@blue Wat een leuk nieuws! 3 meiden. Hier heb ik kindje nog niet kunnen voelen, weet ook niet goed wat ik kan verwachten dus valt het minder op. @anitaP Jaa spannend hoor. Morgen is het al zover!! Ik denk een meisje en m'n man denkt een jongetje, we zullen het morgen 'hopelijk' weten.
Blue wat bij mij helpt, is op de grond liggen en dan de knieen naar je toetrekken en zo in het bolletje blijven liggen.. Bij mij schiet het si gewricht dan terug
Wow blue, 3 meiden wat leuk! En stiekem ook wel praktisch En goed naar je lichaam luisteren! Elske spannend, wie van jullie zal er gelijk krijgen?! Hier wachten we tot de 20 weken echo. Alhoewel, van de week bij de verloskundige maar eens vragen of ze al wat kan zien
Zou hier eerst ook. Maar m'n man is zeevarend en gaat van de week weer weg voor 6-8 weken. Dus die kan er niet bij zijn met de 20weken.
Moeilijk zeg... 2 weken is voor mij nog te overzien maar die van jou gaat wel héél lang weg! Is het ook buiten Europa of dat niet?
Veel plezier bij je echo vandaag elske! Wat lijkt me echt niet leuk zolang zonder elkaar te moeten, langer dan een weekend zijn mijn vriend en ik in 10 jaar niet zonder elkaar geweest!
Boris10nee hij blijft binnen Europa. Is niet altijd even gemakkelijk vooral nu niet.. Daarom laten we vandaag ook extra echo maken zodat hij ons kleintje toch ook gezien heeft en de ervaring meegemaakt heeft. Maar moet nu Voorbamelijk de kleine dingen zelf kopen enzo, en das wel jammer dan weer. Maar we hebben gelukkig elke dag contact via de whatsapp en als ie bereik heeft bellen we altijd even. Demie vooral de 1e week is echt heel erg moeilijk. Huil dan ook wel elke avond omdat ik hem mis.
Elske kan hij straks wel bij de bevalling en in kraamtijd thuis zijn? De man van mijn buurvrouw werkt 3 weken op, 3 weken af en kan van tevoren geen vrij nemen. Bij hun eerste was hij nog geen halve dag thuis toen de baby kwam en had dus echt geluk dat hij 3 weken thuis kon zijn. Bij hun 2e had hij nog maar 3 dagen thuis nadat de baby er was. Lijkt me pittig! Ondertussen hier een flinke buikgriep. Kan sinds gisteravond niks binnenhouden. Bleehhh. Ik voel me beroerd maar baal ook flink want het is hartstikke druk op mijn werk. Hopelijk knap ik vandaag een beetje op (zo voelt het nog niet) en kan ik morgen weer gaan werken. Ik moet morgen namelijk ook naar de verloskundige...
mooi hoor mojo! leuk jurkje ook. @blue: dus je hebt straks 3 meiden?? nou leuk toch! misschien wel jammer voor je man, maar daar went ie wel aan. haha. een huis vol kakelende meiden oh dus ik lees nu dat hij nu een 4e wil? haha wat grappig. gaaf dat je man de kleine al heeft kunnen voelen! wow dat zou ik ook niet kunnen als mn man zo lang van huis is! en al helemaal niet als je zwanger bent! ik vind 1 dag al lang genoeg haha. maar goed dat ben ik dan ook niet gewend natuurlijk. @anita: hoe voel jij je nu? is de ergste spanning nu een beetje afgevloeid nu je verder bent dan bij roan? of blijf je spanning houden? @elske: spannend, hoe laat mag je? @jo: beterschap meid!
Wat lijkt me dat vreselijk als hij vaak weg is!! Ik kan me voorstellen dat je je dan heel alleen voelt, dat heb ik al als ik een weekje naar mijn ouders ga en hij zit nog thuis.. Knuff! En heel veel plezier vandaag hè!!
Dank je Toekie! Respect voor de dames waarvan de mannen vaker lange tijd weg zijn, ik zou het niet kunnen! Maar idd ook niet aan gewend! Ik voel me al heel alleen as zaterdag! Dan moet ik tot 13.00 uur werken en mijn vriend vertrekt om 13.00 uur op voetbaluitje tot 's nachts... Haha niets aan!
+1! Ik zie ook heel erg op tegen dat ene weekend per jaar dat ze met het voetbal team weggaan (vrij tot ma) echt niks aan in m'n uppie.(nou ja met m'n dl natuurlijk! ) echt respect voor dames van wie de man vaart! Hier vandaag mijn 17 weken dansje! Heb echt het gevoel dat de weken voorbij vliegen! Sinds gister een soort pijnlijke plek ter hoogte van m'n navel maar dan in m'n zij. Het voelt beurs maar ziet er niet zo uit, aan de andere kant ook maar niet zo erg als rechts. Beetje apart weer. Klinkt het iemand bekend in de oren?
Wat denken jullie? Net bij afvegen slijm met bloed! Vanmorgen nog leven gevoeld! Bah voel me er rot bij! Wacht t even af anders maar bellen?
Bij twijfel gewoon bellen Ninosz! Zijn het niet je banden Shart? Hier ook zo verkouden, bah Ik heb dat ook Shart, dat de weken echt voorbij vliegen! Alweer bijna op de helft, het gaat zo snel en tegelijk zo langzaam haha. Kan niet wachten tot ik de kleine kan voelen!
Even niet gereageerd en heel wat bij te lezen haha. Ninosz, ik zou echt even bellen. Zou vast niets zijn, maar toch!! Ik zou er ook niet tegen kunnen als mijn vriend lang weg zou zijn, vind het al rot dat hij soms laat thuis is van zijn werk Shart, ik denk ook de banden? Geen idee, geen ervaring mee. Ik voel ons meisje nu best goed Geen twijfel meer!! Zo fijn!! Ik had af en toe het gevoel dat mijn baarmoeder samentrok 's avonds. Nu had ik dit gister avond weer en ik legde mijn hand op mijn buik en ik voelde ons meisje gewoon draaien onder mijn hand, zo duidelijk. Mijn vriend voelde het ook. Zo'n speciaal gevoel zeg Gister heeft mijn moeder ook wat plopjes gevoeld, zo leuk!! En gister een doppler van iemand overgenomen, wilde er eerst geen. Maar ineens weer die zorgen in mijn hoofd. We hebben het hartje weer gehoord, echt een heerlijk gevoel. Beterschap Jo!!
Oooh Shart wat leuk!! Ik voelde haar echt 5 minuten geleden ook al duwen en vanmorgen ook al. Zo'n superspeciaal gevoel ♥‿♥ Samsoko, ja wat je zegt! Het gaat snel en tegelijkertijd zo langzaam. Gek he... Maar beterschap aan alle mede verkouden/zieke meiden! Ninosz ik zou ook gewoon even bellen. Waarschijnlijk is het gewoon een bloedvaatje die geknapt is ofzo... Maar ja neem het zekere voor het onzekere zou ik zeggen.