Hier ook tegen mijn partner. Maar zeg wel vaak dat ik me besef dat ik mezelf niet ben en dat ik excuses aanbied voor mijn gekkigheden. Alleen kun je gewoon niet anders op zo'n moment. Hormonen kunnen je echt veranderen zeg....
Rot he, hebben jullie nog wel gewoon energie? Bij de vorige 2 zwangerschappen heb ik echt nog veel gedaan vergeleken bij nu. Bij de 1e 40 weken werken tot t einde toe, en bij de 2e 3 dagen. En nu: pffff. zit halve dagen futloos op de bank... Ik weet, het is voor het goede doel, maar even klagen is soms best fijn.
20 weken echo zag er goed uit. Kindje met lange benen net zoals bij de anderen. Lijkt ook duidelijk op onze jongste. Wel leuk die 3D echo's van tegenwoordig.
Wauw ik heb daar dus best weinig last van, van hormonen. Ik ben wel snel moe, en als t tegen zit barst ik snel in tranen uit. Maar meer niet. 31 mei ben ik uitgerekend. En hebben al 4 echo's gehad. 19 januari kunnen we pas terecht voor de 20 weken echo. Maar het is een zeer actief kindje. Hij/zij wilt geen moment stil liggen. Maar wat ik me afvraag, zijn er van jullie die met de eerste ook al een enorme buik hebben rond deze tijd (19/20 weken). Ik draag al sinds week 15 positie kleding want ik pas echt mn oude kleding niet meer. Mn vesten kruipen omhoog, broeken passen niet dicht shirt zitten halverwege mn buik. Dus hard opzoek naar waar je goedkoop kleding kan kopen. Iemand tips?
stip13 Fijn dat je 20weken echo goed was, maar wat vervelend om zoiets te horen. Maakt je toch wel weer onzeker. Hopen dat het niets is! Hormonen Heb ik gelukkig niet erg veel last van. Ben wel erg moe momenteel, maar komt ook door m'n werk en dat ik 's nachts slechter slaap (alvast voorbereiding?) Ninosz Ik heb niet veel puf. Afgelopen zondag kerstboom afgetuigd en opgeruimd, maar was kapot. Rest van de dag niks meer gedaan! Resultaat --> rest van de kerstspullen stond er nog. Haha Maar komt van de week wel. Wil van het weekend even alles lekker et een sopje schoonmaken, probleem is dat ik het graag wil maar niet altijd de puf er voor heb. AnitaP Wauw wat een mooie echo! Onze man heeft ook lange benen Trisha89 M'n buik heeft afgelopen week wel een groeispurt gemaakt, maar enorm issie nog niet. Kan gelukkig mn eigen kleren nog aan. Broeken draag ik niet tot nauwelijks, dus dat probleem heb ik gelukkig niet. Droeg wel al vrij snel meegroeibh's omdat de normale me pijn begonnen te doen.
H&M? Bij de eerste had ik nog bijna geen buikje rond deze termijn. Dat kwam echt rond de 6 maanden ineens toen. Maar iedereen is anders he!
Dankjewel Ja idd een spannende tijd. Hopelijk is alles precies op tijd zodat ons meisje meteen mee kan naar het nieuwe huis. AnitaP Wauw wat een mooie echo!! Trisha89, idd H&M hebben vaak leuke aanbiedingen. Ik heb vannacht veel op mijn rug geslapen, merk dat het toch niet prettig is achteraf. Oh en ik vergat het bijna.. *Mijn 21 weken dansje*
hallo ik zat eens even te koekeloeren en zag dat jullie ook in mei zijn uitgerekend ik ben 26 mei uitgerekend ! hoe gaat het met jullie goede echo's gehad ? en weten jullie ook wat het wordt groetjes
Welkom op pagina 331 staat een lijst waar we allemaal op staan, een roze hartje achter de naam betekent een meisje, blauw een jongen en groen onbekend
mijn volgende afspraak bij de gyn. is 5 februari (25wkn controle) ben dan alweer 26 weken zwanger, wat gaat de tijd snel
Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen! Hier tot nu gelukkig goede echo's gehad en we verwachten een meisje ♥ Hoe gaat het met jou?
