Och dat is ook wat, snap dat dat even moet zinken... Iedereen gelukkig nieuwjaar en op naar mei 2015!!! Hier nog een klein weekje tot de 20 wk echo
allereerst wens ik iedereen een heel mooi en gezond 2015 en we allemaal maar een mooi en gezond kindje mogen verwachten in mei! @elske: dat lijkt me raar zeg! hihi. maar gelukkig dat ze er nu achter komen en niet pas bij je bevalling maar fijn dat alles goed. wel grappig van die opmerking van je moeder! hihi ze voelde het aan haar water @romy: gefeliciteerd met de mooie 20 weken echo!
Hier is het jaar niet zo goed begonnen, oma van ml is vanmiddag helaas overleden waarschijnlijk dus dinsdag crematie en woensdag GUO echt veel heftige dingen komende week! Precies morgen gaat hij een lang weekend weg, baal enorm. Respect voor jou Elske dat je dat 6 weken hebt steeds! Ik vind een weekend al veel te lang!
Shart86 gecondoleerd met dit verlies! Moet zeggen dat ik er het deze keer erg moeilijk mee heb. Maar goed. Hijs nu al een week weg nog 5 te gaan
Ik wens jullie allemaal een liefdevol en gezond 2015. Dat we allemaal maar gezonde kindjes op de wereld mogen zetten. Elske wat een verrassing! Ik snap dat het even moet zinken. Gecondoleerd Shart wat naar zeg. Hier alles oke. Ik heb een prima maar saaie oud en nieuw gehad. Lag om 1 uur op bed. Niks voor mij.
Iedereen de allerbeste wensen voor 2015! Shart wat een naar begin op de eerste dag van het jaar. Gecondoleerd! Elske wat bijzonder dat het toch een jongen blijkt te zijn. Top dat de echo goed was! Succes met de weken nu even zonder ml. Hier erg moe. Vannacht om 2.30 pas naar bed gegaan en dl wou toch echt om 9u naar beneden. De oudste sliep tot 11.20 Wij halen de kids ieder jaar vlak voor de jaarwisseling uit bed want wil ze er graag bij hebben. Vandaag onze traditie gevolgd. Bij de oma's langs om een mooi jaar te wensen.
Sterkte Shart wat heftig zeg! Hier hebben de Kids lekker geslapen tijdens de jaarwisseling. Het knalde enorm maar werden niet wakker haha! Zelf ook gezellig gehad met wat bezoek thuis.
Ik wens iedereen ook een prachtig 2015 en dat we allemaal prachtige en gezonde kindjes op de wereld mogen zetten meiden!! Elske: veel sterkte komende weekjes! *knuff*
Gecondoleerd Shart! 1 ding: het kan alleen maar mooier worden dit jaar. Hier ook een saaie o&n, maar vond dat stiekem ook wel fijn. Kleine man heeft overal doorheen geslapen en werd half 8 wakker. Ik was dus blij dat ik om 1u op bed lag en vanochtend redelijk fris en fruitig was
Gecondoleerd Shart! Ik lag vannacht pas om 04.30 uur in bed, wel lekker uitgeslapen tot 12.00 uur, heerlijk! Lekker rustig dagje gehad, even lekker bij de ouders op bezoek geweest!
oh shart gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. wat ontzettend naar dat je man uitgerekend nu weg moet. dikke knuffel vanuit hier. hier ook een saai oud en nieuw. ik lag ook om 1 uur op bed maar ik moest de volgende dag ook weer werken om 7.00 uur. was toch een kort nachtje. jakkes. mijn kleine man sliep ook overal doorheen.
De beste wensen allemaal!! Ik moest even een hoop inhalen, maar waren hier ook erg drukke maar leuke dagen. Iedereen met de 20 weken echo's heerlijk gevoel he dat alles goed gaat. Maar elske kan me wel voorstellen dat j even verrast bent. Gelukkig kon je man er nog bij zijn, ook omdat jullie nog zoon verrassing kregen. Zou het echt super moeilijk vinden om steeds zo lang alleen te moeten zijn. Ingrid word het al wat beter met je bultjes. Ik hoop voor je dat het een beetje te doen is. Ik heb van de zomer erg last gehad van exzeem of een soort uitslag waar ze niet wisten waar het vandaan kwam. De gouden tip voor mij was je insmeren met antiroos shampoo, 10 min in laten werken en dan afspoelen. Gaf me echt een paar uur verlichting tegen de jeuk. Nu heb ik ook wel een beetje last van jeuk maar heb ook een hele droge huid. Van mezelf al, maar door de zwangerschap nog veel erger. Probeer vooral heel veel te drinken en 1 of keer per dag met huid olie te smeren maar nog blijft het wel trekken. Mijn buik zit geloof ik in een constante groeispurt. Hij blijf maar gaan!! Ik heb vanavond weer controle bij de verloskundige dus ben erg benieuwd wat ze zal zeggen. Mijn baarmoeder lag 4 weken terug al aan de bovenrand van mijn navel. Ging wel iets sneller dan gemiddeld zei ze maar niks om me zorgen over te maken. haha Ik ben maar 1.60 dus met die grote borsten en groeiende buik lijk ik nu al echt mega rond. Shart, gecondoleerd! het is niet leuk zo het jaar te beginnen maar je schreef ook dat ze behoorlijk moest lijden dus hoop dat jullie er vrede mee hebben.
ohja! ik bedenk me ineens dat ik vandaag op de helft ben! joepie dus.... mijn 20 weken dansje over 5 dagen pas de 20 weken echo (GUO). spannend... oh beter ingrid, bij mij niet. ik heb nog steeds erge jeuk op mn benen en voeten. ik ga dat woensdag wel melden en dan kijken of ze er wat mee kunnen. demie groei je zo hard? nouja, kan iedereen het mooi zien
@ Demie: misschien ligt het aan je lengte dat het zo snel groeit? Bij mij namelijk ook, en ik ben 1.63 haha! Net de GUO gehad: alles was goed met de kleine meid! Groeit lekker gemiddeld ook. Ze lag alleen geen seconde stil, haha! Voel haar ook erg vaak bewegen op een dag.
AnnevandePol Wat super om te horen! Hier beweegt de kleine ook hartstikke goed. Voel hem regelmatig even onder in mn buik
Ja ik groei echt wel erg hard. Hoop dat het de komende weken weer iets minder word, maar mijn zusje had het ook zo erg. Ik let echt wel goed op wat ik eet. Zal binnenkort wel weer een fototje maken. Ik denk inderdaad wel doordat je klein bent je alles sneller ziet hoor. Ik probeer er wel om te blijven lachen en natuurlijk heb ik het er allemaal voor over, maar begin me wel zorgen te maken hoe het over een paar maandjes is. En hoop natuurlijk ook ooit weer mezelf te worden. Zou het schadelijk kunnen zijn voor jullie kleintjes dan als het van je gal komt? of gaat het wel goed door de medicatie.
Fijn annevanderpol dat het allemaal goed was. Ook heerlijk dat je der zo veel voelt bewegen. Ik heb hier dagen dat ze echt de hele dag aanwezig is bij alles wat ik doe en dagen die een stuk minder zijn. Maar als ik dan savons even de tijd neem om rustig op mijn rug te gaan liggen en een keer por, port ze ook meteen terug echt heel grappig.