16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Ja ik heb de vk gebeld, ik kan alleen maar afwachten.

2. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Wat vervelend! Sterkte met afwachten...

3. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    aaah nee wat vervelend! Bloedverlies hoeft niet perse wat te betekenen, maar ik snap je gevoel! Veel sterkte met afwachten.

4. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Morgenzon veel sterkte met afwachten!
    Duim voor je dat het ophoudt!

5. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Ik heb me toch maar aangemeld bij mvm. Wilde eerst wachten tot na de 1e echo maar dan lopen ze heel wat hcg mis en da's ook zonde ;)

6. XDeniice

XDeniice Lid

10 sep 2014
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Sterkte morgenzon :( hoop voor je dat t goed is!

Hihi dat heb ik vandaag ook gedaan boris
    Maandag komen ze het pakket bezorgen!
    Wel onwijs goed dat mvm er is.:D

7. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik twijfel heel erg of ik mee ga doen aan MvM. De vorige keer heb ik het wel gedaan maar ben ik vroegtijdig gestopt. Ik was heeel misselijk en kon het niet meer volhouden. Het in potjes plassen vond ik heel erg stressvol. Daarnaast was ik uitgedroogd en had ik ook weinig urine.

Hier in de omgeving moet je de kratten ook zelf wegbrengen. Dat vond ik ook heel onhandig.

8. XDeniice

XDeniice Lid

10 sep 2014
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ieder is natuurlijk vrij in haar keuze, ik snap je volkomen als je uitgedroogd bent!!
    Dan gaat de gezondheid van jou en je kindje voor natuurlijk
    Zelf hebben wij ook moeite gehad zwanger te worden en vindt dit een mooie manier om een steentje bij te dragen!:)

9. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is ook de tweestrijd! De vorige keer hoefde ik er helemaal niet over na te denken en heb ik mij direct aangemeld. Maar doordat het de vorige keer zo slecht ging, ben ik nu wat huiverig.

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Vind het goed van de meiden die zich hebben aangemeld .
    Ik heb de eerste keer ook meegedaan maar vond het toch wel tegenvallen , wij wonen 3 hoog en ze wisten kwa tijd nooit hoelaat ze kwamen . Ik kon de flessen natuurlijk niet beneden voor de deur zetten en ze konden ze boven ook niet halen ( slot op benedendeur)
    Dus moest ik de hele dag thuis blijven .
    Later gebeld dat de flessen bij m'n ouders in de tuin zetten , was opzich wel te doen maar wou ook niet dat iedereen al wist dat ik zwanger was . Nu toch maar weer opgegeven misschien is het nu wel anders en weten ze kwa tijden van te voren beter hoelaat ze komen .
    Ga het dus zeker nog een kans geven en even informeren naar de opties .

Zijn er hier nog meer meiden die echt extreme rugpijn hebben en er echt bijna niet van kunnen lopen ?
    Bij m'n zoontje begon dit pas rond 35 weken haha .

11. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ AnitaP, ik had eerlijk gezegd verwacht dat het psychisch een zware zwangerschap zou worden maar ik heb er eigenlijk helemaal geen 'last' van gehad! Het voelde voor mij hetzelfde als de andere zwangerschappen, maar ik hielt mezelf ook maar voor dat we echt pech hadden gehad bij onze dochter. Dus ja, ik heb wel kunnen genieten van de zwangerschap :) Moet ook wel zeggen dat de tijd na de geboorte wel anders was. Het heeft eventjes geduurd voordat ik mijn hart helemaal kon open stellen aan hem. Ik was wel echt super gelukkig met hem en super verliefd enzo, maarja hoe leg ik dat uit. Bij mijn eerste was ik echt een tijger, niemand mocht bij wijze van hem vasthouden en zo wel dan zat ik erbij haha. Dat tijger gevoel had ik bij de jongste dus niet direct, misschien toch bang hem ook nog kwijt te raken ofzo en dan een soort bescherming voor mijn eigen gevoel, geen idee maar het moest dus wel echt groeien en dat is helemaal goed gekomen :D

@ Floralie, gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ Miskraam, bij mij is het weliswaar om en om, dus gezien mijn eigen geschiedenis heb ik er nu wel vertrouwen in. De eerste zwangerschap werd een MK bij 6 weken, tweede zwangerschap een gezond kindje, derde zwangerschap ging dan later mis, maar kindje was dus ook niet gezond, vierde zwangerschap een gezond kindje, vijfde zwangerschap een MK bij 6 weken en ja nu dan dus weer zwanger... dus statistisch gezien bij mezelf moet het nu goed gaan ;)

@ Morgenzon, sterkte meid en ja met bloedverlies is het 50/50 en ik hoop dat je aan de goede kant zit!

@ Kwaaltjes, ik merk dat het nu wel wat begint te rommelen. Vanmiddag had ik echt even een dip moment, was ineens zooo moe en ik ben sinds vandaag dus ook met vlagen misselijk, eigenlijk meer wanneer ik honger heb, want na het eten is het dan verdwenen.

12. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Een nieuwe dag! Morgenzon hoe gaat het met je? Leef met je mee.

Liefs Julia

13. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    @Morgenzon: hoe gaat het nu?

