16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wauw mooie buikjes hoor allemaal!
    Vandaag hier de 20 weken echo, ik ben eigenlijk best een beetje zenuwachtig...stel dat ze wat vinden.
    Maar ik vind het ook wel fijn om ons kleine meisje weer even te zien.

Verder even twee dagen vrij gehad want ik moest het weekend werken. Ik heb eindelijk weer wat achterstallig huishouden kunnen doen. Ik hoop dat ik vanmiddag nog even tijd vind om de keuken even te boenen en dan ben ik best wel weer even tevreden.

Lekken doe ik ook nog niet gelukkig. Ik moet wel nodig weer nieuwe bhs kopen. Ben inmiddels van b naar d gegaan. Echt bizar zo groot en ik vind het eigenlijk geen gezicht hahaha.

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha Erminea dat heb ik ook! Alleen durf niet zo goed nieuwe bh's te kopen omdat ik bang ben dat ik over een paar maanden weer nieuwe moet kopen! Haha :D
    Succes vandaag met de 20 weken! Hoe laat mag je?

Samsoko hoe zijn je voorstellingen gegaan?
    Dankjewel voor je felicitatie! M'n meisje helemaal enthousiast vanochtend toen ze het versierde huis zag! Zo leuk :)
    Vanmiddag/vanavond huis vol mensen wel heel gezellig maar wel Heeel druk! Fijne dag allemaal!

3. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik opgelost door een setje 2 voor 12 euro te kopen bij de Hema, daarmee kan ik het een beetje overbruggen. Dus ik ga maar weer boor een nieuw setje. Ze zitten als je de goede maat vind best lekker.

Ik moet om 13uur in het ziekenhuis zijn.

Veel plezier vandaag he! Klinkt als een gezellige dag!

4. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Erminea hier hetzelfde hoor ook van cup b naar cup d! En ik vind het er ook niet uitzien.:p
    Ik vond het zonde van me geld om naar de hunkemoller te gaan om nieuwe te kopen en heb net als jij bij de h&m 2voor15 gekocht, helemaal prima. :D
    Benieuwd hoe je 20 weken echo was!

Shart gefeliciteerd! Veel plezier vandaag.

Samsoko inderdaad nog een mini buikje! Maar dit had ik ook bij 17 weken!! En opeens was hij zichtbaar heel vreemd. :)

Lizz jouw buikje groeit ook mooi zeg!!

Ik heb ook nog niks gevoeld :( placenta ligt ook voor dus ben benieuwd hoelang het nog gaat duren voordat ik enigszins wat voel, ook weet ik niet wat ik moet gaan voelen. ;)

5. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Spannend erminea, t komt vast goed! Ben je al geweest? Oh ja 13u lees ik nu.

Ging goed Hsart! Vanavond mag ik weer, zin in! Dagje vrij ertussen was wel even lekker om bij te komen haha. Morgen met m'n paps kijken voor een nieuwe badkamer, jeeeej! Ook zin in!

Wat leuk, de reactie van je meisje. Superlief! Veel plezier met de gezelligheid vandaag!

Britt, yes dat vind ik een fijn vooruitzicht :) t is toch leuk als mensen het kunnen zien hihi. M'n moeder had ook altijd weinig buik, dus het is vast genetisch. Ik ben nu ook al 7 kg kwijt. Wanneer gaat het eraan komen?? En dat zonder spugen.

Fijne dag lieve meiden!

6. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    De echo ging goed, ze is helemaal goed gekeurd alleen ze is eigenlijk te groot. Nu staat er in de brief voor de vlos " gezien reeds nu macrosomie advies :OGTT" en hier word ik heel onzeker van.

Nu is het zo dat mijn officiële eerste termijn nu 19+1 is en mijn met termijnecho bijgestelde termijn 19+4 is (alle maten komen uit rond die laatste termijn met een uitschieter an de buikomvang die is 20+5). Maar het ziekenhuis ging dus uit van de eerste termijn 19+1 en dan is ze idd wel erg groot.

Maar goed macrosomie googelen maakt me erg zeker. En ze willen me in ieder geval testen op suiker.

7. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Jaa! 20 weken echo was helemaal goed!! Ik moest wel even rond springen om de kleine wat te laten draaien. Ze verstopte zich ook al weer achter haar handjes telkens als we in der buurt van haar gezichtje kwamen!! Nu weten we het zeker, ze lijkt echt op mij. De vorige keer had ze al de zelfde slaap houding en was niet wakker te porren. Hihi heb ik ook last van.
    Ben Heel opgelucht, het Is ondanks de 16 weken echo die er al heel goed uitzag nog weer zo spannend.
    Alleen mijn placenta ligt wel erg dicht bij mijn baarmoeder mond (1cm) dus met 30 weken mogen we nog een keertje kijken.

Over die grote borsten. Hier ook hoor. Ben ook van b naar d gegaan. En kreeg van de week van een familielid die net een verkleining heeft gehad een 80e bh. Ik moest eerst wel lachen toen ik die mega dingen zag maar toen ik ze paste had ik niet eens zo veel over😐
    Ai!!

Ben op zich wel een beetje jaloers hoor als ik hoor dat er dames zijn die nog nauwelijks aankomen. Ik zit al tussen de 6 en 7 kilo. Let nu ook wel heel erg op wat ik eet want vind het veel te hard gaan.

Vl is boven zingend begonnen aan de baby kamer en ga hem nu maar lekker helpen.
    Heerlijk dagje!

8. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Shart gefeliciteerd!!
    Samsoko fin voorstelling dan maar weer!!

