Jo81 hij komt eind april weer thuis en is dan tot begin juli thuis. In juli/augustus ga ik en de kleine ook mee te varen(zoals nu gepland) Lizzthraser22 jaa is niet altijd leuk..mij gaat begin volgende week ook weer weg.. Moeilijk dat wel maar liever volgend jaar met z'n 3en kerst vieren dan dit jaar geen kerst(heb late diensten beide kerstdagen) Mojo1986 dankjewel! En er mag wat bijgewerkt worden in het lijstje: it's a girl En voel eindelijk de kleine meid ook bewegen, wat een bijzonder gevoel.
Toekie1985 jaa heel bijzonder. Begin nu ook echt te groeien, ook wel logisch.. Afgelopen weer erg last van groeipijn gehad haha. Kindje had niet veel zin in de echo, steeds met beentjes over elkaar haha
Leeeuk Elske een meiske! Gefeliciteerd! Bij onze geslachtsbepaling lag ze met d'r kont naar ons toe dus moest ik gaan springen en rondhuppelen en toen liet ze het pas zien
Wij hebben de echo gehad, helaas lag het kindje niet goed. We moeten dus nog even geduld hebben. De echo was verder prachtig en voor zover lijkt alles goed.
Zo de lijst wordt al aardig gekleurd!! Leuk hoor!! Mooi ook om alle verhalen terug te lezen. Pfff 15 pagina's geloof ik! Even een "stomme" vraag, de groene hartjes? Is dat voor de mama's en papa's die het geslacht niet willen weten? Hier gelukkig alles goed.. 😊😊 Wel af en toe weer fikse hoofdpijn.. Maar mag woensdag weer naar de vk.. Is even naar de bloeddruk laten kijken!
Toekie lief dat je het vraagt. Ergste bezorgdheid is nu gelukkig voorbij. Na de uitgebreide echo van vorige week is er wel een last van m'n schouders gevallen. Maar geheel onbezorgd zal ik nooit zijn, maar dat wist ik voordat ik eraan begon. Ninosz hoe is het nu? Nog naar de verloskundige geweest? Bloedverlies moet je altijd laten controleren! Is vaak onschuldig maar toch. Elske leuk een meid! Veel meisjes worden er verwacht!
Even snel.. geen bloedverlies meer gehad. En nu net weer duidelijk een paar schopjes gehad.. Ik wacht morgen even af. Ben door t leven voelen weer wat gerustgesteld.
Gelukkig Ninosz! Leuk Elske, nog een meisje erbij! Groene hartjes zijn inderdaad voor de verrassing-baby's. Shit shit shit, hier wéér koorts. Net gewoon van zitten huilen in de auto omdat ik zo graag thuis wilde zijn en zo baal ik ervan. Nu wel kn m'n bed. Zo nog even een warme douche en paracetamol.
Ach lieverd, ik snap je verdriet. Maar met koorts moet je wel oppassen hoor, boven de 37,5 graden is het niet goed voor je kindje volgens mij, te hoge temperatuur. Zorg goed voor jezelf hè! Knuffel.
Nee, 39,5 zei de hap vorige keer. En dan is het advies nog steeds paracetamol en rust blehhh. Hopelijk zakt het snel.
Beterschap Samsoko! Ninosz gelukkig was het eenmalig bloedverlies! Ik denk dat ik toch last van ordinaire spierpijn/bandenpijn heb, had zaterdag avond op eigen houtje besloten achter het schot op zolder de babykleren van dl tevoorschijn te halen. Dat soort dingen kan ik maar beter niet meer doen dus!
Leuk elske een meisje! Echt een hoop meiden Ninosz gelukkig dat je geen bloedverlies meer hebt gehad. Samsoko beterschap! Hier nog best last in mn bekken gebied. Pijn trekt nu naar net onder mn bil. Voelt nu als hele zware spierpijn. Ben verder niet bekend met bekkenklachten dus geen idee of dit daar bij hoort. Maandag ook maar melden bij de vk mocht het nog steeds zo aanwezig zijn.
Samsoko beterschap!! Hier gisteravond weer erg last van darmkrampen.. Nu gelukkig over Blue21381 daar had ik laatst ook last van.. Toen ik 3 avonddiensten had waar ik veel moest lopen. Denk er nu om en doe rustiger aan.
Beterschap Samsoko!! Vervelend zeg, al die kwaaltjes bij iedereen!! Succes allemaal! Ik doe ondertussen even mijn 17 weken dansje!!
floralie jammer dat het niet goed lag. maakt het wel extra spannend! hihi denice dat klopt hoor van die groene hartjes anita: nou gelukkig dat het nu wat makkelijker voor je is. tuurlijk zuk je niet helemaal onbezorgd zijn, maar misschien dat je nu wel veel meer kan genieten van deze zwangerschap. dikke kus van mij samsoko beterschap meid. gelukkig maar dat je het voelt bewegen ninosz. maar als het weer gebeurt zou ik toch even bellen. gisteravond nog echo gehad bij de vk. alles ziet er super uit! volgens het boekje
Toekie spannende dag dan en wat fijn dat alles goed is. Samsoko beterschap!! *Ik doe mijn 18 weken dansje* wauw, wat gaat dat snel!!