Ik heb net gebeld en krijg nu op 2 otober een vroege echo! Is iig al 2 weken eerder dan wanneer de eerste gepland stond.

14. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Morgenzon ik hoop dat het bloeden gestopt is en iets onschuldigs is!

Nou hier weten onze ouders het, allemaal heel enthousiast! Snap niet dat ik me zo druk heb kunnen maken om niets. :p

Wat kletsen jullie veel zeg hihi, moet echt veel terug lezen! :D
    En wat een verhalen meiden, ik ben er stil van!

Gisteren best wel veel krampjes gehad, verder voel ik me echt heel goed! Alleen wat sneller moe einde van de dag maar verder zelfs een beetje overdreven goed voor mijn doen! ;)
    Wij gaan begin oktober verhuizen, schoonmoeder begon al ooo ja je mag niks tillen hoor.. :) Mankeer niets aan m'n handen hihi! :D

15. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje morgenzon wat balen meid..hoop voor je dat het onschuldig is, sterkte!

Fijn brit dat ze leuk reageerden.

Hopelijk blijft het idd goed gaan voor ons allemaal. Niet teveel aan denken en genieten van elke dag.

MvM..Ik ga ze morgen bellen, ik weet namelijk niet of ik het moet inleveren of dat ze het ophalen.
    Bij mijn oudste wist ik nog niet dat het bestond dus niet mee gedaan en bij de jongste dacht ik er laat aan en was ik in het begin ook 3 weken op vakantie in Italie dus had niet veel zin meer.
    Wil nu wel graag mee doen, het is een goed doel. Maar heb wel al twee rond lopen en werk 3 dagen dus ligt er wel aan waar en wanneer ik het dan moet weg brengen of dat lukt. Als ze het halen doe ik uiteraard mee.

Hier..Voel me nog steeds prima. Voel alleen mijn buik wat, maar geen pijn ofzo. Verder nergens last van..heerlijk hihi
    We gaan het volgende week en volgend weekend aan onze ouders en broertje, zussen vertellen!
    Na de echo rond 8 weken dan mag het wereldkundig worden haha.

16. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Goedemorgen! Net bloedgeprikt en vanmiddag wordt ik gebeld met de uitslag en krijg ik ook een afspraak voor de eerste echo.
    Spannend dus :)

MvM belde net ook. Afspraak gemaakt voor volgende week woensdagmiddag. Dat ook weer geregeld :)

Als ik straks het zh heb gesproken ga ik ook de verloskundige bellen, of ik loop er even langs.

17. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Hier vandaag bijna geen klachtjes.. misselijkheid ook niet.. misschien omdat ik op woensdag later op kan staan.
    Geen havermout gehad (lekker twee beschuitjes) maar daarna had ik toch wel zin in een kopje koffie.. dus het valt nog mee :)

Vandaag al weer 4 weken en 5 dagen zwanger.. manlief moest hard lachen toen ik dat zei.. hihi.. dat je zo de dagen kunt aftellen. Vorige miskraam ging het rond deze periode fout.. dus ik zit echt te wachten tot ik die grens weer voorbij ben.

MvM ga ik ook doen. Maar ik wacht echt tot na de eerste echo. Vond het bij de stille miskraam 3 jaar geleden zo vervelend dat ik weer moest afbellen na 2 weken mee gedaan te hebben. Bovendien plas ik heeeeel veel en werk ik vanuit huis.. dus ik zal het ruimschoots inhalen hihi.. die containers komen helemaal vol. Van week 7-16 doe ik mee. (Andere 3 goede zwangerschappen ook gedaan)
    Bij ons is het wegbrengen en naar een best onhandige plek. Mijn man deed het altijd met de auto op weg naar het werk.. maar hij gaat tegenwoordig op een scooter dus ik moet maar even denken hoe we dat gaan aanpakken..

Vandaag gaat ook de VK praktijk me ook bellen.. ze willen vast een afspraak plannen voor bij 8 weken. Dan krijg ik weer een echo. Maar ik vind persoonlijk die bij de gyn spannender.. dan is het inwendig en zie je echt heel veel.

@Boris - spannend meid! Ben benieuwd naar de uitslag vanmiddag. Gaat het om progesteron levels?

18. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    @ morgenzon; hopelijk is het bloeden gestopt (?)

Ik vind het weer heel spannend. Over 8dgn de 1e echo bij de Gyn.
    Kan de dagen wel voorbij kijken..

Sinds gisteren giga steken bij m'n liezen tijdens niesen/hoesten. Zou vroege bandenpijn kunnen zijn. Hebben er meer hier last van? Verder kleine klachtjes: echt pijnlijke borsten, veel pukkeltjes (grrr), bij vlagen heel erg warm hebben, boeren, hele sterke reuk, snel moe en een "aanwezig" gevoel in m'n onderbuik.
    Maargoed die klachtjes zijn voor een goed doel ;)

19. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Nee HCG is geprikt. Standaard procedure na behandeling in het zh. ;)

20. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met hoeveel weken hebben jullie een echo? Bij dochter was de eerste dochter met 9 weken, tegenwoordig doen ze de echo met 7 weken al! Ik heb dus met 7+5 (volgens eigen berekening) de eerste echo.

Deel Deze Pagina