Ik snap je Samsoko, die hormonen ook steeds... *knuff* Toekie, jaa grappig, ik vind het heerlijk als ik haar voel. Af en toe zie ik wat lucht in m'n darmen toch aan voor haar, maar daar kom ik dan meestal snel genoeg achter haha. Toch voelt dat ook wel anders als een schopje van haar. Ik probeer haar al steeds aan de buitenkant te voelen maar dan laat ze niks van zich horen hahaha Wat een mooie kleren heb je aan Erminea! En mooi buikje hoor! Volgende week ff weer foto maken ter vergelijking, ben benieuwd of ik dan alweer dikker ben.
Toekie heb niet gezegd dat je bij een gastouder geen opvangtoeslag krijgt! Zeg alleen dat je over de bureaukosten de bemiddelingskosten geen opvangtoeslag over krijgt. Voor de rest is het afhankelijk van de uurkosten van de gastouder en kinderdagverblijf. Ik ben goedkoper uit bij het kinderdagverblijf dan bij een gastouder. Gastouder is niet per definitie goedkoper. Per situatie dus het uitzoeken waard
Ik ben er ook weer. Deze week weggeweest in een Landal park en geen wifi dus 10 pagina's (viel mee) bijgelezen. Waarvan groot gedeelte vluchtig want ik ben thuisblijfmama en geen verstand van toeslag Kindje voel ik erg duidelijk alhoewel niet heel vaak. Hoop dat dat meer wordt Tijd gaat snel....
Dank jullie wel, had een feestje . Ik ben wel jaloers hoor. Ik voel ons meisje echt bijna nooit. Maar mijn placenta ligt ook voor dus ik vermoed dat het daar mee te maken heeft.
Ik voel heel af en toe wat kriebels en soms een lichte druk, maar twijfel soms of dat ons mannetje al is. Vooral omdat ik de placenta ook aan de voorkant heb liggen! Maar kan niet wachten om het echt duidelijk te gaan voelen!
Ingrid fijn dat alles helemaal goed is!! Toch een hele opluchting!! Opvang: zoals het er nu naar uitziet ben ik de eerste tijd thuis met ons meisje. Mijn studie is thuis, 1 keer in de maand ongeveer naar school op zaterdag, dan is mijn vriend thuis. Daarbij is mijn contract niet verlengd. Mooi erminea!! Ik heb het idee dat ik ons meisje iets minder voel. Maar dat kan ook aan mij liggen. Ze ligt nu al een paar dagen helemaal onderin mijn buik.. we hebben geluisterd met de angelsound en de laatste paar dagen kunnen we haar alleen helemaal onderin richting mijn schaambot horen. Is dit normaal? Vandaar dat ik haar misschien nu iets minder voel.. al voel ik haar nog wel af en toe hoor. Gelukkig Hier ligt de placenta ook voor. Child , heerlijk zo een weekje weg!!
De 18 weken gepasseerd! Wat gaat het toch super snel! Kan niet wachten tot het mei is Eind mei want ik zal toch wel weer minimaal 1 week over tijd lopen
Zoo echt veel terug moeten lezen van gisteren haha. Heb abo diensten dit weekend, dus ben wat afweziger op het forum en daarom ook niet in staat overal op te reageren. Maar wat een mooie buik erminea!! Ik voel de kleine meid regelmatig. Vanochtend toen ik wakker werd lieve kleine ploffen onder in m'n buik, hihi.. Helaas als k aan het werk voel ik het nog niet zo erg, omdat ik dan te druk bezig ben denk ik.. En ik het niet op merk Zoals het nu staat ga ik 5 weken voor de uitgerekende datum met verlof en neem ik een week van te voren nog vakantie op. Ik zou dan begin augustus weer aan het werk moeten, maar heb daarna 3 weken zomervakantie ingepland en toegezegd gekregen. Hierna wil ik een gedeelte van mij. Spaarverzekering nog inzetten zodat ik eind september begin oktober weer aan het werk zal gaan. ( dit moet alleen nog goedgekeurd worden door personeelszaken)
Dank jullie wel voor de uitleg van de opvang enzo! Zo weet ik in iedergeval een beetje waar ik moet beginnen met uitzoeken. Ik heb het idee dat het gevoel in men buik wat begint te veranderen. Ik voelde al een paar weken meerdere keren per dag een gekriebel. Meestal op de zelfde tijden en ongeveer de zelfde plekken. Maar de laatste week voel ik dat wat minder. Nu komt daar voor in de plaats een soort druk en beetje geschuif. (Moeilijk te omschrijven) Dit geschuif is veel minder duidelijk maar aan de buitenkant ook wel te voelen. Mijn vriend heeft het ook al 2 keer gevoeld. Ik kan het ook opwekken als ik rustig op men rug ga liggen en de baarmoeder aan de zijkant voorzichtig beetje druk. Wil dit niet te vaak doen want weet niet of het vervelend is voor onze kleine meid. Ik geloof dat men griepje onder controle is en het ergste gehad heb. Nu alleen nog heel verkouden. Gelukkig kan ik nu ff een dagje bijkomen en dan gaan we nog 3 daagjes knallen op het werk voor de kerst!! Vind het normaal altijd heel leuk. Maar hoop dat ik het dit jaar een beetje vol kan houden. Gelukkig drukken mijn collega's me iets eerder in een stoel dan anders. En laten me smorgens een uurtje later beginnen. Fijn weekend iedereen!! O ja dinsdag al weer de 20 weken echo!! Zin in😄
Verlof is hier in principe van 24 april tm 1 september. Dan pak ik mooi de meivakantie mee en heel de zomervakantie. Heerlijk Wij hebben een vaste sta plek op de camping dus dat word volop genieten.
Wat heerlijk dat een aantal het verlof al geregeld hebben. Dat moet bij mij nog vastgelegd worden. Ik denk wel dat ik er een paar weken vakantie aan vast plak. 18 weken dans vandaag! Edit: hahah het kindje uit m'n ticker probeert een lange neus te maken!
Vandaag mn 17 weken dansje alweer Heb sinds vannacht enorme pijnlijke steken in mn zij. Net onder mijn ribben. Wat dat nu weer is? Gelukkig zie ik morgen de vk kan ik het meteen doorgeven. Iemand ervaring met die steken links in zij?
Whoehoe alweer 18 weekjes vandaag! Voel de kleine ook niet overduidelijk. Soms denk ik zal dit het zijn?! Of zijn het m'n darmen?! Ook hier ligt de placenta voor. Was bij al m'n kids, voelde het pas rond 20 weken echt goed zonder twijfel.
Blue2381 wat vervelend! Weet zo niet wat het kan zijn en zelf ook niet gehad. Hier ligt de placenta achter, dus voel ons meisje echt overduidelijk.