Erminea vervelend dat het je zo onzeker maakt maar probeer je maar te concentreren op dat alles goed was. Misschien krijg je gewoon een flinke meid!! Geen mens is en groeit het zelfde.

9. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Wat een goeie berichten allemaal weer. :) Leuk! Fijn dat de echo's goed waren. Kan me voorstellen dat het je wel onzeker maakt Erminea, die adviezen enzo. Ik ben daar ook wel bang voor hoor: zwangerschapsdiabetes ofzo... We zien het wel volgend jaar...

Ik heb vanmiddag een cd met liedjes gemaakt die me aan m'n vader, moeder en broers doen denken en die geef ik hen dan voor kerst. Moest er helemaal bij huilen, zo leuk die liedjes. Ben benieuwd wat ze ervan vinden!

Wij gaan morgenvroeg weg, naar m'n ouders, dus ik weet niet wanneer ik weer kan bijlezen. In ieder geval wens ik jullie heeeele fijne kerstdagen!! Xxx

10. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Erminea: Zo'n groei berekenen ze op basis van een aantal dingen waaronder lengte bovenbeen enzo. Mijn neefje werd daarom echt heel groot geschat (en mijn zusje eerder ingeleid) omdat hij ruim 9 pond zou zijn. Hij was ruim 7 pond en had gewoon lange benen.
    Dus niet te druk maken.
    Die suikertest is niet zo grappig (vond het niet vies maar werd kotsmisselijk) maar het is goed dat ze het in de gaten houden.
    Ik moet hem ook weer tussen week 24-28. Misschien dat jij em nu eerder moet vanwege de echo?

Cup: Ik ben van E naar F gegaan helaas. Pff. Ik heb alleen maar E bh's in huis dus moet nieuwe kopen, maar met deze maat red je het niet met een H&M 2 voor 12. 20 euro per stuk...minstens.

Gewicht: Ik ben 3 kilo aangekomen volgens eigen weegschaal, bij VK sta ik nog steeds op 0. (hun weegschaal loopt achter haha, die stond vanmorgen ook op -2 ofzo. Mijn zoontje ging er voor de lol opstaan en was 16 kilo terwijl hij ruim 19 is.

11. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ow wat fijn al die goede berichten! Erminea, maak je niet te veel zorgen. Het is goed om een test te doen. Had de vorige zwangerschap ook suiker, gewoon een dieet gehad en was prima te doen. Hele zwangerschap gehoord dat hij te groot was, maar bij de bevalling was die 3 kilo onder het gemiddelde, dus dat meten kan ook nog wel eens een afwijking in zitten. Maak je niet te druk!

12. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Fijn hoor die goede echo's! Ik begin nu langzaam zenuwen ervoor te krijgen terwijl ik pas over 2 weken mag! 😊

13. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Oh ja, bijna vergeten maar doe vandaag mijn 18 weken dansje!

14. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Shart gefeliciteerd!

Meiden met 20 weken echo. ...fijn dat alles goed was!

15. Jo81

Jo81 Actief lid

27 dec 2011
    200
    0
    16
    Fijn die goede berichten!
    Erminea fijn dat jullie meisje helemaal is goedgekeurd! Vervelend dat je suiker getest moet worden, maar niet teveel zorgen om maken.

Hier ook van een b naar d cup! Had gelukkig nog 2 bh's van vorige zwangerschap maar ze zijn wat voller dan de vorige keer. Vorige week zei zelfs een mannelijke collega (van wie ik het kan hebben hoor) er iets over.

Over aankomen; hier nog steeds niks, maar dat zegt helemaal niks. Nog zo'n 22 weken te gaan...

16. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Over bh maten gesproken....ik heb totaal geen andere maat nodig.
    Blijf gewoon op b cup zitten.
    Bij de andere 2 ook geen grotere borsten gekregen.

Zijn er hier ook meiden die veel maagzuur hebben?
    Ik heb het de laatste dagen echt steeds heel erg.

17. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Mijn buikje met 18.6 weken
    Bescheiden
    image.jpg

18. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    tjonge dames, ff druk gehad en paar dagen lezen is wel veel pfff...
    ik reageer ff niet op iedereen hoor.

@anita: oh sorry dan begreep ik je verkeerd! maar inderdaad je moet het ook per situatie bekijken en uitzoeken ;)
    wow beste buik al! mooi hoor

@lizz: wow wat een haarbos! hihi grappig

jeetje nu al lekkende borsten?! nee heb ik nog niet.

@shart: ja ik vind het nu ook ineens langer duren tot aan de 20 weken! hihi wat stom is dat he?
    over die bh's: moet je vragen om meegroeiBH's. dan heb je dat probleem niet. ze zitten lekker en als je borsten dan nog groter worden passen ze ook nog. ideaal! ik draag ze ook 's nachts, niks geen last van.

gefeliciteerd demie! fijn dat alles goed is :D
    meid ik ben ook al 6 kg zwaarder. wat een verschil met sommige die alleen maar afvallen :s

@erminea: vervelend dat je onzeker wordt dat ze te groot is. misschiennn dat je termijn toch niet klopte, maar probeer je niet te veel zorgen te maken. het is goed dat ze je zo in de gaten houden ;)

@blue: ja maagzuur heb ik ook best veel vaak. vooral ;svonds na het avondeten. blegh

19. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ohja, iedereen hele fijne kerstdagen!

20. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Allereerst iedereen een fijne kerst :)

De 20 weken echo was super!! Alles is goed met ons kleine mannetje.
    Vandaag alweer 20 weken zwanger ❤️ Wat vliegt de tijd :)

Deel Deze Pagina