Over hoelang in de maxi cosi: als wij naar het noorden gaan naar familie, moeten we 3-3,5 uur rijden. Mag ze dan wel zolang in de maxi cosi? En hoe moeten we dat anders doen? Eruit halen halverwege?
Ja volgens mij idd een tussenstop maken en die tijd uit de maxicosi Hoe lang mag een baby in de Maxi Cosi | Mens en Gezondheid: Kinderen
Dat is opzich wel lastig, maar ja dan moeten we maar wat meer tijd voor het reizen uittrekken Gelukkig gaan we niet vaak dus zo'n ramp zal het ook weer niet zijn ^_^
Zo dames, ook ik ben weer thuis! Vanmiddag 20 weken echo gehad, alles zag er perfect uit! En het is nog steeds overduidelijk een jongetje!! Wij zijn afgelopen week begonnen aan het kamertje! Muren voor de eerste keer geschilderd, die ga ik morgen voor de 2e keer doen en volgende week komen so 1 muur behangen! 29 jan wordt het kamertje geleverd, heb er zo'n zin in!! Iedereen met goede echo's: gefeliciteerd!!
Wat fijn voor je dat de echo goed was Mojo. Moet ook reuze spannend zijn dat de baby kamer komt. Ga je wel foto's showen?
Wat fijn al die goede echo's! Het gaat wel echt snel voor mijn gevoel. Die muurschilderingen heb ik idd zelf geschilderd. Ik wilde graag iets vrolijks zonder dat het al te druk word. Haar kamertje is piepklein. Ik heb morgen een afspraak bij fysio gemaakt trouwens, begin aardig last te krijgen van heupen rug en schouders. Hopelijk helpt dat een beetje.
moonlight en mojo ook gefeliciteerd meiden. wat fijn dat alle 20weken echo's tot nu toe goed zijn lizz: ja sorry ik las later wat een gewassen plasje is. dus ik weet het inmiddels en inderdaad als je langer moet reizen dan moet je om de 2 uur stoppen en je kindje uit de maxicosi halen en even laten kruipen of iets dergelijks.
Wat fijn al die goede echo's! Ik ben al sinds maandag zeer verkouden en grieperig. Nog nooit zo erg gehad! Bah, ik hoop dat het snel voorbij is... Zondag komen mijn schoonouders helpen om 1 muur van de babykamer te behangen. Bedje, kledingkast en grote commode staan er al. Box met muziekmobiel staat ook al, vinden de katten erg leuk. Gaat er hier iemand volgende maand naar de huishoudbeurs / negenmaandenbeurs? Ik heb dagkaarten en ga denk ik vrijdag de 27ste de hele dag. Maar weet eigenlijk niet goed of ik dat wel ga volhouden. Volgens mij is het op vrijdag zowat net zo druk als in het weekend....
Ernstige vernauwing in de aorta. Ze zullen moeten opereren zodra de baby sterk genoeg is om de overlevingskans te vergroten. Als ik boven de 30 week was geweest was het advies geweest om de baby te gaan halen. De kans op hartfalen met 2 van zulke afwijkingen is groot. En ook om vedere schade te verkomen. Waarschijnlijk gaat het een keizersnede worden is niet verstandig om het via de natuurlijke weg te wereld te laten komen. Ook hebben ze mij op het hart gedrukt mocht ik het niet vertrouwen of de baby niet voelen dat ik bel. Wel heeft de baby een voor zijn toestand sterk hart en het is een vechter. De baby is ook zeer beweeglijk wat een goed teken is. Komt een medisch noodplan. Krijg het advies mensen waar ik veel mee omga instructies bij te brengen, mocht het mis gaan. Hele vriendelijke mensen, heel behulpzaam en meegaand. Luisteren ook echt als je hun je verteld. Heb de dokter ook verteld dat mijn verloofde in de VS woont. Advies is niet vliegen. Krijg iedere week controle, moet zelf mijn bloeddruk gaan bijhouden. Als ik iets raars aan de baby merk mag ik bellen en heb ik absolute voorrang met een controle. Niet het nieuws wat we graag hadden willen horen. Maar ben hier wel met een geruster hart weg gegaan als in ziekenhuis 1. Nu weten ze wat er aan de hand is en kunnen ze waar nodig de baby helpen.
Och meid, wat vreselijk Lees het echt met tranen in m'n ogen. Het is fijn dat je nu zekerheid hebt, maar dit wens je niemand toe. Ik hoop zo voor jullie dat het toch allemaal goed komt en dat het kindje sterk genoeg zal zijn. Wens je heel veel sterkte en kracht toe met dit vreselijke nieuws! ♥
Wat een rot nieuws herrido!! Hoop dat jullie kindje sterk genoeg is. Nu lijkt het me extra moeilijk dat je verloofde steeds zo ver weg zit. Knuffel en sterkte.
Ik moet even terug lezen van een paar pagina's.. Kan daarom ook niet overal op reageren, sorry!! MoJo1986 Gefeliciteerd met je goede echo! Wat super En in welke kleuren schilderen jullie het babykamertje, + behang? Ben nieuwsgierig hihi. Hier komen de meubels in week6-7, vandaag er even achteraan gemaild ivm de afleverdag/tijd. Kan niet wachten! Eindelijk alles inrichten hihi Erminea echt een super mooie muurschildering! Wordt jaloers hihi AnnevandePol Beterschap! Niks vervelenders dan je ziek te voelen. Het is wel de bedoeling dat ik naar de 9 maanden beurs ga, maar kan nog geen kaartjes kopen omdat ik mijn rooster van die dagen nog niet weet. Herrido Wat een verschrikkelijk bericht! Je weet nu gelukkig wel wat het is, maar brengt wel veel onzekerheid met zich mee. Ik hoop dat alles verder goed blijft gaan en wens jullie alle sterkte en kracht toe met dit vervelende bericht. Hier nog steeds de griep.. Vanochtend werk gebeld en mezelf ziek gemeld voor morgen, kan er beter op tijd bij zijn dan dat ze er morgen mee aan zitten. Vind het alleen wel erg vervelend dat ze me dan vraagt of ik nu al weet dat ik morgen de dienst niet kan werken, net of ik mijn klachten verzin.
Hoi Elske! De kleur op de muur is crème en het behang is crème/antraciet gestreept! Meubels zijn hoogglans wit! Zodra het staat zal ik zeker een foto plaatsen! Kan nu eigenlijk echt niet meer wachten!! 😊 Herrido: Oohh wat heftig zeg! Fijn dat je nu weet wat het is, maar wat een spannende tijd nu! Heel veel sterkte!
leuk anne dat je schoonouders komen helpen. beterschap, hopelijk voel je je snel beter. ik ga niet naar de 9 maandenbeurs. ik houd dat ook niet een hel dag vol, dan krijg ik te veel rugpijn. jemig herrido wat heftig zeg! geen fijn nieuws inderdaad maar ze helpen je wel goed als ik dat zo lees. maar poeh, wat een stress.... heel veel sterkte en kracht toegewenst meid!
@ Herrido: jeetje wat een heftig nieuws, dat is echt schrikken. Gelukkig heb je nu doctoren die goed naar jullie luisteren en uitleg geven. Heel veel sterkte voor jullie en jullie kleintje.. Liefs ❤️
Vanmiddag dus de 20 weken echo gehad en alles zag er prima uit Ben echt zo gelukkig! Ze liet eerst haar geslacht niet zien, pas aan het einde kregen we nogmaals de bevestiging dat het een meisje is! Nu eerst lekker nagenieten en m'n ouders even bellen! ♥_♥