Sorry meiden hier een echte verwaarlozer! 😁 Mega druk met werken en ben super moe.. 21 weken dansje en vanmorgen controle gehad. Alles was goed gelukkig, vraag over harde buiken gesteld. Kwam waarschijnlijk wel door het werk, werk in de kraamzorg natuurlijk en hele huishouden komt dan voor mijn rekening, zorg moeder kind en ben deze week ook flink heen en weer aan het lopen dat ik op de terugweg naar huis m'n buik goed voel. Verloskundige adviseerde met werkgever te overleggen hoe of wat. Nu weer tien dagen achter elkaar aan het werk en dat valt echt zwaar. Merk ook omdat ik zo moe ben, terwijl k lange nachten maak, sneller emotioneel ben. Buik begint hier echt goed zichtbaar te worden terwijl ik ook veel reacties krijg 21 weken, waar is je buik? 😜 Ik ga vanavond in bed alles op t gemakkie terug lezen met een kop thee erbij. 😁 Fijne dag vandaag meiden!
Welkom Sammy! En wat fijn, al die goede 20 weken echo's! Ik ben net terug en hier zag alles er ook goed uit. Kleine was behoorlijk eigenwijs, ze is wel een uur bezig geweest voordat alles goed zichtbaar was. Lag met de handjes voor het gezicht en draaide steeds als ze het hartje wilde controleren. Maar uiteindelijk is het toch gelukt. En we hebben ook even tussen de benen kunnen spieken: er mag een roze hartje achter mijn naam Zo blij! Toen ik thuis kwam keek ik nog even het formulier in met uitslagen dat ik mee heb gekregen voor mijn verloskundige, en toen werd ik echt zó pissig: er staat namelijk dat het zicht beperkt was ivm obesitas. Obesitas! O-be-si-tas. Ten eerste heeft ze niks gezegd over beperkt zicht (alleen een baby die steeds verkeerd lag), en ten tweede héb ik helemaal geen obesitas. Ik heb een bmi van 26, dus ok misschien ben ik een beetje stevig, maar met maat 40/medium kan je moeilijk zeggen dat ik obesitas heb. Toch?! Ergens heb ik de neiging om boos op te bellen, aan de andere kant denk ik laat gaan... wat zouden jullie doen?
Zoooooo ik zou echt flink pissig zijn!! Maatje 40??? Dat komt in de verste verte niet overeen met maat obesitas Hoor! Wat denkt zij wel niet? Ik zou echt des duivels zijn! Uh: fijn dat alles goed is met de beeb en gefeliciteerd nog een meisje!! Super leuk
Fijn dat alles goed was met de kleine. Wel erg onprofessioneel dat ze onterecht obesitas op het formulier zet. Zou ik ook niet blij van worden. Maar ik zou het wel laten rusten denk ik... Hier een buurmeisje van 21 die nogal gek is van mijn partner. Niet zozeer op sexueel vlak hoor maar ze ziet hem helemaal als een beste vriend van d'r. Ben ik niet helemaal gelukkig mee, misschien ook mede door hormoonmonsters die me tergen. Nu noemt mijn partner me wel eens dikke das in de zwangerschap wat ik prima vind want weet dat hij het lief bedoeld maar nu denkt zij ook dat ze me zo mag noemen. Nou daar wordt ik dus niet gelukkig van...
Poh jo!! Daar zou ik ook wel ff pissig om zijn zeg. En als het op lucht, toch maar even een boos telefoontje of wat ik zou doen, mailtje achteraan sturen. Had zelf ook een bmi van 26,5. Maar dan ben je echt niet obesitas hoor!! Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt! Gefeliciteerd met je mooie echo trouwens en een meisje!! Sammy ook welkom
Stipt, wat spannend! Niet lekker zeg die onzekerheid! Wat dachten ze misschien te zien dan.. Positie mode draag ik ook al een paar weken hoor. Vooral online besteld. In de winkels hier in de buurt was niet veel soeps te vinden. Whekamp, zolando, mamaenkind. Anita super mooie foto!! Ik heb dat ook wel hoor. Heel veel plannen op mijn vrije dag en aan het eind nog niet eens de helft af. Normaal niks voor mij en kan er ook wel eens flink van balen. Maar ja, hoort er nu eenmaal bij denk ik. Ik slaap trouwens al een paar nachten super slecht omdat men kleintje super bewegelijk is s nachts Eerst vond ik het heel leuk maar begin nu wel behoorlijk vermoeiend te worden. Geloof dat er een tap danser of kickboksertje in men buik groeit en ze vooral snachts oefent. Haha of circus artieste die salto's oefent. Ben zo benieuwd hoe ze zal zijn straks