rug naar je toe liggen....

Brit89 wel wat gekocht bij de prenatal of heb je je beheerst?

Kers87 hoe was de geslachtsbepaling? Ow een meisje! Leuk! Echt geweldig een koningskoppel.

Ninosz heftig om een PND. Je bent echt geen slechte moeder omdat je nu medicatie nodig hebt! Je hebt nog 2 kindje die je nodig hebben. Kan me heel goed voorstellen dat je een PND kan ontwikkelen. Die hormonen doen echt gekke dingen met je! Heeft bij mij ook wel een tijdje geduurd na alle bevalling voordat ik me weer de "oude" voelde. Hopelijk kun je met iemand over je gevoelens en angsten praten. En anders lekker hier van je af kletsen. Ik voel je ook niet altijd even "happy".

Ingrid79 gatsie lijkt me geen leuk onderzoek. Gelukkig was de uitslag goed. Kleine druktemaker als hij al zo kan trappen tegen je blaas.

Gewicht heb me al een tijdje niet gewogen..... zou het niet weten hoeveel ik ben aangekomen. Hoef me bij de vk ook niet te wegen. Vergeet het telkens om me thuis te wegen.

Deel Deze Pagina